Käyttäjien keskinäiset vedonlyönnit kaudelle 2014–2015

  • 177 634
  • 722

red&white

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sport, Philadelphia Flyers, CFC
Arposen provosoimana väitän että Josh Green tekee enemmän maaleja runkosarjassa kuin Alexander Ruuttu. Kunhan molemmilla on vähintään 20 peliä pelattuna. 20€.

Tämänhän pitäisi olla päivän selvää..

Heitetään vielä veto ilmoille:

KalPa ja Ässä fanit huomio!

10€ veto siitä, että Toivosen torjuntaprosentti ja pmk on parempi kuin KalPan Kilpeläisen tai Ässien Rinne/Riksman. Kumpi noista nyt onkaan ykkönen Ässillä.

Yksi veto tarjolla ja nopein ottaa kiinni.
 

Tähtipakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Tämänhän pitäisi olla päivän selvää..

Heitetään vielä veto ilmoille:

KalPa ja Ässä fanit huomio!

10€ veto siitä, että Toivosen torjuntaprosentti ja pmk on parempi kuin KalPan Kilpeläisen tai Ässien Rinne/Riksman. Kumpi noista nyt onkaan ykkönen Ässillä.

Yksi veto tarjolla ja nopein ottaa kiinni.

Kelpaanko, vaikken KalPa/Ässäfani olekaan? Voisin ottaa Kilpeläisellä kiinni.
 

Domi28

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Maple Leafs, Liverpool
Tämänhän pitäisi olla päivän selvää..

Heitetään vielä veto ilmoille:

KalPa ja Ässä fanit huomio!

10€ veto siitä, että Toivosen torjuntaprosentti ja pmk on parempi kuin KalPan Kilpeläisen tai Ässien Rinne/Riksman. Kumpi noista nyt onkaan ykkönen Ässillä.

Yksi veto tarjolla ja nopein ottaa kiinni.
Kiinni?
Olin hidas. Olen silti kiinnostunut, jos otat kuitenkin toisenkin.
Eli Toivosen molempien tilastojen pitää olla parempia. Jos vain toinen tai ei kumpikaan on parempi, niin sinä häviät?
 

red&white

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sport, Philadelphia Flyers, CFC
Kelpaanko, vaikken KalPa/Ässäfani olekaan? Voisin ottaa Kilpeläisellä kiinni.

Kelpaa! Selvennetään sen verran tuon Domi28:n kommentin jälkeen, että voittajalla pitää olla molemmat tilastot parempia. Eli:

Jos Toivosella on parempi torjunta% ja Kilpeläisellä pienempi pmk niin veto on tasuri ja näin ollen raukeaa. Deal?


Ahaa. No nyt sää provosoit mua sen verran että olen valmis heittämään Ruutulle +5 maalia eteen. Jos vaikka jotakuta kiinnostaisi enemmän.

Itse olisin valmis antamaan vaikka 10 häkkiä eteen.
 

Tähtipakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Kelpaa! Selvennetään sen verran tuon Domi28:n kommentin jälkeen, että voittajalla pitää olla molemmat tilastot parempia. Eli:

Jos Toivosella on parempi torjunta% ja Kilpeläisellä pienempi pmk niin veto on tasuri ja näin ollen raukeaa. Deal?

Joo, kuitataan tämä.
 

Uniquewn

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Calgary Flames
Pakettivetotarjous myös täältä tarjolle. Eli 3 kohdetta, 20e/laaki, eikä mitään pelirajoituksia mihinkään suuntaan. Ja siis kaikki tai ei mitään. (Vähän niin kuin Lukko-miehille suunnattu, toki muutkin saa tarrata kiinni).

- Lauri Tukosen pisteet > Janne Lahden pisteet.
- Steven Seigon pisteet > Mikko Kousan pisteet.
- TPS:n tehokkaimman pelaajan pisteet > Lukon tehokkaimman pelaajan pisteet.
 

Hannutic

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Minä väitän että JYP ja Perrin ovat korkeammalla sarjataulokossa ja pistepörssissä runkosarjan loputtua, kun sinun valitsemasi joukkue ja sen pelaaja (ei rajoituksia pelatuissa ottelu määrissä).

Veto koskee Bluussin, Ässien, Pelicanssien ja SaiPan joukkueita ja niiden pelaajia, koska uskon näiden tappelevan JYPin kanssa samoista sijoituksista.

Oikea runkosarja sijoitus ja pelaajan pisteet kumpainenkin 10€. Eli jos esim. sinä tiedät sijoituksen ja minä pisteet, niin veto raukeaa. Jos luottoa omiin löytyy, niin otan vastaan jokaiselta mainitsemistani joukkueista yhden vedon vastaan.

No, lähdetäänpä leikkiin mukaan Bluesilla. Pelaajaksi valitsen.... Hirschovitsin (koska Zamorsky ei pelaa ainakaan alkukautta)! Tutina on sellainen, että Perrin kyllä voittaa Hirson mutta vastaavasti Blues Jypin. Voi myös mennä toisinpäin.
 

Spuddie

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, littipeukku IPK:lle, KuPS
Pakettivetotarjous myös täältä tarjolle. Eli 3 kohdetta, 20e/laaki, eikä mitään pelirajoituksia mihinkään suuntaan. Ja siis kaikki tai ei mitään. (Vähän niin kuin Lukko-miehille suunnattu, toki muutkin saa tarrata kiinni).

- Lauri Tukosen pisteet > Janne Lahden pisteet.
- Steven Seigon pisteet > Mikko Kousan pisteet.
- TPS:n tehokkaimman pelaajan pisteet > Lukon tehokkaimman pelaajan pisteet.

Mahtaako kyseinen paketti koskea pelkää runkosarjaa vai lasketaanko myös playoffit, entäs CHL? "Eikä mitään pelirajoituksia mihinkään suuntaan" on aika epämääräinen lausahdus. En välttämättä itse tartu tähän, mutta mielenkiinnosta kyselen.
 

Epic Perrin

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, NHL
No, lähdetäänpä leikkiin mukaan Bluesilla. Pelaajaksi valitsen.... Hirschovitsin (koska Zamorsky ei pelaa ainakaan alkukautta)! Tutina on sellainen, että Perrin kyllä voittaa Hirson mutta vastaavasti Blues Jypin. Voi myös mennä toisinpäin.

Sovittu. Toi Zamorsky taitaa olla pelimiehiä. Kantolaa odottelin tähän vetoon, mutta sit sä hokasit Hirson puhutut syötöt prkl.
 

Mondie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porilainen brändipuuhastelu
Ässät on keväällä runkosarjan päätteeksi sijoilla 7-10, mutta Lukko ei ole sijoilla 1-3. 20 euroa? Tälläinen persaukinen ei ota vastaan kuin yhden vedon.
 

Myyntimies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Lauri Taipalus tekee enemmän pisteitä runkosarjassa kuin valitsemasi Ilveksen puolustaja. Vähimmäisottelumäärä molemmilla pelaajilla 30 peliä.

Joko Alkon pullo tai kylmää käteistä tilisiirrolla, vaikka parikymppiä?

E: Mahdolliset halukkaat pistäkää vaikka YV:tä, jos unohdan seurata tätä ketjua.

Voi olla pelaamaton paikka meille. Ipan puolustuksessa on niin tasaista, että periaatteessa kuka tahansa voisi olla ykkösparissa tai kolmosparissa. Kukaan ei todennäköisesti tule saamaan hirveästi enemmän peliaikaa ylivoimalla kuin muut. Ainahan on tietysti mahdollista (ja toivottavaa), että joku tekee läpimurron (esim Salmela) ja paukuttaa isot tehot, mutta silti luulen, että tehopisteet jakautuu aika monelle (sama juttu muuten hyökkäyksessä).
 

SJK10

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Jos Janne Lahti pelaa väh. 45 ottelua tekee hän vähintään 21 maalia. Sopiva panos vois olla 50€ ja nopeimman halukkaan kanssa veto voimaan.

e. Runkosarjassa.

e2. Nimimerkin Tenukeppi kanssa kiinni!
 
Viimeksi muokattu:

Uniquewn

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Calgary Flames
Mahtaako kyseinen paketti koskea pelkää runkosarjaa vai lasketaanko myös playoffit, entäs CHL? "Eikä mitään pelirajoituksia mihinkään suuntaan" on aika epämääräinen lausahdus. En välttämättä itse tartu tähän, mutta mielenkiinnosta kyselen.

Pelkkä runkosarja, eikä tietty mitään CHL:aa. Ja ei pelirajoituksia tarkoitti, että ihan sama pelaako pelaaja yhden vai 60 ottelua.
 

MustatKortit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joel Pohjanpalo ja Aleksi Mustonen
Mä voin lyödä vetoa jonkun kanssa sen perinteisen kossupullon, että Ässät sijoittuu paremmin kuin Sport.

Joku vaasalainen optimisti, nyt tarttukaa tähän!
 

Noutolokku

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Kanen Pate ja Dominaattori
Mä voin lyödä vetoa jonkun kanssa sen perinteisen kossupullon, että Ässät sijoittuu paremmin kuin Sport.

Joku vaasalainen optimisti, nyt tarttukaa tähän!

Ei siel taida olla luottoa omiin ku ei kukaan ole ottanut minunkaan ehdottamaa
KalPa vs. Sport runkosarjan loppusijoitusta :P
 

Noutolokku

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Kanen Pate ja Dominaattori
Tämä vaatinee ehdotusta KalPa vs Ässät kympillä tai kahdella? :)

Tähän en lähde, sillä Ässät on lähtökihtaisesti ylempänä,
kuin nämä kaksi jumboksi veikattua seuraa.
Vaikka itse KalPan uskonkin taistelevan 10. tilasta.
Joka tapauksessa Ässät ei Kalpan alla ole ja tähän syöttiin en tartu :P
 

Mäntylä #18

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Panthers,
Laietataan tännekkin samantyylinen ehdotus kuin NHL-puolelle elikkäs veto tulevan kauden maalikuninkaasta. Väitän Olli Palolan voittavan maalipörssin, otan 20e panoksella vetoja vastaan niin monta kuin halukkaita riittää. Ainoa ehto on että samaa pelaajaa ei voi ottaa jonka joku muu on jo kerinnyt valitsemaan.

- Naakka / Zaborsky
- DrMultihunter / Puustinen
- Bärilund / Smolenak
- deWILS / Haataja
 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
Mestaruuden jälkeinen krapula 2022-
Ässät on keväällä runkosarjan päätteeksi sijoilla 7-10, mutta Lukko ei ole sijoilla 1-3. 20 euroa? Tälläinen persaukinen ei ota vastaan kuin yhden vedon.

Eli jos Lukko sijoittuu runkosarjassa sijalle 4. tai huonommin, voitat sinä 20e.
Jos Ässät on sijoilla 1.-6. tai 11.-14. voitan minä 20e.
Jos Lukko sijoittuu sijoille 1-3, voitan minä 20e.
Jos Ässät on sijoilla 7.-10. voitat sinä 20.
Jos taas Ässät on sijoilla 1.-6. tai 11.-14. ja Lukko sijoilla 1.-3. voitan minä 20 euroa.
Jos taas Ässät on sijoilla 7.-10. ja Lukko sijoittuu 4. tai huonommin, voitat sinä 20 euroa.
 

Naakka

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Laietataan tännekkin samantyylinen ehdotus kuin NHL-puolelle elikkäs veto tulevan kauden maalikuninkaasta. Väitän Olli Palolan voittavan maalipörssin, otan 20e panoksella vetoja vastaan niin monta kuin halukkaita riittää. Ainoa ehto on että samaa pelaajaa ei voi ottaa jonka joku muu on jo kerinnyt valitsemaan.

Täältä Tomas Zaborsky, ok?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös