Käyttäjien keskinäiset vedonlyönnit kaudelle 2014–2015

  • 177 509
  • 722
H

Hidas_ja_kankea

Päivän erikoistarjous! Nyt kaksi yhden hinnalla.

Minä: Kärpät voittaa mestaruuden
Sinä: Nimeät kaksi joukkuetta, joista toinen voittaa mestaruuden.

Veto raukeaa kaikkien kolmen joukkueen jäädessä ilman mestaruutta. Veto nimeämälläsi summalla max 50€.
Tarjous on voimassa rajoitetun ajan. Teen ainoastaan yhden vedon kahta nimettyä joukkuetta vastaan, joten esimerkiksi Tappara voi olla useammassa vedossa mukana, mutta Tappara+Lukko ainostaan kerran.

Tarjous on voimassa rajoitetun ajan ja nopeat syövät hitaat. Palstalla ilmoitetut maksuhäiriöt estävät vedon.
 

fairplay

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Päivän erikoistarjous! Nyt kaksi yhden hinnalla.

Minä: Kärpät voittaa mestaruuden
Sinä: Nimeät kaksi joukkuetta, joista toinen voittaa mestaruuden.

Veto raukeaa kaikkien kolmen joukkueen jäädessä ilman mestaruutta. Veto nimeämälläsi summalla max 50€.
Tarjous on voimassa rajoitetun ajan. Teen ainoastaan yhden vedon kahta nimettyä joukkuetta vastaan, joten esimerkiksi Tappara voi olla useammassa vedossa mukana, mutta Tappara+Lukko ainostaan kerran.

Tarjous on voimassa rajoitetun ajan ja nopeat syövät hitaat. Palstalla ilmoitetut maksuhäiriöt estävät vedon.
Otan kiinni Lukolla ja JYP:illä, jos vielä kolmannen otat?

edit. 20e panos?
 

Zaari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Mielelläni kuulisin minulta voittaneilta onko rahat tullut perille ja myös minulle hävinneiltä odottaisin yhteydenottoa.
 

Lampinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja Jere Lassilan joukkueet
Laitetaas pieniä ilmaan:

Olli Palola voittaa myös pleijareiden maalipörssin
Tappara-IFK sarja kestää maksimissaan viiden pelin verran

20e per kohde!
 
H

Hidas_ja_kankea

Laitetaas pieniä ilmaan:

Olli Palola voittaa myös pleijareiden maalipörssin
Tappara-IFK sarja kestää maksimissaan viiden pelin verran

20e per kohde!

Kiinni Palolan suhteen!

Ymmärsinkö oikein? Vedot ovat erillisiä.
Minä: Olli Palola EI voita poff maalipörssiä. Toisesta kohteesta olenkin samaa mieltä.

Minulla on kolme Kärppävetoa sisällä, joten on syytä hajauttaa riskiä.
 

Lampinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja Jere Lassilan joukkueet
Kiinni Palolan suhteen!

Ymmärsinkö oikein? Vedot ovat erillisiä.
Minä: Olli Palola EI voita poff maalipörssiä. Toisesta kohteesta olenkin samaa mieltä.

Minulla on kolme Kärppävetoa sisällä, joten on syytä hajauttaa riskiä.

Erillisiä kyllä. Eli 20e panos ja veto on uunissa!

e. lisätään, että veto umpeutuu, jos tulee yli yhden pelin kestävä loukki. Kuittaatko?
 
H

Hidas_ja_kankea

Erillisiä kyllä. Eli 20e panos ja veto on uunissa!

e. lisätään, että veto umpeutuu, jos tulee yli yhden pelin kestävä loukki. Kuittaatko?

Kuittaan ja hyväksyn raukeamisen tuossa tapauksessa. Reilu homma, koska on 1 kpl Palolaa ja n kpl haastajia.
 

Sheplak

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
@Senaattori 'lle laitettu YV:llä maksutiedot.

Pleijareihin voisin tarjota 20-50e vetoja:

1) Huml+ Maxwell kaksikko tekee enemmän pisteitä, kun valitsemasi saman joukkueen kaksikko
2) Mestari pelaa alle 17,5 playoff-ottelua
 

Lomppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Haluaako joku saipalainen (tai joku muu) lähteä mukaan seuraavaan vetoon:

Minä väitän, että Glenn+Spang tekee enemmän tehopisteitä sarjassa, kuin Salcidon pisteet X 2. Laitoin Glenn+Spang siksi, että ei ole varmuutta kumpi pelaa. Veto pelataan ns. loppuun asti, joten loukkaantumisella tms. ei ole väliä. Tasapisteissä ratkaisu seuraavassa järjestyksessä: maalit, pisteet/ottelu, +/-, peliaika/pisteet.

Veto 10€ tai mahdollisesti kaksi tuoppia kuppilassa, mikäli samalle paikkakunnalle satutaan.

Edit: Siis Glenin ja Spangin pisteet lasketaan yhteen ja niitä verrataan Salcidon kaksinkertaistettuun pistemäärään. Peliaika/pisteet osiossa Kärppämiesten lasketaan (Glenn+Spang)/2. Eli keskiarvo poikien peliajasta.
 
Viimeksi muokattu:
H

Hidas_ja_kankea

Haluaako joku saipalainen (tai joku muu) lähteä mukaan seuraavaan vetoon:

Minä väitän, että Glenn+Spang tekee enemmän tehopisteitä sarjassa, kuin Salcidon pisteet X 2. Laitoin Glenn+Spang siksi, että ei ole varmuutta kumpi pelaa. Veto pelataan ns. loppuun asti, joten loukkaantumisella tms. ei ole väliä. Tasapisteissä ratkaisu seuraavassa järjestyksessä: maalit, pisteet/ottelu, +/-, peliaika/pisteet.

Veto 10€ tai mahdollisesti kaksi tuoppia kuppilassa, mikäli samalle paikkakunnalle satutaan.

Edit: Siis Glenin ja Spangin pisteet lasketaan yhteen ja niitä verrataan Salcidon kaksinkertaistettuun pistemäärään. Peliaika/pisteet osiossa Kärppämiesten lasketaan (Glenn+Spang)/2. Eli keskiarvo poikien peliajasta.

Jos jättäisit peliaikavertailun tuosta pois tarttuisin. Pelkät pisteet riippumatta loukkaantumisista ja poppariosastolla olemista. Pelkästään Kärpät-SaiPa sarjasta.

Tosin silloin tasapeli olisi varsin mahdollinen. Siinä tapauksessa molemmat tarjoavat toisilleen kaksi tuoppia luonnollisesti?
 

Lomppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Jos jättäisit peliaikavertailun tuosta pois tarttuisin. Pelkät pisteet riippumatta loukkaantumisista ja poppariosastolla olemista. Pelkästään Kärpät-SaiPa sarjasta.

Tosin silloin tasapeli olisi varsin mahdollinen. Siinä tapauksessa molemmat tarjoavat toisilleen kaksi tuoppia luonnollisesti?
Kuten hienosti oivalsit, on pisteet per peliaika siellä juurikin siitä syystä, että vihaan tasapelejä. Se on vähän kuin Sakke Pietilältä säälipillua saisi; ei tunnu miltään.

Eli toivon löytäväni rohkean sielun, joka hyväksyy vetoni sellaisena kuin se on.
 

Darumax

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Janne Lahti tekee tämän vuoden playoffeissa enemmän pisteitä kuin vapaavalintainen KalPa -pelaajasi. Kuka lähtee, vaikka kympin panoksella?
 

Noutolokku

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Kanen Pate ja Dominaattori
Janne Lahti tekee tämän vuoden playoffeissa enemmän pisteitä kuin vapaavalintainen KalPa -pelaajasi. Kuka lähtee, vaikka kympin panoksella?
Voisin lähteä Kynpillä sillä ehdolla, että vain Lukko - KalPa sarjan pisteet. Tyhmähän saa olla muttei tykimies jos Lukko nyt jotenki onnistuu jatkoon menemää ja sun Lahti jatkaa ja mun pelaaja tippuu. Jos sopii vain Lukko KalPa sarja niin otan kiinni 10e panoksella ja Kasperi Kapasella. Muutoksen saa varmaan tehdä jos nyt ei pelaakkaan koko poffeissa?
 

Noutolokku

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Kanen Pate ja Dominaattori
Ralph ja/ Mäntylä #18 hoitivat maksut samantien. Kai Nu Lai Nen saa ottaa yhteyttä jos raha kelpaa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös