La 2.4.2016 Otteluseuranta (Liiga)

  • 96 089
  • 934
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Vesa Rantanen, sut on niin nähty. Itket vaan kokoajan etkä edes keskity peliin. Miten voit saada tehdä tätä työtä? Olet aivan pihalla.
 

Trenchtown

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Nautinnollista katsoa, kuinka paljon kaihertaa vieläkin...

En tiedä oliko teillä tässä jotain henkilökohtaista vääntöä, mutta sanonpa silti minäkin, että on nautinnollista katsoa, kun Kärpät on aivan hukassa. Eikä tämä johdu kateudesta tai katkeruudesta, vaan siitä, että on lajista riippumatta hienoa katsoa, kun suurimmat kaatuvat. Eipä tämä sarja silti missään nimessä vielä taputeltu ole, Kärpillä on laadukas valmentaja sekä laadukas ja leveä pelaajamateriaali. Jos jotain positiivista pitää kaivaa siitä, että Kärpät laittoi Tepsin kesälomille, niin se on se, että näitä ratkaisupelejä ei tarvitse katsoa jännittämisen kautta, vaan voi keskittyä jääkiekosta nauttimiseen.

*e* Niin ja onhan tässä vielä aikaa painaa numerot tasoihin, tai mennä vaikka ohikin. Jos joku, niin Kärpät on tässä liigassa se joukkue joka tuohon pystyy.
 

Oijennus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Radiosta kuulltuna: Lääkäri oli mennyt koppiin ja tullut kopista myöhemmin päätään puistellen.
^^
Eipä toi mitään juurikaan kerro.
No kertoo se sen, että lääkäri oli mennyt koppiin ja tullut myöhemmin ulos kopista päätään puistellen.
hymiö
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Kyllähän tätä on raskas katsoa. Ollaan vaan nyt aika pahasti jäljessä, kaikki kunnia siitä Tapparalle.
Noo emmä tosta raskaudesta niin tiedä. Jos välierävaiheessa ollaan kuitenkin näin selkeästi jäljessä vastustajaa, niin se on helppo hyväksyä. Silloin ei sen mestaruuden arvoisia olisi oltu muutenkaan.

Pelataan toki pelit loppuun.
 

Tepi#45

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Tämä av pakko tappaa, ettei päästetä HIFKiä peliin mukaan. Jäi itse jäähyyn johtanut tilanne näkemättä, mutta ilmeisesti ei ihan nappiin mennyt.
 

Petros

Jäsen
Suosikkijoukkue
42 Stars
Radiosta kuulltuna: Lääkäri oli mennyt koppiin ja tullut kopista myöhemmin päätään puistellen.
^^
Eipä toi mitään juurikaan kerro.

Ok. Kattelin nyt tarkemmin taklauksen niin dixon vi*tuun.
Mua raivostuttaa noi päähän kohdistuneet osumat ja vammat. Toivottavasti pystyy Suoranta vielä pelaamaan.
 

Waqu

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja Dallas Stars
"Paitsi jos tästä ylivoimasta tulee 5-3, niin sitten täällä taas pelataan jääkiekkoa"

Rantasella alkaa tehdä pahaa. Luulen, että kukaan IFK-fanikaan ei ukon kommentoinneista paljoa nauttii.
Kyllä tämä itselle kelpaa, kiva katsoa fiksua pelaamista johtoasemassa, sitä on tällä kaudella nähty liikaa sekoilua johtoasemassa.
 

Wire

Jäsen
Ok. Kattelin nyt tarkemmin taklauksen niin dixon vi*tuun.
Mua raivostuttaa noi päähän kohdistuneet osumat ja vammat. Toivottavasti pystyy Suoranta vielä pelaamaan.

Dixon alkoi taklaamaan takaisin eli toteutti sitä täälläkin huudettua taklattavan vastuuta. Tällä kertaa kolahti otsaan.
 

Waqu

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja Dallas Stars
Vesa on helsinkiläinen minäminäminä -ihminen......

Itse työreissuilla huomannut, että ihmiset on pääosin todella ystävällisiä. Paremmat käytöstavat kuin maalaisilta, kysyin vartijalta reittiä, niin iloisesti kertoi. Keski-Suomessa olisi todennäköisesti vittuillut kun en löydä perille.
 

N.Vidic

Jäsen
Suosikkijoukkue
Seattle Seahawks, HIFK, Man Utd
Mun on pakko avatua tosta Vesa Rantasesta. Kamalaa ylisanakavalkadia tyhjyydestä. Jos ketä jurppii niinkuin allekirjoittanutta, laittakaa palautetta palveluntarjoajan sivuille.
 

Creed

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Tää on hävitty..mutta uskoo löytyy vielä sarjaan. Helvetin hyvin kyllä Tappara Rantasen kuluneella sanonnalla "pelin päällä"
 

Royal-E

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, KeuPa, JJK, HJK +/- HPK
Itse työreissuilla huomannut, että ihmiset on pääosin todella ystävällisiä. Paremmat käytöstavat kuin maalaisilta, kysyin vartijalta reittiä, niin iloisesti kertoi. Keski-Suomessa olisi todennäköisesti vittuillut kun en löydä perille.

Tutka huutaa: "piip piip".
 

Mensonge

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Hohhoijaa kuin munatonta tuo Kärppien touhu.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös