Naisia, jotka saavat sinulta jalat alta

  • 3 363 036
  • 5 434

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Nimimerkkiä saa käsittääkseni kerran vaihtaa, modeille pyytöä vaan.
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | isn't
Jatkoajan ensimmäinen pari kaapista ulos?
Ollaan molemmat miehiä, eli siinä mielessä väärässä ketjussa ollaan.

Elikkäs pahoittelut OffTopicista!
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Ollaan molemmat miehiä, eli siinä mielessä väärässä ketjussa ollaan.

Elikkäs pahoittelut OffTopicista!
Ei tarvitse selitellä, homoseksuaalisuus on nykyään ihan hyväksytty ja luonnollinen juttu.
 

kalkkifredi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Trump 2016, IFK, Jerry Springer, Veronica
Jassoo, ei kai tässä muuta pysty kuin toivottaa onnea valitsemallanne tiellä.
 

MustatKortit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joel Pohjanpalo ja Aleksi Mustonen
Täytyy muuten tunnustaa, että minulla ei älykkyys nähtävästi riitä havainnoimaan tätä viimeisimpien viestien hupailua ja perusteita. Ihan oikeasti pyrin tuota äsken pohtimaan, mutta arvoitukseksi jäi.

Minä sanoin vaimon vievän jalat alta, @V-G- totesi samansuuntaisesti --> johtopäätös, että olemme homoja. Mä tipun tuossa logiikassa kärryiltä :)
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Logiikka tappaa huumorin. No, pääasia että mulla oli hauskaa, ei teistä muista niin väliä.

Jos asiaan palataan, niin eikös ne vaimot ja tyttikset pitänyt pitää pois täältä, ellei todisteita ole jakaa.
 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Minä sanoin vaimon vievän jalat alta, @V-G- totesi samansuuntaisesti --> johtopäätös, että olemme homoja. Mä tipun tuossa logiikassa kärryiltä :)
VG totesi että "Mulla on aikalailla sama tilanne", eli hän oli siis aikalailla samassa tilanteessa sinun kanssasi, eli samassa sängyssä sinun kanssasi, jolloin vaihtoehdot on edellämainittu tai 1srAprilin skenaario.

Muuten olen sitä mieltä että - kuten aina - oma läppäni oli paras ja meni ihan hukkaan tällaisen hihi-homo-hihi-hassuttelun seassa.
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | isn't
Niin tipuin minäkin. Luulin, että teillä on yhteinen vaimo.
Sekin voisi olla tavallaan mahdollista, jos mun vaimo (silloinen tyttöystävä) olisi vuosikausia sitten lämmennyt yhdellä risteilyllä nimimerkin @MustatKortit hyvälle yritykselle. Haha!

No, tosiaan, väärä ketju aiheelle, joten jospa mäkin olen nyt vaan hiljaa...
 

MustatKortit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joel Pohjanpalo ja Aleksi Mustonen
Sekin voisi olla tavallaan mahdollista, jos mun vaimo (silloinen tyttöystävä) olisi vuosikausia sitten lämmennyt yhdellä risteilyllä nimimerkin @MustatKortit hyvälle yritykselle. Haha!...

Hyshys, eipäs muistutella tilastoja tahraavista epäonnistumisista. No joo, ehkä munkin on aika vetäytyä keskustelusta ja olla hiljaa.
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Muuten olen sitä mieltä että - kuten aina - oma läppäni oli paras ja meni ihan hukkaan tällaisen hihi-homo-hihi-hassuttelun seassa.
Mulle tuli ensin mieleeni tuo samainen mielikuva, jonka muutama minuutti ennen minua esittelit, joten otin plan b:n käyttöön. Noin muutoin olen sitä mieltä, että kikkeli- ja homovitsit ovat parhautta myös naisista keskusteltaessa.
 

Jupe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
1st Aprilin kommentti tähän oli paras, annetaan sille tunnustusta. Olisi hieno kuvio kun pari jamppaa hehkuttaisi täällä samaa vaimoa. Antakaa huumorin kukkia, tämä on palstan suola. No hard feelings.

Back to basics. Else Lautala on saanut huomiovilkaisut täältäkin. tässä fitnessiä parhaimmillaan ja voidaan jatkaa vääntöä fitness-ketjussa siitä että tuo daami osallistui Bikini Fitness kisoihin, oliko se oikein vai väärin ja onko kyseessä täysin anorektikkoon verrattava säälittävä hyypiö.
Else Lautala (@elselautala) • Instagram-kuvat ja -videot

_
 

Everton

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
En usko, että @MustatKortit ja @V-G- ovat rakastavaisia keskenään.

Eli terkkuja vaan kummankin puolisoille, kun selvästikin kyttäätte siinä selän takana, että mitä siippanne tänne kirjoittelee. Ei huolta, pojat täällä vaan leikillään kiusaa.
 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Tämä tästä nyt vielä puuttui!
 

Bacon

Jäsen
Mutta jos @MustatKortit ja @V-G- ovatkin rakastuneita keskenään niin kumpi on vaimo? Ja oliko vaimolla häissä häämekko päällä? Pelattiinko tuolileikkiä? Entäs sitä, että side silmillä pitää säärikarvoista oma puoliso tunnistaa. Tietysti jos sulhanen sen teki niin aika helposti se varmaan kävi. Tuskin siellä kellään naisella oli niin karvaisia sääriä kuin morsiamella. Tai no ehkä jollain vanhemmalla tädillä, jolla karvat ovat siirtyneet ylähuulen yläpuolelle sekä jalkoihin. Kunhan pohdin.
 

Scipio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Panthers
Mä tulin katsomaan naisten kuvia, niin täällä sivun verran huonoa huumoria ja loogista ajattelua. Ei hyvä.
 

Varis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, KiVa, EK65
Turha etsiä naisia ja loogista ajattelua samasta paikasta.
Kun ketjun otsikossa kuitenkin puhutaan naisista, niin jaan tässä nimim. Scipion pettymyksen sillä on mielestäni perusteltua olettaa, että täältä voisi logiikan sijasta löytyä niitä naisia. Kuitenkaan esimerkiksi MustatKortit vai V-G- eivät ole linkanneet ainuttakaan kuvaa omiin/yhteiseen vaimoonsa. Ei ole ketjun hengen mukaista se.
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Brittiläinen miestenlehti FHM on taas julkaissut uuden listan maailman 100 seksikkäimmästä naisesta. Tuossa linkki -> FHM 100 Sexiest 2015 - FHM . 100 nimestä tunnistan suurin piirtein 50 ja ihmettelen varmaankin seuraavan vuoden ajan Taylor Swiftin, Kardashianien (ja myös Jennerin) klaanin, J-Lon sekä Beyoncen korkeita sijoituksia kyseisellä listalla. Briteillä ei vaan ole kunnollista naismakua.
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | isn't
No ei ainakaan J-Lo mitenkään korkealla tuolla ole. Ja kyllähän tuolla on top15:ssä aikalailla oikeitakin nimiä on, kuten koko roskan vienyt Michelle Keegan. Myös Kate Upton ja Kelly Brook ovat varsin vakituista päiväunimateriaalia. Kieltämättä Kendall Jenner kakkosena ja Ariana Grande kutosena ovat aivan paskoja valintoja. Ylipäätään Granden näkeminen seksuaalisesti on melkoista pedofiliaa, taitava laulaja toki.
 

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Top10:stä Kate Upton ja Emilia Clarke ovat ainoat, joista edes muistan kuulleeni. Jennifer Lawrencen luulin soittavan kelloja, mutta ilmeisesti sotkin johonkin toiseen Jenniferiin, kun ei ainakaan filmografiasta löytynyt mitään, minkä olisin nähnyt. Listalla on Miley Cyrus eli lopetan lukemisen saman tien.
 

Jussizip

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, Porin Ässät, Chelsea FC
Miley Cyrus sijalla 32. Mitäköhän helv..? Tuo nyt vaan ei kenenkään mielestä voi olla seksikäs. Myös Kendall Jenner sijalla 2. kertoo kyllä tästä listasta kaiken oleellisen.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös