Betsimiljonäärit -kilpailu

  • 16 521
  • 158

SlamDunk71

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Kun puhuin että -1,5 vedot ovat pääosin epäedullisia ja aGM lätkii molempien joukkueiden tasoitusvetoja päämärkänä niin tässäpä pieni tilasto
KHL- peleistä 48% on päättynyt yli kahden maalin erolla suuntan tahi toiseen. Parhaimmat kertoimet näille molempien tasoitusvedoille on 1,95
Pelejä KHL:ssä pelattu 521. aGM panos ollut noin 20 000€ jokaiseen
Rahaa olisi mennyt: 10 420 000€
Takaisin olisi tullut: 9 945 000€ ja siis jos aina olisi saanut 1,95 kertoimen mitä EI TODELLAKAAN SAA!!
Sitä miinusta olisi tullut -475 000€ ja todelllisuudessa rutkasti enemmän.

Mutta guru onneksi tietää ne 48% peleistä mitkä päättyy yli kahden eroon!
 
Kun puhuin että -1,5 vedot ovat pääosin epäedullisia ja aGM lätkii molempien joukkueiden tasoitusvetoja päämärkänä niin tässäpä pieni tilasto
KHL- peleistä 48% on päättynyt yli kahden maalin erolla suuntan tahi toiseen. Parhaimmat kertoimet näille molempien tasoitusvedoille on 1,95
Kannattaisiko sitten kokeilla sellaista taktiikkaa, että joka peliin veikkaa tasapeliä. Kun niissä on niin korkeat kertoimet, että tuleekohan riittävästi osumia. Tai jos joka peliin laittaisi vierasvoiton?
 

SlamDunk71

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Kannattaisiko sitten kokeilla sellaista taktiikkaa, että joka peliin veikkaa tasapeliä. Kun niissä on niin korkeat kertoimet, että tuleekohan riittävästi osumia. Tai jos joka peliin laittaisi vierasvoiton?

Laitan nyt niin ettet voi enään väärin ymmärtää tai sitten sinulla on selkeät oppimisvaikeudet etkä ymmärrä asioita mitkä sinulle kerrotaan.

Kun saat tälle merkillesi -1,5 vähintään kertoimen 2,1 niin voit huoletta pelata. Jos kerroin pienempi niin olet tappiollinen vedonlyöjä.
 
Kun saat tälle merkillesi -1,5 vähintään kertoimen 2,1 niin voit huoletta pelata. Jos kerroin pienempi niin olet tappiollinen vedonlyöjä.
Ei tähän kuule ole ihan noin yksinkertaista ja yleismaailmallista selitystä, kuten luulet.
Joskus KHL-peleihin löytyy yli kahden kerroin. NHL:ssä hieman useammin pelit päättyy vähintään kahden maalin erolla, mutta tosiaan KHL:ssä on tiukempaa. Puhumattakaan Suomen liigasta, missä joka peli tuntuu päättyvän jalkkislukemin tasapeliin tai yhden maalin eroon.
 

SlamDunk71

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Ei tähän kuule ole ihan noin yksinkertaista ja yleismaailmallista selitystä, kuten luulet.
Joskus KHL-peleihin löytyy yli kahden kerroin. NHL:ssä hieman useammin pelit päättyy vähintään kahden maalin erolla, mutta tosiaan KHL:ssä on tiukempaa. Puhumattakaan Suomen liigasta, missä joka peli tuntuu päättyvän jalkkislukemin tasapeliin tai yhden maalin eroon.

Myönnettäköön että vähän kärjistin mutta KHL:ssa asia on ollut tällä kaudella noin ja se on fakta, ainakin tähän mennessä.

Kerrotko miten muuten valitset ottelut joihin nämä tämän kaltaiset vedot lyöt?
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Mulla osu eilen toinen veto kun KalPa pentele meni voittamaan... koska mä jytkytin niin 2,65 kertoimella tuli siis 106 000€... tästä kun ottaa panokset pois ja tappion Kerho pelistä eli 80 000... niin olen siis 26 000€ voitolla. Täten olen voittava pelaaja ja voin lopettaa voitolla.
 

SlamDunk71

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Kokeile vaikka itse ja päätä mihin otteluun laittaisit tuollaisen vedon.

En koske noihin vetoihin koska ne on tappiollisia. Niin ja tasan 50% NHL- matseista on päättynyt yli kahden maalin eroon joten tukkaan tulisi niistäkin.

Ja hyvin, hyvin hyvin harvassa on yli kahden kertoimet näihin kohteisiin. Jos ikinä. Kyttäämällä kerroin vaihteluita voi onnistua.
 
Mulla osu eilen toinen veto kun KalPa pentele meni voittamaan... koska mä jytkytin niin 2,65 kertoimella tuli siis 106 000€... tästä kun ottaa panokset pois ja tappion Kerho pelistä eli 80 000... niin olen siis 26 000€ voitolla. Täten olen voittava pelaaja ja voin lopettaa voitolla.
Ei ollut mainintaa panoksista, eikä seurantakaan ole kunnossa, joten nuo vedot on hylätty.
Onhan tässä vielä kuukausi aikaa aloittaa alusta.
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Ei ollut mainintaa panoksista, eikä seurantakaan ole kunnossa, joten nuo vedot on hylätty.
Onhan tässä vielä kuukausi aikaa aloittaa alusta.
Mitä vittua sä ite laitat alotuspostaukseen että kahdesti voi jytkyttää ja minä AIVAN SELVÄSTI kirjoitin jytkyttäväni. Että hylkää sä persees vaan. Tämä koko ketju nyt on sellasta paskaa tosin muutenkin, että ihan sama. En saanut virtuaalieuroja ja mun virtuaalipippeli ei sit kasvanutkaan. En olekkaan betsimillionääri, nyyh niisk.
 
Mitä vittua sä ite laitat alotuspostaukseen että kahdesti voi jytkyttää ja minä AIVAN SELVÄSTI kirjoitin jytkyttäväni. Että hylkää sä persees vaan. Tämä koko ketju nyt on sellasta paskaa tosin muutenkin, että ihan sama.
Sinut on nyt hylätty koko kisasta. Onhan tuolla myös pienituloisten vedonlyöntikilpailu, voit osallistua siihen.
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Kyllä mä nyt mieleni niin pahotin. Oikein hylättiin.
 

Mazaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Karsinnat
Tämä on paljon hauskempi ketju kuin tuo Mille naurat nyt? ketju.

Jytkyjä, hylkyjä, sääntöjen noudattamatta jättämistä ja virtuaalipippeleitä. Ihan huikeeta!
 
Onhan tämä nyt ihmeellistä, kun olen ainoa vakavasti otettava osallistuja koko kisassa. Muilta on tullut vain jotain sekalaista sköndämatskua, tyyliin puol miljoonaa lottoon ja puol miljoonaa nakkikioskille.
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Minä en ihmettele.
 

Ralph

Jäsen
Onhan tämä nyt ihmeellistä, kun olen ainoa vakavasti otettava osallistuja koko kisassa. Muilta on tullut vain jotain sekalaista sköndämatskua, tyyliin puol miljoonaa lottoon ja puol miljoonaa nakkikioskille.
Mulla on yhdeksän veikkauksen jälkeen tappiota 50 000 ja sulla jonkun 25 veikkauksen jälkeen tappiota yli 70 000. Taidan johtaa tätä kisaa reippaasti, joten mikä tekee sinusta ainoan vakavasti otettavan kisailijan?
 

Rutale

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Flyers.
On kyllä hienoa seurata kuinka a-GM jytkyttää useita nimimerkkejä :) Jokainen tulee vuorotellen itkemään kuinka tyhmä tai epäreilu jätkä se on ja kuinka paska ketju tää on. On kyllä mahtavasti päässy jengin iholle. Enkä betsaa mitään ku se kuitenki hylätään. Jatkakaa...
 
2.12. Chicgo - New Jersey merkki -1,5 kerroin 1,89 panos 20000 (Ladbrokes/Nordicbet)
2.12. Boston - Carolina merkki -1,5 kerroin 1,82 panos 20000 (Veikkaus/Redbet)
 
Mulla on yhdeksän veikkauksen jälkeen tappiota 50 000 ja sulla jonkun 25 veikkauksen jälkeen tappiota yli 70 000. Taidan johtaa tätä kisaa reippaasti, joten mikä tekee sinusta ainoan vakavasti otettavan kisailijan?
Jos laitat sen seurannan kuntoon niin saatat olla vakavasti otettava kilpailija.
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Oho, enpä olisi uskonut.

Sinut on hylätty. Nyt minä johdan kisaa, olen hävinnyt vasta 40000€ ja jäänyt kuitenkin yhden pinkin Roosanauha-harava verran plussalle haravabetsailussa.
 

Ralph

Jäsen
Taas 20 000 euron panoksella Avalanchen peliin, nyt vastassa Blue Jackets. Kertoimet Betsafelta.

- Avalanche - Blue Jackets, merkki 1, kerroin 2.95
- Matt Duchene yli 1,5 maalia, kerroin 7.00
- Viimeinen maali Avalanchelle, kerroin 2.00
- Mikhail Grigorenko tekee maalin, kerroin 5.00
- Alexander Wennberg ei tee pistettä, kerroin 2.03
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös