Peliesitykset kaudella 2016–2017

  • 218 778
  • 1 511

Larsen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Laitetaan jo nyt tänne, ennen avauskiekon pudotusta, että tänään tulee vituttamaan peliesityksen lisäksi peliä selostava kaveri.
Raskas iltapuhde tiedossa etten sanoisi mutta kyllähän tähänkin tottuu.
 

Raymond

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Seigo on muuten harvinaisen tyhmä. Kähkösen maila kulmassa ja yvllä niin ei odota, että Kähkönen saisi mailan vaan kuljettaa yksin kiekon keskelle TPS puolustusta. Muutenkin kahdesti kuljetti yvllä kiekon vastustajalle. Saa kyllä lähteä vittuun Raumalta. Hyvät ominaisuudet olisi, mutta ei vaikuta kovin joukkuepelaajalta.
 

Bakaun Imaami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, NY Rangers
Koko "joukkue" on niin heikko, että ei mitään rajaa. Turha tuolta on yksittäistä epäonnistujaa hakea sillä ei tuolta niitä onnistujiakaan löydy johon verrata.
On kyllä. Tarkoitinkin tuota, kun Taavitsainen painoi Seigon siltaan ilman mitään ongelmia.

Hauskan näköistä oli myös ku Tallinder vei Koivistoa luistelukilpailussa 100-0.

Lukolla ei ole ollut yhtään kunnollista maalipaikkaa koko ottelussa. Ei ne raukat pääse edes hyökkäysalueelle.
 

senilix

Jäsen
Kovasti on yltiönegatiivista.
Minusta kuitenkin peli on jotenkin pirteämpää, jopa 2-3 syöttöä menee omille.
Hyökkäyksiin lähtö on edelleen äärimmäisen vaikeaa, mutta onnistuu sentään joskus muullakin tavalla kuin roiskaisemalla keskialueelle.
Paljon on edelleen parannettavaa.
Tekivät kuitenkin pari maalia.
 

Walrus21

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Silmäilin päätöserää ja siinä kyllä Lukko pelasi ehkä uhrautuvaisinta lätkää koko kaudella.. Vaikka tämä on positiivinen asia, niin väkisinkin sitä miettii, että minkä ihmeen takia näin ei olla pelattu illasta toiseen? Pienet asiat kuitenkin kääntävät pelejä, ja esim. eilisen ottelussa kaikki tepsin maalit olisivat jääneet syntymättä, jos asenne olisi ollut sama kuin tänään päätöserässä.
 

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Nyt oli parempi peli kuin eilen. Olihan se semmoista varovaista molemmin puoli, Lukko rokotti Tepsin virheistä ja kolmannessa erässä johtoaseman puolustaminen onnistui erinomaisesti.
 

senilix

Jäsen
Kovin on hiljaista keskustelupalstalla. Tulos niin suuri pettymys?
Tiistaina paremmalla onnella.
 

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Kovin on hiljaista keskustelupalstalla. Tulos niin suuri pettymys?
Tiistaina paremmalla onnella.
No sehän on vuosien saatossa huomattu että haukkuminen on helppoa ja mukava kilpailla kuka parhaiten osaa sivaltaa, kehuminen taas vähän vaikeampaa.
 

Rommeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Pale Knuckles - EASHL, Україна
Erittäin hyvällä ilmeellä Lukko jaksoi tänään koko illan painaa. Tuollainen yritys kelpaa ainakin minulle. Toivon mukaan mennään nyt loppuun saakka samalla sykkeellä.
 

Ikifani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Kyllä. Selostaja on ihan vitun ärsyttävä. Vielä, kun Lukko on ihan paska, niin tuplavitutus on taattu.

Seigo on ihan lapanen.
Eipä mennyt aivan lapaan Sinulla tälläkään kertaa. Olen seurannut kommenttejasi pitkältä ajanjaksolta ja täytyy todeta, ettei yllä oleva "tietämyksesi" yllätä. Olet komenttiesi tasossa lähellä sitä erästä mestaruusvuoden nimimerkkiä, minkä takia tulin tänne alun alkaen viestin laittamaan.
 

Ikifani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
No sehän on vuosien saatossa huomattu että haukkuminen on helppoa ja mukava kilpailla kuka parhaiten osaa sivaltaa, kehuminen taas vähän vaikeampaa.
Tuossa olen aivan samaa mieltä! Sinulla on ennenkin tullut viisaita kommentteja. Lukon otteluissa olen käynyt 70-luvun alusta ja aina olen ihmetellyt sitä valitusten ja negatiivisten kommenttien määrää sekä katsomossa että esimerkiksi täällä Jatkoajan sivuilla. Oltaisiin nyt iloisia, että Raumalta, selvästi pienimmältä paikkakunnalta ja pienimmältä talousalueelta, on joukkue Liigassa ja välillä jopa saa mitalinkin! Ja kannustaa pitää joukkuetta vaikeillakin hetkillä. Eikä se ole kannustamista, että vain Lukon tehdessä maalin huutaa tai taputtaa käsiään, kyllä muutenkin pitäisi. Hyvä kannustus on kuin kuudes kenttäpelaaja. Monta kertaa olen ääneni menettänyt Lukon otteluissa, kun olen kannustanut katsomossa tappiohetkelläkin. Ja tiedoksi, Raumalla en asu, vaan aika kaukanakin sieltä.
 

Ratikka

Jäsen
Suosikkijoukkue
TUPLAMESTARIT 2021 & Red wings & Stevie Y
Katsokaapa ruudun tämän illan pelin ottelutallenteesta kolmannen erän kohta 9:56 (pelikellossa) ja seuratkaa Vahalahden tekemistä. Hauska tilanne.
 

Darumax

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Katsokaapa ruudun tämän illan pelin ottelutallenteesta kolmannen erän kohta 9:56 (pelikellossa) ja seuratkaa Vahalahden tekemistä. Hauska tilanne.
Voitko jotenkin referoida tätä meille, kenellä Ruudun tilaus on loppunut ja sattuneesta syystä jäänyt toistaiseksi uusimatta? :)
 

Anu Saukko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team
Voitko jotenkin referoida tätä meille, kenellä Ruudun tilaus on loppunut ja sattuneesta syystä jäänyt toistaiseksi uusimatta? :)
Lukko menetti kiekon hyökkäyssinisellä, josta TPS lähti vastahyökkäykseen, jolloin Lukon hyökkääjät ja varsinkin Vahalahti jäivät jälkeen. Vahalahti tuuppasi oman mailansa edellä menevän Tiivolan takapuoleen ja työnsi Tiivolalle lisää vauhtia, että edes yksi hyökkääjä pääsee puolustamaan vastustajan ylivoimahyökkäystä. Tiivola sai riittävän vauhdin ja koukki yhden Tepsiläisen vauhdin pois.

E: Vahalahti on tätä ennenkin harrastanut. Varsinkin silloin, kun pelataan tyhjällä maalilla ja vastustaja on karkaamassa maalintekoon niin Vahalahti tuuppii kavereille lisää vauhtia. Myös Azevedo teki tätä aikoinaan. Selviä pelimiehen merkkejä.
 

Bakaun Imaami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, NY Rangers
Eipä mennyt aivan lapaan Sinulla tälläkään kertaa. Olen seurannut kommenttejasi pitkältä ajanjaksolta ja täytyy todeta, ettei yllä oleva "tietämyksesi" yllätä. Olet komenttiesi tasossa lähellä sitä erästä mestaruusvuoden nimimerkkiä, minkä takia tulin tänne alun alkaen viestin laittamaan.

No Lukkohan ei mitenkään loistavasti pelannut edelleenkään. Paremmin kuin eilen kuitenkin.

Kurittomuuteen meinasivat tämänkin pelin kusta ottamalla lopussa kaksi turhaa jäähyä. Onneksi Kaapon johdolla tuli kolme pistettä.

Hienoa oli myös Niemelän ja Claireauxin onnistumiset.
Vaikka nyt kolme pistettä tulikin, niin silti playoff-viiva karkasi kolmella pisteellä viikonlopun aikana. Tai ainakin Sport karkasi.

En lähtis playoff-junaa vielä starttailemaan.
 

rellu

Jäsen
Suosikkijoukkue
sm-sarja/SM-liiga/Liiga 1957 -
Tuossa olen aivan samaa mieltä! Sinulla on ennenkin tullut viisaita kommentteja. Lukon otteluissa olen käynyt 70-luvun alusta ja aina olen ihmetellyt sitä valitusten ja negatiivisten kommenttien määrää sekä katsomossa että esimerkiksi täällä Jatkoajan sivuilla. Oltaisiin nyt iloisia, että Raumalta, selvästi pienimmältä paikkakunnalta ja pienimmältä talousalueelta, on joukkue Liigassa ja välillä jopa saa mitalinkin! Ja kannustaa pitää joukkuetta vaikeillakin hetkillä. Eikä se ole kannustamista, että vain Lukon tehdessä maalin huutaa tai taputtaa käsiään, kyllä muutenkin pitäisi. Hyvä kannustus on kuin kuudes kenttäpelaaja. Monta kertaa olen ääneni menettänyt Lukon otteluissa, kun olen kannustanut katsomossa tappiohetkelläkin. Ja tiedoksi, Raumalla en asu, vaan aika kaukanakin sieltä.

Voin yhtyä tähän kaikilta muilta osin paitsi, että olen seurannut Lukkoa vuodesta 1957 ... aika kauan. Tosin silloin ei ollut somea eikä nettiä, joten tuo kannustuksen seuraaminen ehkä totaalisemmin alkanut vasta myöhemmin.
 
Suosikkijoukkue
Lukko, Rönnin ihan saatana paska pumppu
Hieno voitto tänään! EN päässyt peliä näkemään, mutta aina voitto maistuu hyvällä.

Kommenttien perusteella tulevaisuus- osasto toimi tänään hyvin. Toivottavasti muu porukkaa herää vielä pelaamaan!
 

carr

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team, Peter Forsberg
Perjantaina ensimmäinen kymmenen minuuttia oltiin hyvin mukana sen jälkeen tps sai enemmän otetta. Loppu pelin aikana hyökkäyksiin päästiin myös normaalia enemmän. Mielestäni liike ja syöttely on parantunut. Vahalahti ja Koivisto ovat erityisesti parantaneet otteita yhteen päästyään.

Eilinen oli taas askel eteenpäin. Peli parani perjantaista. Liike oli taas astetta parempaa, vaikka oli se "toinen peli".
 

Zalmonella

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman lukko
Höpö höpö

Tämä näyttää olevan asia, johon suhtaudutaan tunteella, joten keskustelu siitä on kutakuinkin mahdotonta.

Siinä mielessä yhdyn tuon pubissa höpöttäneen konkarin mielipiteeseen, että RB on ottanut jonkunlaisen etujärjestön roolin ja on edustavinaan kaikkia Lukon kannattajia. Ja itse asiassa se on hyvin pieni osa kannattajista. Tosin äänekkäin osa.

Kyllä he edustavat itseään. Eivät he ole missään kertoneet edustavansa kaikkia. He kuitenkin ovat kannattajia ja suurin osa muista on katsojia.
 

Raymond

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Pakko ihmetellä miten Kangasmäkikin on yhtäkkiä ns. sulautunut muiden joukkoon. Muistan pelin Ässiä vastaan hyvinkin. Siinä oli muutama erittäin terävä taklaus, ohjausmaali ja muutenkin kovaa yrittämistä. Nyt tuntuu jotenkin, että ei hänellä tee oikein yhtään mitään. Jalassa on koko ajan perässä. Oli tosin jo heti alusta asti, mutta nyt ei enää näy edes samankaltaista yrittämistä kuin aluksi. Mulla ainakin herää tietyllä tapaa fiilis, että Lukossa ei tällä hetkellä ole todellista kilpailua pelipaikoista paitsi maalivahdeilla. Miksi muuten Kangasmäen sähinä on niin paljon laskenut? Varmaan jo hiipinyt pääkoppaan, että paikka kokoonpanossa on sinetöity. Tosin Kangasmäen kohdalla on pakko sanoa, että ei taidot riitä millään Liigaan, mutta olisi kiva nähdä edes sitä kunnon sähinää mitä hänellä oli aluksi.
 

carr

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team, Peter Forsberg
Haluaisin nähdä samaa taistelua myös oman siniviivan lähettyvillä. Tänäänkin tuli monta pitkää pyöritystä huonoista puruista.

Hieno taistelu ja ansaittu voitto.
 

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat KooKoo
Gagnonin myynti on auttanut ja Lukon nousu on kirjaimellisesti alkanut kun jumbosija jää nyt (ainakin hetkeksi) SaiPalle. Onnittelut.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös