Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 322 780
  • 66 819

sinikettu

Jäsen
Toinen lainaamani huolestunut ajattelija tukee tätä päätelmääni toteamalla: "seksistä 90% tapahtuu pääkopassa ja se on ihan pääkopasta kiinni miltä minkäkin kuvittelee tuntuvan ja miltä se lopulta tuntuu".
Peniksen ja kivekset pois leikkaamalla lähtee ~100 % seksuaalisesta mielihyvästä pois, joten tämä ajattelijan toteamus on aika huono. Tällöin aivot ovat vielä päässä ja 90 % seksuaalisesta vaikutuksesta pitäisi olla vielä jäljellä.
 

godspeed

Jäsen
Suosikkijoukkue
Heikki Silvennoinen, Ali Leiniö
Peniksen ja kivekset pois leikkaamalla lähtee ~100 % seksuaalisesta mielihyvästä pois, joten tämä ajattelijan toteamus on aika huono. Tällöin aivot ovat vielä päässä ja 90 % seksuaalisesta vaikutuksesta pitäisi olla vielä jäljellä.

Kuka puhui mitään peniksen ja kivesten leikkaamisesta?
 

sinikettu

Jäsen
Olet siis taas neitsyt. Mä pääsin jokin aikaa sitten taas neitsyydestäni.
Täällä ollaan vielä tinder-neitsyitä. Oon muutamille naisille sen kautta viestitellyt ja yhden kanssa käynyt livenä hommailemassa vähän sitä ja tätä. Tässä tapauksessa kävi sitten arviolta 30-60 minuutin jälkeen ilmeisen selväksi, että tällä naisella on ilmeisiä epämiellyttäviä persoonallisuuspiirteitä ja käyttäytymistapoja, ja häippäsin sitten parin tunnin kanssakäymisen jälkeen muualle. Samalla viikolla löysinkin uuden tyttöystävän muualta, enkä jaksanut enää jaksanut kokeilla uutta matoa koukkuun. Sille tielle olen jäänyt, enkä ihan heti jaksa tinderiin takaisin mennä, vaikka nykyinen partneri lähtisikin vaihtoon. Reilu vuosi tuosta on aikaa. Toki naisystävä on vaihtunut tuon jälkee jo pari kertaa.
 

godspeed

Jäsen
Suosikkijoukkue
Heikki Silvennoinen, Ali Leiniö
En tiiä. Sukupuolileikkausta suunniteleva henkilö? Minä ainoastaan kirjoitan siitä.

#Kirjoittelija.

Eräs ajattelija internetin syövereissä ihmetteli kovasti, että miten täydellisen sukupuolileikkauksen tehnyt henkilö voi saada tekotoosastaan ilon irti, vai onko se vain näön ja henkisen hyvinvoinnin tueksi suoritettu toimenpide. Pyysi, että kysyn tarkempia tietoja.
 

Individual

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Suomi, KTP
YLE Teemalla juuri nyt palstallamme miltei kulttimainetta nauttivasta Agit Prop-yhtyeestä kertova ohjelma. Villapaita ja risuparta bongattu.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Eräs ajattelija internetin syövereissä ihmetteli kovasti, että miten täydellisen sukupuolileikkauksen tehnyt henkilö voi saada tekotoosastaan ilon irti, vai onko se vain näön ja henkisen hyvinvoinnin tueksi suoritettu toimenpide. Pyysi, että kysyn tarkempia tietoja.

Olen kiinnostunut tästä asiasta myös. Vastauksia!
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mä näin Vappu Pimiästä unta. Ei mitään seksiunta vaan jossain sen ohjelmassa olin, enkä tiennyt mitä pitää tehdä kun kukaan ei ollut kertonut enkä mä niitä ohjelmia tunne. Näkeeköhän muuten jotkut miehet oikeasti jotain seksiunia vai onko se vaan urbaani legenda. Jo teininä mietin tota. Tai sitten se tyyppi on laiminlyönyt masturboinnin tai jotain ja ollut puutteessa, mikä on nolointa mitä miehelle voi käydä. Tai näkeeköhän normaaliterveetkin unia. Krapulassa nyt näkee, mutta silloinhan just kropassa on vaikka mitä puutostiloja, kuten mulla nyt. Toi joku unilääke kanssa tuo joskus unia.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet

Ralph

Jäsen
Tässä on jotain nyt niin pielessä, että mitä vittua.
Pielessä on se, että Kalinainen näytti hieman erilaiselta tuolloin aikoinaan. Nykyään on läskipunkero kuten kuvassa. Mutta sellainen muovinen ja leikelty oli, se puri Forsselliin.
 

salama#8

Jäsen
Istun toimiston vessassa paskalla viimeistä kertaa tälle vuotta. Huomenna vielä työpäivä, mutta ajattelin hoitaa sen etänä. On se jännä kuinka kellon tarkasti suoli toimii, kun oikeastaan lähes joka päivä olen tähän samaan aikaan näissä puuhissa.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Hetkeen en ookaan käynyt brändäämisen " professionaalin" Juhani Tammisen FB-seinällä. No nyt kävin. Tätä:

Hieno, kirkas iltapäivä nyt Nereis Business Gardenissa Turun Pitkämäessä!! Siellä sijaitsee Eurotam OY:n " Town Office" ( kts. kennolounges.fi), häikäisevät toimistotilat, joita suosittelen lämpimästi pienyrittäjlle aivan kuten Eurotam OY !!
Täällä ( kennolounges.fi) on aulapalvelut, on huipputilat eri kokoisina, kokoukset, seminaarit etc.. joten suosittelen lämpimästi!-Be There!!
Tänään( to 28.12) agendalla vielä koulutusbriiffit(3) asiakkaiden kanssa, toimistorutiinit, pankkiasiat ( come on lakko!!- please react!!) etc..
Täältä( Nereis Business Garden) jatko M&M Kuntotalolle aivan naapuriin ( Pitkämäki) ja sieltä lounaalle asiakkaan kanssa Turun keskustaan Pizzeria Denniksen ( Linnankatu 22) herkkujen pariin!!
Illalla vielä treffi hienojen nuorien vuokralaisten luona Turun keskustassa Boren Talo) , vuokraisännän rooli kun on tullut tutuksi molemmilta puolilta ko. businesta!!
Kun aikanaan muutin Helsinkiin opiskelemaan( Helsingin Yliopisto / Liikuntatieteellinen) syksyllä 1970, järjesti ( ja maksoi) HJK silloisen verrattoman opiskeluasuntoni vuokran Helsingin Mannerheimintiellä ( 126) , mutta varsinainen vuokraisäntä Nyyssönen (Varkaus) nimeltään oli tiukka ja tarkka kaveri, joka säännöllisesti tarkisti oman asuntonsa kunnon!! Minulle sopi mainiosti, koska jo silloin pelihommat ( mestaruussarja + maaottelut+ leirit) tarkoittivat sitä, että asunto oli useimmiten tyhjillään ja sen takia siisti luonnollisesti!!
Pian ( 1972) hankin oman ensimmäisen asuntoni Helsingin Kallion kaupunginosasta ( Kotkankatu) ystäväni Juha Rantasilan opastaessa pelikaveriaan " sijoittamisen ihmeelliseen maailmaan" !!
Sillä polulla olen jatkanut ja nyt minä taas autan ja opastan nykyisiä vuokralaisiani niin Turussa kuin Helsingissä !!
Näin se " kehitys" menee eteenpäin sukupolvesta toiseen!!
Tässä kunnon vuokralaisten ja sijoitusasuntojen hengessä: " Have a Great Immobile Business Day", Br Tami, Lion # 79​
 

Hollanti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Varmaan se KalPa
Mr. Robot on kyl perkeleen hyvä sarja
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Tämä voisi mennä vitutus/ihmetys/asia joka avautui tms ketjuun, mutta ihmetyttää/vituttaa/asia joka avautui on on se kuinka moni on putkinäköistä porukkaa jopa vähemmistön sisällä.

Ei mitään ymmärrystä mihinkään suuntaan, vittuilua, vähettelyä ja käsitteillä leikittelyä. Tuohon porukkaan en todellakaan halua kuulua. En vain ymmärrä miten marginaalin marginaali on se tärkein juttu (sillä on toki paikkansa), mutta sitten kaikki muu on sitä vastaan, ts jos et aktviivisesti tee mitään olet heitä vastaan.

Joo, pitää pysyä näköjään poissa jopa maltillisilta vähemmistön nettisaiteilta. Pääsee ihan vitun vähemällä vitutuksella.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Tämä voisi mennä vitutus/ihmetys/asia joka avautui tms ketjuun, mutta ihmetyttää/vituttaa/asia joka avautui on on se kuinka moni on putkinäköistä porukkaa jopa vähemmistön sisällä.

Ei mitään ymmärrystä mihinkään suuntaan, vittuilua, vähettelyä ja käsitteillä leikittelyä. Tuohon porukkaan en todellakaan halua kuulua. En vain ymmärrä miten marginaalin marginaali on se tärkein juttu (sillä on toki paikkansa), mutta sitten kaikki muu on sitä vastaan, ts jos et aktviivisesti tee mitään olet heitä vastaan.

Joo, pitää pysyä näköjään poissa jopa maltillisilta vähemmistön nettisaiteilta. Pääsee ihan vitun vähemällä vitutuksella.

Ai jai... tuupa Kalliossa käymään niin huomaat, mitä sakkia ihmiset on ihan kauttaaltaan. Väärin vittuunnuttu!

(Vähän huumoria tähän heitin, en siis tosissani, paitsi Kallion osalta, vaikka on Kalliossakin hyvää jengiä ja paljon onkin, hullut, narkkarit, denat, parturit ja mitä niitä on, noi hipsterit pitäs vaan upottaa mereen)
 

Pata4win

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Philadelphia Flyers ja FC Barcelona
Swedish dicks on kyl kova sarja!
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Ai jai... tuupa Kalliossa käymään niin huomaat, mitä sakkia ihmiset on ihan kauttaaltaan. Väärin vittuunnuttu!

(Vähän huumoria tähän heitin, en siis tosissani, paitsi Kallion osalta, vaikka on Kalliossakin hyvää jengiä ja paljon onkin, hullut, narkkarit, denat, parturit ja mitä niitä on, noi hipsterit pitäs vaan upottaa mereen)

Ai jai, tänään viimeksi kävin Kalliossa.

(Vähän huumoria siis tähän, en siis tosissani, paitsi Kallion osalta. Siihen se sitten huumori loppui, nyt on osaltani huumori pikkaisen heikossa hapessa)
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
29.-30.12.1931 suomalaiset äänestivät kansanäänestyksessä kieltolaista. Yli 70 prosenttia äänestäneistä äänesti kieltolain kumoamisen puolesta. Suomen eduskunta hyväksyi uuden väkiviinalain 9.2.1932. Valtion alkoholiliikkeet aukesivat viides huhtikuuta 1932 kello kymmeneltä. Siitä tulee muistisääntö 543210... mutta tietenkin jokainen muistaa tuon muutenkin (just joo).
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Opetin veljenpojan laulamaan tällä viikolla Leo Jokelan hittibiisiä "Nainen, poliisi ja taksi". Muksun äiti arvosti tätä laulutuntia kovasti.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Kuulen ensimmäistä kertaa jostain hipistä nimeltä Ronja Salmi.

Varsin ihana tuollainen minkä kanssa voisi juoda pari pulloa punaviiniä (mitä en koskaan juo) ja sitten ehkä vähän tehdä sellaista mitä aikuiset tekee keskenään.

Sen jälkeen voisikin antaa aktiivin ja asian olla.
 

Useful Idiot

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Kuulen ensimmäistä kertaa jostain hipistä nimeltä Ronja Salmi.

Varsin ihana tuollainen minkä kanssa voisi juoda pari pulloa punaviiniä (mitä en koskaan juo) ja sitten ehkä vähän tehdä sellaista mitä aikuiset tekee keskenään.

Sen jälkeen voisikin antaa aktiivin ja asian olla.
Kuulostaa muuten juurikin sellaista venynyttä pipoa päälaellaan pitävältä, luultavasti media-alalla puuhaavalta korostavan itsetietoiselta feministiltä, joka jakaa instagramiin kuvia ruoka-annoksistaan, sekä paskoja meemejä noloilla teksteillä, tyyliin "If you love me, I'll always be your heart. If you hate me, I'll always be your mind"

Osuiko?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös