Mikael Kotkaniemi ässävalmentajana

  • 154 493
  • 775

Kafrom

Jäsen
Kotkaniemestä haluan pari sanaa sanoa. Hänen tyyppisistä öykkäreistä en pidä lainkaan. Kaikki muut on väärässä ja minä en koskaan tyyppistä ulvontaa. Aikuisten kanssa toimiessaan möykkämisensä vielä jotenkin hyväksyy, mutta junioreissa toimiessaan oli todella väärässä paikassa. Saa nähdä kaivaako joku junnuvideonsa esiin 5-7 vuoden takaa. Sillon hävetti hänen puolestaan. Värikkyyttä toki tulee varmasti, mutta onko se ainoa mitä tullessaan tuo? Poriin saattaa sopia toki.
Kaikkea sitä täälläkin joutuu lukemaan.
 

TosiFani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Kotkaniemestä haluan pari sanaa sanoa. Hänen tyyppisistä öykkäreistä en pidä lainkaan. Kaikki muut on väärässä ja minä en koskaan tyyppistä ulvontaa. Aikuisten kanssa toimiessaan möykkämisensä vielä jotenkin hyväksyy, mutta junioreissa toimiessaan oli todella väärässä paikassa. Saa nähdä kaivaako joku junnuvideonsa esiin 5-7 vuoden takaa. Sillon hävetti hänen puolestaan. Värikkyyttä toki tulee varmasti, mutta onko se ainoa mitä tullessaan tuo? Poriin saattaa sopia toki.

Kuulin samantyylistä juttua Mikun junnuvalmennuksesta. Tästä on jo aikaa ja Kotkaniemi on saanut kokemusta valmentamisesta, tuskin toimii enää samalla tyylillä. Kiven kovissa kerrottiin, että Kotkaniem toimi nimenomaan pelaajien henkisenä tsempparina, kun pelaajan pää meni jumiin. Viestisi tuskin on enää tänä päivänä ajankohtainen.
 
Suosikkijoukkue
Hihasta vedetyt Ässät, Dallasin Tähdet & Sport
Mikun aloitus vastuuvalmentajana Padan peräsimessä hyvä esimerkki siitä, mitä hyviä asioita alkaa tapahtumaan pelissä jo pelkällä joukkueen ilmapiirin muutoksella ja luottamuksen palautumisella pelaajistossa valmentajaan. Tästä on hyvä jatkaa ne pelit jotka jäljellä on. Kuuluisi kenties peliotteet-threadiin, mutta sen otsikko ei enää kuvasta nykyhetkeä.
 

karhu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät,Man Utd
En mitään pelillistä muutosta nähnyt. Hyökkäyksiinlähtönoli ainakin kaksi erää samanlaista kuin ennen ja ylivoima ei ollut merkittävästi muuttunut tai parantunut.
Ässillähän on nyt pieni etu, kun pääsevät vähän puskista iskemään, kun kukaan ei voi pyörittää videoita miten Ässät pelaa.
Henkinen ilmapiiri oli parantunut, ja Lukko tuli totutun hengettömänä Poriin. Tänään heiltä vielä pettivät totaalisesti molemmat maalivahdit.
Harmi,mettä lopussa parhaat paikat siunaantuivat Hansenille ja Mullanelle, niin peli oli näennäisesti jännä loppuun asti.
 
Suosikkijoukkue
Ässät
En mitään pelillistä muutosta nähnyt. Hyökkäyksiinlähtönoli ainakin kaksi erää samanlaista kuin ennen ja ylivoima ei ollut merkittävästi muuttunut tai parantunut.
Ässillähän on nyt pieni etu, kun pääsevät vähän puskista iskemään, kun kukaan ei voi pyörittää videoita miten Ässät pelaa.
Henkinen ilmapiiri oli parantunut, ja Lukko tuli totutun hengettömänä Poriin. Tänään heiltä vielä pettivät totaalisesti molemmat maalivahdit.
Harmi,mettä lopussa parhaat paikat siunaantuivat Hansenille ja Mullanelle, niin peli oli näennäisesti jännä loppuun asti.

5-3 yv:llä ei pelannut Vainonen, eikä myöskään Ben-Amor. Tuli maali. Pelkästään siinä on jo yksi iso muutos, vaikkei se välttämättä kovin pitkälle kannakaan.
 

MadSpade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Habs
Tottakai henkinen ilmapiiri on parantunut, koska saatiin se viimeinenkin ongelmapesäke ulostettua organisaatiosta. Toinen vapautettiin jo aiemmin tehtävistään.
 

kotikoutsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Pistin jo toiseen keskusteluun, mutta muutama pointsi 1) ei vedetä liian pitkälle meneviä johtopäätöksiä, 2) lätkäottelut voitetaan pelaamalla, 3) ei kannata rikkoa sitä, mikä ei ole rikki. Kohdat 2 ja 3 ovat sellaisia, jotka Rautakallion aikana ja vuodenvaihteen jälkeen eivät toimineet. JA kaikki propsit Rautakalliolle siitä, että on antanut rohkeasti peliaikaa nuorille ja kasvattanut monta pelaajaa junnusta mieheksi. Tämä kiistaton fakta on monelta analyytikolta päässyt tälläkin palstalla viime aikoina unohtumaan.
 

Vahva tunne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Ainakin ensi alkuun, tuntuu henki parantuneen melkoisesti. Tietysti saattaa pelitulos olla lumettakin, Lukon tilanne tuntuu myös hiukan muhivan. Tuo episodi joulun tienoilla alkaa maksaa tosiaankin paljon. Säälit pysyy tiukasti kaukana, toisaalta voitais olla paljon ylempänäkin. Nyt kun roolitukset paremmat, niin otteet välittömästi samankaltaiset kuin loppusyksystä.
 

karhu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät,Man Utd
Tottakai henkinen ilmapiiri on parantunut, koska saatiin se viimeinenkin ongelmapesäke ulostettua organisaatiosta. Toinen vapautettiin jo aiemmin tehtävistään.

Tätä et kyllä sinä, etkä minäkään pysty julistamaan. Porissa on totutusti Ässien ympärillä erilaisia leirejä, ja en usko, että tämä vieläkään on ohi. Tietenkin, jos menestys on hyvää, tämä hiljenee, mutta heikompien tulosten seuratessa asiat mutkistuvat.
Ässät pelasi tänään henkisesti vapautuneesti, mutta muistetaan, että tämä oli yksi peli ja ero viivaan ei juurikaan kaventunut. Saa nähdä kehittyykö peli niin paljon, että voitetaan vähemmälläkin tunnetasolla.
 

Dee Snider

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jatkoaika Cancer Fighters
Pistin jo toiseen keskusteluun, mutta muutama pointsi 1) ei vedetä liian pitkälle meneviä johtopäätöksiä, 2) lätkäottelut voitetaan pelaamalla, 3) ei kannata rikkoa sitä, mikä ei ole rikki. Kohdat 2 ja 3 ovat sellaisia, jotka Rautakallion aikana ja vuodenvaihteen jälkeen eivät toimineet. JA kaikki propsit Rautakalliolle siitä, että on antanut rohkeasti peliaikaa nuorille ja kasvattanut monta pelaajaa junnusta mieheksi. Tämä kiistaton fakta on monelta analyytikolta päässyt tälläkin palstalla viime aikoina unohtumaan.

Allekirjoitan tämän täysin. Muistetaan nyt vaikka se IFK-peli, joka nousi kyllä yhdeksi klassikkomatsiksi meikäläisen listalla. Eli nämä "kaikkien aikojen fiasko" tyyliset vuodatukset voi laskea kusiämpäriin.

New coach effect onnistui kyllä hienosti ja vähän vitun tärkeään paikkaan, kun Sport ja Kaija KooKoo kairasivat pinnoja. Hommat on edelleen omassa lavassa ja mitä pitemmälle näin edetään, sitä enemmän joukkue täyttää ainakin omat odotukseni.
 

MadSpade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Habs
Porissa on totutusti Ässien ympärillä erilaisia leirejä, ja en usko, että tämä vieläkään on ohi. Tietenkin, jos menestys on hyvää, tämä hiljenee, mutta heikompien tulosten seuratessa asiat mutkistuvat.
Kyllä, se on ohi. Oli lopputulos sitten mikä tahansa. Seura teki ainoan oikean ja itseasiassa todella helpon ratkaisun. Ei ole kuin voitettavaa. Tämän myös tiedostaa valtaosa kannattajista. Vähemmistö saa itkeä rauhassa ja keksiä foliohattu päässä kaikenlaisia salaliittoteorioita miten seuralegenda häpäistiin jne. Ketään ei kiinnosta.
 

karhu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät,Man Utd
Kyllä, se on ohi. Oli lopputulos sitten mikä tahansa. Seura teki ainoan oikean ja itseasiassa todella helpon ratkaisun. Ei ole kuin voitettavaa. Tämän myös tiedostaa valtaosa kannattajista. Vähemmistö saa itkeä rauhassa ja keksiä foliohattu päässä kaikenlaisia salaliittoteorioita miten seuralegenda häpäistiin jne. Ketään ei kiinnosta.

Voi helvetti, kommentoin vain tuota sinun heittoa viimeisestä ongelmapesäkkeestä, alan epäillä ,että sinulla on luetun ymmärtämisessä vikaa.
Siitä sinä et tiedä mitään onko ilmapiiri koko organisaatiossa puhdistunut, etkä voi sellaista täällä totuutena julistaa. Se on sitä keksimistä mistä muita syytät.
Helpottunut se kyllä oli joukkueen piirissä, ja se on tietenkin pääasia.
 

MadSpade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Habs
Siitä sinä et tiedä mitään onko ilmapiiri koko organisaatiossa puhdistunut, etkä voi sellaista täällä totuutena julistaa.
Luetun ymmärtämisestä puheenollen, missä kohtaa puhuin koko organisaation ilmapiiristä? Mahdoitkohan ymmärtää lukemasi väärin? Hups.
 

karhu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät,Man Utd
Luetun ymmärtämisestä puheenollen, missä kohtaa puhuin koko organisaation ilmapiiristä? Mahdoitkohan ymmärtää lukemasi väärin? Hups.


Puhuit viimeisen ongelmapesäkkeen poistamisesta organisaatiosta.
Minä poistun nauttimaan Ässien voitosta. Te teinit voitte jatkaa tanssia haudalla, jos se tuottaa teille suurempaa iloa.
 
Suosikkijoukkue
Hihasta vedetyt Ässät, Dallasin Tähdet & Sport
..Minä poistun nauttimaan Ässien voitosta. Te teinit voitte jatkaa tanssia haudalla..

Kuka täällä haudalla on tanssinut..? Voittopeli sentään alla..Hyväksy jo sinäkin Ässien valmennuksessa ja urheilujohdossa tapahtuneet muutokset kun sinulla tuntuu levy jääneen kiinni Rockyn suhteen.

Minkäs ikäinen mies muuten itse on? Kovin teiniltä olo ei enää tunnu näin reilusti yli nelikymppisenä, kiekkoakin tullut seurattua yli 30 vuotta.
 

karhu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät,Man Utd
Kuka täällä haudalla on tanssinut..? Voittopeli sentään alla..Hyväksy jo sinäkin Ässien valmennuksessa ja urheilujohdossa tapahtuneet muutokset kun sinulla tuntuu levy jääneen kiinni Rockyn suhteen.

Minkäs ikäinen mies muuten itse on? Kovin teiniltä olo ei enää tunnu näin reilusti yli nelikymppisenä, kiekkoakin tullut seurattua yli 30 vuotta.

Itse kommentoin ainoastaan tätä juhlintaa, että organisaation viimeinen ongelmapesäke saatiin poistettua. Aika harva tällä palstalla varmaan pystyy tällaista julistamaan, kun ei tiedä mitä kulisseissa ja ovien takana on tapahtunut?
Yleensä riitoihin tarvitaan kaksi. Ja olen jo useaan kertaan sanonut, että valmentaja potkut olivat oikea ratkaisu.
Miksi ei voida nauttia voitosta, keskittyä tulevaisuuteen, vaan yrittää edelleen heittää lokaa exien päälle?
Itse olen alle 40, yli 30.
 

TosiFani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Itse kommentoin ainoastaan tätä juhlintaa, että organisaation viimeinen ongelmapesäke saatiin poistettua. Aika harva tällä palstalla varmaan pystyy tällaista julistamaan, kun ei tiedä mitä kulisseissa ja ovien takana on tapahtunut?..
.

Tiedän jonkin verran mitä kulisseissa on tapahtunut ja voin sanoa, että sinä olet väärässä.
 
Suosikkijoukkue
Ässät
Olipas kiva peli!!! Mielestäni ns, varovaisuusastetta oli laskettu jonkun verran. Poikkikentän syöttöjä nähtiin enemmän ja jopa muutama pakki pakki hyökkäys siniviivalla. En tiedä tuntuiko vain itsestäni siltä, mutta tänään pelaajat tarjosivat enemmän lapoja kiekollisille, eikä puskettu vaan täysiä eteenpäin. Kaikkinensa, peli tuntui tulevan enemmän selkäytimestä ja se on hyvä merkki!

Iso plussa myös nelosketjun roolituksesta!!! Ja heillekin oli selkeästi annettu vapaammat kädet taklailla, meinaan aiemmin ei todelläakaan ole nähty näin paljon ryminää.
 

karhu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät,Man Utd
Tiedän jonkin verran mitä kulisseissa on tapahtunut ja voin sanoa, että sinä olet väärässä.

Sanoin myös aikaismmin, että HARVA tietää. Sinua minulla onkin tapana ollut uskoa.
Edelleen pointti on, että pitääkö tätä lokaamista jatkaa Mikael Kotkaniemeä koskevassa ketjussa, ja vielä Ässien hienon voiton jälkeen?
Itse olen jo useasti toivonut keskittymistä tulevaan. Jatketaan keskustelua menneistä, kun saamme uutta infoa.
 
Suosikkijoukkue
Hihasta vedetyt Ässät, Dallasin Tähdet & Sport
Itse kommentoin ainoastaan tätä juhlintaa, että organisaation viimeinen ongelmapesäke saatiin poistettua. Aika harva tällä palstalla varmaan pystyy tällaista julistamaan, kun ei tiedä mitä kulisseissa ja ovien takana on tapahtunut?
Yleensä riitoihin tarvitaan kaksi. Ja olen jo useaan kertaan sanonut, että valmentaja potkut olivat oikea ratkaisu.
Miksi ei voida nauttia voitosta, keskittyä tulevaisuuteen, vaan yrittää edelleen heittää lokaa exien päälle?
Itse olen alle 40, yli 30.

Välit ovat olleet tulehtuneet, joka näkyi joukkueesta. En palaa enää aiheeseen, koska se on täysin turhaa, eikä menneiden asioiden vatvominen palvele joukkuetta mitenkään. Nautitaan Lukko-ottelun voitosta, oli sitten nuorempi tai vanhempi kannattaja.
 
Suosikkijoukkue
Ässät
Itse kommentoin ainoastaan tätä juhlintaa, että organisaation viimeinen ongelmapesäke saatiin poistettua. Aika harva tällä palstalla varmaan pystyy tällaista julistamaan, kun ei tiedä mitä kulisseissa ja ovien takana on tapahtunut?
Yleensä riitoihin tarvitaan kaksi. Ja olen jo useaan kertaan sanonut, että valmentaja potkut olivat oikea ratkaisu.
Miksi ei voida nauttia voitosta, keskittyä tulevaisuuteen, vaan yrittää edelleen heittää lokaa exien päälle?
Itse olen alle 40, yli 30.
No jos seuralegenga ja mestarikapteeni avautuu, että tänään kauden ensimmäinen normaalipäivä, niin kyllä siitä voi aika selvät ongelmapesäke tunnistukset tehdä.
 

karhu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät,Man Utd
Välit ovat olleet tulehtuneet, joka näkyi joukkueesta. En palaa enää aiheeseen, koska se on täysin turhaa, eikä menneiden asioiden vatvominen palvele joukkuetta mitenkään. Nautitaan Lukko-ottelun voitosta, oli sitten nuorempi tai vanhempi kannattaja.

Kyllä, sanonut tänään jo monta kertaa, että joukkueen ilmapiiri oli huomattavan vapautunut, ja se oli suurin syy Ässien hyvään esitykseen. Oli siellä varmasti parempaa avauspelaamistakin, mutta joukkue oli vapautuneen oloinen.
 

karhu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät,Man Utd
No jos seuralegenga ja mestarikapteeni avautuu, että tänään kauden ensimmäinen normaalipäivä, niin kyllä siitä voi aika selvät ongelmapesäke tunnistukset tehdä.


Kyllä, mutta puutuin julistukseen, että nyt ORGANISAATION viimeinen ongelmapesäke on ulostettu. En sanonut, että Rautakallio, Kaukoranta tai Toivola olisi ollut ongelma, vaan, että harva tietää onko Ässien ORGANISAATIOSSA edelleen ongelmia.
Olen ollut aika monessa työpaikassa ja yleensä niissä on aina näitä ongelmapesäkkeitä, niitä siedetään, mutta ne vaikuttavat kuitenkin ilmapiiriin taustalla.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös