HIFK:n mediaketju

  • 1 503 763
  • 6 023

Bad Bob #42

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Chicago Blackhawks
Ne olivat ne mestaruusviirit. Vaihdettiin kauden 11-12 alussa, kun sinne laitettiin uusi lakana.

Jos jäädytetyt numerotkin on vaihdettu, niin olen missannut sen kokonaan.

Miten mä muistan että kaikki jäädytettyjen numeroiden omistajatkin oli paikalla tuossa tilaisuudessa?
Oonkohan nähnyt unta?
 

aquanqua

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Jäädytetyt numerot päivitettiin vastaamaan mestaruusviirien tyyliä syksyn 2011 vuosijuhlaottelussa. IFK pelasi surkeasti SaiPaa vastaan ja Kölli lähti kesken matsin pois...
 

Beagle Boy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Luomuteurastajat (RIP)
Jäädytetyt numerot päivitettiin vastaamaan mestaruusviirien tyyliä syksyn 2011 vuosijuhlaottelussa. IFK pelasi surkeasti SaiPaa vastaan ja Kölli lähti kesken matsin pois...

OK. Hyvä!

Itseltä mennyt koko juttu tutkan ohitse.

Taas sitä on maailma vähän parempi paikka.

Edit. Löytyy näköjään YouTubesta videokin.
 
Viimeksi muokattu:

torpeedo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Lunkan väärintorjutut voitot
Mä oon sit nähnyt samaa unta! :D Ei vaan joo, just noin se oli.

Jos oikein muistan se matsi alkoi Urhon lähetysten osalta kaikkea muuta kuin mairittelevasti. Hienoa hetkeä jäällä ei näytetty juuri lainkaan vaan nämä valopäät keskustelivat studiossa aivan diipadaapaa.
 

-Kantor-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Feikkiheikit
Onko kukaan bongannut numeroa #11? Oli kuitenkin IFK-vuosinaan liigan ylivoimaisimpia pelaajia ikinä ja yksi mestaruuden -98 kulmakivistä.
 

Päivi11

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK Helsinki
Jos oikein muistan se matsi alkoi Urhon lähetysten osalta kaikkea muuta kuin mairittelevasti. Hienoa hetkeä jäällä ei näytetty juuri lainkaan vaan nämä valopäät keskustelivat studiossa aivan diipadaapaa.

EOS, olin itse katsomossa. :)
 
Taidanpa olla melkoisessa oppositiossa näkemykseni kanssa, mutta jotenkin tuo IFK:n mainoskampanja ei minua sytytä. Onhan se hienoa, että seuran perinteitä vaalitaan ja niistä ollaan avoimesti ylpeitä. Kuitenkin tämän vuotinen kampanja on hyvinkin hmv. Suurimpana ongelmana koen kuitenkin sen, että kampanja tuntuu tällä kertaa meille jo koukussa oleville suunnatulta. Ei satunnaiskatsojat keskimäärin tiedä kuka on pelannut esimerkiksi numerolla 7. Kampiksen numeroista 64 ja varauksin 16 osataan yhdistää suoraan tiettyyn pelaajaan. Muutenkin nuo nykyiset mainokset ovat mielestäni visuaalisesti tylsiä. Tyylikkäitä toki mutta tylsiä.
 

Iker

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ensi syksynä Ikonin eli Lennun naama bussipysäkin kokoisena pitkin pääkaupunkiseutua, siinä kampanja joka painuu mieleen brändijätkälle ja naapurillekin. Ja mikä parasta, saattaa sytyttää Ikonin jopa palaamaan himaan.

Ihan hyvännäköinen ja näkyvä kampanja tämä on, lenkilläkin kiva kun vähän väliä edessä siintää seuraava punainen Kamrat pelinumeroineen. Väkisinkin siinä alkaa pyöriä videopätkät päässä menneistä vuosista ja miksei tuoreemmistakin ajoista.
 

Helsing#65

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oilers, sympatiat myös Senators & Hurricanes
Täytyy tulla naapuristakin antamaan rispektiä teidän mainoskampanjalle, joka on oikeasti aika loistava. Sopivan yksinkertainen ja omalla tavallaan myös hauskaa miettiä, että kuka numeron taakse kätkeytyy. Tänäänkin tullut bongattua jo ainakin Kamrat 1, 5 ja 16 juuri äskwn Leppävaaran juna-asemalla. Lisää näitä!

Kelpaisi myös meidän leiristä jonkunlainen mainoskampanja mutta taitaa toimiston katseet olla jossain ihan muussa..
 

Beagle Boy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Luomuteurastajat (RIP)
Kelpaisi myös meidän leiristä jonkunlainen mainoskampanja mutta taitaa toimiston katseet olla jossain ihan muussa..

Teillähän on ollut koko kesän kestänyt kampanja päällä.

Onhan Jokerit tehnyt ainakin minusta hyvää promoa Twitterissä, taisi olla joku aarrejahti josta palkinnoksi kausareita.

TV-kamppis tulee varmaan vielä likempänä kautta, jännä nähdä millainen se on.
 

MJ64

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
TV-kamppis tulee varmaan vielä likempänä kautta, jännä nähdä millainen se on.

Eikä ole edes pyydetty faneja paikalle tällaista varten, joten tosiaankin saapi nähdä millainen sieltä tulee.

Itse olin mukana siinä Sydänfilmissä ja se oli kyllä ihan hauska kokemus joten mielelläni menen uudestaan jos vaan pyydetään ja aika sopii.
 

Bruno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK, NP#4, Україна
Nybari Twiittaa olevansa vaikuttunut harjoitusleiristä. Ilmeisesti nopeutta piisaa, kun Tomppa on onnellinen siitä, ettei kaukalossa ole nopeusrajoituksia.
 

lintu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ei kai HIFKn mainonta ole enää vuosikymmeniin suunnattu stadiin, vaan sinne missä kannattajakunta majailee eli Espooseen ja Vantaalle?

Kyllä, myös Vantaalla ja Espoossa asuu IFK:n kannattajia. Tiesitkö, että myös jopa Keravalla ja Järvenpäässä on kuulemma IFK-faneja. Kyllä stadilainen joukkue herättää mielenkiintoa yli kuntarajojen.

Miksi muuten allekirjoituksessasi on IFK-legenda Darren Boykoon viittaava mainos? Kyllä minäkin arvostan esim. Janeckyn pelitaitoja vaikka erittäin vastenmielisenä pelaaja häntä pidänkin, mutta en nyt häneen allekirjoituksessani viittaisi. Mutta hienoa, että sinäkin kunnioitat loistavia legendoja yli seurarajojen. En olisi toki sinusta heti uskonut.
 

Saskatoon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bruins, Wild, HIFK, Hyvinkään Tahko
Kyllä, myös Vantaalla ja Espoossa asuu IFK:n kannattajia. Tiesitkö, että myös jopa Keravalla ja Järvenpäässä on kuulemma IFK-faneja. Kyllä stadilainen joukkue herättää mielenkiintoa yli kuntarajojen.

Vissiin ympäri uudenmaan noita mainoksia löytyy, kun niinkin pohjoisessa kuin Hyvinkäällä on noita näkynyt. Itse olen bongannut nyt täältä #1, #16, #35 ja #64
 

Jermu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mistähän lähtien Leppävaara on ollut Stadia.

Urpåt.

Montako mainosta olet ehtinyt jo sotkemaan / rikkomaan? Siinä voi tovi vierähtää, kun mopoautollasi kierrät koko Espoon tarkistamassa, ettei mikään stadilaissseura pääsee mainostamaan väärän kunnan puolella.
 

fiftyeight

Jäsen
Suosikkijoukkue
Iddrott Förskott Puukädet
Kyllä, myös Vantaalla ja Espoossa asuu IFK:n kannattajia. Tiesitkö, että myös jopa Keravalla ja Järvenpäässä on kuulemma IFK-faneja.
- - -
En olisi toki sinusta heti uskonut.

Näinpä, olen asunut Stadissa, Järvenpäässä, Espoossa ja nyt Vantaalla. Ts. Suur-Helsingissä.

Ja G on tunnetusti kaappi -IFK-fani.
 
Suosikkijoukkue
Semo tutti parrucchieri.
Ei kai HIFKn mainonta ole enää vuosikymmeniin suunnattu stadiin, vaan sinne missä kannattajakunta majailee eli Espooseen ja Vantaalle?

Ja ilmeisesti myös Steissin metroaseman rullaportaiden alapäässä majailevat kanssa. Siellä on #7, kun joku sitä kaipaili.
 

Puscutractori

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Harri Olli, rahaton ManC, NP#32, DEFC #62
Onkohan Espoon Lippajärven K-kaupan edessä olevalla bussipysäkillä ollut kyseistä mainosta? Ainakin pysäkin lasit oli hajotettu ansiokkaasti.
 

aquanqua

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Espoossa ja Vantaalla asuu lähes puoli miljoonaa ihmistä, olisi IFK.n tilanteessa hyvin järkevää olla mainostamatta näillä kasvavilla alueilla, varsinkin aikana, jona pk-seutu on kehittymässä enemmän ja enemmän yhtenäiseksi kaupunkialueeksi.
 
Viimeksi muokattu:

lunar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Real Madrid
Täytyy kehua teikäläisten dösärikampanjaa, tyylikkäitä mainoksia ovat. Vähemmän on enemmän ja miten se menikään?
 

Vesuri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vyborg Jesters
Kampiksen numeroista 64 ja varauksin 16 osataan yhdistää suoraan tiettyyn pelaajaan. Muutenkin nuo nykyiset mainokset ovat mielestäni visuaalisesti tylsiä. Tyylikkäitä toki mutta tylsiä.
Hyvän kampanjan kannalta varsin ikävää, että 64 ei pelaa joukkueessa ja 16 on täysin brändin vastainen lasileuka ja juudas, joka nosteli kanada-maljaa Ilmalassa Jokerien kapteenina.

Muuten erittäin hyvä kampanja. Turhat krumeluurit jätetty pois.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös