PS3: NHL 13 GM Connected-liiga (vain GM)

  • 63 128
  • 796

strapat

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, TB, PattU, Jokerit
Hetken noita selailin ja täytyy sanoa että jotkut tehny tota miten sen sanoisi, "mielenkiintoisia" kauppoja....

Tässä meidän liigassakin näkee mielenkiintoisia kauppoja. Huomaa miten toiset managerit lähtee erillailla rakentaan joukkuitansa kuin mitä ite ajattelee kaupoista.
Ja toisilla painotuksissa toisenlaiset asiat, ja vielä tällä hetkellä moni arvo on pimennossa pelaajilta kun pitäisi olla uusilla hyökkäys ja puolustus painotuksillakin merkitystä..

e. vai tarkoitatko tätä?
linkki konsolifin.net vastaavan liigan siirtokeksustelun
 
Viimeksi muokattu:

Setit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Washington Capitals
Losin kuninkaiden kanssa kaupoilla:

Kunitz, 1st 2014 <-> J. Carter


Setit vahvistaa
Näin kävi, halusin pitää Richardsista ja Kopitarista kiinni ja tämä tarjous Carterista oli paras mitä sain tämän päivän aikana. Oli hienoa elää tämän sentteritilanteen kanssa GM:n elämää, olihan vilkasta viestintää privassa!
 

voittamaton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Edmonton Oilers
Rinaldo siirtyy Flyersistä tiukan väännön jälkeen Detroitiin vaihdossa 4. kierroksen (2013) ja 6. kierroksen (2014) varausvuoroihin.

JKyykka vielä toivottavasti vahvistaa :)
 

voittamaton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Edmonton Oilers
Kiinnostaisko ketään parantaa puolustusosastoa ja ylivoiman viivamiehiä?
Pronger ja Timonen ovat kaupan! Haussa on pääasiassa vahvistusta top 6 hyökkääjiin!
 

fourtyone

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Buffalo ja Nashville kaupoilla.

Nashvilleen matkaa Nathan Gerbe ja 2.kierroksen varaus (2014), ja Buffalo saa kaupassa Nick Spalingin ja 3.kierroksen varausvuoron (2013).

Jonte vahvistaa kaupan.
 

All-U

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bruins
Ottawa ja Edmonton suorittivat treidin, jossa omistajaa vaihtoivat 4.pick 2013 ja Khabibulin. Ottawan motiivina oli hankkia backup Andersonille vain ensi kaudeksi, joten 4M cap hit ei haitannut.
 

Visnovsky

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång, alltid. Vaahteralehdet. HCK.
Mark Stuart (81) on kaupan, Torontoon päin toivottaisiin kovaotteista 3-kentän työmyyrää/grinderia. YV:llä voi ottaa yhteyttä.
 

Lico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks, Helsingin Jokerit
Handzus sekä Boyle tällä hetkellä enää myynnissä, eri paketissa tai yhdessä, kakkossentteriä/kolmossentteriä/top-6 laituria huutaisi kokoonpano. YV:llä kiitos. :)

EDIT: joukkue tietysti San Jose Sharks
 

Jonisti

Jäsen
Suosikkijoukkue
NY Rangers, Kalpa, Україна
Bluesilla olisi tarvetta sille kahdensuunnan pakille (80 - ?) ja top 6 laiturille, mielellään maalntekijä. Varaukset ovat varmaankin kärkipäätä joten ne voivat olla arvokkaitakinn. Tarasenkoa tuskin on rosterissa vielä alkuun.
 

Varis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, KiVa, EK65
Varaukset ovat varmaankin kärkipäätä joten ne voivat olla arvokkaitakinn.
Jos Bluesilla onnistut saamaan kärkipään varauksen ensimmäisellä kaudella, niin lienee syytä pohtia josko managerissakin on vikaa. ;)

Sellaisia tarkennuksia Jetsin treidihaluihin, että nuoria pakkeja (tai hyökkääjiäkään) ei kannata kosiskella ikälopuilla pelaajilla ja Enström on sen verran kova hyökkäämään, ettei tosiaan liiku millään jämäpelaajilla ja -vuoroilla. Jos jotain haluaa, niin siitä pitää olla valmis vastaavaa tasoa maksamaankin.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
En kuin pleikkarin puolen. Sielä oli 12 sivua viestejä treideistä niin ei kaikki tullu katsottua. Mutta pari sivua selailin ja niistäkin löytyi pari aika erikoista kauppaa.

Joo. Varsinkin tuo Malkin-kauppa on ihan käsittämätön.

Anteeksi onelineri.
 

Ranksu

Jäsen
Suosikkijoukkue
St. Louis Blues
New York Rangers

Kyselisin, että mistä löytyisi AHL rosterien overallit?


Tällä hetkellä kuulostelen ja tutkailen mitä alan treidaamaan. Näppituntumalta herrat Lundqvist, Bickel, Halpern, Strålman ja draftit 3-5 2013 eteenpäin.

Tässä vielä joukkue kokonaisuudessaan.

Nash(87) - Richards(87) - Gabo(89)
Hagelin(77) - Stepan(82) - Callahan(84)
Kreider(68) - Boyle(78) - Asham(73)
Pyatt(75) Rupp(76) - Halpern (74)

Mcdonagh(86)- Girardi(85)
Staal(85) - Strålman(73)
Del Zotto(83) - Bickel(73)

Lundqvist(91)
Biron(77)
 
Viimeksi muokattu:

Visnovsky

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång, alltid. Vaahteralehdet. HCK.
Joo. Varsinkin tuo Malkin-kauppa on ihan käsittämätön.

Anteeksi onelineri.

Aina voi sanoa suoraan, jos saapasta kiristää. Voidaan minun puolestani perua kauppa, jos liiga sitä vaatii. Otetaan se kuitenkin huomioon, että se vaikuttaa moneen joukkueeseen, sillä jos tuo kauppa perutaan, niin kaikki minun kaupat joudutaan perumaan.

Mitä mieltä liiga on tästä? Olen valmis muutoksiin, jos niitä vaaditaan, kuten sanottu.

e: Bernier-kauppaa ei jouduta perumaan, mikäli Malkin-kauppa perutaan.
 

lohipro

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Chicago Blackhawks, Oranje
Aina voi sanoa suoraan, jos saapasta kiristää. Voidaan minun puolestani perua kauppa, jos liiga sitä vaatii. Otetaan se kuitenkin huomioon, että se vaikuttaa moneen joukkueeseen, sillä jos tuo kauppa perutaan, niin kaikki minun kaupat joudutaan perumaan.

Mitä mieltä liiga on tästä? Olen valmis muutoksiin, jos niitä vaaditaan, kuten sanottu.

e: Bernier-kauppaa ei jouduta perumaan, mikäli Malkin-kauppa perutaan.

Tuskin se muille GM:ille kuuluu miten ja kenet treidataan.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Aina voi sanoa suoraan, jos saapasta kiristää. Voidaan minun puolestani perua kauppa, jos liiga sitä vaatii.

Älä meikän viestejä sen pahemmin noteeraa, olen managerina XBOX-puolella ja tämä puoli ei kuulu itselleni tuota seuraamista enempää mitenkään.

Kunhan vastasin tuohon Mäntylän viestiin, jossa taas vastasi omaan viestiini.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös