Vitutusketju

  • 10 560 541
  • 56 142

Swearengen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Fortress Europe, turvattomat tilat
En tiedä varsinaisesta vitutuksesta, mutta kyllästyttää tuo Jokeriosaston itku-Iina, joka spämmää kaikki jokeriketjut täyteen valitustaan.

Flintstone esittää sinänsä ihan perusteltuja pointtejakin, mutta kun se menkkapillun levy jää päälle, niin se ei jumalauta lopu millään, vaan samaa inttäminen jatkuu viesti toisensa jälkeen ilman mitään uutta sisältöä.

No nyt on vuorossa liigatauko, joten hyvä sauma pitää myös JA-breikki.
 

Alamummo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool FC, Heiskanen, Lundell, Rantanen
En tiedä varsinaisesta vitutuksesta, mutta kyllästyttää tuo Jokeriosaston itku-Iina, joka spämmää kaikki jokeriketjut täyteen valitustaan.

Flintstone esittää sinänsä ihan perusteltuja pointtejakin, mutta kun se menkkapillun levy jää päälle, niin se ei jumalauta lopu millään, vaan samaa inttäminen jatkuu viesti toisensa jälkeen ilman mitään uutta sisältöä.

No nyt on vuorossa liigatauko, joten hyvä sauma pitää myös JA-breikki.
Laita ignoreen. Jatkoajan lukeminen muuttuu kertaheitolla mukavammaksi.
 

fiftyeight

Jäsen
Suosikkijoukkue
Iddrott Förskott Puukädet
Vituttaa, kun joku soitti äsken ovikelloa pyytämättä ja yllättäen.
- - -

Jep jep. Mulla toinen katti saa heti hepulin ja menee piiloon kun ovikello soi. Toinen taas on ovella vastassa. En muuten avaa koskaan.

Ovikellon soitto pitäisi kieltää lailla. Eikö nyt prkl nykyaikana voi asioita hoitaa vaikka miten muuten muttei rimputtelemalla.

Muutenkin vituttaa kun painaa duunia kybällä ja sitten taloushallintopäällikkö (ex-avo) vittuilee kun kapakkakierroksella olen käyttänyt firman korttia. Muutama bisse, prkl.
 

Reverent

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Ketuttaa tämä yötyö, varsinkin nyt kun väsyttää yli äyräiden. Ammatinvalinta kysymys.

Väärää vitutusta. Tein vielä vuosi sitten vuorotyötä, johon kuului kerran viikossa yövuoro. Ehdottomasti työurani parasta aikaa pitkine arkivapaineen ja haittakorvauksineen eikä tarvinnut hirveästi kattella kusipäisiä työkavereita ja vielä kusipäisempiä ihmishylkiöitä, joiden kanssa työskentelen. Nykyään vituttaa tehdä toimistorotan viisipäiväistä viikkoa virka-aikana ja paskapalkalla.

Todella hyvin valtio kannustaa opiskelemaan ja kehittämään työntekijöitään. Olin puoli vuotta opintovapaalla ja sain tutkintoni valmiiksi ja työnantaja palkitsi tämän siirtämällä päiväduuniin. Käytännössä tämä tarkoitti vapaapäivien menetystä ja kymppitonnin tappiota bruttotuloissa vuositasolla. Kaiken lisäksi duuni on sellaista, mikä ei voisi vähempää kiinnostaa. Ja viisastelijoille tiedoksi, jatkuva haku muualle on päällä, mutta suhdanteet ovat nykyään sellaiset, että haastatteluunkin pääseminen tuntuu jo saavutukselta.
 

Tadu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Tuli sitten herättyä pirteänä 03:45 melkein 3 tuntia liian aikaisin. Eipä tullut uni, joten söin aamupalaa ja mietin tässä nyt, että mitäs vittua.
 

Janiz80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
VR saatanan VR. Tai vittumaiset / laiskat konnarit.

Meitin emäntä palasi eilen Tampereelta junalla esikoisemme kanssa. Oli laukkujensa ja lapsen kera (turvakaukalossa) mennyt hakemaan rattaita tavaravaunusta Poriin saavuttuaan. Siellä mieskonnari oli kieltäytynyt naiskollegansa kanssa nostamasta lastenvaunuja alas "ettei naisen selkä hajoa tuosta" ja käskenyt nousta itse vaunuun rattaita laskemaan.

Ei jumalauta ole todellista, että kädet täynnä oleva, yksinäinen äiti lapsensa kanssa laitetaan tekemään konnarin hommia. Siinä sitten urpot katselevat vierestä suu auki.

Palautetta lähtee. Rahalle vastinetta, VR.
 

Lunatico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
14.11 THE DAY!

JKL, täältä tullaan, käräjöimään. Vituttaahan se monen vuoden tauon jälkeen käräjäsaliin mennä, varsinkin kun vastapuolella on ex-paraskaveri 15-vuoden ajalta jota ei ole nyt kahteen vuoteen nähnyt. Kiinnostaa kyllä kuulla sitä mulkkua, että miksi teki niin kuin teki ~2 vuotta sitten Jyväskylässä.
 

Bruno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK, NP#4, Україна
Vittu saatana. Mä oon niin täynnä tyhjänpäiväistä paskanjauhamista ja ihmisiä, joille kaikki pitää vääntää rautalangasta. Yhteenkään vastaukseen ei olla tyytyväisiä, vaan aina pitää saada lisäselvitystä.

Muu henkilö:"Moi, lähetkö baariin/leffaan/kävelylle/ihanmihinvaan tänään?"
Minä:"En mä tänään, oon kotona vain."
MH:"Miksi et?"
M:"Ei huvita."
MH:"Miksi ei?"
M:"Ei nyt vaan huvita, haluan olla kotona"
MH:"Mistä se johtuu?"

Antakaa nyt vittu olla jo ekan kerran jälkeen.
Toinen asia, joka vituttaa on naiset, jotka ei vaan tajua. Viikonloppuna oli rautalankarulla mukana, kun väännettiin ettei onnistu. En tule panemaan sinua, ymmärrä nyt.
Eilen meni jo toinen rullallinen, kun piti kertoa, etten aio lähteä 25 kilometrin päähän täältä naisen luokse sen takia, että sillä on kylmä.
"Ei mitään seksiä, lämmitystä vaan". Noille olen kumminkin kertoa ihan selkeästi, että sinusta ei tule minun vaimoni, sinä olet minun kaverini ja jossei kohta muutu, niin et ole sitäkään.
Siltikin tämä eilinen akka tälläkin hetkellä pommittaa Facebookissa chattiviestiä.
 

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
...
Toinen asia, joka vituttaa on naiset, jotka ei vaan tajua. Viikonloppuna oli rautalankarulla mukana, kun väännettiin ettei onnistu. En tule panemaan sinua, ymmärrä nyt.
...

Vituttaa, kun arvaan, että kohta tänne tulee avautumaan HIFK inttikaveristaan - liekö Bruno - ja jomppa_koo ihan muuten vaan.
 

Wod

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Vittu saatana. Mä oon niin täynnä tyhjänpäiväistä paskanjauhamista ja ihmisiä, joille kaikki pitää vääntää rautalangasta. Yhteenkään vastaukseen ei olla tyytyväisiä, vaan aina pitää saada lisäselvitystä.
Ei nyt ihan sama asia, mutta läheltä liippaa. Yksi hyvä kaverini ei kyllä osaa sanoa suoraan mitään. Kysyt että tuletko meille iltaa viettämään tänään. Hän kiertelee ja kaartelee ja on sitä ja tätä, mutta ei ole varma tuleeko hän. Hetikun hän alkaa kiertelemään hän ei tule tai ei ole tähän päivään mennessä tullut, mutta jättää ilmaan sen, että ehkä tulee. Eli en siis vain tajua miksei voi suoraa sanoa, että: "En tule, en jaksa". Se on siinä. Ei ole kovin vaikeaa ja turha vatvominen unohtuu. Pelkääkö hän sitten, että loukkaannun tai jotain. Sekin kyllä kuulostaa kaukaa haetulta. Ja ymmärtäisin, että hän ei ole varma tulostaan, mutta ainakun hän on kierrellyt ei hän ole ikinä tullut. Ärsyttävää.

Toinen asia joka vituttaa on kurkkukipu. En todellakaan jaksa mitään flunssaa saati muutakaan nyt.
 

Musta Nuoli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, TuTo. Varauksellisesti.
Eilen meni jo toinen rullallinen, kun piti kertoa, etten aio lähteä 25 kilometrin päähän täältä naisen luokse sen takia, että sillä on kylmä.
"Ei mitään seksiä, lämmitystä vaan". Noille olen kumminkin kertoa ihan selkeästi, että sinusta ei tule minun vaimoni, sinä olet minun kaverini ja jossei kohta muutu, niin et ole sitäkään.
Siltikin tämä eilinen akka tälläkin hetkellä pommittaa Facebookissa chattiviestiä.

Käske sitä ostamaan viltti tai hankkimaan iso ja karvainen koira sängyn päähän lojumaan, jos on kylmä. Hemmettiäkö sitä jonkun naisen luo menemään "lämmittämään kaverina"? Sen nyt ymmärtäisi, jos nainen tarjoaisi selkeästi seksiä ja itseä kiinnostaisi tarjottu seksi, mutta mikä vitun lämmityskone sitä mies on?

Ei sen puoleen, että minulla edes olisi naispuolisia ns. kavereita. En kyllä täysin moista käsitettä edes sisäistä. Naispuoliset työkaverit, kaverien vaimot/tyttöystävät yms. joiden kanssa voi neutraalisti keskustella asiapohjalta tai small talkia ovat asia erikseen, mutta ei heidänkään kanssa erikseen tule keskusteltua tai kahden kesken. Nainen on joko potentiaalinen romanttinen/seksuaalinen kohde tai nainen ei ole, turha oikeastaan hakea mitään välimuotoja.
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Nainen on joko potentiaalinen romanttinen/seksuaalinen kohde tai nainen ei ole, turha oikeastaan hakea mitään välimuotoja.

En kyllä täysin allekirjoita tätä, koska mielestäni kyseessä on liian pitkälle menevä yleistys.

En ainakaan koe hakeneeni mitään välimuotoa kun minulla on useampi naispuolinen ystävä - siis todella ystävä eikä mikään potentiaalinen seurustelukohde jonka vapautumista kovasti odotan kuin aurinkoa nousevaa. Ei, kyseessä on parhaimmillaankin jo yli vuosikymmenen jatkunut ystävyyssuhde, joka perustuu luottamukseen siitä, että todella ollaan ystäviä eikä etsitä mitään muuta.

Toki naispuolisten ystävieni joukossa on heteroiden ohella bi-seksuaaleja kuin myös lesbojakin, mutta kaikkiin pätee yksi ja sama asia, he ovat ystäviä minulle ja sellaisina todella tärkeitä. Enkä halua rikkoa ystävyyssuhdetta kuvitteellisilla romansseilla tai sänkykamarihommilla. Toisaalta minun on suhteellisen vaikea edes kuvitella, että todellisten ystävieni kanssa ryhtyisin edes rakentamaan mitään muuta - seksisuhdetta tms. Miksi tuhota hyvä ystävyys siihen, että kuvittelee olevan jotain mitä ei ole olemassa?

Minun on myös hyvin vaikea kuvitella sellaista tilannetta, että hylkäisin ystäväni jonkin naisen painostuksen takia. Miksi hylätä heidät? Miksi katkaista vuosien ja vuosien ajan jatkunut ystävyys sen takia, että joku naikkonen niin vaatii? En näe järkeä siinä, että näin tekisin. En etenkään kun on mahdollista, että menettäisin tämän naisenkin myöhemmin, jolloin olisin menettänyt ystäväni kuin myös naiseni. Jos valintatilanne tulee, mielummin lähtee nainen kuin pitkäaikaiset ystävät. Minut otetaan ystävineen tai sitten ei oteta laisinkaan.

vlad.
 

Hejony

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi
Käske sitä ostamaan viltti tai hankkimaan iso ja karvainen koira sängyn päähän lojumaan, jos on kylmä. Hemmettiäkö sitä jonkun naisen luo menemään "lämmittämään kaverina"? Sen nyt ymmärtäisi, jos nainen tarjoaisi selkeästi seksiä ja itseä kiinnostaisi tarjottu seksi, mutta mikä vitun lämmityskone sitä mies on?

Ei sen puoleen, että minulla edes olisi naispuolisia ns. kavereita. En kyllä täysin moista käsitettä edes sisäistä. Naispuoliset työkaverit, kaverien vaimot/tyttöystävät yms. joiden kanssa voi neutraalisti keskustella asiapohjalta tai small talkia ovat asia erikseen, mutta ei heidänkään kanssa erikseen tule keskusteltua tai kahden kesken. Nainen on joko potentiaalinen romanttinen/seksuaalinen kohde tai nainen ei ole, turha oikeastaan hakea mitään välimuotoja.
Eri. Mulla on paljon naispuolisia kavereita, joista osa tosiaan on ihan vaan kavereita. Ystävystyn ylipäätään erittäin helposti tyttöjen kanssa, varsinkin sellainen ensikontaktin luominen on naisiin helpompaa kuin miehiin. Toki aivan lähimmät ystävät ovat miespuolisia, mutta ns. kavereina mulla on varmaan enemmän naisia kuin miehiä. Tälläkin palstalla joku pari päivää sitten totesi, ettei mies ja nainen voi olla kavereita ilman seksuaalista jännitettä. Totta on, että sinkkuna ollessani mulla on paha (?) tapa säätää kaverityttöjen kanssa, ja tämänhetkinen seurustelukumppaninikin on entinen hyvä ystäväni. Vastapainoksi on kuitenkin aivan päinvastaisiakin tapauksia. Yksi esimerkiksi on, jos ei nyt ruma, niin ei ainakaan yhtään millään tapaa seksuaalisesti kiinnostava, mutta erittäin hyvä tyyppi ja tietää urheilusta enemmän ja laaja-alaisemmin kuin useimmat miespuoliset frendini. Ja muutamia muitakin tuollaisia on, joiden kanssa en ainakaan itse säätäisi mitään sinkkunakaan. En toki tiedä onko suhde heidänkin puoleltaan täysin platoninen, mutta uskoisin.

Suurimmaksi osaksi olen tyytyväinen tästä "ominaisuudestani", mutta huonojakin puolia löytyy. Kuten totesin, aivan ne lähimmät ystävät ovat miehiä, ja se johtuu pitkälti siitä, että jo kaksi todella hyvää naispuolista ystävää olen menettänyt sillä, että ystävyydestä seurusteluksi muuttunut suhde on päättynyt eroon. Tällä hetkellä on jo kolmas vastaava keissi menossa, toivottavasti päättyy paremmin, tai siis ei pääty. Tekee eroista tuplasti vittumaisempia, kun eron hetkellä se ystävä jolle asiasta tekisi mieli jutella, onkin se eron toinen osapuoli.
 

MikGo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Leijonat
Vittu.

Oikeastaan kaikki nyt kyrsii. Ei sovi nuorelle miehelle, että on viikonloppuja selvinpäin kun hermot menevät tiukille kuin pianon kieli.
 

Musta Nuoli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, TuTo. Varauksellisesti.
Deja vu -tunne iski, olen tainnut vladin tekstin lukea jostain toisesta ketjusta aikaisemminkin. No, hyvää tekstiä voi pistää useampaankin paikkaan, tai sitten vain asia ja muotoilut olivat samantyyppisiä.

En minäkään nyt ihan mahdottomana pitäisi ajatusta siitä, että joku nainen olisi platonisesti ystävä (tämä edellyttäisi, että olisin läpikäynyt päässäni prosessin, jossa olisin todennut, että tästä naisesta ei syystä tai toisesta ikinä mitään muuta voisi tulla kuin ystävä), mutta silloin suhtautuisin tähän naiseen kuten muihinkin ystäviini, ts. miespuolisiin ystäviini.

Koska en taatusti lähde miespuolistenkaan ystävieni luo "lämmittelemään heidän kanssaan" jos heillä on kylmä, kuten Bronon viestissä mainittiin, niin en ymmärtäisi sen tapaista viestiä myöskään naispuoliselta ystävältä. Silloin kyseessä olisi jonkinlainen paha ystävyyden väärin ymmärtäminen.

Naispuolisen ystävän kanssa voisin mennä vaikka johonkin tapahtumaan tai harrastaa jotain yhteistä harrastusta, kenties vaihtaa ajatuksia tai viettää aikaa, mutta linjana tulisi sitten olla se, että naispuolisen ystävän kanssa voi tehdä samoja asioita mitä miespuolisenkin kaverin kanssa. Teoriassa mahdollista, mutta saattaisi olla käytännössä hankalaa.

Lisäksi miespuolisen kaverin kanssa voi aina jutella vaikkapa naisasioista, mutta sen verran estynyt olen, etten helpolla juttelisi naispuolisen kuvitteellisen ystävän kanssa samoista asioista enkä haluaisi missään nimessä kuulla naispuolisen ystävän kertovan mitään yksityiskohtia jostain poikaystävästään tai aviomiehestään.

Olen myöskin sen verran tylsä ihminen, ettei minulla ole seksuaalivähemmistöihin, etnisiin vähemmistöihin tai vastaaviin vähemmistöhin kuuluvia läheisiä ystäviä. Ihan perinteisiä varhaiskeski-ikäisiä, valkoisia, suomalaisia, lihaa syöviä heteromiehiä ne taitavat olla. Yhdellä heistä on FB-tili olemassa ja satunnaisesti käytössä, joten somettaminen merkitsee suurimmalle osalle väärin kirjoitettua naisten sooloseksiä.
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Deja vu -tunne iski, olen tainnut vladin tekstin lukea jostain toisesta ketjusta aikaisemminkin. No, hyvää tekstiä voi pistää useampaankin paikkaan, tai sitten vain asia ja muotoilut olivat samantyyppisiä.

Tänään kirjoitetusta viestistä oli kyse mutta kun tulit maininneeksi asian, niin todellakin, olen tässä taannoin kirjoittanut samansuuntaisen viestin johonkin toiseen ketjuun ja kenties hyvinkin samoin äänenpainoin.

Todetaan vielä se, että en minäkään ryhtyisi naispuolisten ystävieni sängynlämmittäjäksi - kuten en miespuolistenkaan ystävieni, siinä menee suunnilleen se raja johon ystävyyssuhteessa olisin valmis ryhtymään.

Niin naisten kuin myös miestenkin kanssa olen keskustellut vakavammista asioista - tarkoitan näillä vakavilla asioilla ihmissuhteita, mutta naisten kanssa en nyt kuitenkaan ole ulottanut keskustelua seksiasioihin. Jos niitä jonkin kanssa on tarve purkaa, niin puran sitten parhaimman ystäväni kanssa - kyseessä siis mies. Tai sitten puhun niistä koiralleni, niin hassulta kuin se voikin kuulostaa.

vlad.
 

_Kuusyks

Jäsen
Suosikkijoukkue
SKA Pietari, Afinogenov #61, (Blues & Jokerit)
Jostain syystä en saanut nukuttua yöllä silmäystäkään ja aamulla odotti sitäkin mukavampi yllätys; kahvi oli loppunut. Mukava kombinaatio, mutta näillä mennään!
 

L. Paraske

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Suomi, Arttu Hyry, Hagaby Golf 2
Tämä uusi (tai oikeastaan jo vanha) hymiö-ilmiö iski taas silmille. Eli ei hymiöt vaan "hymiöt". Lopetetaan lause sanaan hymiö. Tähän joku hymiö. Hymiö. Hymiö.

Kait tämä on lähtöisin siitä, kun jotkut pitivät hymiöitä typerinä ja päättivät sarkastisesti lopettaa viestin kirjoittamalla "tähän joku hymiö". Sen jälkeen siitä tuli joku ihme muoti-ilmiö. Mutta jos hymiöt on typeriä, niin kuinka vitun typerää on kirjoittaa hymiö? Hymiö.

Tää voi olla jopa perua siitä, että tälläkin palstalla oli noin 10 vuotta sitten käytössä graafiset hymiöt. Ne otettiin kuitenkin niiden aiheuttaman kuorman vuoksi pois käytöstä ja tämä aiheutti tietysti kirjoittajien keskuudessa nurinaa. Silloin ainakin paljon nähtiin näitä *hymiö* ja "tähän tulisi hymiö jos sellaisia olisi vielä käytössä" -tyylisiä letkautuksia.

Itseäni vituttaa lähinnä se, että tuli eilen irtisanouduttua nykyisestä työstä. No se ei itse asiassa vituta varsinaisesti lainkaan, koska uusi ja mielekkäämpi työ odottaa, mutta tässä pitäisi jostain kaivaa motivaatio tehdä vielä kuukausi näitä vanhoja hommia ja vielä mielellään siten, etten kovinkaan ikävää kuvaa vanhaan paikkaan jättäisi.
 

SamSpade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ikurin Vire
Vtuttaa kun olen yrittänyt kaupoista etsiä itselleni talveksi lämmintä hattua, siis turkishattua mallia "Nikita". Kaikki kaupat täynnä jossain halpamaissa tehtyä keinokuituista ja keinoturkiksesta tehtyä paskaa. Työn jälki ja viimeistely on sen näköistä kuin päiväkotilapset olisivat Bostik-höyryissä ne kasanneet.
Keinokuitu on kylmä talvella, keinoturkis irrotta jatkuvasti niitä ärsyttäviä karvoja joita on sitten joka paikassa. Muutenkin oikea turkishattu on pirun hyvä ja kestävä.
Pitää kai lähteä netistä tilaamaan.
 
Suosikkijoukkue
Seksi-Lasse
Varmaan tässä ketjussa mainittu aiemminkin tämä: peräpukamat, tuo istumatyöläisten uskollinen ystävä. Alan Lekurille sain ajankin vasta ensi viikon perjantaille. Ei auta voiteet eikä puikot. Vituttaa vaan.
 

rosba70150

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Vituttaa melko huolella tällä hetkellä. Olin eilen kaverin synttäreillä ja kotiin kulkiessani joku on joko potkinut mut puoliksi hengiltä tai sitten olen kaatunut. Aivotärähdys, etuhampaat lohjennut, nenä murtunut, alahuulessa reikä ja haava otsassa. Muistikortti on tyhjentynyt ilmeisesti tilanteessa samalla. Pitäs varmaan mennä lekuriin.
 

pakki3000

Jäsen
Suosikkijoukkue
-
Vituttaa melko huolella tällä hetkellä. Olin eilen kaverin synttäreillä ja kotiin kulkiessani joku on joko potkinut mut puoliksi hengiltä tai sitten olen kaatunut. Aivotärähdys, etuhampaat lohjennut, nenä murtunut, alahuulessa reikä ja haava otsassa. Muistikortti on tyhjentynyt ilmeisesti tilanteessa samalla. Pitäs varmaan mennä lekuriin.

Tärkeintä kuitenkin on ettei takalisto ole sen suuremmin arkana? Vyönsolki oli kiinni?
 

Haidekkeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kalpa, Jokipojat, Corey Perry
Opinnäytetyö kaverin kanssa

Vituttaa just se mitä otsikossa lukee. Kohta puolitoista vuotta ollaan kaverin kanssa tehty amk-opparia. Työt ovat menneet jokseenkin tasapuolisesti siihen asti kunnes kaveri päätti käyttää joka helevetin itseopiskeluviikon työntekoon. Selityksiä kuultu miljoonia miksi omat hommat on joko myöhässä tai juosten kustusti tehty. Tuosta kaverin juosten kusemisesta johtuen työtä on jouduttu palauttelemaan ja saamaan bumerangina takasin noin sen seitsemänsataa kertaa.

Pääsimme vihdoin seminaariin esittämään työmme ja kaveri lupasi lukea työn läpi kirjoitusvirheiden varalta ennenkuin lähetämme työn opponoijille. Luotin kaveriin. Seminaarissa opponoijat sanoivat työn olevan täynnä kirjoitusvirheitä, kesken päättyviä lauseita, lähdeviitteet päin persettä etc... Kyllä suorastaan hävetti. Nyt meni noin viikko että sain kaikki alakouluikäisen tekemiltä vaikuttavat kirjoitusvirheet, atk-ulkoasun sun muut siihen kuntoon että työ lähti tarkistukseen. Nämä virheet 30-vuotiaalta, aikanaan pro-gradunkin väsänneeltä tyypiltä!!!

Nyt pieni pelko perseessä siltä osin että, kaveri on tehny ns. tieteellisen osion suurimmalti osin lähdekirjoja käyttäen. Yhdessä ei olla pystytty tuota tekemään, johtuen siitä että hän on aina töissä(elättää vaimonsa ja muksunsa(joka tottakai syntyi kesken oppariprosessin)). Itelläkään ole ollut aikaa eikä resursseja noita sen tekstien lähdejuttuja tarkistella, kun välillä on itekin pitänyt töitä tehdä että eläis. Saa nähä millaset plagiointisyytökset sieltä kohta pamahtaa.

Mitä tästä opimme? Tee opinnäyte mieluummin yksin...
Onneksi tää paska on pian ohi, jos vaan luoja suo.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös