Käyttäjien keskinäiset vedonlyönnit kaudelle 2014–2015

  • 177 665
  • 722

Smirnoff

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS #26
Juha Leimu tekee ensi kaudella runkosarjassa enemmän maaleja JA pisteitä kuin Petteri Nummelin. Ottelumäärällä ei merkitystä. Panos n. 20e pullo Alkosta? Vastaanottaja voi valita tuotteen.

Mä voisin tarttua tähän kiinni jos vielä onnaa.. Viime kaudella sain Petun kustannuksella jo litran Seaman Shottia ni jatketaan hyvää flowta..
Eli Liigan runkosarjassa Nummelin tekee enemmän maaleja ja pisteitä kuin Leimu. Veto pitää ainoastaan jos molemmat tilastot hanskaa. Panos Capt. Morgan - Jamaica rum? se on jotain 26€ tietämil... Kuittaa jos maittaa..
 

Rantsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Panthers, KalPa
KalPa pääsee runkosarjan TOP10:iin? Kuka lähtee mukaan? Panokseksi perus alkon 15-20e pullo.
Siis olen itse sitä mieltä, että KalPa ei pääse.
 

Ressa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Jordan Smotherman tekee ensi kaudella vähintään 15 maalia Liigassa. Jos Smotherman pelaa alle 40 ottelua, veto raukeaa. Panos rahamuodossa vaikkapa 10-20€, löytyykö halukkaita?

Eli jos Smotherman pelaa 39 peliä ja tekee 16 maalia, veto raukeaa? Kannttaa vähän miettiä miten muotoilee. En nyt muista kenellä kävi Hagmanin kanssa juuri noin.
 

1939

Jäsen
Suosikkijoukkue
Huuhkajat
Otetaan vähän eri säännöillä sitten:

Samuli Kivimäki tekee enemmän maaleja runkosarjassa kuin joku vapaavalintainen KalPan pelaaja. Ilman mitään loukkaantumispykäliä. Panos vaikka 20€?

Napataan tästä kiinni. Jukka Voutilainen tekee ensi kaudella enemmän maaleja runkosarjassa kuin Kivimäki. Panos 20€

Sovittu.
 
Viimeksi muokattu:

Babbel85

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Arsenal, Juventus
Otetaan vähän eri säännöillä sitten:

Samuli Kivimäki tekee enemmän maaleja runkosarjassa kuin joku vapaavalintainen KalPan pelaaja. Ilman mitään loukkaantumispykäliä. Panos vaikka 20€?

Napataan tästä kiinni. Jukka Voutilainen tekee ensi kaudella enemmän maaleja runkosarjassa kuin Kivimäki. Panos 20€
 

Purezone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Eli jos Smotherman pelaa 39 peliä ja tekee 16 maalia, veto raukeaa? Kannttaa vähän miettiä miten muotoilee. En nyt muista kenellä kävi Hagmanin kanssa juuri noin.

No joo, oli kyllä heikosti muotoiltu. Eli siis siinä tapauksessa mikäli Smotherman pelaa alle 40 ottelua eikä ole ylittänyt tuota 15 maalin rajaa.
 

Beagle Boy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Luomuteurastajat (RIP)
HIFK-osiossa on paljon epäileviä Tuomaksia liittyen Teemu Ramstedtin riittävyyteen "kakkossentterinä".

Tarjoankin yhden vedon, panoksena yhden litran Koskenkorva tai vastaavan hintainen muu tuote Alkosta.

Vedon vastaanottajan tulee olla täysi-ikäinen, ja Alkon tuotteen tukee olla sellainen jonka hän voi itse ostaa monopoliliikkeestä.

Minä väitän, että Teemu Ramstedt tekee kaudella 2014-2015 runkosarjassa tehopisteitä keskiarvolla 0.7 per pelaamansa runkosarjaottelu.

Veto raukeaa, jos Ramstedtin ottelumäärä jää alle 15 runkosarjaottelun tai Ramstedt siirtyy pois HIFK:sta ennen runkosarjan loppumista.


Edit. Muokattu vetoa.

Kokeillaan vielä kerran, jos joku tarttuisi tähän.
 

Dank Sinatra

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Devils
Mä voisin tarttua tähän kiinni jos vielä onnaa.. Viime kaudella sain Petun kustannuksella jo litran Seaman Shottia ni jatketaan hyvää flowta..
Eli Liigan runkosarjassa Nummelin tekee enemmän maaleja ja pisteitä kuin Leimu. Veto pitää ainoastaan jos molemmat tilastot hanskaa. Panos Capt. Morgan - Jamaica rum? se on jotain 26€ tietämil... Kuittaa jos maittaa..

Tämä passaa hyvin.
 

1939

Jäsen
Suosikkijoukkue
Huuhkajat
Gemondon kanssa veto, että Sport saa vähintään 5 pistettä Kärppiä vastaan pelatuista otteluista runkosarjassa.

Gemondo kirjoitti:
1939 kirjoitti:
Gemondo kirjoitti:
Otetaan vain. Olisko joku parin kympin pullo Alkosta sopiva panos?
Käy. Eli vähintään 5p Sportille?

Deal. Ei tule Sport saamaan Kärpiltä kuin korkeintaan 4 pistettä runkosarjassa.
 

Limeton

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa mitalikannassa 2016-2017
Veikkaan, että surkeimman taloudellisen ja urheilullisen tuloksen tulee tekemään tulevalla kaudella Vaasan Sport. Löisin tästä tonnin vetoa jos vedonlyönti olisi näissä piireissä laillista.
 

stairox

Jäsen
Suosikkijoukkue
Wanha kunnon divariajan Vaasan Sport, Liverpool FC
Sport saa 10 pistettä enemmän tai vähemmän kuin toiseksi viimeinen joukkue runkosarjassa. Tarttuuko joku?
Ehdottomasti tartun. En todellakaan usko että Sport saa sarjan toiseksi viimeiseen verrattuna joka tasan 10 pistettä enemmän tai vähemmän. Mikä on muuten panos? Ehdottaisin 20€ lahjakorttia alkoon.
Tähän ei ole vieläkään tullut vastausta rautakanslerilta/kesätytöltä.
Veikkaan, että surkeimman taloudellisen ja urheilullisen tuloksen tulee tekemään tulevalla kaudella Vaasan Sport. Löisin tästä tonnin vetoa jos vedonlyönti olisi näissä piireissä laillista.
Minä taas en usko että Sport tekee surkeimman taloudellisen tuloksen, toki urheilullinen voi tapahtua. Veto pystyyn, esim. 20€ lahjakortti Alkoon? Eli minä en usko että molemmat toteutuu.
 
Eikö tuo ole hieman monimutkaista lähteä löymään vetoa taloudellisesta tuloksesta kun tuloksia voidaan keinotekoisesti muokata tarpeen mukaan. Toiset kattavat tappioitaan konserniavustuksilla, toiset muokkaavat tilikauden voittoa kiertääkseen veroja jne.

Urheilullinen menestys on helpompi todeta ihan sarjataulukon/pistepörssin perusteella ja sellaisiin vetoihin voisin itsekin lähteä, kuten viime kaudellakin.
 

Kaiuni Alen

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, kaikki menestyksekkäät jalkapallojoukkueet
Nyt kun näitä KalPaa Mestis-joukkueeksi leimaavia tuntuu ilmaantuvan ihan yksityisviestienkin kautta, niin pistänpäs teille vedon pystyyn: KalPa ei ole tulevalla kaudella viimeisellä sijalla kauden päätyttyä. Eli KalPa sijoittuu sarjataulukossa sijoille 1-13. Panokseksi 10€.
 

asyouwere

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Olen kovasti sitä mieltä, että TPS on rajusti yliarvostettu noissa voimasuhdearvioissa tällä hetkellä.

Senpä tähden löisin mielelläni jonkun TPS-fanin kanssa vedon siitä, että TPS EI tule pääsemään suoraan puolivälieriin, ts. sijoittumaan kuuden parhaan joukkoon. Sinulla on siis sijat 1-6, minulla 7-14.

Panokseksi ehdotan jotain pientä rahasummaa, vaikka 20-30 euroa, mutta siitä voidaan keskustella sitten kun joku ottaa vedon vastaan.
 

Zaari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Tappara ei ole neljän parhaan joukossa runkosarjan lopussa.
Lukko on kolmen parhaan joukossa runkosarjan lopussa.

Jos joku haluaa ottaa vedon, panoksena 20-100€ sopii mulle kummasta tahansa, eli kaksi erillistä vetoa.
 

Hurraa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Avtomobilist, FCV, Flames, Happee, JyP, Lohi
10€ sille, että runkosarjan päätteeksi viimeisenä on joku seuraavista: TPS, JYP tai Sport. Kuka lähtee haastamaan?
 

red&white

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sport, Philadelphia Flyers, CFC
Mailavirtuoosi oli niin kovin varman oloinen tästä, että kysytään täällä josko hän olisi valmis lyömään vetoa asiasta:

Mailavirtuoosi väitti, että Sport ei saa Tapparalta pistettäkään ensi kaudelle. Veto? Väitän, että saa vähintään tuon vaaditun 1 pisteen. Panoksen saat itse valita! :)
 

Zaari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Mailavirtuoosi oli niin kovin varman oloinen tästä, että kysytään täällä josko hän olisi valmis lyömään vetoa asiasta:

Mailavirtuoosi väitti, että Sport ei saa Tapparalta pistettäkään ensi kaudelle. Veto? Väitän, että saa vähintään tuon vaaditun 1 pisteen. Panoksen saat itse valita! :)

Onko tämä lainaus tässä alla se mihin viittaat, kun mielestäsi Mailavirtuoosi on varma ja väittää, ettei Sport saa Tapparalta pistettäkään? Enemmänkin tuo omaan silmään näyttää hyväntahtoiselta heitolta, joka vaasalaisella lukemisella muuttuu toiseksi.

Tervetuloa Hakametsän kirkkoon vaasalaiset pitämään ääntä! Yhtäkään pistettä ette ainakaan Tapparalta ota :)
 

Noutolokku

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Kanen Pate ja Dominaattori
Tullut toisissa ketjuissa nuita mestisjengi huuteluita
(tähän ottammatta sen enempää kantaa)
Niin ehdotan vetoa Kalpa vs. Sport ja vedon kohde runkosarjan loppusijoitus.
Itse sanon, että Kalpa on ylempänä sarjataulukossa viimeisen kierroksen jälkeen.
20e panos, ottaako kukaan kiinni?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös