Kentälliset 2017–2018

  • 152 104
  • 858

Maaginen 56

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Kajaanin hokki
Se olisi aivan oikein. Olisi pitänyt passittaa juniorit jo helsinkiin perjantaina kuten jyp teki chl -otteluruuhkassaan.
 

Epätietoinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät. Sievin Sisu, Barcelona
Jos hallihuhuihin on uskominen, niin huomenna ovat sivussa ainakin seuraavat herrat:

Ruohomaa, Junttila, Leskinen, Mäenalanen, Koivisto, Kukkonen

Saa nähdä pitääkö paikkaansa.
Hyvä veto Mannerilta, ei haittais vaikka ois vielä pari muutakin pelaajaa pois. Lauantaina KalPaa vastaan sitten hyvä kenraali alle ennen pleijareita.
 

Huml71

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Hyvä veto Mannerilta, ei haittais vaikka ois vielä pari muutakin pelaajaa pois. Lauantaina KalPaa vastaan sitten hyvä kenraali alle ennen pleijareita.
Korostan, että lähde ei ole sataprosenttisen varma asiasta. Tuohon listaan saattaa myös tulla lisäyksiä, eli toivomallani kolmosrosterilla oltaisiin liikenteessä.
 
Suosikkijoukkue
Kärpät
Saatiin tuolle pelaajien lepuutukselle nyt ihan virallinenkin varmistus:

Torstain HPK-ottelussa moni kärkipelaaja saa lepovuoron. Kärpät tuo Hämeenlinnaan suurin piirtein seitsemän tuoretta pelaajaa.

– Hämeenlinnassa on ennakkoluuloton kärppäjoukkue kentällä, Manner lupaa.


Lähde: Kärppäluotsi Manner katsoo luottavaisena kohti kevään ratkaisupelejä – Tampereella loukkaantuneen Mäenalasen vamma ei ole näillä näkymin vakava | Jääkiekko | Kaleva.fi (Linkki vie Kalevan uutiseen aiheesta)
 

Huml71

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Saatiin tuolle pelaajien lepuutukselle nyt ihan virallinenkin varmistus:

Torstain HPK-ottelussa moni kärkipelaaja saa lepovuoron. Kärpät tuo Hämeenlinnaan suurin piirtein seitsemän tuoretta pelaajaa.

– Hämeenlinnassa on ennakkoluuloton kärppäjoukkue kentällä, Manner lupaa.


Lähde: Kärppäluotsi Manner katsoo luottavaisena kohti kevään ratkaisupelejä – Tampereella loukkaantuneen Mäenalasen vamma ei ole näillä näkymin vakava | Jääkiekko | Kaleva.fi (Linkki vie Kalevan uutiseen aiheesta)
Jep, hyvä näin. Huilatkoon kärkiäijät myös lauantaina. Puolivälierissä ei ole varaa moiseen löysäilyyn, mitä ollaan jo pitkään kentällä nähty.
 

sinikettu

Jäsen
Ö-junnut ja koivistot vaan kentälle kalpa-otteluunkin. Turha siellä on jätkien pellailla ja mahdollisesti loukkaannuttaa itseään. Ihan vitun sama, vaikka ottelut päättyy 0-10 vastustajalle, kunhan pleijareissa saadaan mahd ehjä joukkue kasaan.
 

1971

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Tietääkö joku, että ketkä pelaajat on kutsuttu takaisin Ouluun huomiseksi? Koblizek, Vartiainen, Kuiri? Eivät olleet ainakaan Hermeksen kokoonpanossa tänään Turussa. Koskenkorva? Onko Huttula jo pelikunnossa?
 

Osvaldo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Tietääkö joku, että ketkä pelaajat on kutsuttu takaisin Ouluun huomiseksi? Koblizek, Vartiainen, Kuiri? Eivät olleet ainakaan Hermeksen kokoonpanossa tänään Turussa. Koskenkorva? Onko Huttula jo pelikunnossa?

Koblizek ainakin pelasi jo tiistaina A:n mukana. Vartiainen pelaa Jukureissa loppukauden. Kuiri ei ole tainnut pelata kuukauteen yhtään peliä, joten on varmaan loukkaantuneena.

Jos veikata saa niin tänään hyppää askiin: Jasse Ikonen, Sami Anttila, Juha Koivisto, Jesse Koskenkorva, Radek Koblizek, Joona Huttula ja Juho Korhonen. Siinä olisi just seitsemän uutta kaveria tiistain peliin verrattuna. Saa nähdä kuinka monta osuu oikeaan.
 

McTorso

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Ö-junnut ja koivistot vaan kentälle kalpa-otteluunkin. Turha siellä on jätkien pellailla ja mahdollisesti loukkaannuttaa itseään. Ihan vitun sama, vaikka ottelut päättyy 0-10 vastustajalle, kunhan pleijareissa saadaan mahd ehjä joukkue kasaan.
Minä olen kausikorttilaisena maksanut tuosta pelistä jo aikaa sitten 22€. Mitäs luulet minun ja tuhansien muiden kausikorttilaisten ajattelevan tästä sinun ehdotuksestasi?
 

Numero13

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Minä olen kausikorttilaisena maksanut tuosta pelistä jo aikaa sitten 22€. Mitäs luulet minun ja tuhansien muiden kausikorttilaisten ajattelevan tästä sinun ehdotuksestasi?
Juuri näin. Itse en ole maksanut kausikortin kautta tuosta pelistä kuin 5€, mutta periaatteesta en asiaa hiljaa hyväksyisi. Haluan nähdä aina parhaat mahdolliset miehet kentällä ja täten laadukasta kiekkoa.
 

oukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Mikko Kaukokari
Minä olen kausikorttilaisena maksanut tuosta pelistä jo aikaa sitten 22€. Mitäs luulet minun ja tuhansien muiden kausikorttilaisten ajattelevan tästä sinun ehdotuksestasi?

Just näin. Ammattilaisurheilussa mikään ottelu ei ole koskaan "ihan vitun sama".
 

mayra

Jäsen
Suosikkijoukkue
Slava Ukraini
Minä olen kausikorttilaisena maksanut tuosta pelistä jo aikaa sitten 22€. Mitäs luulet minun ja tuhansien muiden kausikorttilaisten ajattelevan tästä sinun ehdotuksestasi?

Sidot rahaan halusi nähdä väsyneitä pelaajia? Vino näkökulma. Saat vaihtelua ja näet yritteliäitä tulevia prospekteja, jos siellä on A-junnuja jäällä. Lisäksi hierot käsiäsi yhteen ja katselet kevääseen: ydinmiehet ovat tuoreina tosipeleissä. Näin itte sen näkisin.
 

McTorso

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Sidot rahaan halusi nähdä väsyneitä pelaajia? Vino näkökulma. Saat vaihtelua ja näet yritteliäitä tulevia prospekteja, jos siellä on A-junnuja jäällä. Lisäksi hierot käsiäsi yhteen ja katselet kevääseen: ydinmiehet ovat tuoreina tosipeleissä. Näin itte sen näkisin.
Jaahas, että sellainen aatos. Oletko maksanut tuosta pelistä 22 euroa? Oletko valmistautunut runkosarjan päätöskierrokseen menemällä paikanpäälle lauantai-illan löylyihin Raksilaan? Jos näin, miltä sinusta tuntuu ajatus ö-junioreista, pellailusta ja ihan vitun sama 0-10 tappiosta? Jos et ole maksanut, etkä ole menossa paikanpäälle, millä mandaatilla arvostelet maksavan katsojan näkemystä vinoksi?

Tuollainen hälläväliä -toiminta, jota täällä ehdotellaan, on huonoa bisnestä, huonoa mainosta, eikä edes edes kovin urheilullista. Nämä asiat voi hoitaa myös tyylillä joukkueen, seuran sekä katsojien eduksi ja urheilullisia arvoja kunnioittaen.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Kyllä minäkin kanavapaketista maksavana asiakkaana haluan nähdä Kärpillä parhaat pelaajat jäällä ja täten myös hyvän kenraaliharjoituksen parhailla miehillä. Pitää nyt muistaa että siellä ei kuitenkaan tule vastaan mikään pajatsonsa tyhjentänyt sport vaan suoran pudotuspelipaikan napannut KalPa. Hyvää valmistautumista kohti pudotuspelejä, tiedä vaikka vielä keväällä kohdataan.

Lauantai-illan kotipeli ei ole koskaan sellainen mihin lähdetään jollain b-miehistöllä, vaan lähtökohtaisesti sinne pitää saada parhaat miehet mukaan. Kärpät antaa kuitenkin lepoaikaa osalle kärkipelaajista tänään vieraspelissä HPK:ta vastaan, joten eiköhän nämä @mayra :n mainitsemat "väsyneet pelaajat" saa ihan riittävästi lepoa ennen lauantaita + joka tapauksessa tulee n. puolentoista viikon tauko ennen näitä tosipelejä. Jos tuosta tulee liikaa rasitusta ja ei meinaa jaksaa, niin ei muuta kuin vaihtamaan laji vaikka shakkiin tai johonkin muuhun missä ei tule niin kova hiki.
 

mayra

Jäsen
Suosikkijoukkue
Slava Ukraini
Jaahas, että sellainen aatos. Oletko maksanut tuosta pelistä 22 euroa? Oletko valmistautunut runkosarjan päätöskierrokseen menemällä paikanpäälle lauantai-illan löylyihin Raksilaan? Jos näin, miltä sinusta tuntuu ajatus ö-junioreista, pellailusta ja ihan vitun sama 0-10 tappiosta? Jos et ole maksanut, etkä ole menossa paikanpäälle, millä mandaatilla arvostelet maksavan katsojan näkemystä vinoksi?

Tuollainen hälläväliä -toiminta, jota täällä ehdotellaan, on huonoa bisnestä, huonoa mainosta, eikä edes edes kovin urheilullista. Nämä asiat voi hoitaa myös tyylillä joukkueen, seuran sekä katsojien eduksi ja urheilullisia arvoja kunnioittaen.

Kyllä, keskustelupalstalla on kiva välillä vähän argumentoida, ei tämä niin vakavaa ole. Tosin lienemme eri linjoilla vakavuuden suhteen. Ihan keskustelijapalstalaisen mandaatilla harrastan keskustelua.

Olen omistanut kausikortin, mutta tälle kaudelle minulla ei sellaista ole. Ruutu-palvelu löytyy, josta lauantain pelin tiirailen. Olen käynyt katselemassa A- ja B-nuortenkin pelejä paikan päällä eli tykkään katsella niitäkin. En pidä lainkaan hälläväli -toimintana, jos siellä vaikkapa 1-2 kenttää A-nuoria edustuksen mukana viimeisessä runkosarjapelissä viilettäisi. Usein tulos on ihan hyväkin. Nuorillahan on kovasti panosta näyttää osaamistaan eli heitä peluuttamalla voi saada panoksettomaan peliin panosta.

En ole itse ehdottanut "ihan vitun sama 0-10" -asennetta, enkä myöskään kannata sitä. Silloin, kun omistin kausikortin, en kuitenkaan kokenut, että Kärpillä on velvollisuus aina peluuttaa illasta toiseen täsmälleen samaa kokoonpanoa vain sen takia, että minä omistan kausikortin. En myöskään usko, että muutaman ylimääräisen juniorin peluuttaminen ja avainpelaajille lepohetken suominen lopullisesti tärvelisi seuran aivan kaikkia urheilullisia arvoja.
 
En pidä lainkaan hälläväli -toimintana, jos siellä vaikkapa 1-2 kenttää A-nuoria edustuksen mukana viimeisessä runkosarjapelissä viilettäisi. Usein tulos on ihan hyväkin. Nuorillahan on kovasti panosta näyttää osaamistaan eli heitä peluuttamalla voi saada panoksettomaan peliin panosta.

En myöskään usko, että muutaman ylimääräisen juniorin peluuttaminen ja avainpelaajille lepohetken suominen lopullisesti tärvelisi seuran aivan kaikkia urheilullisia arvoja.
Samaa mieltä.

Jos ei kausikorttilaisille kelpaa, niin valitusta kehiin tai jatkossa jättää ostamatta. Melko pientä kuitenkin tämä siihen nähden, että häntäpään joukkueet myyvät omat avainpelaajansa siirtorajan kynnyksellä ja pelaavat useammankin pelin "hälläväli"-toiminnan puutteissa.
 

Huml71

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Itse olen maksanut lauantain pelistä sen 22e. Haluan nähdä suosikkijengini pelin kokoonpanosta riippumatta, panosta kun ei ole. Edellisen kuukauden perusteella ei ole yhtään mitään merkitystä, tuleeko se 1-4 häviö ykkös-, vai kakkosmiehistöllä.

Valitsen näistä sen paremman asenteen omaavan kakkosmiehistön, joilla tahtoa on, mutta taitoa ei niinkään. Ykkösmiehistö surffailkoon seuraavan kerran 20.3.2018.
 

Tors-10

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, ManU
Onko Kärpät ilmoittanut pelaavansa myös lauantain pelin varamiespalvelun porukalla? HPK-pelistä minun lukutaidolla oli kyse. Se, että joku provokettu heittelee ihan samat ja 0-10 niin pitäisi osata jo sivuuttaa.

Itse näen asian panostuksena nimenomaan niihin tärkeisiin peleihin ja samalla ehkä parit junnut pääsee haisteleen liigakiekkoa. Oliko kausikortin ehdoissa mainittu, että aina on parhaat kentällä?
 

McTorso

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
En ole itse ehdottanut "ihan vitun sama 0-10" -asennetta, enkä myöskään kannata sitä.
Minä kyseenalaistin tuon ihan vitun sama -asenteen. Sinä kirjoitit näkemykseni olevan vino. Sen vuoksi ajattelin, että sinusta tuo ihan vitun sama-asenne olisi jotenkin jylhä. Hyvä, ettei näin ole.
Jos ei kausikorttilaisille kelpaa, niin valitusta kehiin tai jatkossa jättää ostamatta.
Aivan kestämätön ajatus, siis ihan hullu.
 
Suosikkijoukkue
Kärpät
Onko Kärpät ilmoittanut pelaavansa myös lauantain pelin varamiespalvelun porukalla? HPK-pelistä minun lukutaidolla oli kyse.
Ei käsittääkseni, ainoastaan tämäniltaisen HPK-pelin kokoonpanosta on ollut mediassa puhetta. Ja eiköhän tuo lauantain peli oteta kenraaliharjoituksena pudotuspelejä varten, joka tarkoittanee samalla ykkösmiehistön pelaamista kaukalossa.
Valitsen näistä sen paremman asenteen omaavan kakkosmiehistön, joilla tahtoa on, mutta taitoa ei niinkään. Ykkösmiehistö surffailkoon seuraavan kerran 20.3.2018.
Itse taas mielenkiinnolla katselen tämäniltaisen pelin osalta nuorten lupausten esityksiä miesten pelissä ja toivottavasti niinikään hyvää asennetta. Lauantaina haluaisin puolestani pitkästä aikaa nähdä Kärpiltä ykkösmiehistöllä sitä laadukasta, viihdyttävää ja voittavaa lätkää, jota kaudenaikana on aiemmin nähty. Sitä on kerennyt tässä viime viikkojen aikana tulla jo ikävä. Niinikään 20.3.2018 haluan nähdä terävän alun pudotuspeleille enkä mitään laiskaa ja välinpitämätöntä surffailua.
 

lemponen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Aika erikoiseksi on mennyt keskustelun sävy sarjan tässä vaiheessa. :)
 

Huml71

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Tänään mennään seuraavilla:

Päkkilä - Lasu - Bertrand
Ronkainen - Heshka

Koblizek - Kupari - Karvinen
Kivihalme - Hakanpää

Sailio - Humaloja - Junnila
Siikaluoma - Huttula (huhhuh)

Anttila - Ikonen - Koivisto.J
Korhonen

Annunen (Rynnäs)
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Aika seksikäs kokoonpano. Kuka lienee kapteeni? Lasu? Olisi aika poikkeuksellinen tilanne muuten että ensimmäistä kauttaan pelaava pelaaja nappaa kapteenin statuksen, ja vieläpä ulkomaalainen.

Veikkaus on vähemmän yllättäen sulkenut kohteen toistaiseksi, Nordicbetillä näyttäisi vielä olevan avoimena ja HPK:n voitosta saa kertoimen 2,05.
 

lemponen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Annunen (Rynnäs)
En kyllä jaksa uskoa, että Annunen torjuu tänään Kärppien aloittavana maalivahtina. Ei olisi kyllä mitään ideaa. Vehviläisen ja Rynnäksen loukkaantumisiinkaan en usko.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös