Kalsarikänniketju

  • 5 202 161
  • 66 626

Jeepeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Islanders
Avasin lonkeron ja samalla päätin tulla joutavia kk-ketjuun kirjailemaan. Olikin ketju kolmannella sivulla. Ilmeisesti kk-ketjulaisten yllä roikkuu miekan sijasta lippu ikuisille banaanisaarille, eikä kukaan tilastoja lukenut uskalla tänne kirjoittaa. Onneksi olen niin paska tilastomatikassa, jotta en ymmärrä parastani. Happamia sanoi kettu kalsarikänniketjusta.
 
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Niinno en minäkään tiennyt et tänne saa vaan juovuksissa kirjottaa. Ja vastoin yleistä luuloa ihan ajokunnossa meitzi on täällä keskustellut. Joten emmänytiiä sit.
 

kalkkifredi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Trump 2016, IFK, Jerry Springer, Veronica
Noh, kävin tossa aiemmin heittämässä raskasta asiaa IFK:n uudesta puolustajasta hänelle avattuun ketjuun, joten uskoisin voivani kirjoittaa tänne tämän viestin tuon asiapitoisen kiekkokeskustelun vastapainoksi.

Mitä kaikille kuuluu? Kohta alkaa peli, joka toimii hyvänä lämppärinä illan Espanja-Hollanti -spektaakkelille, josta tulee mitä todennäköisemmin muodostumaan vitun tylsä nysväys. Sitä odotellessa.

Jotta ei nyt mennä ihan offtopicin puolelle, niin mikä on teidän ihanne-HAHP -asetelma? Kaksi painollisella puolella, vai koko kolmikko kulmapainiin, vai mikä? Keskustelua.

PS. Jos joku haluaa vittuilla, niin ihan samantien menen klikkaamaan vittuilijan viestihistoriaa, jotta saan vähän sytykettä päästääkseni tulikuuman helvetin irti!
 

Musta Nuoli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, TuTo. Varauksellisesti.
Niinno en minäkään tiennyt et tänne saa vaan juovuksissa kirjottaa. Ja vastoin yleistä luuloa ihan ajokunnossa meitzi on täällä keskustellut. Joten emmänytiiä sit.

Otin Echinamax-yrttitippoja sekoitettuna lasiin vettä saadakseni hetkellisesti elimistööni alkoholia ja saadakseni näin oikeutuksen kirjoittaa tähän ketjuun. Minulla on aikaa vain muutamia sekunteja ennen kuin tämä määrä alkoholia haihtuu ja tekee minut kelvottomaksi kirjoittamaan tähän ketjuun, joten asiaan:

Ketjunhan nimi on Kalsarikänniketju. Kalsari ja känni. Eihän tänne kuulu selvin päin kirjoittaa, saatika keskustella. Minulla ei usein tähän ketjuun ole viestejä ollut taitaa olla vasta kolmas viimeisen vajaan 11 vuoden aikana. Lukenut olen välillä ajoittain, mutta pyhä periaatehan käsittääkseni on, että tänne kirjoitetaan vain alkoholin vaikutuksen alaisena. Vähintään täytyisi sinunkin ottaa tujaus yskänlääkettä, yrttitippoja tai konjamiini ruoan kanssa.

Perhana, nyt rupeaa aika loppumaan minulta, enkä enempää juo Echinamax-yrttitippoja, sillä maku oli kamala, ja huomasin juotuani, että yrttitippapullossa luki "käytettävä ennen 09/2001". Tuo puteli on siis kulkenut mukanani noin 14 vuotta ja mennyt vanhaksi samoihin aikoihin kun WTC-torneihin iskeytyi rättipäitä lentokoneella.

Kaadan moisen mönjän pois, katsotaan montako sekuntia minulla vielä on aikaa kirjoittaa ennen kuin vaikutus hälv
 

Jeepeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Islanders
Mitä kaikille kuuluu?

Jotta ei nyt mennä ihan offtopicin puolelle, niin mikä on teidän ihanne-HAHP -asetelma? Kaksi painollisella puolella, vai koko kolmikko kulmapainiin, vai mikä? Keskustelua.

Kaikista en osaa sanoa, mulla on ihan kivaa.
Asetelmista viis, kunhan tapellaan, jos tappio on varma.

Ketjunhan nimi on Kalsarikänniketju. Kalsari ja känni. Eihän tänne kuulu selvin päin kirjoittaa, saatika keskustella.
Kaadan moisen mönjän pois, katsotaan montako sekuntia minulla vielä on aikaa kirjoittaa ennen kuin vaikutus hälv

Eikäkö selvinpäin saa kirjoitella mutta juomien, mönjienkin, pois kaatamista paheksun.
 
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Ketjunhan nimi on Kalsarikänniketju. Kalsari ja känni. Eihän tänne kuulu selvin päin kirjoittaa, saatika keskustella.

Öhöm, sanoinkin ajokunnossa. Tietääkseni raja on 0,5 tällähetkellä. Sitäpaitsi, eilen mut heitettiin ulos jalkapallokeskusteluista, haukuttiin amatööriksi ja käskettiin imuroimaan tai jotain. Nyt täällä ainoassa ketjussa missä mulla on öpaut kaks kaveria (vuokralaiselle terkut) sanotaan et lähee menee niiin.. En kestä.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Sitäpaitsi, eilen mut heitettiin ulos jalkapallokeskusteluista, haukuttiin amatööriksi ja käskettiin imuroimaan tai jotain. Nyt täällä ainoassa ketjussa missä mulla on öpaut kaks kaveria (vuokralaiselle terkut) sanotaan et lähee menee niiin.. En kestä.

Missä sinua on tuolla lailla kohdeltu? Harmi, että on mennyt ohi, mutta ei niitä ketjuja aina ihan selvinpäin lueta.

Tietenkin saat olla täällä, mutta alle 0.5 ei oikein lasketa, siitähän tässä on kyse. Ja en kyllä muuten voisi kuvitella olevani parisuhteessa tytön kanssa mikä harrastaa kalsarikännejä. Ei kaikki asiat vain sovi kaikille sukupuolille, vaikka mihin tasa-arvoon pyrkisi.
 

Stevie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Ainakin kaksi futismatsia voisi katsoa. Ruuat rillissä ja juomat korkattu, niin mikäs tässä ollessa. Katsohan Leelian Lepotuolikin futista ja ota rennosti :)
 

dorka

Jäsen
Saavuin kotiin äskettäin ja heti oli pakko avata yksi huurteinen. Tänään ei kuitenkaan jaksa lähteä ulos, vaan koko päivä menee jalkapallon ja Stanley Cup-finaalin kanssa.

Mitä kaikille kuuluu?

Lievästi vituttaa koska en huomannut tehdä pitkävetoa aikaisemmin. Lapulleni olisi löytänyt itsensä PK-35 ja HIFK-1. Toinen meni jo oikein ja toinen on hyvällä mallilla, mutta kun ei kerinnyt niin ei kerinnyt. Toivottavasti nyt kuitenkin Chile vie kahdella maalilla, Espanja sekä Hollanti tekevät molemmat maalin ja bonuksena vielä Rangers voisi voittaa.

PS. Jos joku haluaa vittuilla, niin ihan samantien menen klikkaamaan vittuilijan viestihistoriaa, jotta saan vähän sytykettä päästääkseni tulikuuman helvetin irti!

Haista vittu vitun homo, vittu!
 
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Tietenkin saat olla täällä, mutta alle 0.5 ei oikein lasketa, siitähän tässä on kyse. Ja en kyllä muuten voisi kuvitella olevani parisuhteessa tytön kanssa mikä harrastaa kalsarikännejä. Ei kaikki asiat vain sovi kaikille sukupuolille, vaikka mihin tasa-arvoon pyrkisi.

No kävinpä vetämäsä pöksyt takas jalkaan ja tein tällasen erikoisen ja eksoottisen drinkin Jägermaisterista ja energiajuomasta.

Katsohan Leelian Lepotuolikin futista ja ota rennosti :)

Leelian Lepotuoli katsoo, vaikka ilkeät pojat sanoisi mitä. Olen itse pelannut fudista 5- vuotiaasta lukion kolmannelle, kunnes alkoikin ne ilkeät pojat kiinnostamaan enemmän. Harmi vaan.
 

Jeepeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Islanders
Leelian Lepotuoli katsoo, vaikka ilkeät pojat sanoisi mitä. Olen itse pelannut fudista 5- vuotiaasta lukion kolmannelle, kunnes alkoikin ne ilkeät pojat kiinnostamaan enemmän. Harmi vaan.

Nyt kannattaa olla varovainen, ettei Jatkoajan Naisasiaketjusta hyökkää jokunen nimimerkki avautumaan tännekin, kuinka naiset ovat ilkeiden poikien perään.

Vaihdoin lonkeron välillä olueen ja ihmettelen tuota futista. Laitoin Meksikolle 2-0, vaikka en tajua yhtään mitään lajista. Nyt kun vielä hyväksyisivät jonkun Mehikon maalin. Tuomarit on ihan Kajaanista!!!
 

kalkkifredi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Trump 2016, IFK, Jerry Springer, Veronica
Ei jumaliste, mitä dumarointia Meksikon ja Kamerunin ottelussa. Toinen linjuri liipasinherkkänä ja päädumari antaa kaiken mennä läpi ilman varoitusta.

Grillivoiman ketjukin on mennyt jo pilalle, kun kaikki kaalimaan samarat ovat iskeneet sinne jauhamaan paskaa. Kohta lähtee ihan varmasti viestihistoriavittuilu päälle.
 

kalkkifredi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Trump 2016, IFK, Jerry Springer, Veronica
Kari Tyni on ihan jees. Toisaalta mun mielestä Lehtosaaren Eikkakin on ihan ok.
 

pehtoori

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, HPK
Vettä sataa ja kaikkia vituttaa. Minä kun en ole vittuuntuvaa sorttia lainkaan niin mukavaahan tätä futis-draamaa on katsella ja tulen loimussa kalsaroida. Huomenna pitäisi yrittää ammatisoida iltasella joskus ehkä ysiltä, mutta nyt on onneksi luvat olla kännissä "työmaalla". En tosin ota verokortilla huomiselta palkkaakaan. Edes sivu-sellaisella. Harmaahko talous kunniaan!
 

pehtoori

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, HPK
Jos maailma syntyi alkuräjähdyksestä, niin mistä syntyi se energia siihen. Tätä pohtiessa lissää viinaa koneeseen.

Mitä jos ei olisi mitään? Jos ei olisi mitään, niin voisiko silloin olla mitään, kun kukaan ei kerran olisi miettimässä että mitä jos ei olisi mitään? Olenkohan mäkään täällä?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös