Pe 13.10.2017 Otteluseuranta (Liiga)

  • 40 465
  • 648

Yuppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team, Україна
1963, nasulia!

Koita kestää. Vaikeaa on Ässillä mutta niinhän mä koitin pari viikkoa sitten toppuutella että Ässät on nuo jämäjoukkueet voittanut. Nyt totuus paljastuu...
 
Suosikkijoukkue
Tappara, LA Kings, Raiders, Concordia Stingers
Tapparhan pelaa koko 60 minuuttia siten että siellä on koko ajan joko maila kaverin kainalossa tai muuten tuollainen painiote, ja niille ei olla koko Tapparan historian aikana vihelletty jäähyä sellaisesta. Ei siis mitään uutta tuossa tilanteessa.
Teilla on Lasse, meilla koko joukkue. Call it even?
 

RaikkA

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässässäsäsä
Kovat kotipulut nykäskylässä.
 

L. Paraske

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Suomi, Arttu Hyry, Hagaby Golf 2
Lasu on jumalattoman hyvä AV-pelaaja.

Saanut oppia Joel Lundqvistilta. Helvetin hyvä taistelu av:lla tuossa lopussa. Mitä Tapparaan tulee niin paskapuhetta etteivät olisi mestarisuosikkeja edelleen. Kunhan nuo nimimiehet saavat itseluottamuksensa kuntoon niin pahaa jälkeä tulee. Kärpät aloitti toki helvetin hyvin mutta jäi hieman jalkoihin erän loppupuolella. Ykköskentältä meillä aika heikko erä.
 

Domi28

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Maple Leafs, Liverpool
Jari Suorsalla on pakko olla todella pieni muna!
 

Olkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen mestarit 20-21
Ei, vaan sinä lähdit kommentoimaan ja vedit ihan itse itsesi mukaan. Lopeta nyt jo, siellä on pelikin menossa.

Sinä kirjoitit Jukurimaalin jälkeen Nasulia. Minä vastasin siihen, ettei se ole vielä lopputulos. Eikö Ässillä ole tänään peliä, vai miksi kommentoit noin lapsellisesti Lukon ottelua?
 

Luxray

Jäsen
Suosikkijoukkue
Telian Liiga-lähetysten laatu
Koita kestää. Vaikeaa on Ässillä mutta niinhän mä koitin pari viikkoa sitten toppuutella että Ässät on nuo jämäjoukkueet voittanut. Nyt totuus paljastuu...

Nauti sä sitten tuosta Lukon touhusta, runkosarjassa kaatuu Jukurit ja Sportit mutta mitä vitun väliä kun mestaruudesta tässä pelataan ja sitähän Lukko ei ikinä voita :Dddd
 

Borre

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Odotin Kärppien jyräävän mutta niin tapahtui vain ensimmäiset 5 minuuttia. Sen jälkeen melko tasaista.

Tappara on edelleen hidas sekä yksilöinä että joukkueena. Muutama maalipaikka sentään syntyi näinkin.
 

Epätietoinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät. Sievin Sisu, Barcelona
Toivottavasti ei pidä, koska Tappara saa jatkaa tuollaista mutta Kärpät joutuu siitä jäähylle.
Joo kirjoitin kyllä mitä sattuu, Kärpät sai erässä mielestäni kaksi helppoa jäähyä ja yhden selvän, Tappara yhden selvän. Tappara roikkui omassa päässä ihan samallalailla mitä Kestilä ja Koivistokin mutta pilli ei soi. Huono erä tuomareilta, toivottavasti parantavat. Kärpiltä ihan hyvä erä, loppu meni jäähyjen takia tietenkin pilalle.
 

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Jukurit-Lukko 1-2 ensimmäisen erän jälkeen. Sen verran Lukko oli hallitsevampi osapuoli että numerot suurinpiirtein oikein ovat.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös