La 22.4.2017 Otteluseuranta (Liiga)

  • 47 937
  • 589

Taze

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Red Wings
Miksi vitussa minun pitäisi hakea joku esimerkki missä olisin hyväksynyt KalPalle vihelletyn jäähyn?

No ei kai sitten miksikään. Turha kuitenkin alkaa huutelemaan tyhjästä lässyttämisestä, jos ja kun olin kerran oikeassa.
 

bebeto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Ylöjärven Ryhti
Jaahas, tässä ketjussa näyttää olevan taas tuttu meininki. Tappara-trollit ovat taas kaivautuneet koloistaan itkemään tuomareista. No ei siinä, ihan hauska tätä on seurata pelin ohella.

Nähdäkseni tuomareista itkevät kyllä sivulliset seuraajat, lähinnä HIFK- ja Kärppä-kannattajat. Omituista valitusta kerta kaikkiaan.
 

Ahar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyp, Pelicans, Suomi, Ruotsi, Columbus
Anna mennä, netistä ei tila lopu ja varmaan aikalailla kuka tahansa saa perustaa keskustelupalstan. Onnea matkaan!

Pitääpä koittaa, koska on varmuudella viihdyttävämpää kui hoosee -fanien ainainen itku tuomareista.
 

yki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Jaahas, tässä ketjussa näyttää olevan taas tuttu meininki. Tappara-trollit ovat taas kaivautuneet koloistaan itkemään tuomareista.

Tämä on totta. Itse en kehtaisi valittaa, kun tuomareilta meni ohi Rantakarin polvitaklaus. Kaverin pitäisi olla jo suihkun puolella.

Muutoin noita estämisiä ja koukkuja tapahtuu puolin toisin, Tappara johtaa ehkä yhellä tai kahdella. Ei, en ole pitänyt kirjaa, tosin kaksi polvitaklausta jo suoritettuna enemmän.
 

Squit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK ja KaMa
Mä en saatana ymmärrä tuota Levosen hehkutusta. Linja pitää, eli ei vihelletä mistään. Matsi on ihan silkkaa painia. Tapparan pelaajat pari kertaa vedellyt polvella ja jurkkakin onnistuu. Toivottavasti oikeus toteutuu myöhemmin.
 

Taze

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Red Wings
Nähdäkseni tuomareista itkevät kyllä sivulliset seuraajat, lähinnä HIFK- ja Kärppä-kannattajat. Omituista valitusta kerta kaikkiaan.

Eikös se noita juuri tarkoittanut Tappara-trolleilla? Koska polvitaklauksista ja filmauksistahan täällä itketään.
 
Suosikkijoukkue
KalPa
Oliko polvitaklaus myös Mankiseen erän loppupuolella? Siltä ainakin nopeasti katsottuna näytti.

Tähän kohtaan haluaisin kyllä Tapparan leiristä kommenttia tuomaritoimannasta tässä pelissä. Vieläkö on kärsitty kovin?
 

Kalix

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Koo-Vee, LeKi
Tuntuu monille olevan suurin ilo se, että saa trollata näissä otteluseurantaketjuissa.

Tuomareilla lähti matsi huonosti käyntiin kun ensimmäisessä erässä ensin korkeamaila jäi viheltämättä ja siihen perään sitten polvitaklaus. Tämän jälkeen linja on ollut hapuilevaa ja oikeastaan ei voi tällä hetkellä tietää mistä tulee jäähy ja mistä ei. Välillä osuu jäähy oikein ja sitten kun pitäsi tulla jäähy niin sitä ei tulekaan.
 

Crapbag

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, NY Rangers, Southampton, Fc Jazz, A's..
No ei kai sitten miksikään. Turha kuitenkin alkaa huutelemaan tyhjästä lässyttämisestä, jos ja kun olin kerran oikeassa.

Missä olit oikeassa?
Jos minä olen koko sarjassa kommentoinut kahta tilannetta, jotka monen muunkin silmin olivat "autettuja kaatumisia" niin sinulla on aika vähän voita leivän päällä. Mutta hienosti toki sait vietyä huomion toisaalle, pois näistä mätämunista kaukalossa. Mutta joo, olet todella oikeassa, olen varmasti palstan suurin KalPa -jäähyjen vastustaja näillä mahtavilla todistusaineistoillasi ja säälimättömän tiukalla ja tinkimättömällä salapoliisityölläsi.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Toisen erän alku oli selvästi Tapparan ja tuloksena oli kaunis maali. JMJ:n syötön ajoitus oli taidetta. Upea suoritus.

Tapparan kannalta ikävää kai on se, että koko jengi alistui fyysisesti aivan täysin KalPan pommien edessä. Ei varmaan koskaan olla nähty noin silkalla voimalla nöyryytettyä Tapparaa. Voi tulla Merveille kylmää kyytiä kolmannessa.

Odotan mielenkiinnolla. KalPa on taas yllättänyt - ainakin minut.
 

bebeto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Ylöjärven Ryhti
Mä en saatana ymmärrä tuota Levosen hehkutusta. Linja pitää, eli ei vihelletä mistään. Matsi on ihan silkkaa painia. Tapparan pelaajat pari kertaa vedellyt polvella ja jurkkakin onnistuu. Toivottavasti oikeus toteutuu myöhemmin.

Tätähän tämä on ollut siitä asti kun RD valmensi nykäskyläläiset ensimmäiseen mestaruuteen. Painia jota jotkut kamppailupelaamiseksikin kutsuvat.
 

Pushead

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Nähdäkseni tuomareista itkevät kyllä sivulliset seuraajat, lähinnä HIFK- ja Kärppä-kannattajat. Omituista valitusta kerta kaikkiaan.

Sen mitä olen ehtinyt toista erää seuraamaan, niin jäihän siinä pari-kolme jäähyä viheltämättä Tapparalle. Ja yks ihan selvä paitsio. Nyt taas nuorten matsin pariin..
 

Hamu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Mä en saatana ymmärrä tuota Levosen hehkutusta. Linja pitää, eli ei vihelletä mistään. Matsi on ihan silkkaa painia. Tapparan pelaajat pari kertaa vedellyt polvella ja jurkkakin onnistuu. Toivottavasti oikeus toteutuu myöhemmin.
Samaa mieltä. Pelin tasokin kärsii tällaisella linjalla. Ei ole kovin hyvää viihdettä.
 
Ainakin Tappara herättää tunteita.

Otteluseuranta totutun jäätävää. "Neutraalit sivustaseuraajat" vetävät taas parhaiten.
 

Ahar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyp, Pelicans, Suomi, Ruotsi, Columbus
Onhan tämä surullista luettavaa nykyään. Aivan se ja sama mikä otteluketju on meneillään, niin aina itketään tuomareista.
 

Ahar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyp, Pelicans, Suomi, Ruotsi, Columbus
Ja vielä. Yksikään tuomari ei tee pelin aikana yhtä montaa virhettä, kuin joku yksittäinen pelaaja.
 

Olkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen mestarit 20-21
Nähdäkseni tuomareista itkevät kyllä sivulliset seuraajat, lähinnä HIFK- ja Kärppä-kannattajat. Omituista valitusta kerta kaikkiaan.

Täällä käsi ylös. Lukkokannattaja ja itken tuomareista. Säännöt pitäisi tässäkin lajissa olla. Kuten Vallin sanoi toisen erän jälkeen, tulisikohan jäähy, jos sahaisi kaverilta jalan irti.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös