Mitä lahjaksi tyttöystävälle

  • 93 908
  • 233

scholl

Jäsen
Just siksi korut voi tiputtaa pois laskuista, kun aitoihin ei oikeasti ole rahaa. Kukaan täysijärkinenhän ei osta rouvalle 200 eurolla korvakoruja, kun pysähtyy hetkeksi laskemaan montako laatikkoa sillä saa itselleen olutta:)

Sehän riippuu siitä, kuinka kalliita lahjoja rouva ostaa herralle. Harva lähtee noissa asioissa tietoisesti hyväksikäytettäväksi, mutta jos on historia sellainen, että on saanut naiselta hyviä lahjoja niin voi itsekin ostaa. Itse esim. olen saanut yhdeltä naispuoliselta kaveriltakin ihan hyvinostettuja lahjoja, joten olen hänellekin sitten ostanut samalla mitalla.

Joku mainitsi jossain ketjussa Vuittonin laukut ja itse yllätyin nyt kuinka halpoja ne ovat. Luulin, että maksaisivat joku ainakin 5krt enemmän. Outoa, että niistäkin tehdään niin paljon feikkejä, kun eivät ole kuitenkaan niin kalliita. Silti ovat rumia kuin faan. Anyway, pointti on se, että Vuittoninkin voi ostaa, jos nainen on ostanut vähintään yhtä paljon lahjoja miehelle. Eikä tarvitse laskea sitä balanssia taskulaskimella, vaan luottaa siihen tuntumaan, että onko tullut kusetetuksi vai eikö.
 

scholl

Jäsen
Zalandon tv-mainos on kyllä mainio. Joka kerran tulee hymy huuleen kun kuulee sen kaverin loppukiljaisun.

Musta se on jotenkin retardeille tehty. Sen vielä ymmärtäisi, jos se jätkä hypistelisi omia vaatteitaan tai kenkiään, mitä on hankkinut, mutta se on joku hemmetin talkkari siellä. Kävin huvikseni katsomassa ko. saittia niin saksalaisittain ajateltuna Zalando ei tunnu kovinkaan kilpailukykyiseltä.
 

Ck

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Toronto Maple Leafs, NHL suomalaiset
Maailman vaikein asia, lahja naiselle. Ainakin itselle. Nyt löysin parhaan, mitä oon keksiny ikinä (ennen oon ostanu aina pelkästään koruja). Eli mitä naiset haluaa, pitää itsestään hyvää huolta, hiukset, kynnet yms. Joten, kampaamosta löytyi mahtava lahja. Ghd:n muotoilurauta, siellä oli vaihtoehtoina pelkästää tuo muotoilurauta tai sitten sellainen lahjapaketti, missä oli myös matkafööni. Tiedän, että tänä jouluna mua ei ajeta lumihankeen.

Edit: Niin ja hinta tuolle raudalle oli 149€ ja paketti oli 209€, sellainen hopean kiiltävä (vaihtoehtoina oli myös kiiltävä kulta tai punainen).
 

Alamummo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool FC, Heiskanen, Lundell, Rantanen
Just siksi korut voi tiputtaa pois laskuista, kun aitoihin ei oikeasti ole rahaa. Kukaan täysijärkinenhän ei osta rouvalle 200 eurolla korvakoruja, kun pysähtyy hetkeksi laskemaan montako laatikkoa sillä saa itselleen olutta:)

Saa aitoja kauniita ja näyttäviä halvemmallakin, kun ostaa hopeisia. Nykyään on myös tosi nättejä ja trendikkäitä pukukoruja tarjolla. Itse esimerkiksi en pidä keltakullasta enkä siitä tehtyjä koruja käyttäisi, valkokulta ja hopea kelpaavat. Oma mies tietää tämän ja on onnistunut ostoksissaan oikein hyvin.

Kuunnelkaa naisianne herkällä korvalla pitkin vuotta, niin tajuatte kyllä vinkit.
 

Tuen Vety

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lätkä Lentää Oy
valkokulta ja hopea kelpaavat. Oma mies tietää tämän ja on onnistunut ostoksissaan oikein hyvin.
Kuunnelkaa naisianne herkällä korvalla pitkin vuotta, niin tajuatte kyllä vinkit.
Meidän rouvalla vähän sama maku metallisten väritysten suhteen. Pelaakin tänä jouluna varman päälle ja ostan hopean värisen lumikolan.
 

Seymon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Punakeltaiset och världens bästa Karlsson
Jos rouva tekee sellaista työtä, että on paljon jalkojen päällä niin jalkahoito on tervetullut eikä edes pahan hintainen. Kunhan joulu lähestyy, niin tarjouksia takuulla tulee, pitää vaan jaksaa kyttäillä. Pienemmillä paikkakunnilla tietysti kilpailua on vähemmän ja tarjoukset sen myötä maltillisempia.
Pienet kiiltävät ja kalliin näköiset on siitä huonoja, että jos ei ole oikeasti kallis niin pukkaa nikkeliallergiaa ja käy käry.

Jalkahoito on tosiaan hyvä idea, vaikka ei olisikaan paljoa jalkojen päällä (siis töissä). Ostin viime jouluna avopuolisolle jalkahoidon ja se kyllä tykkäsi tosi paljon. Samalla tulee tuettua suomalaista työtä ja lahjassa on ekologinenkin näkökulma, kun ei osta mitään krääsää.
 

Keltainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lautp, Saipa ja Veiterä. Ja Hakalin vosut
Saa aitoja kauniita ja näyttäviä halvemmallakin, kun ostaa hopeisia. Nykyään on myös tosi nättejä ja trendikkäitä pukukoruja tarjolla

Lapponia sarjan hopeiset korvakorut maksaa 160-200 euroa, se EI ole minun rahoissani halpa, ei edes "arvokas" vaan "ihan vitun kallis".
 

Keltainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lautp, Saipa ja Veiterä. Ja Hakalin vosut
No ei tietenkään ole väliä, mitä sarjaa ovat. Sattu vaan silmään tyylikkään yksinkertainen hopeinen korvakoru joka oli tätä Lapponia sarjaa. Minähän en ymmärrä tuon taivaallista noista sarjoista ja suunnittelijoista. Katoin vaan että tuossapa on hieno, jahas 186 euroa...
Jos korvakoruja olisi SaiPa-sputnikilla niin ostaisin heti vaikka ei rouva niitä takuuvarmasti käyttäisikään. Mutta ehkä juuri siksi.
 

Keltainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lautp, Saipa ja Veiterä. Ja Hakalin vosut
Nyt löytyi!! kelttikorut.fi, mahtuu työmiehenkin budjettiin. Mitä sanoo Alamummo, kelpaisiko?
 
Suosikkijoukkue
Hiroshima Toyo Carp
Itse olen ottanut sen linjan, että en avokille mitään rihkamaa ostele. Vuosipäivänä voin joko tehdä itse hyvät safkat tai käyttää jossain raflassa, mutta mitään medaljonkeja en hommaa vetolaatikoihin hautautumaan. Mitä siis koetan sanoa on, että kannattaa panostaa enemmän hyviin kokemuksiin, kuin pian unohtuviin tavaroihin.
 

Fedo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Coyotes
Itse ostin paljon erinlaisia helmiä ja muita koruntekovälineitä, niin saa lahjan kohde itse tehdä haluamansa näköisen korun. Helmivalikoima on sen verran laaja, että varmasti löytyy mieluisia vaihtoehtoja ja saapa tehtyä vaikka joka päivä erinlaisen kaula- tai ranneketjun itselleen. On isoa ja pienempää helmeä ja materiaaleja, sekä muotoja on pilvin pimein.
 
Suosikkijoukkue
JYP, Vatanen, Blackhawks
Suunto M5 + GPS pack tuli haettua Intersportista. Ovh näytti olevan 295, mutta 169 siitä köyhtyi loppujen lopuksi. Vähän harmi, ettei kohtuu hinnoissa olevia kunnon vehkeitä kiinteällä GPS:llä ole tarjolla. Myyjä poisti tyylikkäästi 169-lapun, mutta jätti 295-lapun. Sanoi, että kaupan päälle saat hyvän mielen. Nyt vielä joku 40-50 euron lahjakortti erikoisliivikauppaan. Jos ei ole tyytyväinen, niin otan itseeni. Viimeksi eilen vinkunut molempia.
 

Eetu

Jäsen
Kelttikorut ovat minun vaimoni vakiokoruja. Hyvälaatuisia ja hienoja näin miesnäkökulmastakin.

Suosittelen. Etenkin, jos on tapana hukkailla koruja, ei harmita niin paljoa taloudellisesti.
 

pakki3000

Jäsen
Suosikkijoukkue
-
Onhan tää osio myös osittain todella hyvää viihdettä..en nyt itsekään väitä olevani mikään hyvä lahjan ostaja, mutta kyllähän monesta jutusta voi kuvitella vaivaannuttavan tekohymyn naisen naamalle..
 

Kaner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hawks, SaiPa
Onhan tää osio myös osittain todella hyvää viihdettä..en nyt itsekään väitä olevani mikään hyvä lahjan ostaja, mutta kyllähän monesta jutusta voi kuvitella vaivaannuttavan tekohymyn naisen naamalle..
Tämä.

Jos oikein kunnolla haluu yllättää, niin ostakaa vibraattori, millä kaivatte siitä akastanne esiin kullia joka asennossa kinuavan kiimaisen lutkan.
 

Ck

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Toronto Maple Leafs, NHL suomalaiset
Tämä.

Jos oikein kunnolla haluu yllättää, niin ostakaa vibraattori, millä kaivatte siitä akastanne esiin kullia joka asennossa kinuavan kiimaisen lutkan.

Tai vaihtoehtoisesti siitä vibrasta tulee naisen uusi miesystävä. :)
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Ajattelin, että jonkin laadukkaan shaalin tms. lämmittäjän voisin ostaa vaimolleni kirjan lisäksi. Olisiko Helsingin keskustassa jotain laadukasta paikka, josta voisi mokoman pummata kuitenkaan köyhtymättä satoja euroja? Mielellään kymppejä maksaisin siitä korkeintaan. Ei sillä, etteikö vaimo ansaitsisi, vaan ei nyt repeä tuo budjetti vielä(kään).
 

KiVi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nanna Karalahti
Ratkaisin ongelman olemalla ostamatta mitään. Sovittiin, ettei toisen merkkipäiviä tarvitse kunnioittaa lahjalla, koska kumpikaan ei siitä touhusta innostu. Jos joskus keksin jotain rahalla ostettavaa, pidempiaikaista hyvää mieltä aiheuttavaa hyödykettä, ostan varmaan pois kuljeksimasta.

Minun on vaikea keksiä edes oma lahjatoive. Toisen pään sisään meneminen onkin sitten täysin epätoivoista. Vaatteet jokainen täysijärkinen ostaa mieluiten itse. Korua en ole koskaan ymmärtänyt. Kuka ei ottaisi mieluummin sitä rahaa puhtaana käteen? Mitä koru antaa kenellekään? Miksi koru? Ajattelun ulkoistamista kultakauppiaille minusta. Koru. Sillä ei tee mitään, hyvällä maulla ostettu ei edes näytä miltään. Ihan käsittämätöntä.
 

Trenchtown

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Ratkaisin ongelman olemalla ostamatta mitään. Sovittiin, ettei toisen merkkipäiviä tarvitse kunnioittaa lahjalla, koska kumpikaan ei siitä touhusta innostu.

Oi voi... sinä et ehkä innostu, mutta tyttösi innostuu. Tietenkin väittää, ettei innostu, mutta innostuu silti. "Sovittiin, ettei toisen merkkipäiviä tarvitse kunnioittaa lahjalla" tarkoittaa, että hänen ei tarvitse kunnioittaa sinun merkkipäivääsi. En voi missään olosuhteissa suositella, että jättäisit huomioimatta hänen merkkipäivänsä. Joulun kohdalla en menisi vannomaan, mutta suosittelen, että huomioit hänet lahjan merkeissä joka tapauksessa. Ei sen tarvitse olla mitään kallista, kunhan se on jotain kallista.

Teet vaikka jotain omin pikku kätösin, siitä naiset tykkää (ei tykkää). Ja jos nyt kyseessä on se promillen mahdollisuus, että hän ei oikeastikaan pahoita mieltään siitä, ettet hommaa lahjaa, niin hommaa silti. Sulla ei ole kuin voitettavaa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös