Käyttäjien keskinäiset vedonlyönnit kaudelle 2014–2015

  • 177 740
  • 722

Anonymous

Jäsen
Väitän, että Tappara pelaa Liiga-finaaleissa v.2015

Vastaanväittäjiä?

Panos voisi olla vaikkapa 20€ ja maksu tilisiirtona.
 

fewe0

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Senators

regularflex

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Löytyisikö täältä kiinnostusta piste ja maaliveikkaukselle? Ideana olisi valita "draftaamalla" ketjullinen pelaajia (3 hyökkiä 2 pakkia) joiden maalit ja syötöt ketjulta lasketaan lopuksi yhteen. Maalista saisi kaksi pistettä ja syötöstä yhden. Alivoimamaalit, ylivoimamaalit ja tasakentällisin tehdyt ovat kaikki saman arvoisia. Tasatilanteessa enemmän maaleja tehnyt joukkue voittaa, jos yhä tasan niin sitten pienemmän pelimäärän joukkue voittaa ja jos yhä tasan niin lopuksi arpa ratkaisisi. Draftijärjestys arvottaisiin ja joka saa 1. kierroksella varata ensin on 2. kierroksella viimeinen jne. Tietyn pelaajan (esim. Haataja) voi valita vain siis yksi henkilö joukkueeseensa.

Loukkaantumisia tai KHL-siirtoja ei hyvitellä millään tavalla, vaan jos esim. pelaaja pelaa vain 30 peliä niin se on voi voi. Eli hieman liigapörssi tyylinen veto, johon voisi mukaan ottaa kymmenen osallistujaa. Panos 10€/nuppi ja kesto runkosarja 2014-15. Halukkaat osallistujat viestiä yv:llä. Drafti pidettäisiin noin viikkoa ennen runkosarjan alkua, kun joukkueet ovat suurin piirtein valmiita ja harkkapelejäkin on jo pelailtu.

Edit: 10 mukana eli lista täysi. Mikäli peruutuspaikkoja tulee, niin ilmoittelen. Ja tosiaan aikomuksena olisi laittaa jonkinalinen seurantaketjukin pystyyn. Laitan osallistujille YV:tä hieman lähempänä kauden alkua.

regularflex
Anonymous
Molkke
Hasselbaink
Wyrneri
juunas_erkki
Pohkeet Jumissa
Sienihattu
The #77
Roo
 
Viimeksi muokattu:

Yuppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team, Україна
Mitäs palstalainen McTorso ehdottaa panokseksi Lukko vs. Kärpät runkkarivetoon?
 

McTorso

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Mitäs palstalainen McTorso ehdottaa panokseksi Lukko vs. Kärpät runkkarivetoon?

Rohkea kaveri olet. Sopisiko 100€? Toki muukin summa käy. Vaihtoehtoisesti panoksena voisi olla ruoka- ja juomatarjoilu jossakin playoff-pelissä, jos joukkueemme kohtaavat. Toki välimatka on pitkä, enkä ainakaan minä voi varmuudella sanoa pääseväni Raumalle vieraspeliä katsomaan.
 

Yuppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team, Україна


Rohkea kaveri olet. Sopisiko 100€? Toki muukin summa käy. Vaihtoehtoisesti panoksena voisi olla ruoka- ja juomatarjoilu jossakin playoff-pelissä, jos joukkueemme kohtaavat. Toki välimatka on pitkä, enkä ainakaan minä voi varmuudella sanoa pääseväni Raumalle vieraspeliä katsomaan.

Joo en kanssa pysty lupaamaan, että Ouluun tulis lähdettyä. En mä satasta ilkeä köyhänä miehenä laittaa, viidelläkymppiä voin lähteä.
 

McTorso

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Joo en kanssa pysty lupaamaan, että Ouluun tulis lähdettyä. En mä satasta ilkeä köyhänä miehenä laittaa, viidelläkymppiä voin lähteä.

Köyhä se olen minäkin, mutta luotto omaan joukkueeseen on suuri. Se on sitten 50 eurolla veto voimassa, eikö vain?
 

Yuppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team, Україна

Uniquewn

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Calgary Flames
Tuntuu tuo Lukko olevan kaikkien rankingissa vähintään runkosarjan kakkonen. Tästä inspiroituneena tarjoankin tällaista vetoa kenelle vaan:

Lukko ei ole kahden parhaan joukossa Liigan runkosarjassa. Panos jotain 20-100 € välillä.
 

asyouwere

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Tuntuu tuo Lukko olevan kaikkien rankingissa vähintään runkosarjan kakkonen. Tästä inspiroituneena tarjoankin tällaista vetoa kenelle vaan:

Lukko ei ole kahden parhaan joukossa Liigan runkosarjassa. Panos jotain 20-100 € välillä.
Joko joku on tarttunut vai saanko ehdottaa 30 euron panosta?
 

Uniquewn

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Calgary Flames
Joko joku on tarttunut vai saanko ehdottaa 30 euron panosta?

Käy hyvin. Eli 30€ panos ja tämä on tällä selvä!

E: Ja pointti -RTK-:lle tuli varmaan selväksi. Runkosarjan päättyessä siis oltava toinen. Jjja terveiset kielipoliiseille!
 
Viimeksi muokattu:

Anu Saukko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team
Tuntuu tuo Lukko olevan kaikkien rankingissa vähintään runkosarjan kakkonen. Tästä inspiroituneena tarjoankin tällaista vetoa kenelle vaan:

Lukko ei ole kahden parhaan joukossa Liigan runkosarjassa. Panos jotain 20-100 € välillä.

Eli jos Lukko voittaa ensimmäisen pelinsä murskalukemin ja johtaa runkosarjaa niin häviät vedon? Kannattaisi mainita, että runkosarjan viimeisen kierroksen jälkeen.
 

Ikaros

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bayern Münich, Pelicans, NHL, 49's ja Lorna Shore
Eli jos Lukko voittaa ensimmäisen pelinsä murskalukemin ja johtaa runkosarjaa niin häviät vedon? Kannattaisi mainita, että runkosarjan viimeisen kierroksen jälkeen.

Jokainen muu varmaan ymmärsi, ni voi Raumalaiset tulla pätemään kieliopista. Kiitos tästä.
 

Kaukosäädin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves 365
Kuinkas suuri usko ja uho Pohjanmaalla oikeasti on? Ilves vs. Sport loppusijoitus runkosarjassa. Kolme ensimmäistä hullua otan vastaan 20€ per lärvi. Minulle siis Ilves ja sinulle Sport.

Huomio siis etenkin Entrosantier, MrMacmanaman, red&white, magnum37 ja 1939. Seisotteko veikkausketjuun laittamanne sarjataulukon takana?
 
Viimeksi muokattu:

1939

Jäsen
Suosikkijoukkue
Huuhkajat
Sanotaahan näin notta m'oomma niin rehellisiä ettei oo kohta tosikaan.

Kuinkas suuri usko ja uho Pohjanmaalla oikeasti on? Ilves vs. Sport loppusijoitus runkosarjassa. Kolme ensimmäistä hullua otan vastaan 20€ per lärvi. Minulle siis Ilves ja sinulle Sport.

Huomio siis etenkin 1939. Seisotteko veikkausketjuun laittamanne sarjataulukon takana?

20€ sovittu.

e. muut lisätty 19.8.2014 viestiin uudestaan.
 
Viimeksi muokattu:

Kaukosäädin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves 365
Kuinkas suuri usko ja uho Pohjanmaalla oikeasti on? Ilves vs. Sport loppusijoitus runkosarjassa. Kolme ensimmäistä hullua otan vastaan 20€ per lärvi. Minulle siis Ilves ja sinulle Sport.

Huomio siis etenkin Entrosantier, MrMacmanaman, red&white, magnum37 ja 1939. Seisotteko veikkausketjuun laittamanne sarjataulukon takana?

20€ sovittu.

Ensimmäinen veto näin ollen lyöty lukkoon. :) Löytyykö kahta muuta hurjaa?
 

reaper78

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, sympatiat HIFK
Olen kovasti sitä mieltä, että TPS on rajusti yliarvostettu noissa voimasuhdearvioissa tällä hetkellä.

Senpä tähden löisin mielelläni jonkun TPS-fanin kanssa vedon siitä, että TPS EI tule pääsemään suoraan puolivälieriin, ts. sijoittumaan kuuden parhaan joukkoon. Sinulla on siis sijat 1-6, minulla 7-14.

Panokseksi ehdotan jotain pientä rahasummaa, vaikka 20-30 euroa, mutta siitä voidaan keskustella sitten kun joku ottaa vedon vastaan.

Voisin lähteä myös, jos huolit toisen?
Mulle kelpaa myös pullovetokin.
 

Sabaton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Stars, Spurs, Werder Bremen, Real Madrid
Heitetään muutama ehdotus:

- TPS ei pelaa välierissä tulevalla kaudella.
- Kärpät pelaa finaaleissa.
- Tapparan pelaaja/maalivahti voittaa vähintään yhden seuraavista: pistepörssi, maalipörssi, syöttöpörssi, +/- -tilasto, torjuntaprosentti, PMK, nollapelit.
- Parempi runkosarjasijoitus:

minulla Tappara, sinulla HIFK/JYP​
minulla SaiPa, sinulla Ässät/KalPa​

- Ilves/Sport on jouluaattona sarjataulukossa korkeammalla kuin runkosarjan päätyttyä. (Koska jouluna kaikilla joukkueilla ei ole samaa määrää pelejä pelattuna, sijoitus määräytyy pistekeskiarvon mukaan.) Mikäli joukkueen sijoitus ei muutu, raha ei vaihda omistajaa.

Panos: 10-50€, maksu tilisiirtona.
 

asyouwere

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Ai kato, olen tällaisenkin tänne laittanut. Mikset tarttunut tähän silloin kun esitin kyseisen vedon, vaan vasta nyt... ;) Mutta eipä tästä nyt perääntyäkään enää voi, oma moka.

20 euroa, koska en kehtaa ehdottaa pienempää rahasummaa. Tiedän hävinneeni jo nyt. No, onneksi on tulossa 30 euroa tuosta Lukon runkosarjasijoituksesta niin jäädään voitolle sentään.

reaper78, ei perse kestä tuplaa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös