SM-liigan siirtohuhut kaudelle 2012-2013

  • 4 284 344
  • 4 236
Mä en ihan ymmärrä tätä logiikkaa. Miksei ''joonasraskia'' voi julkaista Kampin screenillä? Entäs jos Jokerit käyttää tätä samaa tempausta kaikkien tämän kauden vahvistusten julkistamiseen yksi kerrallaan.

Jep. Tuskin kovin moni jatkoaikalainenkaan edes tietää miltä näyttää Joonas Rask.

Siinä jo sulle osa vastauksesta. En lähtisi Kekäläisen asemassa tekemään tuollaista tempausta, jos minulla olisi "vain" Rask julkaistavissa. Ei Raskin julkaisu ole edes yhtä "mediaseksikäs" kuin mitä Kärpät julkaisi tänään. Ja ei niitä Oulun Rotuaarin aukion isolla screenillä julkaistu? Eikä nyt puhuttu kuin yhdestä julkaisusta, ei noissa ilmoituksissa ole mitään monikkoja käytetty.

Täytyy olla oikeasti tunnettu naama ja iso nimi, jotta kannattaa tuommoista tempausta tehdä. Ensimmäisenä tuli mieleen Selänne, mutta ei nyt sentään. Lepistön kohdalla tuon tempauksen jo ymmärtäisin.
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Eiköhän Kapanen ole kuitenkin sen luokan ammattilainen, ettei vain rahan vuoksi tule pelailemaan, vaan haluaa voittaa jotain. Ja Jokereissa siihen on hyvät mahdollisuudet. Tuskin sieltä, mitään viimeisiä eläkerahojaan nostavaa "Battagliaa" tulisi. Samanmoinen tapaus kuin Hahl. Ammattilainen viimeisen päälle.
Syntyperäisenä hämäläisenä Kapasta varmasti ellottaa ajatuskin Jokereissa pelaamisesta. Siihen on ainoa tunnettu hoitokeino otsan lompakolla painelu.
 

Viru$

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Täytyy olla oikeasti tunnettu naama ja iso nimi, jotta kannattaa tuommoista tempausta tehdä. Ensimmäisenä tuli mieleen Selänne, mutta ei nyt sentään. Lepistön kohdalla tuon tempauksen jo ymmärtäisin.

Niin meinaat sitten, että screenillä on pelkkä julkaistavan pelaajan lärvi? Kyllä mun mielestä Rask on nimenä aika tunnettu myös muidenkin kuin pelkästään jääkiekkoihmisten keskuudessa, ei toki Joonaksen ansiosta vaan erään Stanley Cup -voittajan. Mun mielestä tässä on nyt enemmänkin kyse siitä, että Jokerit haluaa ensimmäisenä Suomessa kokeilla tällaista uutta ja innovatiivista tapaa julkaista uusi pelaajasopimus mihin myös fanit voivat osallistua tykkäyksien kautta facebookissa. Ei siihen tarkoitukseen tarvita mitään valtavaa vonkaletta.

Ymmärrän toisaalta minkä takia muiden joukkueiden fanit auttavat ylläpitämään tätä hypeä. Onhan se mukava päästä lyömään lyötyä kun screeniltä ei paljastukaan sitä isoa nimeä.
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Syntyperäisenä hämäläisenä Kapasta varmasti ellottaa ajatuskin Jokereissa pelaamisesta. Siihen on ainoa tunnettu hoitokeino otsan lompakolla painelu.

Ai vähän niin kuin Riku Hahlillakin jota ällötti niin paljon että teki jatkosopimuksenkin? No en silti usko että Kapanen on Jokereihin tulossa. Mitä tulee tuohon julkistamiseen niin Sami Lepistö tai Jori Lehterä on sellaisia nimiä joiden kohdalla tuollainen tempaus olisi ihan hieno lisä.

Ja kuka muka tykkää Raskin mahdollisesta tulemisesta Jokereihin niin paljon että sille saataisiin riittävä määrä klikkauksia? Siinä sitten odoteltaisiin sitä julkaisua seuraavan vuoden juhannuksenakin.
 

Haastattelija

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Winnipeg Jets
Syntyperäisenä hämäläisenä Kapasta varmasti ellottaa ajatuskin Jokereissa pelaamisesta. Siihen on ainoa tunnettu hoitokeino otsan lompakolla painelu.

Kyllä se lompakolla painelu aina perunateatterin voittaa.
 

Bronco

Jäsen
Ja kuka muka tykkää Raskin mahdollisesta tulemisesta Jokereihin niin paljon että sille saataisiin riittävä määrä klikkauksia?

Ensin tulee klikkaukset, sitten pelaajan pärstä.

Tuskin tämä megajulkistus silti Raskia koskee. Hänen itsensä kannalta olisi harvinaisen typerää siirtyä Jokereihin ellei sitten useampi kolmikosta Hardt, Lahti ja Pulkkinen vaihda maisemaa.
 

Ritarisydän

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Philadelphia Flyers, Real Madrid
Toisille tavoitteena on vain ja ainoastaan mestaruus, kun taas siellä (nähtävästi) ollaan tyytyväisiä playoffeihin pääsystä. Itse ainakin pelaajana haluaisin sellaiseen seuraan, joka tavoittelee aina mestaruutta. Mutta kuitenkin pitää muistaa, että liigassa on monta muuta jengiä, että niin helppoa sen realisointi ei kuitenkaan ole, vaikka on kuinka hieno strategia ja tavoite.
.

Jos oikein katsoin niin kaudesta 2000-2001 lähtien tähän päivään saakka Jokerit on ollut finaalissa 3 kertaa ja rutiköyhä maalaisperunateatteri 2 kertaa. Onneksi Jokerit ovat voittaneet sentään mestaruuden pelaajabudjetin koossa joka vuosi.
 

Ralph

Jäsen

Deko

Jäsen
Suosikkijoukkue
St. Louis Blues
Syntyperäisenä hämäläisenä Kapasta varmasti ellottaa ajatuskin Jokereissa pelaamisesta. Siihen on ainoa tunnettu hoitokeino otsan lompakolla painelu.

Tän on pakko olla sarkasmia kun miettii kuinka paljon Jokereihin on ollut hämäläistaustaisia tulijoita viimeisen kymmenen vuoden aikana, kaikissa tapauksissa (esim. Kerälä) kun ei rahakaan ole mikään selittävä argumentti. :D

Laitetaan tähän myös bozikin Jokeriosioon kirjoittama viesti:

Olen aikanaan Lepistöstä kirjoittanut ja todennut ettei Jokerit ole ykkösvaihtoehto tai edes kakkonen. Valitettavasti minulla ei ole lähdettä, mutta nyt Sami on kohtuullisen lähellä Jokereita. En tosiaan tiedä, linnut kertoivat, että ensin katsotaan Venäjä ja sitten sm-liiga.

Voin olla täysin kujalla, mutta jos Sami saa suoran NHL sopparin homma on selvä. Oma spekulaatio on, että ei saa. Sitten muut vaihtoehdot eli paljonko Venäjältä irtoaa. Ja sitten tärkein, Keklulla ON tarjous Samille.

Uskoa ei tarvitse, puluilta kuulin.

Toivossa on hyvä elää...
 

Jymäkkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NY Rangers, Ketterä, Saksa (futis), IPV
Mä en ihan ymmärrä tätä logiikkaa. Miksei ''joonasraskia'' voi julkaista Kampin screenillä? Entäs jos Jokerit käyttää tätä samaa tempausta kaikkien tämän kauden vahvistusten julkistamiseen yksi kerrallaan.

No ei vaan voi. Pettymys pärstän paljastuttua olisi faneille melkoinen, ja homma menisi ihan pipariksi. Sama kuin järjestäisi massiivisen ja vihjailisi isoista vonkaleista, ja sitten Mäki-Kokkila ja Tappurainen olisivat ainoat saaliit. Lepistöä itse veikkaan, toivottavasti ei ole Kapanen. Enkä kyllä usko, että on ainakaan vielä, sillä hänellä olisi takuuvarma ulkkaripykälä. Tuskin Keklukaan haluaisi hehkuttaa pelaajalla, jonka menettäminen on vielä sangen todennäköistä. Miten Peltonen tai Selänne ovat edes saaneet esillä tässä?? Molempien todennäköisyys noin nolla.
 

KallesS

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Real Madrid
No ei vaan voi. Pettymys pärstän paljastuttua olisi faneille melkoinen, ja homma menisi ihan pipariksi. Sama kuin järjestäisi massiivisen ja vihjailisi isoista vonkaleista, ja sitten Mäki-Kokkila ja Tappurainen olisivat ainoat saaliit. Lepistöä itse veikkaan, toivottavasti ei ole Kapanen. Enkä kyllä usko, että on ainakaan vielä, sillä hänellä olisi takuuvarma ulkkaripykälä. Tuskin Keklukaan haluaisi hehkuttaa pelaajalla, jonka menettäminen on vielä sangen todennäköistä. Miten Peltonen tai Selänne ovat edes saaneet esillä tässä?? Molempien todennäköisyys noin nolla.

Mestaruuteen on hyvä lopettaa ura. IFK ei ensi kaudella taistele kannusta.

Mielenkiinnolla täälläkin odotellaan kuka sieltä napsahtaa. Kapanen varmaan todennäköisin, mutta ei Selännekkään mikään mahdottomuus olisi. Lepistö ja Noksu ei kyllä mun mielestä ole ihan noin "suuren" jutun arvoista, vaikka kummatkin pelaajat ovat loistavia. Joku isompi nimi sieltä on tulossa tyyliin "Perrin" "Zaborsky" "Selänne"
 

Masculine

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Lepistö ja Noksu ei kyllä mun mielestä ole ihan noin "suuren" jutun arvoista, vaikka kummatkin pelaajat ovat loistavia. Joku isompi nimi sieltä on tulossa tyyliin "Perrin" "Zaborsky" "Selänne"

En kyllä ainakaan tuota Perriniä nostaisi isommaksi nimeksi, kuin viime kevään MM-sankarit Lepistö ja Nokelainen, jotka pelasivat tämän kauden vielä NHL:ssa. Sitä en sano etteikö Perrin voisi olla perempi pelaaja, mutta nimenä ei ole noita kahta kovempi. Zaborskykin on vähän niin ja näin.
 

Visnovsky

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång, alltid. Vaahteralehdet. HCK.
Kyllä itseäni nyt alkaa pelottamaan tämä Jokereiden uusi superhankinta, jumalauta jos se on joku Hagman tai vastaava...

Toimistolla pitää olla hereillä ja tehdä samantasoinen hankinta, jos Lepistö nyt menee Jokereihin, niin HIFKhon olisi parempi tulla Lasse Kukkonen tai Juuso Hietanen. Kova kovaa vastaan!

Keller kuulemma pelaa ensi kaudella sm-liigassa, mutta ketjun tavan mukaan, en ole 100% varma mihin joukkueeseen suuntaa.
 

Läskisalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, HauSi
Ai vähän niin kuin Riku Hahlillakin jota ällötti niin paljon että teki jatkosopimuksenkin? No en silti usko että Kapanen on Jokereihin tulossa.

Riksahan oli oikein hyväkin esimerkki. Jos toinen tarjoaa n. 100 000 ja toinen n. 250 000, niin kyllä se mun mielestäni lompakolla painelun tunnusmerkit täyttää. Tosin tässä tilanteessahan ainoa perseilijä oli Kerho naurettavine tarjouksineen. Toivottavasti jotain on opittu.

Kapasen siityminen Jokereihin ei sinänsä olisi mikään yllätys. Käsitykseni mukaan mies on suhteellisen tarkka rahan suhteen. Ja vaikka Kerho olisikin oppinut tapaus Hahlista, niin huipputarjouksiin ei rahallisesti voida vastata. Tämän jälkeen merkkaa "seurauskollisuus", mahdolliset tulevaisuuden omistuskuvioit ja muut asiat, joita en osaa edes arvailla. Luulen kuitenkin, että Suomessa pelatessaan Lallin seura on sellaisessa kaupungissa, johon on Hämptonista helppo ajella.
 

Notsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans Lahde
Ilmeisesti Tero Koskiranta Bluesiin ei olekaan niin varma siirto kuin ollaan puhuttu. Ainakaan muutama viikko sitten lähteeni ei ollut tietoinen tuosta, mutta tän päivän tilannetta en tiedä. Kädet ristissä toivon että jatkaisi meillä Lahessa. Rinkinen ja Jalvanti ovat jo pitempään olleet varmoja Bluesiin menijöitä.
 

VonRetee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Loistavaa markkinointia Jokereilta tälläinen erilainen "mediatempaus"
Heitetään nyt oma noppakin peliin jossa lukee; Sami Lepistö
Kapanenkin ihan potentiaalinen vaihtoehto ja onhan miehen nimen edessä titteli "kultaleijjona" Noh.. mielenkiinnolla odotetaan!
 

Pärde

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Colorado Avalanche
Mestaruuteen on hyvä lopettaa ura. IFK ei ensi kaudella taistele kannusta.

Älä huoli, ei taistele Kärpätkään.

Mikäli itse pitäisi veikata Jokereiden hankintaa, kyseessä on Sami Lepistö. Oma kaveri, tunnetut kasvot ja juuri se, mitä joukkue tällä hetkellä tarvitsee puolustuspäähän. Ison pahvin ja ison julkistuksen arvoinen siis. Toinrn vaihtoehto on Niko Kapanen, mutta tälle en näe niin suurta tilausta joukkueessa. Loistopelaaja silti, ei kahta sanaa siitä.

Kelleristä olisi mielenkiintoista kuulla lisähuhua. Voisin veikata, että ainakin IFK:n tähtäimessä on tämä kaveri.
 

Visnovsky

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång, alltid. Vaahteralehdet. HCK.
Kelleristä olisi mielenkiintoista kuulla lisähuhua. Voisin veikata, että ainakin IFK:n tähtäimessä on tämä kaveri.

Tätä itsekin toivon, mutta luulen että menee Kärppiin, tämä vain villi veikkaus.

Kapanen olisi kyllä täydellinen lisä HIFKhon, kumpa ei vain menisi Jokereihin... Meille vaan Hagman ja Kapanen, niin jengi on valmis! ;)
 

Kyynikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK / HJK + Porin Ässien sympatiakannattaja
Veikkaan Niko Kapasta Jokereihin. En usko Lepistön palaavan vielä ja Selänne lopettaa uransa rapakon takana.
 

Haastattelija

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Winnipeg Jets
En kyllä jaksa uskoa, että Kapanen tulee. Olisi kyllä tuon hankinnan jälkeen melko jäätävä sentteriosasto Jokereilla: Filppula-Eaves-Teräväinen-Hahl-Kapanen-Heino. Siihen kun lisätään se, että keskellä ovat ihan hyvin pelanneet myös Mäki ja Tyrväinen, ei Jokerit sentteriosastoon kaatuisi. Oma veikkaukseni on Lepistö. Melko epäuskoista naurua jonkun Raskin sopimuksen julkistus aiheuttaisi näiden huhujen jälkeen, vaikka hyvä pelaaja onkin. Huomennahan se selviää, tosin kellonajasta ei taida olla tietoa? Jokereiden toimesta ei ainakaan ole vielä edes ilmoitettu tästä spektaakkelista missään muodossa.
 

Pitkävedossa tänään

Päivän pelit:

  • 1
  • x
  • 2
  • 1
  • x
  • 2
  • 1
  • x
  • 2
Slovakia vs Kazakstan
  • 1.20
  • 7.50
  • 9.00
Suomi vs Iso-Britannia
  • 1.03
  • 17.00
  • 30.00
Latvia vs Ranska
  • 1.93
  • 4.10
  • 3.20
Tanska vs Kanada
  • 15.00
  • 10.00
  • 1.10
Itävalta vs Sveitsi
  • 15.00
  • 11.00
  • 1.09
Apua pelaamisen hallintaan pelaamaltilla.fi
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös