Positiivisuusketju

  • 2 812 617
  • 11 225

Tuoppi

Jäsen
En ihan hetkeen ole revennyt näin spontaanisti kuin luettuani tämän seuraavan lauseen:

"On aina parempi olla se, josta puhutaan, kuin se, joka huutelee toisten pöytiin."
-Raimo Summanen-

Mä luulen, että tästä on kaikkien hyvä lähteä hyvillä mielin juhannuksen viettoon.

Sama!

Hyvä kommentti äijältä joka tässä jokin tovi sitten itku kurkussa soitteli kaikkiin mahdollisiin lehtiin vasikoidakseen maajoukkueen pelaajia kannabiksen polttelusta.

Kaiken kaikkiaan tuosta kirjeestä ei voi vetää kuin sen päätelmän että Ramilla alkaa jo nyt vanne kiristää päätä! Kaverilla napsahtaa lopullisesti jo hyvissä ajoin ennen joulua jos kerran jo nyt näkee ulkopuolisia vainoajia! ;)
 

Kaulasuoja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kreikka
Jos tästä jotain positiivista haetaan niin saa Jokerifanien myllyosasto vihdoin tasaväkistä seuraa kun uusnatsiryssät ja hardbassultrasfuckingcommandot käyvät kylässä.

Ja onhan Gagarin Cup aivan vitun siisti nimi palkinnolla. Juri oli kova jätkä. Ei tästä maailmasta montaa kovempaa löydy. Edelle menevät vain Neil Armstrong, Buzz Aldrin, Michael Collins ja Kerkko Koskinen.
 

Orbus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Ja onhan Gagarin Cup aivan vitun siisti nimi palkinnolla. Juri oli kova jätkä. Ei tästä maailmasta montaa kovempaa löydy. Edelle menevät vain Neil Armstrong, Buzz Aldrin, Michael Collins ja Kerkko Koskinen.

Nothing Beats An Astronaut!

Mä oon oikeasti positiivisella mielellä tämän päivän tiedotustilaisuudesta.
 

Raibe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit jälkeen KHL:n
Katselen tuhat kertaa mieluummin tiistai-illan vääntöä Jokerit - Kazan, kuin esimerkiksi Ilvestä tai Saipaa. Minä haluan nähdä Euroopan parhaita pelaajia meillä sekä vastustajilla, hienoja suorituksia, huikeaa yksilötaitoa jne. Ainut mitään jään paskaliigassa kaipaamaan on IFK. Silti muutto KHL:ään aiheuttaa positiivisia tunteita!
 

Hande75

Jäsen
Suosikkijoukkue
LiverpoolFC, Jokerit, suomalaiset NHL:ssä ja Lauri
Kaikki luulevat, että Jokereiden kaikkien aikojen lehdistötilaisuus, koskee Hartwall Areenan myyntiä, mutta ei se koske sitä, vaan Eero Kilpeläisen sopimuksen ulosostoa ja maalivahdin hankintaa. Varma tieto!
 

Max Power

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit 1967-2013
Katselen tuhat kertaa mieluummin tiistai-illan vääntöä Jokerit - Kazan, kuin esimerkiksi Ilvestä tai Saipaa. Minä haluan nähdä Euroopan parhaita pelaajia meillä sekä vastustajilla, hienoja suorituksia, huikeaa yksilötaitoa jne. Ainut mitään jään paskaliigassa kaipaamaan on IFK. Silti muutto KHL:ään aiheuttaa positiivisia tunteita!

Mutta pääsetkö näkemään sitä paikan päällä kyn rybyt hinnoittelevat matsit pilviin? Jokerit kuluu kotimaan sarjoihin, koska Jokerit on suomalainen joukkue.Yksinkertaista. Homman pitäisi toimia samalla tavalla kuin Euroopan futissarjoissa eli kansalliset sarjat ja parhaat pelaavt vielä Mestareiden Liigaa ja muita eurocupeja.

Pakko sanoa, että skenaario, jossa hallilla olisi venäjänkieliset kuulutukset ja opasteet+täynnä janareita ja venäläisiä, herättää oksennusreaktion.
 
Suosikkijoukkue
Jokerit, Detroit Red Wings
Nyt se on totta; oma rakkaus, Jokerit, siirtyy pelaamaan maailman toisiksi kovimpaan kiekkoliigaan!
 

Cobol

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalainen jääkiekko
Paljon on mietteitä kumpaankin suuntaan mutta kyllä tämä kuitenkin enemmän positiivinen ratkaisu on. Hienoa että ensimmäinen KHL-seura Suomesta on Jokerit. Kuten sekin, että resursseja mm. pelaajabudjetin osalta saadaan erittäin merkittävästi lisää. Ja kaiken lisäksi - kuin kirsikkana kakun päällä - saadaan siis uusi maalivahti. Tämä hankinta mahdollistaa menestyksen jo ensi kauden playoffeissa eikä tarvitse Kilpeläisen sulamisia katsella.

Kaiken kaikkiaan loistava päivä.
 
Suosikkijoukkue
Jokerit, #88 Kane, Blackhawks, Världen's bästa #65
Tärkeintä on se, että Jokerit pysyy aina ja ikuisesti Helsingin Jokereina. Harkimo ei tule siitä luopumaan. Kaiken kaikkiaan mielenkiintoinen tulevaisuus edessä, pahinta ei onneksi tapahtunut. Nautitaan viimeisestä kaudesta SM-Liigassa yhdessä ja sen jälkeen sirrytään isoimpiin valoihin.

Minä, Me, Jokerit!
 

Wildcard

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit
Punakeltainen sydän ei koskaan kuole kun mä JOKEREITA SEURAAN. Ja nautitaan tosiaan viimeisestä SM-liigakaudesta.

Hienoa Hjallis, joko saa ostaa kauden 2014-2015 KHL kausareita ?
 
Suosikkijoukkue
Jokerit, Philadelphia Flyers
Itse kyllä tykkään aivan helvetisti tästä siirrosta KHL:ään. Viime kaudella leipoi sm-liigan touhu niin pahasti kiinni, että oikeastaan siirto minne tahansa olisi ollut hieno uutinen. Jokerit siirtyy maailman toisteksi kovimpaan kiekkoliigaan ja kehittyy entisestään, pakko tykätä.
 

Steegil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit 1967-2014, Ducks sympatiat Coyotes & Jets
Mutta pääsetkö näkemään sitä paikan päällä kyn rybyt hinnoittelevat matsit pilviin?

Miksi luulet että lippujen hinnat nousisivat pilviin? SKA:lla on keskilipun hinta 20 dollaria ainakin sen nuoremman uuden jannun mukaan. Luuleeko porukka oikeasti, että kaudesta 2014-2015 lähtien Jokereiden runkosarjamatsi maksaisi jotain 50€?
 

Aurinkotuuli

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK & useat muut punapaidat & Pallopojat
Ihanaa Elton ihanaa....

Upea juttu!

Yksi kausi vielä sm-liigassa ja sitten kohti kirkkaampia valoja!

Minä, Me, Jokerit!

....vain yksi kausi enää Hjördistä. Viimeinen sitaatti Bliss-robotilta Isaac Asimovin Säätiö-kirjasta Foundation´s Edge "I/We/Gaia.". Mitään omaa ei siis koskaan ollutkaan....
 

Phåål

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit, Nurmijärven Kurra, HC Boners
Ajatelkaa, Eteläpääty on nyt Suomen upein ja hienoin. Nyt on sielläkin nostettu sitten vähän tunteita, nyt voitte olla Euroopan parhaita!

Me kaikki muut varmasti seurataan perästä kun siellä on vastustajien kannattajia vähän erilailla kuin Saipa-peleissä. Veikkaan, että tunne vain kasvaa HW:lla!

Erittäin innoissaan tästä uutisesta!
 

Jeasdp

Jäsen
Suosikkijoukkue
Semir Ben-Amor
Jokerit on lähtenyt hienosti edistämään monikulttuurisuutta! Kun Helsingissä on jo perinteikäs ruotsinkielistä vähemmistöä edustava seura, saatiin nyt myös venäläisvähemmistölle oma kotipesä ja seura. Jos huhu siitä, että seuran nimeksi tulee Lokomotiv Khelsinki (noin kai se translitteroidaan kyrillisistä kirjaimista) pitää paikkansa, tämä prosessi täydellistyy.

Minä, Me, Локомотив Кхелсинки!!

Siis eikö näitä paskaviestejä voi tunkea johonkin muuhun topikkiin kuin meidän positiivisuusketjuun?
Plussaa tässä KHL-siirrossa on myös se, että näitä näätä-juntteja ei tarvitse enää tulevaisuudessa katsella.
 

Iku-Turso

Jäsen
Suosikkijoukkue
NYR
Siis eikö näitä paskaviestejä voi tunkea johonkin muuhun topikkiin kuin meidän positiivisuusketjuun?
Plussaa tässä KHL-siirrossa on myös se, että näitä näätä-juntteja ei tarvitse enää tulevaisuudessa katsella.

Kyllähän minä ainakin henkilökohtaisesti tulen seuraamaan ja kannustamaan ainoata Suomessa majaansa pitävää KHL- seuraa, joten noita "näätä-juntteja" ja meitä muitakin juntteja todennäköisesti vilisee vain enemmän ja enemmän teidän keskustelutkejuissa, koska kaikkia kiinnostaa. Tosin ensi kaudelle Jokereitten keskustelu siirtyy johonkin KHL topicciin, johon lienevät kaikki sitten tervetulleita.

Kyllähän yksi positiivisimmista asioita on, että jos ja kun KHL- matsissa kuohuu hieman yli, niin jotkut eduskunnan kukkahattusedät ja -tädit sekä jpvuoriset saavat kauhistella ihan rauhassa. Ruutu-Artjuhin parivaljakko vetäisi melko mukavasti väkeä lehtereille. Innoissani jään odottamaan.
 

Zero

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liverpool ja Jokerit. Ja Jukurit nyt mökin takia.
Heh, tullaankohan vuoden, parin päästä jatkoajassa näkemään sellainenkin ihme, että kohdassa suosikkijoukkue joillain lukee esim: Jokerit ja HIFK. Niinkuin nyt lukee vaikka Detroit ja Ilves.
 
Suosikkijoukkue
Suomen suurin ja kaunein
Positiivista on se, että Jokereiden siirtyminen todisti taas meidän olevan Suomen seuratuin urheiluseura. Kaikki kynnelle kykenevä media paikalla ja maaseuduilla revitään nappiverkkareita. Olisivat nyt tyytyväisiä kun Jokerit eivät vie heiltä eikä rakkaalta liigaltaan enää näkyvyyttä.

Sulattelun jälkeen lähden innolla kohti kautta 14-15. Olen aika varma, että Jokereilla on aloituskaudelle nimivahvin joukkue historiassaan.

Positiivista on sekin, että aikuiseksi kasvaneet naapurin kannattajat jäävät kaipaamaan meitä ja me heitä. Toivotaan parasta mahdollista tulevaisuutta molemmille tahoillaan.
 

Puscutractori

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Harri Olli, rahaton ManC, NP#32, DEFC #62
Heh, tullaankohan vuoden, parin päästä jatkoajassa näkemään sellainenkin ihme, että kohdassa suosikkijoukkue joillain lukee esim: Jokerit ja HIFK. Niinkuin nyt lukee vaikka Detroit ja Ilves.

Ehkä uusien sukupolvien kohdalla tapahtuu niin. Mulle Jokerit on ollut rakas ja sopivasti vihaa herättävä paikallisvastustaja liigassa. KHL-Jokerit taas tuntuu yhdentekevältä. Ehkä vilkaisen KHL:n tulokset netistä, mutta siihen se varmaan jää.
 

Deko

Jäsen
Suosikkijoukkue
St. Louis Blues
Yksi parhaista puolista KHL:ään siirtymisessä on ehdottomasti se, että enää ei tarvitse jännittää heinäkuun kynnyksellä millaisia ukkoja löydetään kokoonpanon täyttämättömille avainpaikoille.
 

Varis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, KiVa, EK65
On erittäin positiivista, mikäli nimim Mr. Fox alkaa tuottamaan meidän osioon materiaalia tuolla innolla, kuin on homma lähtenyt nyt liikkeelle. Paljon on sellaisia juttuja, joita pitäisi itsekin tutkia, mutta ei riitä aika, osaaminen tai energia. Hienoa, että jollain riittää.

Positiivista on myös se, että tässä on kaksi aika hienoa vuotta tulossa. Ensin viimeinen liigakausi, joka varmasti on monellakin tapaa ikimuistoinen ja siihen perään sitten joukkueen historian suurin muutos ja ensimmäinen kausi uudessa liigassa. Ei tule tylsää jatkossakaan.
 

Target

Jäsen
Suosikkijoukkue
Löytyy
Onhan HIFK:lla paineita ensi kaudella. Jokerit ovat hallinneet derbyjä. Stadin ykköset -arvonimi on tukevasti Ilmalassa. Jääkö se sinne ikuisesti jää nähtäväksi.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös