Betsimiljonäärit -kilpailu

  • 16 543
  • 158
30.11. Raision Loimu - Kokkolan Tiikerit merkki 2 kerroin 1,255 panos 40000 (Pinnacle)
1.12 NYI - PIT merkki -1,5 kerroin 1,79 panos 20000 (Tonybet/Betsson)
1.12. CGY - TOR merkki -1,5 kerroin 1,77 panos 20000 (Veikkaus/Redbet)
1.12. LAK -SJS merkki -1,5 kerroin 1,91 panos 20000 (Sekabet/Veikkaus)
 

SlamDunk71

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Kaikessa koomisuudessaan tästä on tulossa mun suosikki ketju. a-GM suorittaminen on sen verran kovalla tasolla että huhuh. Kassan koko on ilmotettu ihan turhaan, vetojen määrä on rajoitettu ja yli kuukauden kestävässä kisassa itse mestari on paukuttanut yli puolet "sallituista" vedoistaan kuuteen päivään. Lisäksi palautus% ei ole mitään väliä kun eihän sitä kaikki osaa laskea.
 

Mazaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Karsinnat
Kaikessa koomisuudessaan tästä on tulossa mun suosikki ketju. a-GM suorittaminen on sen verran kovalla tasolla että huhuh. Kassan koko on ilmotettu ihan turhaan, vetojen määrä on rajoitettu ja yli kuukauden kestävässä kisassa itse mestari on paukuttanut yli puolet "sallituista" vedoistaan kuuteen päivään. Lisäksi palautus% ei ole mitään väliä kun eihän sitä kaikki osaa laskea.
Joo. Lisäksi tämä hyvin suosittu kohde "-1,5" on kyllä semmoinen nauruhermojen kutkuttaja, että ei mitään järkee.

Tuo "-1,5" pitää oikeasti sisällään kaksi vetoa, eli a-GM on tehnyt nyt jo 77 vetoa, vaikka vetojen maksimimäärä oli rajattu 40 vetoon. Eivät tällaiset säännöt tietenkään suurta mestaria koske, joten ei se väliä jos ei vetojen määrää osaa laskea.

Laskit @SlamDunk71 muuten väärin, katos kun oikein tarkkaan jos kymmenen sekuntia katsoo, niin voi huomata, että geeämmällä on vetoja nyt jo vähän ennemmän kuin miltä pikasilmäyksellä näyttää. Niitä on jo aika reilusti...

...eikä mitään väliä senkään puolesta, jos ei seurantaa jaksa päivittää, kun a-GM on tehnyt jo 45/40 vetoa vaikka nämä huikeat "miinusykspistevitoset" laskettaisiin vain yhdeksi vedoksi. Ei sen kato niin väliä, kun mestari hoitaa.
 
Viimeksi muokattu:

Ralph

Jäsen
Muuten olis tullut hyvin rahaa, mutta nämä vedot hylätään kun unohdit mainita paljonko niissä on panos kussakin.
Oho. Piti kirjoittaa "panoksella", mutta kirjoitinkin "kertoimella". Sinne meni tämän kisan voitto. Niisk.
 

Ralph

Jäsen
Muihin pelaan 20 000 euron panoksen, mutta alimpaan 40 000 euron jytkypanoksen. Kaikki kertoimet Veikkaukselta.

- HIFK +1 - HPK, merkki 2, kerroin 4,40
- HIFK +2 - HPK, merkki 2, kerroin 8,20
- HIFK +3 - HPK, merkki 2, kerroin 15,00
- Teemu Turunen tekee maalin ottelussa, kerroin 6,70
 

SlamDunk71

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Joo. Lisäksi tämä hyvin suosittu kohde "-1,5" on kyllä semmoinen nauruhermojen kutkuttaja, että ei mitään järkee.

Tuo "-1,5" pitää oikeasti sisällään kaksi vetoa, eli a-GM on tehnyt nyt jo 77 vetoa, vaikka vetojen maksimimäärä oli rajattu 40 vetoon. Eivät tällaiset säännöt tietenkään suurta mestaria koske, joten ei se väliä jos ei vetojen määrää osaa laskea.
Kappas vaan siellähän on tosiaan melko läjä betsejä. Huvittavaa on myös se että nuo -1,5 on YLEENSÄ valtaosa alikertoimia, ja noh, jos pelaat vielä molemmat puolet niin kyllähän se hassua on.
 

SlamDunk71

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Osallistutaan nyt kun ei säännöissä lue että on pakko pitkävetoa lyödä.

Moniveto 1.12
Sport (3-6) - Jyp (1-4)
Ässät (2-5) - Pelicans (1-4)
Hpk (3-6) -KooKoo (2-5)
Kalpa (2-5) - Saipa (0-3)

Lyödään vielä panos 0,60€
Lapun yhteishinta
40 000€ (heitin hilut mettään)
 

Ralph

Jäsen
Osallistutaan nyt kun ei säännöissä lue että on pakko pitkävetoa lyödä.
Hyvä pointti. Laitan itsekin Veikkauksella tulosvetoon HIFK:lle 0,1 ja HPK:lle 4,5,6,7,8. Peli on kympin ja kun on kahden tonnin panos, kyseessä on 20 000 euron peli.
 

Mazaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Karsinnat
Osallistutaan nyt kun ei säännöissä lue että on pakko pitkävetoa lyödä.
Säännöissä ei edes lue, että sääntöjä pitää noudattaa.

Tuo monivedon pelaaminen tuolla tavalla on hieman vaarallista. Nimittäin, jos se lappu osuu, mutta et ole sitä oikeasti tehnyt, niin osuma saattaa aiheuttaa suunnatonta ahdistusta. Toki Betsimiljonäärin arvonimi liki neutraloi tilanteen takaisin nollapisteeseen.
 

Ralph

Jäsen
Tuo on kaikille vedonlyöjille tuttu asian handicap eli -1,5 maalin tasoituksella jommalle kummalle joukkueelle

Ai siis onko vielä joku, joka ei tajunnut että siinä veikattiin molempien joukkueiden vähintään kahden maalin voittoa.

Nyt kun huomasin tuon Captain K:n viestin, niin kiitos selvennyksestä hänelle. Ilmeisesti apulais-GM ei itse tiedä mitä pelaa.
 
Kaikessa koomisuudessaan tästä on tulossa mun suosikki ketju. a-GM suorittaminen on sen verran kovalla tasolla että huhuh.
Olen kyllä tietoinen siitä, että se tuottaa monille iloa ja tyydytystä, jos vedot menee väärin.

Et sitten itse jaksa kokeilla miten se miljoona kasvaa, vai pienentyykö se.
 
...eikä mitään väliä senkään puolesta, jos ei seurantaa jaksa päivittää, kun a-GM on tehnyt jo 45/40 vetoa vaikka nämä huikeat "miinusykspistevitoset" laskettaisiin vain yhdeksi vedoksi. Ei sen kato niin väliä, kun mestari hoitaa.
En jaksa laskea, mutta eiköhän ainakin toistaiseksi ole sujunut paremmin kuin sinulla tuossa marraskuun kisassa 74:n palautusprosentilla. Sillä olisi miljoonasta lohkaistu ihan kohtalaisen kokoinen siivu.
 

SlamDunk71

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Olen kyllä tietoinen siitä, että se tuottaa monille iloa ja tyydytystä, jos vedot menee väärin.

Et sitten itse jaksa kokeilla miten se miljoona kasvaa, vai pienentyykö se.
Sinulla taitaa olla ongelmia luetunymmärtämisen kanssa. Lue tämä -> En saa mitään mielihyvää sinun väärin menneistä vedoista, enkä myöskään seuraa niitä <- Lue tämä.

Sen sijaan minua kiinnostaa:
-Mikset saa laskettua palautus% (tässä ketjussa sinun ei toki tarvitsekkaan, muttet osannut sitä viime kuun ketjussakaan)
- Olet itse laittanut max 40 vetoa niin miten sinulla voi jo olla enemmän vetoja plakkarissa?

Ps. Osallistuin jo miljoona jahtiin.
 

Mazaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Karsinnat
En jaksa laskea, mutta eiköhän ainakin toistaiseksi ole sujunut paremmin kuin sinulla tuossa marraskuun kisassa 74:n palautusprosentilla. Sillä olisi miljoonasta lohkaistu ihan kohtalaisen kokoinen siivu.
En ole tippaakaan yllättynyt, ettet "jaksa" laskea.

Miten sattuikin, että sulla on palautusprosentti just sopivasti 73,7% !!! Plus vetoja lyöty enemmän kuin säännöt antaa myöten.

Ei mitään lisättävää.
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Pakko kai sitä on osallistua...
otan tuosta alalaidasta kertoimet, joten.
HIFK - HPK (2) kerroin 2,95
ja
KooKoo - KalPa (2) kerroin 2.65

Ja jytkytän molempia.
All ör nötting. Huomenna lähden califurnniaan ostaan ikeasta taulua, samalla kun hanhinaamat kaakattaa.
 
Sen sijaan minua kiinnostaa:
-Mikset saa laskettua palautus% (tässä ketjussa sinun ei toki tarvitsekkaan, muttet osannut sitä viime kuun ketjussakaan).
Kyllä saisin laskettua ja kyllä osaan laskea. Mutta en tee mitään sillä tiedolla, onko se 88 vai 91, tai 102,1 vai 109,6. Toki ihan mielenkiinnosta näitä voisi laskea vaikka kuun vaihteessa jos haluaisi.

sulla on palautusprosentti just sopivasti 73,7% !!! Plus vetoja lyöty enemmän kuin säännöt antaa myöten.
Eihän tiedä jos sen saisi vielä nostettua yli 75 prosentin, kun vasta 19 vetoa ratkennut. Et selvästikään ymmärtänyt tuota -1,5 -juttua. Vai onko näin, että jos tekee draw no bet -vedon sillä tavalla että tasapelin kohdalla hyödyntää vedonlyöntipörssin kerrointa ja voiton kohdalla Pinnaclen kerrointa, niin siinä on kaksi vetoa? Ja tuplamahdollisuus sisältää myös kaksi vetoa?
 

Captain K

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Ilves
Kyllä saisin laskettua ja kyllä osaan laskea. Mutta en tee mitään sillä tiedolla, onko se 88 vai 91, tai 102,1 vai 109,6. Toki ihan mielenkiinnosta näitä voisi laskea vaikka kuun vaihteessa jos haluaisi.

Enemmän palautusprosentti ratkaisee vedonlyönnissä kuin se että kuinka monta vetoa on osunut, koska sinulla voi olla huonompi palautusprosentti vaikka useampi veto olisi osunut kuin sitten taas niinpäin että voi olla enemmn hävittyjä vetoja mutta palautusprosentti parempi. Eli näin ollen voit tehdä enemmän profittia vaikka vetoja olisikin osunut vähemmän, toisin kuin se että lyö näitä 1,20 kertoimisia "varmoja" ja olettaa että olisi voitollinen sillä tyylillä kun vedoista osuu 7/10 eikä laske palautusprosenttia.
 
Viimeksi muokattu:

SlamDunk71

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Ja sitten on vielä sellainenkin juttu, että onko miinuksella vai voitolla.
Simppelin mahdollinen asia:
Palautuksen ollessa alle 100 = Miinuksella
Palautuksen ollessa tasan 100= Olet nollatuloksessa
Palautuksen ollessa yli 100= Olet plussalla

Se kuinka paljon riippuu täysin siitä paljonko olet pelannut. Otit puheeksi @Mazaa palautuksen 74% ja kerroit sen olevan aika iso siivu jos olisi miljoonan kassa. Kai ymmärrät että hän voisi olla vain 10 senttiäkin tappiolla vaikka p% onkin 74%
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Voiks laittaa Viking Lottoa koko rahalla? Vai saako laittaa vaan 40000€ jytkyllä?

Mä laitan 40000€ Viking Lottoa jytkyllä haravajärjestelmällä kestona neljälle viikolle ilman Jokeria Hifkin kanssa tuplauksella ja varanumerolla. Kaikki rivit on samoja, eli 3, 11, 18, 11, 49, 11 ja tuplaus-kruununumerolla Pii. Haravaksi tahtoisin Fiskarsin Roosa Nauha -haravan.

Lisäksi porilainen ilman nakkeja ja maitotölkki ilman laktoosia.
 
1.12. Jokerit - Tseljabinsk merkki X2 kerroin 1,96 (Pinnacle) panos 20000
1.12. Jokerit - Tseljabinsk merkki -1,5 kerroin 1,95 panos 20000 (Pinnacle/Redbet)
1.12. HPK - KK merkki -1,5 kerroin 1,86 panos 20000 (Pinnacle/Redbet)
1.12. Sport - JyP merkki -1,5 kerroin 1,94 panos 20000 (Pinnacle/Winner)
1.12. Linköpings - Malmö merkki -1,5 kerroin 1,86 panos 20000 (Pinnacle/Titanbet)
2.12. Vancouver - Anaheim merkki -1,5 kerroin 1,95 panos 20000 (Veikkaus/Sekabet)
 

Ralph

Jäsen
Taas 20 000 euron panos kaikkiin muihin paitsi alimpaan 40 000 euron panos. Kaikki kertoimet katsottu Veikkaukselta.

- HPK - KooKoo, merkki 1, kerroin 1,80
- HPK - KooKoo +1, merkki 1, kerroin 2,45
- HPK - KooKoo +2, merkki 1, kerroin 4,10
- HPK - KooKoo +3, merkki 1, kerroin 8,60
- Petteri Nikkilä tekee maalin, kerroin 7,90
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Mikä tämän ketjun idea on? A-GM keksii päästään jotain vetoja jotta voi esittää vedonlyönnin asiantuntijaa, kun ilmeisesti ne tosielämän vedot ei ole ihan putkeen menneet? Ainakaan kun tarkastelee Jatkoajan vedonlyöntiin tai vedonlyöntivihjeisiin liittyviä juttuja.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös