Naisia, jotka saavat sinulta jalat alta

  • 3 362 947
  • 5 434

JYP#44

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyyni Kari & Klassikkopaidat

Pipolätkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Dallas
Kropaltaan ja naamaltaan muuten ihan nätti, mutta pilannut kehonsa noilla valkoroska-tatuoinneilla. On tähtitatskaa ja niitä "carpe diem"-mietelauseita.
Olet kyllä oikeassa. Itse en niin noihin kiinnityänyt huomiota mutta nyt kun sanoit niin huomaan nuo "uniikit" hienoudet. Voi perkule kanssasi kun pilasit tämän minulta!
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
useimmat noista näyttäisi pilanneen ihonsa tyylittömillä tatuioinneilla. On siellä tietysti ihan hienosti tehtyjäkin sinällään seassa, mutta olen itse sellainen, että iho näyttää ilman tatskoja jotenkin kauniimmalta.

Viimeinen tyttö tuossa skabassa näyttäisi omaan silmään parhaimmalta ja mitään leimojakaan ei pahemmin näyttäisi olevan.
 

JYP#44

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyyni Kari & Klassikkopaidat
Olet kyllä oikeassa. Itse en niin noihin kiinnityänyt huomiota mutta nyt kun sanoit niin huomaan nuo "uniikit" hienoudet. Voi perkule kanssasi kun pilasit tämän minulta!
Paras mielestäni oli kun Riitta-äiti tokaisi, olikohan Seiskalle, tyttärensä tulevasta missi-urasta. Miss Suomi-kilpailuun ei kuulemma ole asiaa, koska Sofialla on paljon näyttäviä tatuointeja. En ymmärrä mikä noissa 15-vuotiaana halvimmalla mahdollisella tatuoitsijalla otetuissa tähtitatuoinneista (jotka otettu vain koska kaikki muutkin) on sitten niin näyttävää.

Minä kuulun siihen sarjaan joka ei tykkää yhtään noista tatuoinneista naisilla, tai ylipäätään kenelläkään. En nyt kuitenkaan aivan ehdoton jostain pienestä leimasta ole, mutta tuollaiset isot ja näkyvät tatuoinnit eivät vain sovi mielestäni naisille. Nauran aina kun kuulen jonkun puhuvan omista tatuoinneistaan uniikkeina tai näyttävinä, sitten niissä on joku tuollainen muotitatska joka löytyy joka toiselta teiniltä. Samoin naurattaa se klisee että tällä tatuoinnilla on minulle merkitys.

Loppuun vielä tähtitatuointi-aiheinen kuva.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Joo tatuoinnit pilaavat naisen vartalon, varsinkin räikeät sellaiset.

Numeron kuusi mä ehkä noista valitsisin. Nätti pärstä, ei mitään hölmöä poseerausta ja hiuksetkin tuolleen suht neutraalisti.

Yks noista muuten näyttää ihan exältä, toi mun silmääni rumin noista, heh.
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Kutonen on kyllä varsin kivannäköinen juu, mutta hänellä on juuri tuollainen ihan hirveä tatuointi tuossa rintakehän yläpuolella...

edit. Eikä tuo käsivarsinkaan kauhean nätiltä näytä kun on väritetty ihan tukkoon kyynärvarren kohdalta.
 

Nick Neim

Jäsen
Nuo isot ja räikeät tatuoinnit naisilla tuovat mielikuvan siitä, että nainen on helvetin halpa ja kevytkenkäinen ämmä.

Eikä se ole aina ollenkaan huono juttu.
 

muaddib

Jäsen
Suosikkijoukkue
Mimosanherkät Itkupillit ja Setämiehet
Nuo isot ja räikeät tatuoinnit naisilla tuovat mielikuvan siitä, että nainen on helvetin halpa ja kevytkenkäinen ämmä.

Eikä se ole aina ollenkaan huono juttu.
No on se sikäli, että vaikka juuri esim. Väisäskän tytär olisi muuten ihan ok niin silti se näyttää jonkun Tavastian vessan seinältä noine typerine töherryksineen. Muutenkin nyt alkaa taas se vuodenaika, kun whitetrash-tatuoidut leggingsdemarit kuoriutuvat toppatakeistaan ja koristavat festareita ja kesäterasseja. Kiva siinä sitten katsoa Acceptia kun puolet ämmistä ympärillä näyttää joko bändin laulajalta tai levynkannelta.

muaddib
 

Nick Neim

Jäsen
No on se sikäli, että vaikka juuri esim. Väisäskän tytär olisi muuten ihan ok niin silti se näyttää jonkun Tavastian vessan seinältä noine typerine töherryksineen. Muutenkin nyt alkaa taas se vuodenaika, kun whitetrash-tatuoidut leggingsdemarit kuoriutuvat toppatakeistaan ja koristavat festareita ja kesäterasseja. Kiva siinä sitten katsoa Acceptia kun puolet ämmistä ympärillä näyttää joko bändin laulajalta tai levynkannelta.

muaddib

No joo, makuasioita kuten se koirakin sanoo palleja nuollessaan. En ole tatuointien ylin ystävä, enkä omista yhtään tatuointia, mutta joillekin tuollainen halpa ja lutkamainen tyyli sopii ihan hyvin. En mä sellaista vaimoksi hankkisi, mutta jokin noissa isoissa tatskoissa (ei kaikilla) viehättää. Toisaalta viehättää mua niin moni muukin outo asia, että en koe tuota hirveän ihmeellisenä.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Kropaltaan ja naamaltaan muuten ihan nätti, mutta pilannut kehonsa noilla valkoroska-tatuoinneilla. On tähtitatskaa ja niitä "carpe diem"-mietelauseita.
Mikä tähtitatuointi? Katselin läpi niin eipä ollut tähtiä käytännössä kenelläkään kropassa.

Tatuoinnit voivat olla hienoja ja paljon maksaneet ja hyvin tehdyt ovatkin. Nuo olivat mielestäni niitä hienoja oikeastaan kaikki. Meikit kyllä monella ihan päin helvettiä.
 

Klose16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Die Deutsche Nationalmannschaft
useimmat noista näyttäisi pilanneen ihonsa tyylittömillä tatuioinneilla. On siellä tietysti ihan hienosti tehtyjäkin sinällään seassa, mutta olen itse sellainen, että iho näyttää ilman tatskoja jotenkin kauniimmalta.

Jotenkin, heh. Luonnollinen nyt on kaunista... Täällä päin en ole muuten nähnyt kuin vissiin yhden tatuoinnin, sekin saattoi olla miehellä tai valkoihoisella en oikein muista kun katseltavaa riittää.

Viimeinen tyttö tuossa skabassa näyttäisi omaan silmään parhaimmalta ja mitään leimojakaan ei pahemmin näyttäisi olevan.

Suomi-trash-osastolla erottuu jos ei ole paloarpia käsivarsi täynnä taikka hiusväritys myrkkypullosta.
 

JYP#44

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyyni Kari & Klassikkopaidat
Mikä tähtitatuointi? Katselin läpi niin eipä ollut tähtiä käytännössä kenelläkään kropassa.
Instagram

Kokeillaan osaanko linkittää suoraan instagram-kuvaan. Tuossa on ainakin yksi tähtitatska Väisäskän kropassa, saattaapi olla useampi. Joskus Seiskasta bongasin kun tuo esitteli tatuointejan ja tuo vatsanseudun tähtitatuointi oli ensimmäinen ja 15 vuotiaana hankittu. Samassa kuvassa näkyy myös se mainitsemani mietelause. Lukeeko tuossa nyt "love the life you live"?.
 
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Instagram

Kokeillaan osaanko linkittää suoraan instagram-kuvaan. Tuossa on ainakin yksi tähtitatska Väisäskän kropassa, saattaapi olla useampi. Joskus Seiskasta bongasin kun tuo esitteli tatuointejan ja tuo vatsanseudun tähtitatuointi oli ensimmäinen ja 15 vuotiaana hankittu. Samassa kuvassa näkyy myös se mainitsemani mietelause. Lukeeko tuossa nyt "love the life you live"?.

Näyttäis olevan myös huonosti ajellut kainalokarvat kuvassa.
 

MustatKortit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joel Pohjanpalo ja Aleksi Mustonen
Ei nämä pissikset pärjää sille aidolle ja originaalille eli Bettylle.

Donin naisista oma suosikkini on Miss Farrell, eli se Sallyn opettaja jonka kanssa Donilla oli suhde jossain kolmoskaudella. Näyttelijänä Abigail Spencer joka on varmasti joka fappaajalle tuttu.
Mutta toki Bettykin oli parhaimmillaan aivan mykistävä.
Aina ei ole Donilla ruoho ollut vihreämpää aidan toisella puolella, mutta jommalla kummalla puolella aitaa se on aina ollut helvetin vihreää. Oikeastaan tämä Diana Bauer, joka nyt on pilaamassa koko sarjan huipennusta on ainoa huti.


Satuin löytämään youtubesta videon, jossa haastatellaan kumpaakin Donin vaimoista. Onhan tuossa nyt aika mukavasti säärtä tarjolla, huhheijaa. Kyllä tuossa nopeasti tatskatut missrock-kisailijat unohtuvat, luojan kiitos. On kyllä upeita naisia, huh!

linkkiä youtubeen:
Matthew Weiner and the Wives of Don Draper: With January Jones and Jessica Paré | 92Y Talks - YouTube
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Tuli katsottua San Andreas ja vasta nyt todella tajusin, miten helvetin kuuma Alexandra Daddario on. Liki täydellinen nainen ja vieläpä brunetti, mikä on kerrassaan kirsikka kakun päällä.
 

Barcelona

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat
Sateisen juhannuksen ansiosta tuli katsottua paljon leffoja nyt sitten mm. Wolverinne elokuva ja kyllä malli-näyttelijä Tao Okamoto vei jalat alta. Kumma juttu kun kuvissa (linkki IMDB kuva galleriaan) ei näyt niin hyvältä kuin leffassa.

Tuli katsottua myös pari vanhempaa leffaa ja täytyy sanoa ei ole kyllä vieläkään Michelle Pfeifferin hymyn voittanutta. Sääli että aika on tehnyt tehtävänsä ja Pfeiffer ei ole muutamaan vuoteen enää tehnyt leffoja.
 

regularflex

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Tuli katsottua San Andreas ja vasta nyt todella tajusin, miten helvetin kuuma Alexandra Daddario on. Liki täydellinen nainen ja vieläpä brunetti, mikä on kerrassaan kirsikka kakun päällä.

Katsoin saman leffan ja tein täsmälleen saman huomion. Jäi jopa häiritsemään, että katastrofileffassa oli "liian kauniita" näyttelijöitä.
 

heavy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK

bebeto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Ylöjärven Ryhti
Kaksi sanaa, Hitomi Tanaka. Voi hyvä isä mitkä rinnat, täytyy antaa täydet pinnat. Kyllä aasialainen nainen voi olla kaunis ja seksikäs. Ja en laita linkkejä.
 

Captain Slow

Jäsen
Suosikkijoukkue
KR69, K11ng Perrin, Bratislavan mm-miehistö 2019
Kaksi sanaa, Hitomi Tanaka. Voi hyvä isä mitkä rinnat, täytyy antaa täydet pinnat. Kyllä aasialainen nainen voi olla kaunis ja seksikäs. Ja en laita linkkejä.
Pitäisikö huolestua (lähinnä tumputtamisesta tai siihen käytetystä ajasta) jos ilman linkkejäkin tietää kuka on kyseessä...
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös