Kalsarikänniketju

  • 5 213 831
  • 66 660

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Joo päivä lähtee paljon paremmin käyntiin kun tempasee parit kaljat naamariin. Eilenkin tissuttelin koko päivän. Jossakin vaiheessa voisin käydä Mäkkärissä syömässä ja muutenkin vähän käppäilemässä tuolla ulkona, ja illalla sitten taas futista telkusta. Yks tyttökin tossa ehdotti näkemistä, mutta eihän sitä silloin naisia jaksa jos alkoholia on veressä. Tai no en muista tiedä, mutta mulla ainakin menee niin ettei niiden kanssa jaksaisi edes jutella.
 

Apmp-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, TPS
eihän sitä silloin naisia jaksa jos alkoholia on veressä. Tai no en muista tiedä, mutta mulla ainakin menee niin ettei niiden kanssa jaksaisi edes jutella.

Mulla on itse asiassa vähän sama. Viihdyn naisten seurassa selvin päin paljon paremmin.

Onko Bacardi Black -rommi mistään kotoisin? Kokeillaan.
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Korkataanpa tämä ketju Juhannusaaton osalta.

Amatöötit ovat jossain ties millä festareilla ja mökeillä. Alan mies vetää kotona kalsarit jalassa olutta ja välillä Tapio-viinaa musiikkia kuunnellen sekä jalkapalloa katsellen. Tänään eivät taida selostajat päästä ääneen ollenkaan, vaan musiikki hoitakoon äänen tuottamisen.
 

Domi28

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Maple Leafs, Liverpool
Korkataanpa tämä ketju Juhannusaaton osalta.

Amatöötit ovat jossain ties millä festareilla ja mökeillä. Alan mies vetää kotona kalsarit jalassa olutta ja välillä Tapio-viinaa musiikkia kuunnellen sekä jalkapalloa katsellen. Tänään eivät taida selostajat päästä ääneen ollenkaan, vaan musiikki hoitakoon äänen tuottamisen.
Samoilla linjoilla. Perhe lähti (minun) sukulaisten kanssa mökille. Jäin yksin kotiin juomaan kaljaa ja katsomaan futista. Win-Win, nähdäkseni.
 

SteelGate

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Ilves, Bruins, HC Davos, Tunturi-Kiekko
Ny on rillattu ja (vasta) kuudes kalja menossa. Täytyy hetki katsella jalista ja lähteä sitten katsomaan mitä Rusthollin rannassa tapahtuu ja minkälaisen kokon saavat aikaiseksi.
 

Domi28

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Maple Leafs, Liverpool
Aika hyvin hoidettu homma. Hyviä pelejä ja kännejä sinne.
Kiitos samoin. Sivumennen sanoen: Apostel bräu-merkkinen kalja on pirun pahaa. Naapuri oli tuonut sitä Eestistä monta laatikkoa ja ostin yhden 15 eurolla. Olisi kannattanut sijoittaa vähän enemmän, jotta olisi saanut kunnon olutta.
Toki tuokin loota voittajansa kohtaa!
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Nyt on sellanen kiva pieni nousuhumala päällä, jolloin tekis mieli soitella ja tekstailla kaikille, mutta onneks puhelin on toisessa huoneessa latauksessa eikä jaksa hakea.
Onhan sitten tämä Jatkoaika ja esim. Facebook, joihin voi tätä paskaansa suoltaa. Kiva. Huomenna hävettää.

Kari Tynille ääni.
 

Ignoramus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menneisyyden Pallo
Tuli oleskeltua maalla viimeiset pari päivää, ja tänään palasin kaupunkiin yksin ryypiskelemään. Joku toinen olisi saattanut tehdä toisinpäin.
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
"Muuten tiesittekö, että tv-uutisissa ei uutistenlukijalla oo koskaan housuja?"
 

kalkkifredi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Trump 2016, IFK, Jerry Springer, Veronica
Noniin, nyt olen ottanut tarpeeksi rohkaisua, että voin alkaa hesajuntteilemaan.
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
En tähän ketjuu monesti kirjoita ja nyt taas. Pientä kännäilyä on ilmassa mutta huomenna kuskin hommiin iltapäivällä. Yksin jussia vietän kun nainen on töissä. Mikä pössis?
 

Apa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara,NFL,jalkapallo ja persoonat
Pientä kännäilyä on ilmassa mutta huomenna kuskin hommiin iltapäivällä. Yksin jussia vietän kun nainen on töissä. Mikä pössis?

Kiitos kysymästä, hyvä pössis on jalkapallon parissa sekä hyvässä seurassa. Juhannuksena joutuu itsekin taipumaan juoman päälle, mutta kerrankos sitä. Ajohommiin viitaten iisisti sitten.
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Ajohommiin todellakin suveriinisti. Tosin varakuskikin olisi mutta haluan tän hoitaa itse. Tämän illan juomat ovat kevyitä ja vähäisiä eli huominen ei ole ongelma. Panostan ennemmnkin huomiseen iltaan.
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Nyt mä siirryin väkeviin. Saa nähdä onko mulla vielä tänä yönä asiaa tähän ketjuun.

Kerho!
 

Domi28

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Maple Leafs, Liverpool
Vaimo tuli mökiltä ja toi tullessaan savustettuja muikkuja.
On muuten taivaallista kylmän oluen kera.
 
Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
Sagrantinon päälle GT ja voikkareita. Juutas notta on hyvvää!

Puutarhatyöt odottavat huomenna. Vaimo haluaisi istuttaa vielä sireenejä, mutta en kestä sitä ulinaa.
 

Oijennus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Jalkapallo... Ei vittu. Jengillä on koko ajan identtiset kaksoset. Ihme laji.
 
Suosikkijoukkue
Kärpät
Ned Flanders-kaljaa käytin tämänkin juhannusaaton kännirakennusaineena. Onneksi jossain vaiheessa edes vähän katosi tolkku. Mutta nyt on laskut sekasin, ainoastaan yhden plusmiinus toleranssin tarkkuudella mennään juotujen osalta.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös