NHL16 – mustalista (muistakaa mainita konsoli)

  • 25 699
  • 117

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
|| Jonathan || nimimerkki Xbox Livessä, Ikea Penguins joukkueena. Johti 1-0 peliä ja alkoi luistelemaan pelin lopussa ympäri kenttää.

Raportti lähtee niin liveen, kuin sivustollekin.

Edit: Jahas. Blacklist poistettu, kai siellä on joku niin mielensä pahoittanut kun oma nimi koreilee kusettajien listoilla. Tai sitten vaan ei ollut rahaa maksaa domainia.
 
Viimeksi muokattu:

Lohipoika

Jäsen
Crazy_Huotari99 (PS4:lla)

Tiedän, jo nimestä olisi pitänyt päätellä, että tästä on rehti kiekko kaukana. Mentiin 1-1 tilanteessa kolmannen erän puolivälin, kaveri onnistui säbättämään yläkulman ja loppupeli olikin sitten hippaa. Kerran, kun tarkoituksella jättäydyin kaverin maalin taakse, sain taklattua kaverin kunnolla vastapalloon irti kiekosta (mittari värähti, pakko myöntää), mutta one-timer tyhjästä tolppaan.

Kertokaa nyt joku, miten tuossa kannattaa toimia? Saako jollain aggressiivisella karvauksella botitkin ylös karvaamaan tai saako jotenkin pelikatkon aikaiseksi esim. ajelemalla maali pois paikalta? Jäi kaivelemaan, koska aloituksissa vein melkein satanolla.
 

Ribals

Jäsen
Eli tähän voisi kerätä mustaa listaa näistä menukarkaajista, jotka voittavat pelin tekemällä sen tietyn toimivan kikkailun pelin alkuvalikossa sen alkaessa onlinessa. En kerro miten tehdään, jotta kukaan mahdollisesti tätä lukeva ei tuota ainakaan hyödynnä.

PS4:
Yoloberg
Millä perustein Yoloberg on listalla? Jos lähde on konsolifin, niin ei ole uskomista. Lasseva1n1 riehunut siellä levittäen väärää tietoa.

Tosin jos jotain omia todisteita on/ omia kokemuksia, niin sitten. Mutta ainakin konsolifinissa ollut Yolobergin nimimerkki esillä väärän tiedon johdosta.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
@Ace_Leafs kysy herralta @Sammy, siitä kopioin suoraan listan ylös tietämättä mitään sen kummempaa kyseisistä pelaajista.
 

Ribals

Jäsen
Pahoittelut jos on väärä nimi listalla. Otin tosiaan listan tänne konsolifinista, eikä tullut mieleen, että joku huvikseen nimeää jonkun huijariksi.
Juu, näitä sattuu. Kyseessä on taitanut olla tuo Lasseva1n1, joka mustamaalasi muita, vaikka itse teki tuota. Paljasti myös konsolifinissa, miten synkro tehtiin.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Jälleen yksi janari joka luisteli kenttää ympäri, kun ensin teki voittomaalin 30 sekuntia ennen loppua. Zeizei77 Xbox Livessä ja joku Teräskehikko tjsp oli joukkueen nimi. Pommitti viestiä tauotta kolmoserän lopussa kun en jaksanut tapella joka toisessa vaihdossa. Nää jannut pitäisi vaan voittaa.

Hohhoijaa näitä urpoja
 
Viimeksi muokattu:

A Siente

Jäsen
Jälleen yksi janari joka luisteli kenttää ympäri, kun ensin teki voittomaalin 30 sekuntia ennen loppua. Zeizei77 Xbox Livessä ja joku Teräskehikko tjsp oli joukkueen nimi. Pommitti viestiä tauotta kolmoserän lopussa kun en jaksanut tapella joka toisessa vaihdossa. Nää jannut pitäisi vaan voittaa.

Hohhoijaa näitä urpoja

Jos voitto on 30 sekunnin päässä, niin sun logiikalla pitäis vaan pelata riskillä loppuun asti? Kyllä sitä oikeassakin lätkässä aika varman päälle otetaan viime hetken johtoasemassa.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Jos voitto on 30 sekunnin päässä, niin sun logiikalla pitäis vaan pelata riskillä loppuun asti? Kyllä sitä oikeassakin lätkässä aika varman päälle otetaan viime hetken johtoasemassa.
Niin no, kukin tyylilään, mutta itse vihaan näitä kenttää ympäri luistelevia persekärpäsiä yli kaiken, kun kiekkoa on lähinnä mahdotonta saada pois ja voitto on tällöin kusettamalla taattu.

Kyllä mä oon osannut pelata pelin loput fiksusti, olematta persereikä johtotilanteessa. Mutta otetaan nyt listalta pois, kun oli noin lyhytaikainen perseily.
 
Viimeksi muokattu:

Baloun

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, sympatiat milloin kenellekkin
PS4. Olikohan nimimerkki wiese007 tms. Ei helvetti, että oli ärsyttävä vastustaja. Aina alivoimalle päästessään meni omaan päätyyn, maalin taakse ja ns juoksutti. Johtoasemassa teki samaa toisessa erässä. Onnistuin tosin tasoittamaan ja lopulta rankkareilla voittamaan. Eikä se tähä loppunu. Sen jälkeen tuli yv:tä kuinka mun voittoni oli tuurilla(hänen statsinsa oli jotain 35 voittoa 5 tappiota kun itellä 25 voittoa ja 2 tappiota). Halusi heti uusintamatsin mihin en tosiaan suostunut, sillä kyseinen janari pelasi niin vittumaisesti ja epäreilulla tavalla.

Toisaalta tuo oli makein voitto ikinä kun kyseinen janari veti itkupotkuraivarit.
 

KuumaaKamaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit
Nimimerkin hegemoniaz pleikkarin puolella voi lisätä tälle listalle. Kaverin ainut taktiikka on tulla laidasta sisään ja laittaa yläkulmaan. Pelikokemus on kyllä kaukana tollasen pelleilyn kanssa. Lopussa olin 3-2 tappiolla kaveri päätti ottaa taktiikakseen kuljettaa kiekkoa ympäri kenttää vailla päämäärää. Noh, jos joku 15-vuotias saa päivän kiksinsä tollasesta, niin saakoon sitten.
 

A Siente

Jäsen
Nimimerkin hegemoniaz pleikkarin puolella voi lisätä tälle listalle. Kaverin ainut taktiikka on tulla laidasta sisään ja laittaa yläkulmaan. Pelikokemus on kyllä kaukana tollasen pelleilyn kanssa. Lopussa olin 3-2 tappiolla kaveri päätti ottaa taktiikakseen kuljettaa kiekkoa ympäri kenttää vailla päämäärää. Noh, jos joku 15-vuotias saa päivän kiksinsä tollasesta, niin saakoon sitten.

Miksi et puolusta? Ei mun mielestä tälläiset kuulu mihinkään mustalle listalle, johon alunperin kirjataan vain huijarit. Erilaiset pelitavat ei ole huijaamista, oli ne sit miten vittumaisia tahansa. En tosin itse harrasta tälläistä, jos joku sitä miettii.
 

Śmierć

Jäsen
Suosikkijoukkue
NY Islanders & Frans Nielsen + Karhu HT
Miksi et puolusta? Ei mun mielestä tälläiset kuulu mihinkään mustalle listalle, johon alunperin kirjataan vain huijarit. Erilaiset pelitavat ei ole huijaamista, oli ne sit miten vittumaisia tahansa. En tosin itse harrasta tälläistä, jos joku sitä miettii.

Kyllä itse toisaalta otan tällaisen tiedon ilolla vastaan, sillä en halua tuhlata elämästäni sitä ~20min tuollaiseen paskaan.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Tarkennetaas tätä käytäntöä. Mustalista on siis vain ja ainoastaan huijaajia varten, jotka päivänselvällä bugilla/pelin virheellä voittavat pelin, jolle vastapuoli ei mahda käytännössä _mitään_. Tälläisiä bugeja ovat:
-Syncobugit kaikessa muodossa, jolla pelin saa kaatumaan ja siitä itselleen joko voiton tai sen häviön nollattua. Keinoja en luettele tähän millä ovat ainakin aiemmin toimineet.
-Maalivahdilla päin tahalliset luistelut jatkuvalla syötöllä, koska ainakin old genillä tästä sai jäähyn joka kerta se taklannut pelaaja ja vastapuoli mielettömät määrät ylivoimaa.
-Kenttää ympäri kiekon kanssa johtotilanteessa MONTA MINUUTTIA/puolet erästä luistelevat vastukset, joilta on sitä kiekkoa lähes mahdoton tällöin saada pois.

Muuten sitten saa kyllä tulla kertomaan näitä nimimerkkejä tänne kommenttiosioihin, jos vastaan tulee näitä tahallisia pelinautinnon pilaajia, mutta nämä ovat aivan arkea pelissä olleet jo vuosia, joten heitä en mustalle listalle lisää. Nuo yllämainitut olivat aivan samoja, joita löytyi sieltä NHL Blacklist-sivustolta ihan videotodisteiden kanssa ja joita on myös laajalti haukuttu ympäri nettiä ties jo kuinka monta vuotta.
 

FutureHockey

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS - #FreeFASlapsi
Jahas... Tulipa vissiin sitten koettua tuo vitun syncrobugikin tässä. Vastassa oli Kostaja63 gamertagilla operoiva kaveri, joka ei kyllä mielestäni mitään ihmeellistä ennen ottelun alkua tehnyt, mutta niin vain parin minuutin pelin jälkeen ottelu katkesi ja tilastoihin tuli tappio.. Vitun molopäät saatana.

e. Tilastoissa peliaikana 14:39 ja tuloksena 0-3 Kostajalle.. Todellisuudessa tilanne oli kyllä vielä 0-0...

e2. Ja XOne siis kyseessä..
 
Viimeksi muokattu:

bläkkis

Jäsen
Suosikkijoukkue
The Saintly City & Länsirannikko
Mikäs vois olla selityksenä EASHL -ottelun lopputulemaan PS4 puolella... Jotain kusetusta tässä on.

Vastustajana oli lyhenteellä SSK tjsp. Kärppien logo paidoissa. Muistaakseni peli oli 2vs2 -peli. Kaksi erää juoksutusta ja säbärannetta. Joukkueeni oli kahden erän jälkeen 0-3 takeissa. Viimeisessä erässä noustiin sitten tasoihin, ja muistaakseni n.3min ennen loppua tehtiin johtomaali. Sitten se tapahtui. Yhteys vastustajaan katosi samalla sekunnilla kun teimme johtomaalin. Näin ollen ottelua ei kirjattu tilastoihin, ei tappiota, ei voittoa. Tavatut pelaajat -toimintoa en huomannut katsoa, mutta PS4 -järjestelmä toimii ilmeisesti niin, että se koostaa kaikki "tavatut pelaajat" -nimimerkit niistä nimimerkeistä, kenen kanssa olet ollut ääniviestiryhmissä. Eli aivan vitunaikainen toiminto.

Perhana pistää vihaksi tuo EA:n nykymeno. PS3 -aikana netissä oli saatavilla kunnon tilastot ja hakutoiminnot joukkueista/pelaajista. Nykyiset Find a Club NHL 16 -sivut on aivan karmeat/raskaat/epäselvät. Vanhan genin tilastot oli Tamin sanoin valovuoden paremmat/informatiivisemmat, vaikkakin oli niissäkin joitain outoja ratkaisuja.
 

FutureHockey

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS - #FreeFASlapsi
GT: DenverKh
Joukkue: Salavat
Alusta: XBox One

Jooh eli taas tuli sitten vastaan tällainen syncrobugittaja. Toisessa erässä peli yht'äkkiä katki ja meikäläiselle tilille tappio 0-3 lukemin vaikka peli oli vielä 0-0 tilanteessa..
 

FutureHockey

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS - #FreeFASlapsi
Ei mustalle listalle, mutta StudiousClock2 gamertagilla pelaileva heebo kannattaa kiertää kaukaa.. Jatkuvaa vitun sitomisaloittamista, säbärannetta etukulmaan ja muita hannarimaaleja sanan kaikessa kirjossa.. Ai että mä nautin näistä..
 

MustatKortit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joel Pohjanpalo ja Aleksi Mustonen
Ei mustalle listalle, mutta StudiousClock2 gamertagilla pelaileva heebo kannattaa kiertää kaukaa.. Jatkuvaa vitun sitomisaloittamista, säbärannetta etukulmaan ja muita hannarimaaleja sanan kaikessa kirjossa.. Ai että mä nautin näistä..

Aasinsiltana säbäranteesta:

mun mielestä on myös filosofinen kysymys, että mikä loppupeleissä on kusettamista ja glitchaamista ja mikä ei... oikeassa lätkässä jos olet läpi ja osaat harhauttaa lusikkapuolelle ja nostaa kliinisesti maalin kattoon, niin tuo toimii kuin junan vessa. Mikäli myös konsolipelissä maalintekoprosentti on lähellä sataa tuollaisesta tilanteesta, niin onko tämä ärsyttävä ja väärä ominaisuus, vai loppupeleissä varsin realistinen ja totuudenmukainen juttu...
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Ei mustalle listalle, mutta StudiousClock2 gamertagilla pelaileva heebo kannattaa kiertää kaukaa.. Jatkuvaa vitun sitomisaloittamista, säbärannetta etukulmaan ja muita hannarimaaleja sanan kaikessa kirjossa.. Ai että mä nautin näistä..
Kuten sanoin, laitan listalle vain sellaiset jotka käyttävät selviä pelin virheitä voittaakseen tai luistelevat ympäri kenttää johtotilanteessa kiekon kanssa karkuun puolet pelistä.

Tuolla perusteella listalle menisi noin 70% pelaajista, niin perseestä kuin se onkin tuollaisia janareita vastaan pelata.
 

FutureHockey

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS - #FreeFASlapsi
Aasinsiltana säbäranteesta:

mun mielestä on myös filosofinen kysymys, että mikä loppupeleissä on kusettamista ja glitchaamista ja mikä ei... oikeassa lätkässä jos olet läpi ja osaat harhauttaa lusikkapuolelle ja nostaa kliinisesti maalin kattoon, niin tuo toimii kuin junan vessa. Mikäli myös konsolipelissä maalintekoprosentti on lähellä sataa tuollaisesta tilanteesta, niin onko tämä ärsyttävä ja väärä ominaisuus, vai loppupeleissä varsin realistinen ja totuudenmukainen juttu...
Ei toki tuollainen ole ja läpiajot ovat 99% kerroista mielestäni ihan pelaajan oma moka, mitäs päästävät läpiajoon vastustajan. Kuitenkin se, että kiekkoa haudotaan kentän vikkelimmällä pelaajalla, pörrätään läpi kaikesta ja aina pistetään sillä samalla tavalla kiekko verkkoon P-pisteiden välistä, on raivostuttavaa ja paikoittain miltei mahdoton puolustaa, varsinkin jos sattuu omaamaan jonkun Seguinin jolla tuo on lastenleikkiä. Samalla tavalla kun sitä rannetta käytetään hyväksi tuossa sitomisaloituksessa eli pelaaja kiinni, kiekko haltuun ja ranteella etuyläkulmaan.

@lake79 juu en odottanutkaan, että laittaisit kuten tuossa laitoinkin, kunhan vain varoittelin muita, että jos ei nappaa tuontyyliset pelaajat niin kannattaa vältellä.
 

MustatKortit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joel Pohjanpalo ja Aleksi Mustonen
... Samalla tavalla kun sitä rannetta käytetään hyväksi tuossa sitomisaloituksessa eli pelaaja kiinni, kiekko haltuun ja ranteella etuyläkulmaan...

Ymmärrykseni mukaan tähän pystyy vaikuttamaan kuitenkin puolustava pelaaja omilla tekemisillään, aloittamalla kämmenotteella, jolloin sitomisen onnistumisprosentti on aika pieni.

Itse teen noin aina alivoimalla, olen onnistunut minimoimaan sitomisen onnistumisen tuolloin.
 

FutureHockey

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS - #FreeFASlapsi
Ymmärrykseni mukaan tähän pystyy vaikuttamaan kuitenkin puolustava pelaaja omilla tekemisillään, aloittamalla kämmenotteella, jolloin sitomisen onnistumisprosentti on aika pieni.

Itse teen noin aina alivoimalla, olen onnistunut minimoimaan sitomisen onnistumisen tuolloin.
Itse taas olen nimenomaan huomannut, että kämmenote on paskin mahdollinen tuota vastaan, en sitten tiedä. Tuolla tavalla aloittamalla aloitusprosentti sidontaa vastaan on meikäläisellä jotakuinkin 0%. Sen sijaan normialoittaminen tai mailan "levitys" lavan puolelle ennen aloitusta on sikäli hyvä, että tuolla voittaa edes sen 20-30% noista aloituksista.

Kaippa tuohon sitomisaloittamiseen on pakko olla joku pomminvarma keinokin, mutta eipä ole tullut vastaan.
 

RinkMasterJay

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, NY Rangers
Itse taas olen nimenomaan huomannut, että kämmenote on paskin mahdollinen tuota vastaan, en sitten tiedä. Tuolla tavalla aloittamalla aloitusprosentti sidontaa vastaan on meikäläisellä jotakuinkin 0%. Sen sijaan normialoittaminen tai mailan "levitys" lavan puolelle ennen aloitusta on sikäli hyvä, että tuolla voittaa edes sen 20-30% noista aloituksista.

Kaippa tuohon sitomisaloittamiseen on pakko olla joku pomminvarma keinokin, mutta eipä ole tullut vastaan.

Siis nimenomaan tuo kämmenpuolelle mailan levittäminen ja oikea tatti alaspäin, on se pomminvarma keino. Ajoitus toki erittäin tärkeä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös