Naisasiat

  • 7 495 301
  • 26 542

tomageeni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Canadiens, Suomi, finska nhl spelarna
Täytyy olla tällä kertaa inhorealisti ja kompata Carlosta. Kuka tahansa joka on ns. korviaan myöten rakastunut ei jätä ihastustaan siksi, että ei ole "koskaan ollut sinkku".

En väitä etteikö tämä tyttö yhtään välittäisi nimimerkki Kantapäätorjunnasta, mutta selvästikään ei ns. riittävästi, ja tulkitsee ehkä tilanteen niin (ihan oikein) että on niin vahvoilla, että voi koska tahansa palata.

Minusta Kantapäätorjunnan pitäisi kylmästi sanoa että se on kaikki tai ei mitään, eikä jäädä roikkumaan löyhässä hirressä. Tämä ehkä saattaisi avata myös tytön silmät ajattelemaan, että onko valmis oikeasti lopettamaan suhteen siten, että takaisin ei ole paluuta.

Tiedän että tämä on äärimmäisen vaikaa tuossa tilanteessa, mutta uskoisin että se on silti paras ja ns. oikea vaihtoehto.
 

müller

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Kirjoitetaanpas nyt huvikseen myös omasta naistilanteesta. Olen ollut nyt melkein neljä vuotta parisuhteessa, joista noin kolme asuttiin yhdessä. Viime vuoden lopussa muutettiin erilleen käytännön syistä (tiet veivät eri kaupunkeihin eri osavaltioissa). Suhteemme on ollut vähintäänkin monimutkainen ja vaikea, johon olemme molemmat olleet syypäitä. Sanoisin, että olisimme eronneet jo kuukausia sitten, mikäli emme olisi muuttaneet erilleen. Joskus etäisyys ja oma tila auttavat. Mainittakoon vielä, että olemme aina pitäneet yhtä, vaikka onkin ollut vaikeata ja olemme olleet eri mieltä monista asioista.

Pari kuukautta sitten vaikutti vielä siltä, että suhteemme on parantumassa. Hieman yli kuukausi sitten tyttöystäväni totesi, ettei tiedä, että haluaako enää jatkaa, koska ei ole varma omista tunteistaan. Ymmärrän tilanteen, sillä olen itse käynyt läpi saman tässä suhteessa. Päätettiin pitää hieman enemmän etäisyyttä, että hän saisi miettiä asiaa rauhassa. Nyt olin sitten viime viikonlopun hänen luonaan, ja oli kyllä yksi parhaista viikonlopuista viimeiseen pariin vuoteen. Käytiin Berliinissä ja tehtiin vaikka mitä, oltiin aktiivisia, mikä oli todella hyvä juttu. Se on varmaan ollut yksi meidän ongelmista, ei olla aina oltu tarpeeksi aktiivisia, ja nyt en meinaa mitään baareissa käyntiä, vaan viikonloppureissuja sun muita.

Tänä aamuna hän sitten soitti, ja kysysi voiko tulle huomenna luokseni, koska tuntee olonsa kovin yksinäiseksi. Sanoin, että totta kai voi tulla tänne milloin vain, ei tarvitse edes kysyä. Hieman olen nyt hämmentynyt, koska vielä viime viikolla hän oli sitä mieltä, että tarvitsee enemmän tilaa itselleen. Toisaalta tosin ymmärrän hänen tunteiden ristiriitaisuuden, koska ei ole helppo olla tuossa tilanteessa. Olen nyt sitten päättänyt mennä tilanteen mukana, katsoa mitä tapahtuu. Päätin myös, että mitä tahansa hän lopulta haluaa, erota tai ei, kunnioitan sitä päätöstä, koska ymmärrän täysin syyt päätöksen takana. Toivon toki, ettei erota.
 

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
Kuka tahansa joka on ns. korviaan myöten rakastunut ei jätä ihastustaan siksi, että ei ole "koskaan ollut sinkku".

Jättämisestä ei voi puhua, mutta olen vetänyt ovea kiinni koska aika oli väärä, vaikka mies oikea. Kun ei pysty niin ei pysty. Silti toivon, että joskus myöhemmin tulisi uusi tilaisuus saman miehen kanssa, kun aika olisi parempi.

"Väärä aika" on toki usein vain tekosyy, mutta ei aina.
 
Suosikkijoukkue
NY Jets, Knicks, Yankees, Islanders, Chelsea & TPS
Täytyy olla tällä kertaa inhorealisti ja kompata Carlosta. Kuka tahansa joka on ns. korviaan myöten rakastunut ei jätä ihastustaan siksi, että ei ole "koskaan ollut sinkku".

En väitä etteikö tämä tyttö yhtään välittäisi nimimerkki Kantapäätorjunnasta, mutta selvästikään ei ns. riittävästi, ja tulkitsee ehkä tilanteen niin (ihan oikein) että on niin vahvoilla, että voi koska tahansa palata.

Tämä meni ainakin kuuleman mukaan niin, että hän halusi ennemmin olla tässä vaiheessa suhdetta erikseen tarpeellisen ajan, kuin esimerkiksi viiden vuoden seurustelun jälkeen. En sitten tiedä, muuttaako se kenenkään käsitystä tilanteesta mihinkään, mutta toinpahan esille.

On myös todella vaikea kuvitella neidin pelaavan tuollaisia em. pelejä, tai tekevän tälläisiä tulkintoja. Kuitenkin itsekin olen naisten parissa pyörinyt melko monipuolisesti ja on tullut vastaan ihan päädystä päätyyn erilaisia otuksia. Tämä, josta eilen erosin, sattuu vain olemaan niin täydellinen persoona, että kuten sanoin, on todella vaikea kuvitella hänestä mitään skitsofreenikkoa tms. mitä leimoja täällä onkaan jaettu. Ei kai tuo ajatus toki mahdoton voi olla, mutta vaikea on kuvitella. Toki koko eroa on vielä vaikea kuvitella myös, juuri sen takia olen tänne näin raivokkaasti avautunut :)

Olen tosiaan funtsinut, että ehkä ihan tosissaan radiohiljaisuus olisi paras ratkaisu. Ei tosiaankaan tunnu siltä, mutta tulevaisuutta ajatellen. Kerran haluaisin kuitenkin vielä neidin kanssa jutella kunnolla. Tehdä kasvokkain selväksi, että kun asiaa mietin, selvitin, juttelin muille ihmisille, en usko, että se tulee onnistumaan, että näemme oikeastaan ollenkaan. Ellei tosiaan tule sellaista tilannetta, että yritettäisiin olla enemmän kuin kavereita taas.
 
Suosikkijoukkue
NY Jets, Knicks, Yankees, Islanders, Chelsea & TPS
Äsken tuli vähän tekstiviesteillä puitua asiaa. Ilmoitin, että ehkä olisi hyvä jättää yhteiskokkailut, leffat yms. parisuhdesetti pois. Totesi vaan, että ajattelikin, ettei se ehkä toimisi ja kysyi onnistuisiko joku kahvittelu sillontällön. Varmaan lauantaina, tai aiemmin, nähdään sillälailla, että juurikin puhutaan tämä asia halki, tykkään itse hoitaa nämä tilanteet kasvotusten enkä tekstiviestein.
 
Suosikkijoukkue
NY Jets, Knicks, Yankees, Islanders, Chelsea & TPS
Viestihattutemppu!

Sovittiin, että huomenna nähdään ja puidaan loputkin asiat halki. Saa nähdä miten käy, mutta tähän väliin oikeastaan halusin vain kiittää palstaveljiä ja siskoja tuesta, kokemuksista ja neuvoista, joita olen koko päivän ja eilisillan saanut! Ilman niitä olisin varmaan vieläkin ihan neuvottomana sängyn pohjalla, ilman mitään hajua siitä mitä muuta sitä tekisi kuin odottaisi kieli pitkällä, koska kännykkä sanoo bling ja tulee neidiltä viestiä. Varmaan tulen jossain vaiheessa vielä tästä avautumaan runsaastikin, mutta ainakin tähän väliin olo on parempi kuin missään vaiheessa viimeistä vuorokautta.

Tästä nyt sitten parin läheisen kaverin kanssa istumaan iltaa ja huomenna murehditaan naisia jos niikseen tulee. Hyvän kaverin sanoin "paskaa sataa tasasesti kaikkien niskaan, mutta niin vaan useimmat täällä vielä porskuttaa" :)
 

Snakster

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Sovittiin, että huomenna nähdään ja puidaan loputkin asiat halki.

Minulle on kyllä jäänyt vähän epäselväksi, mitä kaikkea tuossa muka on enää puitavana. Omaisuutta ei vissiin ole jaettavana eikä muitakaan käytännön järjestelyjä tarvita. Eli mitä kaikkea tämä "loput asiat" oikein pitää sisällään, kun käsittääkseni kuvio on täysin selvä: hän ei nyt syystä tai toisesta halua seurustella kanssasi.
 
Suosikkijoukkue
NY Jets, Knicks, Yankees, Islanders, Chelsea & TPS
Minulle on kyllä jäänyt vähän epäselväksi, mitä kaikkea tuossa muka on enää puitavana. Omaisuutta ei vissiin ole jaettavana eikä muitakaan käytännön järjestelyjä tarvita. Eli mitä kaikkea tämä "loput asiat" oikein pitää sisällään, kun käsittääkseni kuvio on täysin selvä: hän ei nyt syystä tai toisesta halua seurustella kanssasi.

Juurikin sen haluan selventää, että yritetään mennä ihan omia polkuja ja jätetään ne pizzaleffat niille, joiden facebook-status sanoo "parisuhteessa". Tykkään hoitaa nämä asiat kasvotusten.
 

Jeffrey

Jäsen
Juurikin sen haluan selventää, että yritetään mennä ihan omia polkuja ja jätetään ne pizzaleffat niille, joiden facebook-status sanoo "parisuhteessa". Tykkään hoitaa nämä asiat kasvotusten.

Tuo asioiden puiminen on mun mielestä ihan ok. Kerrot ihan rehellisesti mikä hänen toiminnassaan on vituttanut, mitä häneltä toivoisit jne. Samalla sitten otat korvat höröllä vastaan sen palautteen, joka hänellä on annettavana. Nyt sinun vaan pitää nostaa maskuliininen itsesi esille ja olla tiukkana, ei haukkua, mutta olla tiukkana. Kerrot rehellisesti myös sen, miltä sinusta tuntuu. Ja, että "haluan olla sinkku" ei käy sinulle eron syyksi.

Olet nyt kovaa vauhtia ehtoollistumassa naisellesi. Klassinen ehdollistuminen – Wikipedia . Nyt nostat itsesi asian yläpuolelle, koska sitä palkintoa ei ole nyt saatavilla. Nainen voi pelästyä sinun mahdollisella katoamisellasi, ja haluaisikin taas yrittää. Pysyttäydy nyt kuitenkin irti, sillä naisesi syystä tai toisesta oikeasti tarvitsee sitä. Jos ei tarvitsisi, niin ette olisi nyt tässä tilanteessa.

Naisesi tarvitsee nyt aikaa, että pääsee psykologisesti samalle tasolle sinun kanssasi. Ja se on myös ainoa keino siihen, että suhteenne voi olla se "kunnes kuolema meidät erottaa" -suhde.
 

Freya

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat, TPS & M.Koivu
Onko kenellekään muulla samoja tuntemuksia?

Itse olen kyllä ihan loistavasti aina viihtynyt sinkkuna, vaikka ympärillä suunnilleen kaikki ystävät ovat avioituneet tai korkeintaan parisuhteessa. No sitten tapasin miehen jota aloin tapailemaan. Tein kuitenkin alusta asti hyvin selväksi etten etsi mitään vakavaa ja en HALUA sitoutua. Mies kuitenkin toisti että mun ei pitäisi huolehtia hänen tunteistaan vaan jättää riski hänelle. Koitin himmailla kun huomasin että mies tuli monissa tilanteissa mustasukkaiseksi, ja kuvitteli kuitenkin meille yhteistä tulevaisuutta jne.

Jossain vaiheessa alkoi ahdistaa tämä liiallinen " kiintymys". Mies mm. ilmestyi työpaikalleni ruusujen kanssa kun olimme tunteneet pari päivää, toi suklaata auton tuulilasiin. Ehkä olen tiukkapipo mutta tuntui todella ahdistavalta kun mies pamahti töihini, jossa on muutenkin tarkat säännöt ulkopuolisten suhteen. Ilman siis että olisi ilmoittanut tulostaan.

Päätin että parempi laittaa hommalle piste ennenkuin miehen tunteet kasvaa entisestään. Harmi että miehelle tämä ei ollut alkuunkaan ok. Ensin hirveät raivokohtaukset ja haukkumaviestit. Sen jälkeen tulisi ties minkälaisia summaehdotuksia yhdestä yöstä. Sitten oveni taakse ovikelloa soittelemaan. Vasta kun sanoin vieväni asian eteenpäin ymmärsi mies vetäytyä. Onneksi edes silloin.

En ole tosiaankaan mitenkään katkeroituvaa sorttia, enkä luule että jokainen mies on tästä lähtien samanlainen tollo. Toki tuon jälkeen on ollut todella vapauttavaa olla taas ihan sinkku, eikä nyt ihan heti ole pariutumistarvetta :) Omalla kohdallani en kyllä koskaan ole ajatellut olevani mitenkään vankina parisuhteessa. Tykkään itse mennä ja tulla joten on luonnollista suoda se toisellekin.
 

Azteca

Jäsen
Sinkkuelämästä on helppo nauttia. Mitä pidempään olen sinkku, sitä enemmän haluan sitä olla. Toistaiseksi kuitenkin aina on naiset kiinnostanut sen verran, että olen halunnut tutustua aina johonkin. Sitten tapaa se naisen, jonka kanssa vaan toimii ja se voittaa sinkkuelämän. Hyvän suhteen rakentaminen on kuitenkin raskasta, joten seuraava saa luvan olla pysyvä tai olen sinkku ikuisesti..


Oletkin kohdannut oikein tilannetajun ykkösmiehen :D Kukat ym. on hieno juttu, kun tajuaa milloin antaa ja kenelle. Töihin ängetä, jos toinen ei sitä halua, on jo aika noloa. Tuon suhteen ei riskiä oteta vaan pitää tietää että nainen haluaa että tulet töihin kukkien kanssa. Itse kyllä antaisin mieluummin kukat kuitenkin muualla kun toisen työpaikalla..
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Tuo Freyan ahdistelija on varmasti kysynyt jossain keskustelupalstalla neuvoja naisen valloittamiseksi.
 

Snakster

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tuo Freyan ahdistelija on varmasti kysynyt jossain keskustelupalstalla neuvoja naisen valloittamiseksi.

En pitäisi poissuljettuna sitäkään, että sama kaveri kekkuloisi nykyään keskustelupalstoilla narisemassa naissukupuolen ylimielisyydestä ja syyttämässä näitä "because I´m worth it" -ajattelusta. Excel-taulukkoja lienee edes turha mainita.
 

Musta Nuoli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, TuTo. Varauksellisesti.
Tuo Freyan ahdistelija on varmasti kysynyt jossain keskustelupalstalla neuvoja naisen valloittamiseksi.

Tai sitten joltain inttikaverilta.

Kukkia ei naiselle tuoman pidä, ne ovat turhia. Ellei sitten osta sellaisia kukkia, jotka eivät ole myrkyllisiä naisen lemmikkieläimelle ja jotka eläin voi syödä.

Tämän olen oppinut itse asiassa naiselta, jolle nuorempana miehenä ostin romanttisessa mutta amatöörimaisessa hengessä ruusuja riiausreissun alkajaisiksi. Oli kuulemma turha ostos, eikä kukkia osteltu myöhemminkään. Vähän alle puoli vuosikymmentä siinä kuitenkin yhdessä tuli oltua, kukattomana puolin ja toisin. Eivät ole muutkaan naiset olleet kukista innostuneet, turhaa haaskausta jos kyse ei tosiaan ole lemmikin syötävästä kukasta.

Ylipäätään nämä kukat, suklaarasiat ynnä muu skeida ovat lähinnä naistenlehtien ja Harlekiini-sarjojen kuvastosta peräisin, ja saattavat aiheuttaa niiden saajassa samanlaista vaivautumisen ja epämukavuuden tunnetta kuin niiden väkinäisessä antajassakin - erityisesti jos niitä raahaa toisen työpaikalle tai muuten ihmisten ilmoille. Hölmöähän se on leikkiä jotain gigoloa kukka- ja suklaasysteemit kourassa. Kas kun ei laula O Sole Mio -kappaletta samalla.
 

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
En pitäisi poissuljettuna sitäkään, että sama kaveri kekkuloisi nykyään keskustelupalstoilla narisemassa naissukupuolen ylimielisyydestä ja syyttämässä näitä "because I´m worth it" -ajattelusta. Excel-taulukkoja lienee edes turha mainita.

Ensimmäinen viesti, joka saa minut toivomaan, että Jatkoajan keskustelupalstalla olisi tykkää-nappi.

Kantapäätorjunnalle kilo jäitä hattuun ja toinen housuihin. Laita huomisaamuksi kello herättämään varttia aiemmin ja mene peilin eteen hokemaan, että "pää pysyy kylmänä enkä painosta, pää pysyy kylmänä enkä painosta, pää pysyy kylmänä enkä painosta..."

Ylipäätään nämä kukat, suklaarasiat ynnä muu skeida ovat lähinnä naistenlehtien ja Harlekiini-sarjojen kuvastosta peräisin(...)

Miehet eivät yleensä arvosta, jos heille ostaa kukkia. Olen sen sijaan välillä ostanut jääkaappiin olutta ja tehnyt jotain sopivaa syötävää jos tiedän, että tv:stä tulee jotain sellaista urheilua, jota tiedän miehen haluavan katsoa. Ihan yhtä skeidaa kuin kukkien ostaminen naiselle tai ylipäätään mikään parisuhteen toisen osapuolen ilahduttaminen.
 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
NY Jets, Knicks, Yankees, Islanders, Chelsea & TPS
Kantapäätorjunnalle kilo jäitä hattuun ja toinen housuihin. Laita huomisaamuksi kello herättämään varttia aiemmin ja mene peilin eteen hokemaan, että "pää pysyy kylmänä enkä painosta, pää pysyy kylmänä enkä painosta, pää pysyy kylmänä enkä painosta..."

Näinpä näin :) Teki pirun hyvää päästä poikien kanssa istumaan iltaa tänään, saatoin peräti pari kertaa hörähtääkin äijien hakatessa uutta änäriä verenmaku suussa. En pahemmin ajatellut edes koko neitiä, ennen kuin sitten laittoi viestiä siinä kympin maissa, kyseli kuulumisia ja valitteli ikävä-masennustaan. Oli kuulemma tupakatkin loppu. Hämmästyksekseni huomasin, etten edes halunnut oikeastaan kurvata hänen kauttaan kotimatkalla, vaikka aamulla vielä olisin ihan varmasti joutunut kunnolla tappelemaan sisäisesti jättääkseni sen väliin. Liekö sitten palstan vai kaverien terapia, mutta jotain on ilmeisesti tehty oikein :)
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Jossain vaiheessa alkoi ahdistaa tämä liiallinen " kiintymys". Mies mm. ilmestyi työpaikalleni ruusujen kanssa kun olimme tunteneet pari päivää, toi suklaata auton tuulilasiin. Ehkä olen tiukkapipo mutta tuntui todella ahdistavalta kun mies pamahti töihini, jossa on muutenkin tarkat säännöt ulkopuolisten suhteen. Ilman siis että olisi ilmoittanut tulostaan.

Tämä ei todellakaan kuulosta miltään ajattelemattomuudelta tai edes tyhmyydeltä. Päässä viiraa ja pahasti.
 

MustatKortit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joel Pohjanpalo ja Aleksi Mustonen
Kukkia ei naiselle tuoman pidä, ne ovat turhia...

Ei pidä paikkaansa. En osta kukkia usein, mutta kun ostan, niin mimmi on aina iloinen, hellä ja pussaileva.

Tuossa on jotain perustavanlaatuista, mitä me miehet emme täysin ymmärrä, kyllähän minä itsekin aina jaksan ihmetellä kukkien ostamisen tärkeyttä.

Jollain "sinä osoitat välittäväsi ostamalla kukkia"-fraasilla tuota on perusteltu.

Itse ostan kukkia siksi, että silloin naiseni on taatusti hyvällä tuulella.

Suosittelen muillekin köriläille.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Suosittelen muillekin köriläille.

No, tämä nyt riippuu. Exä kielsi erikseen ostamasta ihan sillä perusteella, että siinä ei ole mitään järkeä. Ex-vaimon kanssa taas joutui juurikin miettimään asiaa ja sen järkevyyttä kissojen takia.
 

MustatKortit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joel Pohjanpalo ja Aleksi Mustonen
No, tämä nyt riippuu. Exä kielsi erikseen ostamasta ihan sillä perusteella, että siinä ei ole mitään järkeä. Ex-vaimon kanssa taas joutui juurikin miettimään asiaa ja sen järkevyyttä kissojen takia.

No se on tietysti selvää, jos nainen erikseen ilmoittaa, ettei kukista välitä. Muussa tapauksessa kukat lienevät hyvä ostos.

Mut hei kissoja ja vielä siis monikossa?

Hyi helvetti, mieluummin kukkia vaikka joka päivä, kun jotain hiekkalaatikkoa kämpän nurkkaan.
 

Carlos

Jäsen
Miehet eivät yleensä arvosta, jos heille ostaa kukkia. Olen sen sijaan välillä ostanut jääkaappiin olutta ja tehnyt jotain sopivaa syötävää jos tiedän, että tv:stä tulee jotain sellaista urheilua, jota tiedän miehen haluavan katsoa. Ihan yhtä skeidaa kuin kukkien ostaminen naiselle tai ylipäätään mikään parisuhteen toisen osapuolen ilahduttaminen.

Kun oikein tarkkaan miettii, niin tilanne on oikeastaan todella epäreilu. Tosiaankin, mies on erittäin helppoa saada onnensa kukkuloille. Juurikin kylmää olutta valmiiksi jääkaapissa, ilman pyytämistä tarjoiltu lasillinen viskiä, jotain hyvää ruokaa, spontaani suihinotto, jnejnejne. Ei voi mennä vikaan. Ylipäätänsä mikä tahansa huomio mitä mies saa naiselta, otetaan yleensä hyvin vastaan.

Naisen kanssa asia onkin paljon vaikeampi. Okei, hyvänmakuinen ja vaivalla itse valmistettu ruoka kai yleensä otetaan naistenkin osalta hyvin vastaan, edellyttäen tietty että mies on edes hiukan perillä naisen makumieltymyksistä. Ja olettaen että päällä ei ole juuri mitään ikävää kuten migreeniä, ja naisella ei ole juuri sovittua iltamenoa (yhdessä tai erikseen) jonka mies on unohtanut.

Hieronta on kai yleensä tervetullut naisille, eli sekin ilmeisesti toimii lähes ajasta ja tilanteesta riippumatta. Valmiiksi laskettu vaahtokylpy kynttilänvalossa on jo vähän fifty/sixty. Kylmä skumppa valmiina on myöskin hiukan fifty/sixty.

Mutta sitten kaikki muu on aika mahdotonta saada osumaan kohdalleen. Yllätysmatka jonnekin ilmalaivalla ei ole hyvä idea, koska samalla rahalla ja ajalla nainen olisi voinut haluta jonnekin muualla / jotain muuta. Kukat, suklaa, muu siirappipläjäys on myös omien kokemusteni pohjalta 90% varmasti tuhoon tuomittu ele. Joku designer -esine yleensä myös, ellei sitten nainen ole varovasti vihjannut että "tommonen ois ihana", just toi väri ja toi koko.

Yllätys-illanvietto jossain ravintolassa ja/tai meno jonnekin leffaan/teatteriin/oopperaan/jne on myöskin aika varmasti tuhoontuomittu, paitsi silloin jos nainen on salaa toivonut jotain sen tapaista. Ja sitten jos nainen on salaa semmoista toivonut, mutta mies ei tätä toivetta ymmärrä toteuttaa, saattaa hän kotiin töistä tullessaan löytää puolisonsa mököttämästä. Ja sitten taas ihmetellään että wattöfak.
 

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
Toveri Carlos on tavannut kummallisia naisia :)

Suklaalevyn tai kukkakimpun ostamisessa on ihan yhtä paljon vaivaa kuin oluen ostamisessa. Jopa vähemmän, sillä suklaata saa huoltoasemalta 24 h, toisin kuin olutta.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös