Vitutusketju

  • 10 534 768
  • 56 128

Joukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Vituttaa omista töistään vinkujat. Myrkytätte oman työpaikkanne ilmapiirin tuolla asenteella. Sanokaa itsenne irti ja antakaa paikkanne jollekin toiselle. Etsikää uusi "mukavampi" työ tai ryhtykää sosiaalipummeiksi. ILON KAUTTA!
 

A Siente

Jäsen
Vituttaa omista töistään vinkujat. Myrkytätte oman työpaikkanne ilmapiirin tuolla asenteella. Sanokaa itsenne irti ja antakaa paikkanne jollekin toiselle. Etsikää uusi "mukavampi" työ tai ryhtykää sosiaalipummeiksi. ILON KAUTTA!

Vittu aamen ja sitä rataa. Vituttaa ihmiset jotka ei arvosta sitä mitä niillä on. Paska työ on parempi kuin ei työtä ollenkaan.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Vittu aamen ja sitä rataa. Vituttaa ihmiset jotka ei arvosta sitä mitä niillä on. Paska työ on parempi kuin ei työtä ollenkaan.

Ai osakkeenomistajia pitäisi oikein kiitellä siitä, että saa olla niiden kynsissä? Tieto näytti taas hyvää esimerkkiä antamalla kaikille kenkää. Sitten kohta saavat taas jonkun uuden tilauksen ja aloittavat rekrytoinnit.

Paska työ on paskaa työtä.
 

Individual

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Suomi, KTP
Työni ei vituta. Olen edelleen sitoutunut työpaikkaani ja sen tavoitteisiin, mutta harmittaa se, että kun haluaisi tehdä sitä toisessa kaupungissa kuin nykyisessä, niin talo ei anna sisäistä siirtoa. Tietysti heillä on siihen syynsä. Olen vähän niin kuin alempien ketjujen rouhija, helvetin hyvä juuri siinä positiossa missä olen, eikä kenellekään aleta varta vasten räätälöimään virkaa tämän hetken työelämässä. Ainakaan minulle, heh heh. Olen koittanut rekrytä itseäni muualle kyllä, mutta vielä hieman laihoin tuloksin. Yrittäminen olisi toki yksi vaihtoehto, jota olen tässä pyöritellyt mielessäni.

Helvetin onnekashan mä olen siinä mielessä, että työllistyin alalle (media) silloin kun se ei vielä ollut tällaista keikkatyö/nollasoppari-humppaa kuin nykyisin ja olen saanut nauttia vakityön vakaudesta ja eduista, vaikka turbulenssia on meilläkin ollut.
 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
Ässät ja Ärrät
Vituttaa omista töistään vinkujat. Myrkytätte oman työpaikkanne ilmapiirin tuolla asenteella. Sanokaa itsenne irti ja antakaa paikkanne jollekin toiselle. Etsikää uusi "mukavampi" työ tai ryhtykää sosiaalipummeiksi. ILON KAUTTA!

Erittäin hyvin sanottu! Onneksi nykyduunissa ei moisia paskiaisia ole.

Paska työ on paskaa työtä.

Tämä on totta. Mutta siitä kitiseminen ja työympäristön myrkyttäminen ei vaan johda yhtään mihinkään. Jos käyttäisi sen kitisemiseen menevän energian vaikkapa uuden duunin etsimiseen, niin joku saattaisi muuttuakin.

Sellaisen asian olen näistä, aiheesta kuin aiheeesta, kitisijöistä pistänyt merkille, että ikinä ei itse olla valmiita tekemään yhtään mitään sen ongelmakohdan korjaamiseen. Aina sen ongelman korjaaminen on jonkun muun tehtävä.
 
Erittäin hyvin sanottu! Onneksi nykyduunissa ei moisia paskiaisia ole.



Tämä on totta. Mutta siitä kitiseminen ja työympäristön myrkyttäminen ei vaan johda yhtään mihinkään. Jos käyttäisi sen kitisemiseen menevän energian vaikkapa uuden duunin etsimiseen, niin joku saattaisi muuttuakin.

Sellaisen asian olen näistä, aiheesta kuin aiheeesta, kitisijöistä pistänyt merkille, että ikinä ei itse olla valmiita tekemään yhtään mitään sen ongelmakohdan korjaamiseen. Aina sen ongelman korjaaminen on jonkun muun tehtävä.
Niin juuri. Tai sitten perjantai-illan kevyt hatutus johtuikin juuri siitä, että on koko viikon yrittänyt rakentaa siltoja ja pitää positiivista ajattelua yllä vähän heikosti johdetussa työyhteisössä. Ammattitaitoa on olla myös näyttämättä vitutustaan työpaikalla, koska se on omaan laariin kusemista. Tällä foorumilla avautuminen ei vaikuta, enkä halukaan sen vaikuttavan mihinkään.
 

douppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Vituttaa omista töistään vinkujat. Myrkytätte oman työpaikkanne ilmapiirin tuolla asenteella. Sanokaa itsenne irti ja antakaa paikkanne jollekin toiselle. Etsikää uusi "mukavampi" työ tai ryhtykää sosiaalipummeiksi. ILON KAUTTA!

Voihan tuollainen olla joissain tapauksissa merkki kovasta työstressistäkin. Olen ainakin itsessäni huomannut sen, että jos akuutteja töitä on paljon enemmän kuin ehtii tehdä, ja ylipäätään rästejä alkaa paljon kerääntymään, niin helposti duuneista avautuu. Mutta joo, jatkuva valittaminen pilaa muidenkin työmotivaatiota, joten JOS työstressi on syynä, niin pitää jatkuvan "vinkumisen" sijaan miettiä ratkaisuja/keinoja tilanteeseen.

Töistä puheenollen... 2 asiaa tulee mieleen, jotka vituttavat kyllä aikas kovin:

1.) ihmiset, jotka haukkuvat työnantajaansa, vaikka siihen ei ole mitään järkevää syytä. Siinä vaiheessa on kyllä ihan validi kommentti sanoa: "Muuta duunia hakemaan vaan sitten asap". Työnantaja maksaa palkkaa sinulle työstä (ellet satu olemaan kiekkoilija KHL:ssä), ei siitä että mustamaalaat ruokkivaa kättä milloin missäkin.

2.) ihmiset jotka eivät kestä minkäänlaista kritiikkiä. Sen verran täytyy ymmärtää tekemästään työstään (oli se mitä tahansa) ja laadusta, että joskus voi tulla positiivista tai negatiivista kommenttia työstä tai vaikkapa asenteesta/asiakaspalvelusta.
 

julle-jr

Jäsen
Totta kai vituillaan olevista työpaikan asioista kuuluu vittuuntua ja avautua (ei toki mielellään julkisesti firman nimeä käyttäen).

Jos joku asia on pielessä, siihen ei missään nimessä saa suhtautua hälläväliä-asenteella. Minä ainakin antaisin pomona kenkää kaikille jotka eivät valita ja nosta negatiivisia asioita esille, mutta antavat asioiden vaan pysyä huonolla tolalla. Silloin kun pyritään parhaaseen lopputulokseen, on äärimmäisen tärkeää puuttua epäkohtiin, joten on velvollisuus tuoda niitä esille.

Vähän sama kuin teollisuudessa pyritään tekemään jatkuvasti turvallisuuteen liittyviä läheltä piti -ilmoituksia, jotta riskit ehdittäisiin poistaa ennen kuin jotain sattuu. Pielessä olevista asioista on tärkeää pitää meteliä.

Positiivisuus sen sijaan ei juuri mitään muuta parempaan suuntaan, joten se on lopulta melko turhaa. Vaikka kai niitäkin hyppyritukkia tarvitaan, jotka jaksavat tilanteesta riippumatta hokea jotain "hyvä jätkät, nyt on huikea meininki" tai muuta tyhjäpäistä shittiä, jonka osaa sanoa kolmevuotiaskin.
 
Viimeksi muokattu:

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Jos joku asia on pielessä, siihen ei missään nimessä saa suhtautua hälläväliä-asenteella. Minä ainakin antaisin pomona kenkää kaikille jotka eivät valita ja nosta negatiivisia asioita esille, mutta antavat asioiden vaan pysyä huonolla tolalla. Silloin kun pyritään parhaaseen lopputulokseen, on äärimmäisen tärkeää puuttua epäkohtiin, joten on velvollisuus tuoda niitä esille.

Iso ongelma on se, että maailma on täynnä työtehtäviä missä pitäisi muka tehdä jotain koko ajan ja ei näyttäisi toimettomalta. Jotkut eivät ymmärrä kuinka sinulla ei ihan oikeasti ole muuta tekemistä kuin odottaa ja kirjoitella Jatkikselle. Onhan niitäkin töitä missä on hyvä, että ei ole tekemistä kuten vaikka palomiehen tehtävä. Oikeastihan nekin varmaan ainakin salaa toivovat, että tulisi nyt joku hässäkkä, niin olisi tekemistä.

Tästä epäkohdasta ei vain kovin ääneen kannata huudella, koska jokainen tavallinen ihminen kuitenkin tarvitsee sen palkan tililleen. Olen muutamia kertoja ottanut asian esille ja sitten vain jotain mutistaan kuinka tässä nyt on vähän hiljaisempi aika.

Edellisessä puljussa kehityskeskustelussa pomo kiitteli kuinka olen helppo työntekijä, kun ei mitään naristavaa löydy. Kyseli vielä eikö nyt jotain negatiivista mihin sitten vastasin liian äänekkään avokonttorin. Jälkeenpäin sitä miettii, että olisi vain pitänyt ehkä kertoa mitä on oikeasti mieltä. Paitsi, jos olisi antanut täyslaidallisen ja sytyttänyt sillat, niin mitä hyötyä siitä olisi ollut. Eikä se nyt edes olisi ollut mikään mielipide vaan miten asiat todella ovat.
 
Suosikkijoukkue
Kärpät
Todellakin annan oman paikkani jollekin muulle jolla intoa riittää. Tämä tapahtuu onneksi kesällä. Olen vittu työtön ennemmin kuin jatkan nykyisessä paskassa. Jos ei elämällä ole mitään muuta tarjota, niin antaa sitten olla, mieluummin vittuuntunut työtön kuin tämä.
 

julle-jr

Jäsen
Edellisessä puljussa kehityskeskustelussa pomo kiitteli kuinka olen helppo työntekijä, kun ei mitään naristavaa löydy. Kyseli vielä eikö nyt jotain negatiivista mihin sitten vastasin liian äänekkään avokonttorin. Jälkeenpäin sitä miettii, että olisi vain pitänyt ehkä kertoa mitä on oikeasti mieltä. Paitsi, jos olisi antanut täyslaidallisen ja sytyttänyt sillat, niin mitä hyötyä siitä olisi ollut. Eikä se nyt edes olisi ollut mikään mielipide vaan miten asiat todella ovat.
Sitä juuri en ymmärrä, että pomon mielestä olisi joku hyvä tilanne jos joku ei narise. Minä ainakin olen kiitollinen siitä että joku osoittaa epäkohtia. Miksi pomo ei olisi, jos joku kertoo mitä voisi parantaa?

Parantaminenhan kuitenkin on kaiken päämäärä, joten se on aina hyvä päivä pomollekin kun joku löytää jotain naristavaa. Toki narisijalla voi olla eaimerkiksi vaillinnainen näkemys kokonaisuudesta, mutta sitten pomo vain argumentoi narinan suohon, mikä taas on narisijan kannalta hyvä kun hän huomaa että asia ei ollutkaan vituillaan.
 

FutureHockey

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS - #FreeFASlapsi
Aamuvuoroputki töissä. Tai ei oikeastaan edes se aamuvuorojen putki vituta vaan se, että kun aikaisempina päivinä on mennyt töihin 0400 tai 0500 ja päässyt täten aikaisin pois (= on ollut lyhyt aamuvuoro) niin päikkärit on ehtinyt nukkua hyvillä mielin. Tänään kuitenkin sitten alkoi vasta 0700 duunit ja 1400 pääsi pois niin myös se päikkäreiden ottaminen venyi. Oikeastaan oli aivan saatanan huono idea ottaa edes nuo kun kolmelta vasta ehti nukkumaan ja herätystäkään jaksanut laittaa.. 1730 sitten ylös ja aamulla pitäisi taas viiden aikaan mennä töihin.. Mahtaa nukuttaa hyvin illalla.
 

Hollanti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Varmaan se KalPa
Älypuhelimen käyttö räntäsateella.
 

Sapergia

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kalpa, San Jose,Everton
Purin kuistilta "jouluvaloja" ja yksi johtokiinnike putosi. Hetken päästä astuin päälle niin, että naula upposi kantapäähän.
Tuntui melkein samalta, kun listanaula upposi polveen.
 

Ötökkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Panthers, Lentävä maalivahti
Vituttaa niin saatanasti että tekis mieli pelata änärissä Suomi-Ruotsi helpoimmalla vaikeustasolla ja vetää kaikki ruotsalaiset paskaksi
 

Konsta Kepuli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Athletic Bilbao, Tahko, Pool, Saints
Vituttaa niin saatanasti että tekis mieli pelata änärissä Suomi-Ruotsi helpoimmalla vaikeustasolla ja vetää kaikki ruotsalaiset paskaksi
Iisisti nyt vaan rouva Ötökkä. Kyllä se siitä.
 

Waqu

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja Dallas Stars
Olen nyt pari päivää ollut ihan tolkuttomassa vatsataudissa. Toissapäivänä rupesi paska lentämään vetenä ja oksennusta tulemaan. Bonukseksi tuli tuollainen +38 kuume. Parhaimmillaan oli lähes 39 todennäköisesti, ei tullut mitattua, mutta olo oli sellainen.

Enää ei kuumetta ole, mutta vieläkään ei mikään pysy sisällä. Täytyy myös ihmetellä mistä tuota ripulia (lähinnä vettä) riittää, kun ei pariin päivään mitään ole sisällä pysynyt. Aina kun syö, niin max 15min ja pöntölle. Olo rupeaa olemaan kohtuullisen heikko ja vittuuntunut, lääkäri epäili noroa.
 

Masentaja

Jäsen
Olo rupeaa olemaan kohtuullisen heikko ja vittuuntunut, lääkäri epäili noroa.

Jos pystyt/pääset/saat jonkun tuomaan niin "siripiriä" kaupasta, eli glukoosipillereitä (monesti Dexalin tuotemerkin alla). Ja nestettä kerralla ihan semmonen määrä että suun limakalvot kostuu. Pienestä liikkeelle. Kuulostaa meinaa juurikin norolta. Se ei mene ohi kuin potemalla. Se neste tulee kropasta. Jos se alkaa mahottomaksi käydä niin lekuriin... Myös kannattaa imodiumia suosia. Toimii.
 

Waqu

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja Dallas Stars
Jos pystyt/pääset/saat jonkun tuomaan niin "siripiriä" kaupasta, eli glukoosipillereitä (monesti Dexalin tuotemerkin alla). Ja nestettä kerralla ihan semmonen määrä että suun limakalvot kostuu. Pienestä liikkeelle. Kuulostaa meinaa juurikin norolta. Se ei mene ohi kuin potemalla. Se neste tulee kropasta. Jos se alkaa mahottomaksi käydä niin lekuriin... Myös kannattaa imodiumia suosia. Toimii.

Täytyypä pistää puoliso kauppaan kun töistä tulee. Kauppa toisella puolen tietä, mutta taidan jättää itse nyt menemättä. Kiitoksia vinkeistä, pistetäämpä testiin jos helpottaisi.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Kurkkukipu ja flunssan oireita näin perjantaina, ei hyvä. Vielä Nordikselle menossa illalla, ja oli tarkoitus kupitella siellä, mutta nyt taitaa jäädä väliin. Siis kupittelu, ei Nordis.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Vituttaa myös ihmiset, jotka törmäilevät asemalla kuulokkeet ja ties mitkä helvetin läpät korvillaan. Ei yhtään katsota, tuleeko ketään vastaan (=tulee), vaan kävellään vain katse puhelimessa ja kuunnellaan täysillä jotain räpinpaskaa. Olen ehkä ilkeä, mutta olen lopettanut näiden ihmisten väistelemisen. Jos osuu, niin sitten osuu. Minulla on kuitenkin olkapäät sen verran korkealla ja kokoa sen verran varressa, etten ole ensimmäisenä perseelläni.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös