La 2.4.2016 Otteluseuranta (Liiga)

  • 96 281
  • 934

Bonsai

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS + länsirannikon muut joukkueet
Kyllä mä luulen että Kärpät voittaa seuraavan pelin Oulussa, mutta hankala kyllä tosiaan nähdä että Kärpät tästä voittoon nousisi. Iso on ero niin taidossa kuin tahdossakin.
Totta, Kärpät on hieman kuin TPS suuruutensa lopussa............liian kylläinen
 

Le Banner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK täältä ikuisuuteen! 106-105 NYR
HUPS, Taimi viivalla ja eihän se pysynyt, vaan JYPin ukko läpi. Armotonta menoa.
 

Mensonge

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Iso ongelma toki sekin, että Kärpät ei voita aloituksia ollenkaan. Siinä on helvetillinen työ lähteä kaivamaan sitä kiekkoa pois kun Tapparakin osaa sitä kiekkoa pitää hallussaan ihan hyvin.
 
Hubacek... Olen nähnyt kaverilta varmaan kymmeniä puolittaisia läpiajoja ja avopaikkoja mutten muista kuin kerran jolloin olisi tehnyt maalin? Onko Liigassa pahempaa tuhlaajapoikaa koskaan nähty. Aikoinaan Janecky ruokki Arkiomaata useilla vapauttavilla syötöillä, mutta Tero ei laittanut koskaan sisään...
 
Suosikkijoukkue
Kärpät
Toivottavasti Late rupeaa antamaan peliaikaa Ronkaiselle. Ainoa pakki joka pystyy avaamaan nopeasti. Kukkosen ylipeluutus on aivan järjettömissä mittasuhteissa, samoin Ahon.
 

outolintu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Muutama sm -liigasta
Taas Kärpät pyörittää pakkopeliään omassa päädyssä. Edellisellä kerralla siitä tuli jäähy ja Laineen maali.
 

L. Paraske

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Suomi, Arttu Hyry, Hagaby Golf 2
Kyllähän tätä on raskas katsoa. Ollaan vaan nyt aika pahasti jäljessä, kaikki kunnia siitä Tapparalle.
 

Rixa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Miten Suorannan kävi, oliko jollain tietoa? Sanoiko selostaja mitään?
Radiosta kuulltuna: Lääkäri oli mennyt koppiin ja tullut kopista myöhemmin päätään puistellen.
^^
Eipä toi mitään juurikaan kerro.
 

Pitkävedossa tänään

Päivän pelit:

  • 1
  • x
  • 2
  • 1
  • x
  • 2
  • 1
  • x
  • 2
Itävalta vs Sveitsi
  • 15.00
  • 11.00
  • 1.09
Apua pelaamisen hallintaan pelaamaltilla.fi
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös