Krapulaketju

  • 446 630
  • 1 745

Joe Plop

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Sillä se lähtee millä on tullutkin.
Krapulan hoitaminen kaljalla on yhtä tarkkaa hommaa kun ripulin hoitaminen piereskelemällä. Käy pian niin että korjaus-sarjasta tulee viritys-sarja...
 

Snagari

Jäsen
Perhana kun vielä tänäänkin painaa töissä, mutta oli kyllä sen arvoista. Täällä meinaan jossain ketjussa @kalkkifredi ja kumppanit romantisoivat lähikuppilan aamuisaa arkea joten sen innoittamana päätin lähteä perjantaista jääneillä höyryillä tekemään empiriistä tutkimusta miltäs se krapulankäryinen baari lauantaiaamulla näyttää. Ja mikä mahtava kokemus siitä tulikaan, juttu lensi yhtä mittaa alkukohmelon häivyttyä kurkkuun kaatuneiden juomien voimalla. Päivä kääntyi iltaan ja vähän päinvastaisesti kuin normaalina yhden päivän juomisena tai vaikka kahdenkin niin minimiin jääneet yöunet verottivat humaloituneen mieltä jonkin verran, joten illasta kerrottavaa onkin vähän vähemmin. Tämä aamuisella nähty lähikuppila teki kyllä vaikutuksen ja vankan ajatuksen että tänne minä palaan - veljet.

Toki ammattilaiset tekevät nämä tutkimukset arkipäivänä, mutta siihen ei nyt ole valitettavasti/onneksi mahdollisuutta. Lomalla sitten.
 
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Varjotuuli
Tuli tuossa ryypättyä oikein kunnolla reissussa kolme päivää (pe-su) ja nyt ollaan pääsemässä siihen vaiheeseen, jossa on kaikkein tukalinta.

Huomenna pitää mennä duuniin, joten yritän nyt nukkua illan ja yön.

Perinteisesti näiden useamman päivän settien jälkeen syömisestä ei tarvitse haaveilla ennen keskiviikkoa.
 

Individual

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Suomi, KTP
Huh, alkaa helpottaa ja ruokakin pysyy sisällä. Telkkarissa pyörii joku katastrofileffa. Lajityypistä pidän, niin menee kökömpikin.
 
Suosikkijoukkue
TPS, Vallin-Kivi
Hyi saatana mikä darra. Sängystä nousin joskus 14 aikoihin, lasi vettä alas ja koko eilinen tuli samaa kautta takas ja sen jälkeen en ole liikkunut sohvalta mihinkään. Kauhee nälkä, mut en tiiä uskallanko syödä mitään. Tarvis käydä kaupassa, mutta sitä ennen pitäis ryömiä suihkuun, mut ei pysty, ei kykene. Onneks ei tuu ryypättyä montaa kertaa vuodessa, tää tais olla nyt eka tai toinen kerta tänä vuonna. Nää krapulat pahenee joka kerta.
 
Suosikkijoukkue
TPS, Vallin-Kivi
Vieläkin vähän puhalluttaa. Hieman uskaltanut jo syödäkin. Perjantai-illan viimeisistä tunneista oli sen verran hatarat muistikuvat että oli pakko soittaa kaverille ja kysellä että tuliko hölmöiltyä. Hieman jännitti soittaa ja kun kaveri vastasi hieman naureskellen aattelin heti mielessäni "ei vittu mitä mä oon tehny". Ei onneksi tullut mitään erikoista hölmöiltyä, aivan saatananmoinen jurri vaan. Ainakun silloin harvoin kun juopottelen, niin se on aina kaikki tai ei mitään periaatteella. Joko en ota mitään tai sitten juon niin kauan kunnes valot sammuu. Ehkä sitä joskus oppii.
 

Bacon

Jäsen
Joo voi sen krapulan saada myös käväisemällä Kuopiossa. No okei eksyin matkan jälkeen vielä baariin ja no okei join muutaman lonkeron ja pari shottia ja silleen. Välillä vaan käy näin.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Jumala, anna armoa tänään. Edes vähän. Kuka sitten oletkaan. Ja vaikka et olisi olemassa, niin suo silti tänä yönä liskotarhasi kettinkien olla edes jostakin kohtaa hyvin tilkitty. Häissä vaan menee ryyppäämiseksi.

Horkka tämä on, kun sen muotoilee täsmälleen mitä se on. Jos joku kysyy mitä on horkka, en vastaa. Joskus se voi napata saaliiksesi, sitten tietää, sitten ei enää kysy,

En ryyppää enää ikinä. Aivan, aivan. Tässä vaan tunnelmaa tavoitellaan.
 

Nick Neim

Jäsen
Miksi mun krapulat ovat siirtyneet sunnuntaista maanantaihin, ja joskus jopa tiistaihin ulottuviksi? Jumalauta jos lauantaina dokaa, niin välillä tiistainakin vielä täristään. Sunnuntai on näistä päivistä selvästi helpoin.

En käsitä, enkä tykkää.
 

Lynyrd

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hyvä jääkiekko.
Kylläpä on ollu krapula tänään. Viikonloppu meni kavereiden kans grillatessa ja eilen tuli muutama loiventava otettua joka siirti olot tälle päivälle. Viime yö liskoiltiin ihan kunnolla ja tämä päivä on menny kämpää eestaas kävellessä. Just sain käytyä kaupassa ostamassa pakastepitsan ja kaks siideriä, tällä hetkellä tuntuu kyllä siltä että juokoon avopuoliso ne jos haluaa, minulle ei maistu enää.
 

Bacon

Jäsen
Miksi mun krapulat ovat siirtyneet sunnuntaista maanantaihin, ja joskus jopa tiistaihin ulottuviksi? Jumalauta jos lauantaina dokaa, niin välillä tiistainakin vielä täristään. Sunnuntai on näistä päivistä selvästi helpoin.

En käsitä, enkä tykkää.

Samat on käynyt viime aikoina pari kertaa. Sunnuntaina ei välttämättä ole kovin paha olo, mutta maanantaina hapottaa niin perkeleesti.

Niin kuin tänään on hapottanut koko päivän eikä tuo ruoka oikein maistu. Mutta eilen oli poikkeus tuohon aikaisempaan ja oli niin huono olo, ettei sohvalta päässyt ylös kuin vasta iltapäivällä ja ensimmäisen kerran uskalsin syödä kahdeksan aikaa illalla. Lauantain loppuyöstä filmi täysin katki ja taisin olla tyytymätön johonkin keskustan katuun, kun olin kuulemma laatottanut sen uudestaan. Vähän karkas ja on kovasti sellainen tunne, että tuli ensi viikonlopunkin jano sammutettua.
 

A Siente

Jäsen
Hyi hitto mikä olo. En edes juonnut paljoa eilen, mutta silti pitää käydä jatkuvasti oksentamassa tai paskalla. Kiehtovaa miten paljon tavaraa ihmisestä lähtee ulos parin tunnin aikana ja eiköhän tässä kohta mennä taas uudestaan pöntölle.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Kai nyt krapulaketjussa saa ilmoittaa, että ei olekaan krapula. Kun nimittäin edellisen kerran minulla ei ollut krapula lauantaina--... ööö. No joskus, milloin lie. Nimittäin perjantai on (viikon ainoa) viinapäivä. Siis yleensä kalja-. Viimeksi viinapäivä oli punaviinipäivä. Ihan jännä kokemus tällainen raikas lauantai. Voisi vaikka tänään vittuillessaan urheilla ja reippain mielin lenkistellä polvia korkealle nostellen, ja tervehtiä kaikkia vastaantulevia, eli kunnon ihmisiä. Jos tekee lenkillä välillä kuperkeikan pyörätiellä, niin meneekö se liioitteluksi. Kai nyt ihminen saa kuperkeikkoja tehdä vai onko sekin jossain direktiivissä kielletty. Teen silti.
 

KuumaaKamaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit
Voihan tohtori koira. Tässä sitä maataan vieläkin jäätävässä kännissä ja odotellaan, että josko se paha olo alkais. No ei oo vielä alkanut. Kunpa sitä voisi vajota maan alle ja todeta, että mua ei olisi olemassa. Ei tullut hölmöiltyä, mutta silti on hirvee morkkis aina humalan jälkeen. Joku mua silti on viemässä Jokereitten matsiin tänään, voi perkele. Krapula on hirveää, mutta yhtä hirveää on myös viina. Miksi krapulassa tulee mietittyä kaikkea saatanan tyhmää? Yleensä krapula jatkuu sinne maanantain tienoille, onneksi olen työtön (tällä hetkellä se tuntuu hyvältä, että saa potea rauhassa), että ei tarvii näyttää naamaansa missään. Ainiin mut se vitun matsi, tänäänkin on kolme bongoo jaossa.
 

Bacon

Jäsen
Joo kyllä siitä tulee kova krapula, kun lähtee baariin juomaan vitutusta pois. Hyi helvetti.

Jotain positiivista, niin Black Jackista tuli voitettua 30 euroa. Sekään ei just nyt paljon mieltä lämmitä.
 

MikGo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Leijonat
Kolme päivää tuli otettua pääsiäisenä. Nyt tärisee jo kolmatta päivää putkeen. Viime yönä ei paljoa nukuttu. Meen nyt väkisin pelaan sulkkista niin saa ainakin mieheen vähän sykettä. Ei se siitä.
 

Kulkija

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Sitä taas miettii miksi ihmeessä tuota alkoholia pitää juoda. Kädet tärisee, katupora poraa aivolohkoja ja kamala nälkä, mutta ei uskalla syödä mitään.
 

KuumaaKamaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit
Näitä krapuloita ei ole viimeaikoina ollut, mutta eilen piti pitkästä aikaa sellanen näin sunnuntain kunniaksi hommata. Mukava ilta, mutta viinan kanssa läträily tietää sekoilua, morkkista ja kuolemaa. Täristen eteenpäin, toivottavasti huomiseen mennessä olis taju jo lähes normaali. Koska hei torstaina ilmeisesti olen jälleen kankkusessa, näin ne väittävät että palkkisbileisiin pitää päästä. Kuinka paha on vetää kovat kännit kahdesti viikossa, maksa rupeaa kohta sanomaan hyvästejä varmaan.
 

Zamboni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Kuinka paha on vetää kovat kännit kahdesti viikossa, maksa rupeaa kohta sanomaan hyvästejä varmaan.
Pari känniä viikossa menee vielä harrastelun puolelle. Sitten kun viikossa alkaa olla vain kaksi selvää päivää, niin voi jo huolestua, jos enää siinä elämäntilanteessa ymmärtää niin tehdä.
 
Suosikkijoukkue
Mestaruuden jälkeinen krapula 2022-
Täällä ollaan. Nyt on niin kova krapula ettei tätä pysty sanoiksi pukemaan. Hassua muuten, miten kovassa krapulassa tunteet tulee pintaan. Sitä suorastaan heltyy normaali-ihmisten tasolle...Eikä, ihan sympaattinen mä olen. Ehkä.
 

Kulkija

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Eilinen yhdellä käynti sitten venyi astetta enemmän ja tuli sitä pöydässä juotua myös jallua, kossua ja baileysia. Nyt kärvistellään töissä sitten. Oli eka ja viimeinen kerta, kun aion krapulan hommata töihin.
 

100A

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto, Lukko, Jokerit
Eilinen yhdellä käynti sitten venyi astetta enemmän ja tuli sitä pöydässä juotua myös jallua, kossua ja baileysia. Nyt kärvistellään töissä sitten. Oli eka ja viimeinen kerta, kun aion krapulan hommata töihin.
Eikö ollutkin mahtavaa herätessä tajuta, että tilanne on tämä? Olen muutaman kerran ollut samassa tilanteessa, kyllä. Enkä nyt käsi mattokaupan kuvastolla mene vannomaan, etteikö näin joskus vielä tapahtuisi.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös