Pe 13.10.2017 Otteluseuranta (Liiga)

  • 40 821
  • 648

Olkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen mestarit 20-21
No en todellakaan hae. Sinä et ole se kirjoittelija jota erityisesti tarkoitin.

Kuitenkin minut siihen vedit? Ai kun kiva. Voin kertoa, että en ilakoi koskaan toisten epäonnistumisesta. Nautin niistä vähistä Lukon onnistumisista. Itseasiassa mua vituttaa noi puolin ja toisin paskanjauhannat ja olen sen tuonut aiemminkin ilmi.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Kärpät taisteli hienosti tuon viiskolmosen tähän erän loppuun.
 

Nukkemurhaaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Läpsytinpoppoo
Godla kyllä aiheuttaa välillä teoillaan todellisia "mitä helvettiä sä noin teet" sekä "miten helvetissä sä tuon torjuit" - tuntemuksia. Nyt oli vuorossa jälkimmäinen reaktio. Aivan huikea torjunta 4v3 ylivoimalla.
 

heavylutaa18

Jäsen
Suosikkijoukkue
Saimaan Pallo, Seattle Kraken
Tommonen materiaali käytettävissä ja 5v3 maalin edessä suhertaa itse Jasun Juhani. On toi Tukka kyllä hieno mies, kertakaikkisen upea äijä.
 

RaikkA

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässässäsäsä
Jos ei vielä täysin turha kaveri ollut niin viimeistään tämän jälkeen.
No jos Kärki sai tuhnutella vastaavalla tyylillä viime kaudella viimeiset 20peliä, niin tuskin Korhonen vielä tässä vaiheessa kautta vilttiin joutuu.
 

Mikke73

Jäsen
Suosikkijoukkue
Haukat, Ässät
Kuitenkin minut siihen vedit? Ai kun kiva. Voin kertoa, että en ilakoi koskaan toisten epäonnistumisesta. Nautin niistä vähistä Lukon onnistumisista. Itseasiassa mua vituttaa noi puolin ja toisin paskanjauhannat ja olen sen tuonut aiemminkin ilmi.
Ei, vaan sinä lähdit kommentoimaan ja vedit ihan itse itsesi mukaan. Lopeta nyt jo, siellä on pelikin menossa.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Aika kova vihellys tuo 5-3 av, kun aivan vastaava kiinnipitäminen toisessa päässä jäi viheltämättä.
Tapparhan pelaa koko 60 minuuttia siten että siellä on koko ajan joko maila kaverin kainalossa tai muuten tuollainen painiote, ja niille ei olla koko Tapparan historian aikana vihelletty jäähyä sellaisesta. Ei siis mitään uutta tuossa tilanteessa.
 

Hauntti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins, TPS
Lahes erätauolle maalittomassa tasatilanteessa.
 

Crapbag

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, NY Rangers, Southampton, Fc Jazz, A's..
Selvä jäähyn paikka Jypille, ei jäähyä.

On se jännä kun Ässille löytyy kakkonen kun vaan pienikin tilaisuus viheltää, tuollainen roikkuminen oli taas ihan jees ilmeisesti kun kotijengi sen teki?

E: No niin, vetäkää käteen saatanan paskaläjät. JYPille vaan lisää ansaittuja ylivoimia, on tämä hieno sarja seurata kun nämä ameebat viheltelee illasta toiseen.
 

Epätietoinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät. Sievin Sisu, Barcelona
Toivottavasti linja pitää tuomareilla, Koiviston jäähy oli kyllä luvattoman helppo. Katsoin pelitilanteessa itsekin että oli selvä jäähy mutta hidastuksestahan tuon näki että ihan höpöhöpö-vihellys oli.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös