Käyttäjien keskinäiset vedonlyönnit kaudelle 2014–2015

  • 177 790
  • 722
Suosikkijoukkue
Ässät
Optimisti-porilaisille : Lukon ja Ässien sijoitus. Minä sanon, että Lukko on korkeammalla. Panos : vapaavalintainen tuote Alkosta 30€ hintakatolla.

Jos kyseessä sijoitus runkosarjassa, niin käy. Haluan 0,7L pullon Captain Morgan Black rommia kiitos.

Lukolla on hemmetin kova ykkösketju, mutta on tää silti helppoa rahaa, eikun viinaa.
 

1936

Jäsen
Suosikkijoukkue
1963 | 2021
Jos kyseessä sijoitus runkosarjassa, niin käy. Haluan 0,7L pullon Captain Morgan Black rommia kiitos.



Lukolla on hemmetin kova ykkösketju, mutta on tää silti helppoa rahaa, eikun viinaa.


Runkosarjassa nimenomaan. Mietin vielä mitä itse haluan, mutta veto on kiinni. Päälle tulee luonnollisesti myös postituskustannukset.

Toivottavasti tämä porilainen maksaa velkansa jos niikseen tulee.
 

SJK10

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Hienoa, veto siis sovittu, Sörsseli. Runkosarjasijoitus ratkaisee ja panoksena max. 30e pullo alkosta. Minulla Lukko, sinulla Ässät.

e. Vai ymmärsinkö oikein että otat vedon myös minun kanssa?
 

Senaattori

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Porin Ässät sijoittuu tällä kaudella runkosarjassa sijoille 9-14. Sinulle sijat 1-8.

Panoksena 30e tilisiirtona.

Jotenkin arvasinkin ettei tälle vedolle löydy ottajia vaikka ässillä onkin tähän kauteen nyt THE valmentaja, liigan paras puolustus ja vaikkamitäettä kun noita patafaneja kuuntelee....

Mutta teen uuden ehdotuksen. Ässät ei pelaa tulevalla kaudella pudotuspelejä Liigassa. Panoksena 20e tilisiirtona runkosarjan jälkeen.

Otan ainoastaan yhden vedon tästä jos joku haluaa napata ja mieluiten ässäfani.
 
Suosikkijoukkue
Ässät
Jotenkin arvasinkin ettei tälle vedolle löydy ottajia vaikka ässillä onkin tähän kauteen nyt THE valmentaja, liigan paras puolustus ja vaikkamitäettä kun noita patafaneja kuuntelee....

Mutta teen uuden ehdotuksen. Ässät ei pelaa tulevalla kaudella pudotuspelejä Liigassa. Panoksena 20e tilisiirtona runkosarjan jälkeen.

Otan ainoastaan yhden vedon tästä jos joku haluaa napata ja mieluiten ässäfani.

Done deal. Easy money.

E: Suomennetaan: Haluan lyödä asiasta vetoa kanssasi.
 

Noutolokku

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Kanen Pate ja Dominaattori
Kalpa vs Sport runkosarjasijoitus
Mulle Kalpa, panos 15e
Anyone?
 

Zaari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Jotenkin arvasinkin ettei tälle vedolle löydy ottajia vaikka ässillä onkin tähän kauteen nyt THE valmentaja, liigan paras puolustus ja vaikkamitäettä kun noita patafaneja kuuntelee....

Haluatko kenties näyttää missä patafaniT ovat näin sanoneet, vai voinko olettaa sinun kuulleen omiasi?
Mitä tuo vaikkamitäettä lisäys tarkoittaa?
 

regularflex

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Löytyisikö täältä kiinnostusta piste ja maaliveikkaukselle? Ideana olisi valita "draftaamalla" ketjullinen pelaajia (3 hyökkiä 2 pakkia) joiden maalit ja syötöt ketjulta lasketaan lopuksi yhteen. Maalista saisi 6/10 pistettä ja syötöstä 4/6. Alivoimamaalit, ylivoimamaalit ja tasakentällisin tehdyt ovat kaikki saman arvoisia. Tasatilanteessa enemmän maaleja tehnyt joukkue voittaa, jos yhä tasan niin sitten pienemmän pelimäärän joukkue voittaa ja jos yhä tasan niin lopuksi arpa ratkaisisi. Draftijärjestys arvottaisiin ja joka saa 1. kierroksella varata ensin on 2. kierroksella viimeinen jne. Tietyn pelaajan (esim. Haataja) voi valita vain siis yksi henkilö joukkueeseensa.

Loukkaantumisia tai KHL-siirtoja ei hyvitellä millään tavalla, vaan jos esim. pelaaja pelaa vain 30 peliä niin se on voi voi. Eli hieman liigapörssi tyylinen veto, johon voisi mukaan ottaa kymmenen osallistujaa. Panos 10€/nuppi ja kesto runkosarja 2014-15. Halukkaat osallistujat viestiä yv:llä. Drafti pidettäisiin noin viikkoa ennen runkosarjan alkua, kun joukkueet ovat suurin piirtein valmiita ja harkkapelejäkin on jo pelailtu.

Yksi peruutuspaikka vapaana tähän vetoon ilmoittautuminen tänään YV:llä minulle tai vastaamalla seuraavaan ketjuun. Piste- ja maaliveikkaus Liiga 2014-15 edition - Sivu 2 - Jatkoajan keskustelupalsta
 

kalma

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Tossa kun ihmiset puhuvat Saroksen olevan 8x parempi kassari, kuin Rinne, niin jos tästä jonkun vedon voisi kehittää jonkun kerholaisen kanssa? Miten sitten määritellään paremmuus, torjunta%, pmk vai torjunta%/pmk?
Itse uskon oikeastaan Ässien viisikkopelin toimivan HPK:n vastaavaa paremmin, en niinkään Rinteen olevan absoluuttisesti parempi kuin Saros.

Eli Rasmus Rinne pelaa tilastojen valossa paremman kauden, kuin Juuse Saros. Panoksena jaloviinaa ja kai niiden on hyvä yli puolet peleistä pelatakkin?

Veto voi myös olla päästetyt maalit Ässät Vs. HPK..
 

Ralph

Jäsen
Tossa kun ihmiset puhuvat Saroksen olevan 8x parempi kassari, kuin Rinne, niin jos tästä jonkun vedon voisi kehittää jonkun kerholaisen kanssa?

Käy mulle. Päästetyttyjen maalien keskiarvo ja torjuntaprosentti, verrataan molempia. Pitäisi vaan keksiä joku hyvä tapa verrata molempia, ellei jompikumpi maalivahdeista voita molemmissa tilastoissa.

Ehtona on, ettei mitään pelimäärärajaa mukaan. En halua, että veto mitäidään siitä syystä, että Riksman vie Rinteeltä ykkösveskan paikan. Tai mistään muustakaan syystä.
 

Domi28

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Maple Leafs, Liverpool
Ehtona on, ettei mitään pelimäärärajaa mukaan. En halua, että veto mitäidään siitä syystä, että Riksman vie Rinteeltä ykkösveskan paikan. Tai mistään muustakaan syystä.
Teidän sijassanne laittaisin kyllä jonkun pienen pelimäärärajoituksen mukaan (esim. 10 peliä). Muuten voi käydä vaikka niin, että jompikumpi pelaa ekassa pelissä nollapelin ja loukkaantuu sitten loppukaudeksi. Silloin jäisi häviäjälle liikaa jossiteltavaa.
 

Nick Neim

Jäsen
Käy mulle. Päästetyttyjen maalien keskiarvo ja torjuntaprosentti, verrataan molempia. Pitäisi vaan keksiä joku hyvä tapa verrata molempia, ellei jompikumpi maalivahdeista voita molemmissa tilastoissa.

Aika yksinkertainen tapahan tuohon on "pistetaulukko", jossa maalivahdin tilastoista lasketaan pisteet yhteen. Esimerkiksi:

Päästettyjen maalien keskiarvo:

0-1 10 pistettä
1-1,5 9 pistettä
1,5-1,75 8 pistettä
1,76-2,00 7 pistettä
2,01-2,30 6 pistettä

Ja niin edelleen. Sama tietysti torjuntaprosenttien kanssa. Rajat olivat tietenkin esimerkkejä, ja jos te kerta olette asiasta vetoa lyömässä, niin etteköhän te jonkinlaisen pisteytyksen tai systeemin tuohon löydä.

Kyseisessä skenaariossa, esimerkiksi Saroksen viime kauden tilastot (1,76 ja 92,3%) tuottaisivat vaikka 7+6 = 13 pistettä, ja Rinteen vastaavasti (2,55 ja 91,3%) tuottaisivat vaikka 4+4 = 8 pistettä.

Ymmärsitte varmaan pointin.
 

kalma

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Käy mulle. Päästetyttyjen maalien keskiarvo ja torjuntaprosentti, verrataan molempia. Pitäisi vaan keksiä joku hyvä tapa verrata molempia, ellei jompikumpi maalivahdeista voita molemmissa tilastoissa.

Ehtona on, ettei mitään pelimäärärajaa mukaan. En halua, että veto mitäidään siitä syystä, että Riksman vie Rinteeltä ykkösveskan paikan. Tai mistään muustakaan syystä.

Joo menköön ilman minimejä ja tuo Runkin pistesysteemi oli varmasti ihan pätevä. Nollapeleistä vaikka joku piste siihen kanssa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös