SM-liigan siirtohuhut kaudelle 2012-2013

  • 4 284 734
  • 4 236

yki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Joo ei ole Kapasen Niko Jokereiden uusi hankinta.

Noh ei taida olla kukaan, keitä täällä on jokaisen fanin ja "fanin" näppiksiltä oksennettu. Lepistö tai Nokelainen, tai sitten Rask ja Boumedienne. Jälkimmäiset paljon todennäköisempiä. Jokainen voi ottaa ihan rauhassa, tuskin ketään isoa kalaa tulee. Kysymys kuuluu, tuleeko ketään?
 

Major Julli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Puttosen, Järvelän ja Ranniston potkut
Jokereiden vahvistus tulee tosiaankin valmennusryhmään. Nimeä en voi kertoa, mutta tällä hetkellä tämä entinen liigavalmentaja vaikuttaa A-lehtien palkkalistoilla ...

Tuo ei siis ollut totta. Oikeasti, aika korkeaa profiilia kaikki odottavat, oma veikkaus on joku kolmikosta Lepistö, Nokelainen ja Kapanen.
 

Wrighter

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Buffalo Sabres
Voisko joku kirjoitella tänne jotain huhuakin välillä? Keskustelkaa nyt tuosta Jokereiden massiivisesta vaikka Jokereiden puolella.
 

Mark Fox

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Voisko joku kirjoitella tänne jotain huhuakin välillä? Keskustelkaa nyt tuosta Jokereiden massiivisesta vaikka Jokereiden puolella.

Vahva sama tähän. Ei kyllä jaksa lukea Jokereiden mahtavasta markkinointikikasta huhupalstalla yhtään enempää.
 

TSVA

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Tottenham
Voisko joku kirjoitella tänne jotain huhuakin välillä? Keskustelkaa nyt tuosta Jokereiden massiivisesta vaikka Jokereiden puolella.

Vaikka ei sinänsä ketjun aiheeseen liity, mutta kyllähän Lukollakin olisi Vehasen hankinnan kanssa ollut mahdollista saada enemmän näkyvyyttä oikein oivaltamalla. On kuitenkin hyvin todennäköistä että Jokerit ei huomenna julkisuuteen ole rahaamassa aivan Vehasen kaliberin omaavaa pelaajaa.
 

asyouwere

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Vaikka ei sinänsä ketjun aiheeseen liity, mutta kyllähän Lukollakin olisi Vehasen hankinnan kanssa ollut mahdollista saada enemmän näkyvyyttä oikein oivaltamalla. On kuitenkin hyvin todennäköistä että Jokerit ei huomenna julkisuuteen ole rahaamassa aivan Vehasen kaliberin omaavaa pelaajaa.
Pahoittelut ettei vieläkään tule mitään huhua ja jatkan offtopicia, mutta tässä sen eron huomaa. Meinaan sen eron, että Narreilla on toimitusjohtajana änärissäkin vaikuttanut Jarmo Kekäläinen ja meillä Timo "tekstari-timppa" Rajala.
 

Mr.FunnyMan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues, Minnesota Wild
Onkos kenelläkään täällä tietoa Arto Laatikaisen tilanteesta ? Joissakin huhuissa on linkitetty vahvasti Bluesiin ens kaudeks ?
 

Mr.FunnyMan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues, Minnesota Wild
Samaisen jutun minäkin kuulin jo talvella, että sopimus olisi Bluesin kanssa neuvoteltu valmiiksi.

Tämä olisi kyllä erinomainen uutinen näin Blues-fanin kannalta! Saataisiin oma poika takaisin ja kiitos Jypinkylän, nyt olisi myös voittamisesta kokemusta!!

Isoa ruutua olisi Artolle tarjolla kyllä jälleen kerran!
 

jyppimies-82

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Viime viikolla muistaakseni Veikkaaja kertoi varmana tietona. Bluesiin olisi menossa tämän viikon lehden mukaan Eetu Pöysti, Teemu Rinkinen ja ehkä Tero Koskiranta.
 

J.Petke

Jäsen
Voisiko joku saksankielentaitoinen kääntää suomeksi oleelliset kohdat? Mun saksankielentaidolla ymmärtää vain otsikon (se toki lienekin oleellinen pointti).

Hän pitää tätä mahdollisuutta hyvänä saumana päästä urallaan eteenpäin ja kasvaa kiekkoilijana. Sopimus on 2-vuotinen. Tätä mahdollisuutta hän ei voinut jättää käyttämättä.
 

SjV

Jäsen
Voisiko joku saksankielentaitoinen kääntää suomeksi oleelliset kohdat? Mun saksankielentaidolla ymmärtää vain otsikon (se toki lienekin oleellinen pointti).

Googlen avulla pikaisesti: "Ei se ole virallista, mutta minulla on kahden vuoden sopimus allekirjoitettuna. Siirto on minulle suuri mahdollisuus edetä uralla, joten en voinut hylätä tätä tarjousta."
 

kesäesa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Edmonton Oilers, KalPa
Suurin piirtein näin:

25-vuotias Bostonista kotoisin oleva Quirk lähtee Bullsista Suomeen. "Se ei ole vielä virallista, mutta olen allekirjoittanut JYPin kanssa kahden vuoden sopimuksen." JYP oli juuri päättyneen kauden mestari ja sitä pidetään yhtenä parhaimmista joukkueista SM-liigassa. "Tämä muutos on suuri mahdollisuus minulle päästä urallani eteenpäin, joten en voinut hylätä tätä tarjousta".

Edit: Hidas. Perrinin korvaajaksi hankittu.
 

Nypsi

Jäsen
Suurin piirtein näin:

25-vuotias Bostonista kotoisin oleva Quirk lähtee Bullsista Suomeen. "Se ei ole vielä virallista, mutta olen allekirjoittanut JYPin kanssa kahden vuoden sopimuksen." JYP oli juuri päättyneen kauden mestari ja sitä pidetään yhtenä parhaimmista joukkueista SM-liigassa. "Tämä muutos on suuri mahdollisuus minulle päästä urallani eteenpäin, joten en voinut hylätä tätä tarjousta".

Edit: Hidas. Perrinin korvaajaksi hankittu.
Luulen kyllä, että Perrinin korvaajaksi hankintaan joku kovempi nimi. Toisaalta senttereinä ovat jo nyt Hytönen-Lahti-Virtanen. Tiedä sitten jos Hytönen vaihtaa myös maisemaa ja tässä olisi Hytösen korvaaja ja Perrinin jatko tai korvaaja ilmoitetaan myöhemmin.
 

3156155

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Kyllähän Jyp Perrinin korvaajaksi tulee hankkimaan takuuvarmasti lähtökohtaisesti kovemman nimen. Eiköhän tuo Quirk ole varmaan Hubacekin tai Hytösen korvaaja ennemmin kuin Perrinin, vaikka en kyllä ole ottanut selvää pelaajasta edes minkälainen kaveri on kyseessä ja mitkä ovat vahvuudet. Onko kyseinen pelaaja sentteri vai laituri? Asiasta toiseen onko tuo Perrin nyt sitten oikeasti vaihtamassa seuraa.
 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
Pelicans
Eikös Perrin itse ole todennut että jos ura jatkuu, se jatkuu Valtralla. Elikkäs jos Perrin vielä ens kaudella pelaa on joukkue Jyp, muuten menee hokkarit naulaan. Ihan ulkomuistista muistan jostain lukeneeni jotain tämmöistä.
 

Kulttimörkö

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja maajoukkueet
Kyllähän Jyp Perrinin korvaajaksi tulee hankkimaan takuuvarmasti lähtökohtaisesti kovemman nimen. Eiköhän tuo Quirk ole varmaan Hubacekin tai Hytösen korvaaja ennemmin kuin Perrinin, vaikka en kyllä ole ottanut selvää pelaajasta edes minkälainen kaveri on kyseessä ja mitkä ovat vahvuudet. Onko kyseinen pelaaja sentteri vai laituri? Asiasta toiseen onko tuo Perrin nyt sitten oikeasti vaihtamassa seuraa.
Perrin joko lopettaa tai pelaa JYPissä. Hieno mies. Meidän mies.

Hytönen jatkaa JYPissä ja Hubacekistä ei mitään varmaa tietoa ole.

Tämä Quirk puolestaan on omien sanojensa mukaan sentteri, mutta ilmeisesti pystyy pelaamaan laidassakin. Ja toivottavasti tosiaan tämä Quirk ei ole se ykköshaku vaan enemmänkin taustatukea tuomassa sille ykkösnyrkille.
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Osaan jo kuvitella kuinka kaiken maailman kerho- ja saipafanit tulevat provoamaan kun vahvistus onkin vain Joonas Rask tai vaikkapa Bumen jatkosoppari, vaikka tämän huhumyllyn Kapasista ja muista on käynnistänyt aivan muut kuin jokerifanit.

Ja mitä sitten? Tosiasia on että SaiPa- ja HPK-kannattajat hyppisi suunnilleen voltteja jos edes Rask tai Boumedienne tulisi heille. Silti olen sitä mieltä että tällaisen uuden tavan lanseeraamisen yhteydessä nimen ollessa joku Rask on Jokerit itse hölmöillyt ja ansaitseekin kaikki saamansa naurut. Julkaistavan nimen on minusta oltava tunnettu ja kova vahvistus - Janne Lahden todennäköinen lähteminen KHL:ään vapauttaa mukavasti euroja vaikka Janne jokaisen euron arvoinen on ollutkin ja korvaajan löytäminen lienee erittäin vaikeaa.
 

Murmeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Vancouver Canucks
Ja mitä sitten? Tosiasia on että SaiPa- ja HPK-kannattajat hyppisi suunnilleen voltteja jos edes Rask tai Boumedienne tulisi heille.
Hypittäisiin voltteja 0.5p keskiarvon keskinkertaiselle lupaukselle tai yhtä pahalle hasardipakille, jollainen täältä jo potkittiin pois? Ymmärrän kyllä, että teillä on sitä rahaa mutta joku raja provoamisellekin.
 

enigma

Jäsen
Suosikkijoukkue
TuusKi, Nikerit
Hypittäisiin voltteja 0.5p keskiarvon keskinkertaiselle lupaukselle tai yhtä pahalle hasardipakille, jollainen täältä jo potkittiin pois? Ymmärrän kyllä, että teillä on sitä rahaa mutta joku raja provoamisellekin.

Eka kerta kun kuulen Bumen profiloituneen hasardipakiksi ja että Rask on vain _keskinkertainen_ lahjakkuus.

Vastataan nyt itsekkin tähän jokerien arpapeliin, että kyseessä on luultavasti Sami Lepistö. Oma NHL-poika kuitenkin kyseessä jonka paluu eurooppaan on todella lähellä.
 

SirKepola

Jäsen
Suosikkijoukkue
AS Roma
Hypittäisiin voltteja 0.5p keskiarvon keskinkertaiselle lupaukselle.

Hahaha. Joonas Rask on paljon kovempi lupaus kuin Lappeenrannassa on edes nähty viimoisten vuosien aikana. Onko SaiPassa edes pelannut ikinä ketään kenellä on NHL-varausta? Jos ei lasketa mukaan näitä nykyisin jo yli 50-vuotiaita Petri Skrikoja.

Lappeenrantalainen juniorikiekkoilu on pelkkä läppä ja todellisia lupauksia ei ole paljon näkynyt. Sinällään harmi juttu, koska rosterissahan olisi tilaa jos vain osaisi joskus laittaa kiekon maaliin saakka.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös