Tamin Audi pois täältä!

  • 945 853
  • 3 295

Diablo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Urheilullisesti avoimet sarjat
Nyt hakemaan kolaa kaapista ja popparit microsta, siffa-show on taas alkamassa. Itsestä ainakin tuntuu siltä, että Sportin jatkoajan mediahuomiosta 80% johtuu siffasta ja 20% Tamista.
Hahha repesin :) Juurikin näin!

Se huono puoli näissä totisesti on, että kallista työaikaa menee nyt taas hukkaan!

Sportin kannattajat ovat olleet vaatimassa muidenkin sopimusten alaisten pelaajien sopimusten kalliita purkuja ja uusia pelaajia tilalle. Eli he ovat luottaneet seuran hyvään taloudelliseen tilanteeseen. Itse olen sitä mieltä, että näihin kalliisiin pelaajasopimusten purkuihin ei pidä lähteä vaan niillä mennään, ketkä on seuraan hankittu, loppuun saakka.
Tämäkin kääntyy siis vielä niin päin, että jos kuppi menisi nurin, niin Siffa on ollut oikeassa kokoajan ja syyllisiä ovat mm. lukuisat Sport-fanit, jotka ovat olleet kasvattavassa kulupuolta ja vaatineet sitä ja tätä. Siffahan onkin loppujen lopuksi tiennyt konkursista kokoajan, mutta "niinhän nyt käy monille monille urheiluseuroille". Hallituksen rautaisen ammattitaidon miehet unohtuvat tässä vaiheessa hyvin nopeasti.

Onko tämä Hiltusen virallinen kannanotto jäänyt palstaveljiltä/-sisarilta huomioimatta? Tuskinpa sentään, mutta se ei palvele omia tarkoitusperiä loata Sportia ja Tamia sekä joukkuetta. Minullehan tämä on jo tuttua täällä. Olisin toivonut edes yhdenkään asioista perillä olevan Sport-kannattajan korjaavan perättömät väitteet.
Uskomattomasti pystyt vielä yrittää kääntää faktoja. Tuo on tiedote sen jälkeen, kun asiat on saatu jotenkin järjestykseen. Jotain tällästä olet ilmeisesti odottanutkin, ennen kuin sieltä halkopinon takaa taas uskaltauduit esiin.

Jopa Tammisen oli pakko taipua erovaatimuksien alla tuohon pelaajan nimen esilletuontiin. Tietenkin Hiltunen ilmoittaa tuon jälkeen, että kaikki on h*lvetin hyvässä kunnossa!

En tiedä kuinka selvät argumentit sulle pitäisi tuoda, jotta ne tuonne yläkertaan uppoaisivat. Tiedän faktat, ihan joukkueen sisältä, sinä et niitä totisesti halua ymmärtää.

Näitkö mm. Pernaan, Salmun ja Suomalaisen kommentteja RoKi-pelin jälkeen, niissä tavalliselle rivikatsojallekin tuli hyvin selväksi mitä mieltä mm. Tammisesta ollaan.
 
Viimeksi muokattu:

Tuusa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit
Pienellä penaltin uhallakin..Siffa..paljastan sulle suuren salaisuuden. Joulupukkia ei ole olemassa, se on satua. Vähän samanlaista satua kuin se, että Vaasan Sportilla on tällä hetkellä asiat kunnossa;
- taloushuolia ei ole, tai jos on, niin ne talouden ammattilaiset hoitaa ne kuntoon hetkessä.
- pelaajien ja Tammisen välit ovat mitä parhaalla tolalla
- minkäänlaisia vetoomuksia Tammisen ulostamiseksi ei ole koskaan ollutkaan
- Erholtz perheineen tykkää Tammisesta ihan täpöllä
- pelillisiä ongelmiakaan ei ole Tamin maailmanluokan valmennuksessa, vaan kaikki sujuu Mestiksen kalleimmalla pelaajistolla niinkuin pitääkin

Ääh..ei jaksa enempää.
 

Fordél

Jäsen
Et tietenkään käytännössä mitenkään.

Kiitos tästä eli taas vääristelit suotta minun kirjoituksiani.

Jep, mutta mun puolesta asia on loppuun käsitelty. Minä ja muut Tammiseen sekä Sportin toimintaan kriittisesti suhtautuvat olemme viime viikkoina saaneet todisteita niihin asioihin, joista täällä kirjoitettiin jo viime kaudella. Toivotaan Sportin kannaltakin, että Tammisen aikakausi loppuu pian, jotta seuran kaikkien toimijoiden (johto, pelaajat, fanit jne.) energia saataisiin hyödynnettyä olennaiseen eikä sitä menisi vuodesta toiseen Tamin aiheuttamiin ongelmiin. Yhdellä adjektiivilla kuvailtuna (kuvaa sekä henkisesti että taloudellisesti) ja tamimaisesti asia ilmoitettuna: Juhani Tamminen on kuluttava, PISTE.
 

siffa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sport, Kärpät, Detroit Red Wings
Sinähän teet itse tätä samaa jatkuvasti ja varsinkin tässä tämän hetkisessä tilanteessa. Jätät huomiotta nuo 10 muuta juttua ja vain tämä sinun teorioitasi tukeja juttu on "totta".

Minä tukeudun Sportin viralliseen tiedotteeseen asiasta. En tiedä, julkaistiinko se iltapäivälehdissä ja vaikkapa Lapin Kansassa. Muistutan, että Hiltusen antama tiedote on Sportin johdon, Tammisen ja pelaajiston edustajien virallinen kannanotto.

Mitkä ovat muut 10 juttua, jotka olen jättänyt huomioimatta?
 

Diablo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Urheilullisesti avoimet sarjat
Minä tukeudun Sportin viralliseen tiedotteeseen asiasta. En tiedä, julkaistiinko se iltapäivälehdissä ja vaikkapa Lapin Kansassa. Muistutan, että Hiltusen antama tiedote on Sportin johdon, Tammisen ja pelaajiston edustajien virallinen kannanotto.
Pelaajien virallinen kanta oli se, että Tammisesta halutaan eroon. Tätä on tukenut organisaatiossa käytännössä kaikki muut, paitsi Hiltunen (+ ehkä pari muuta kaveria hallituksessa?).

Pelaajat ovat kypsyneet lopullisesti Tammiseen. Viimeisimpään ahdistelukohuun liittyen tapahtui sellaisia asioita, jotka vetivät vadin lopullisesti nurin ja näin yhtenä rintamana pelaajat laittoivat Tammisen erovaatimuksen hallitukselle. Pelaajat olivat asian tiimoilta yhteydessä pelaajayhdistykseen. Lähellä oli, että pelaajat jättävät harjoitukset tai jopa koko RoKi pelin väliin, jolleivät saa tahtoaan läpi. Pelaajayhdistyksen neuvojen pohjalta, pelaajat kuitenkin päättivät, että on parempi kaikkien kannalta, että jäälle kuitenkin mennään.

Tamminen on myös case-Erholtziin liittyen tehnyt muutamia ihmeellisiä temppuja, joita ei viitsi täälä kertoa. Kuten olet sanonut, ei täälä viitsi aivan kaikkea tuoda esiin.

Asioista on ollut lukuisia lukuisia uutisia eri medioissa, jotka olet tietenkin missannut, kun olet sielä metsätöissä ollut. Asiat menivät siis niin pitkälle, että edes näissä asioissa tuttu Neuvostoliittomainen tiedotuslinja ei enää pätenyt. Tällä kertaa omien sisäpiiritietojeni tueksi tuli siis vielä media, ja sen kautta jopa itse pelaajatkin kommentoivat osittain näitä tapahtumia, mikä on erittäin harvinaista tälläisissa asioissa. Niin kireällä pinna on kuitenkin ollut, että pelaajatkaan eivät aivan malttaneet pitää suutaan supussa.
 

Micco!

Jäsen
Suosikkijoukkue
Haluttu muutos
Minä tukeudun Sportin viralliseen tiedotteeseen asiasta. En tiedä, julkaistiinko se iltapäivälehdissä ja vaikkapa Lapin Kansassa. Muistutan, että Hiltusen antama tiedote on Sportin johdon, Tammisen ja pelaajiston edustajien virallinen kannanotto.

Mitkä ovat muut 10 juttua, jotka olen jättänyt huomioimatta?

Yhtä lailla pelaajayhdistys virallisesti kertoi Sport-pelaajien vaatimuksista erottaa TAmminen. Yhtä lailla Hiltunen tämän virallisesti myönsi, mm. Pohjalaisessa. Yhtä lailla Tamminen virallisesti kertoi, että häntä ei pelaajien oppositiot ja vaateet kiinnosta.

Kaikki tahot ovat tuon erovaateen virallisesti myöntäneet. Tamminen itse puhui suoraan pelaajien oppositiosta. Välit ovat tuskin hyvät, jos pelaajistossa on oppositio Tammista kohtaan.
 

TF-79

Jäsen
Suosikkijoukkue
TUTO. Pekka Virran nakkipiirakat.
Pakko huudella hiukan vieraaseen pöytään...
keskiviikon TuTo-Sport ottlusta jäi kuva, ettei asiat todellakaan ole mallillaan, TuTon siirtyessä alussa alivoimalla 1-0 johtoon, otti Kenneth Westerback aikalisän. Aika tulehtuneelta vaikuttava kuva jäi, kun pelaajat lähtevät kentälle aikalisän puolivälissä, kun valmentaja kaivaa taulun esiin ja alkaa näyttää kuvioita. Pelikuri oli täysin joukkueelta kateissa, yksilöinä helvetin hyviä suorituksia monelta jannulta, mutta ei joukkuepelistä tietoakaan, mikä siis mättää?
Teillä on siellä vanha ja arvokas seura, toivotaan ettei se kaadu pelaajien ja valmentajan välisiin ristiriitoihin, jotka ilmeisestikin johtuvat pitkälti päävalmentajan ylisuuresta egosta ja kusipäisyydestä. Tammisella ei tosiaan kovin mairittelevia meriittejä ole viimevuosilta näyttää, ainoa saavutus 2000-luvulla on Sportin saaminen liigakarsintoihin ja viiri katossa. Tosin uskoisin, että sillä joukkueella tuohon olisi kyennyt moni muukin valmentaja. Onko kenties aika ajanut ohi Tammisen? Se on Tamin kunniaksi sanottava, että mies pystyy kokoamaan helvetin kovan joukkueen, mutta pystyykö valmentamaan sitä. Ehkä viisain ratkaisu olisi palkata Tami keväällä, antaa miehen koota joukkue ja heittää pellolle ennen kauden alkua.
 

siffa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sport, Kärpät, Detroit Red Wings
Jep, mutta mun puolesta asia on loppuun käsitelty. Minä ja muut Tammiseen sekä Sportin toimintaan kriittisesti suhtautuvat olemme viime viikkoina saaneet todisteita niihin asioihin, joista täällä kirjoitettiin jo viime kaudella. Toivotaan Sportin kannaltakin, että Tammisen aikakausi loppuu pian, jotta seuran kaikkien toimijoiden (johto, pelaajat, fanit jne.) energia saataisiin hyödynnettyä olennaiseen eikä sitä menisi vuodesta toiseen Tamin aiheuttamiin ongelmiin. Yhdellä adjektiivilla kuvailtuna (kuvaa sekä henkisesti että taloudellisesti) ja tamimaisesti asia ilmoitettuna: Juhani Tamminen on kuluttava, PISTE.

Olen nyt yrittänyt kaivamalla kaivaa, mistä ongelmista on Sportin ympärillä ollut täällä JA:ssa kyse. Kaikki näyttää kulminoituvan parin Sportin pelaajan yökerhotörttöilyyn. Minusta noihin töppäilyihin ovat syypäitä nuo pelaajat, jotka yökerhossa humalapäissään sekoilivat. En saa mitenkään Tamia, Sportin johtoa enkä muita pelaajia syyllisiksi parin pelaajan aiheuttamaan suhteettomaan mylläkkään Sportin ympärillä. Tämän case:n hoito on antanut varmaankin oppia kaikille osapuolille. Itse olen jyrkästi sitä mieltä, että yksikään syytön pelaaja tai hänen perheensä ei saa kärsiä hetkeäkään muiden aiheuttamista teoista. Turhan kauan kesti asian julkitointi ja syyttömät saivat/saavat kärsiä.

Tammisen valmennukseen ja pelien johtamiseen en ole nähnyt kenenkään Sportin sisältä antaneen pienintäkään kritiikkiä. Toivon, että kaikki energiat kohdistuvat jatkossa siihen, että Sport pääsee Tamin johdolla tavoitteeseensa ensi keväällä.

Edit: jaksaisitko, Fordél, kirjoittaa tähän ketjuun vielä noista mainitsemistasi Tamin aiheuttamista ongelmista.
 

sankari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Minä tukeudun Sportin viralliseen tiedotteeseen asiasta. En tiedä, julkaistiinko se iltapäivälehdissä ja vaikkapa Lapin Kansassa. Muistutan, että Hiltusen antama tiedote on Sportin johdon, Tammisen ja pelaajiston edustajien virallinen kannanotto.

Mitkä ovat muut 10 juttua, jotka olen jättänyt huomioimatta?

Tästälähtien kun joku puhuu paskaa, käytettäköön termiä "siffaa"
 

siffa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sport, Kärpät, Detroit Red Wings
Olisiko antaa linkkiä, sillä haluan lukea tämän tiedotteen omin silmin.

Minä luin sen Ilkasta tiistai 17. marraskuuta 2009. HELSINKI/VAASA, STT/Harri Puhakainen. Ilmeisesti ei sitten ole ylittänyt iltapäivälehtien uutiskynnystä, kun on jäänyt monilta huomioimatta. Olikohan edes Lapin Kansassa tätä virallista tiedotetta julkaistu?
 

BobbyFromMars

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Entä mitä mieltä siffa on Tammisen kommentista Veikkaajassa koskien Sportin taloudellista tilaa? Kommenttihan meni tiivistetysti että, jos Sport ei mene keväällä päätyyn asti niin "paratiisi" loppuu ja Sportista tulee uusi Hermes.
 

siffa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sport, Kärpät, Detroit Red Wings
Tästälähtien kun joku puhuu paskaa, käytettäköön termiä "siffaa"

Sehän on hyvä lisä keskusteluihin täällä. Onko siinä lainauksessasi minun kirjoituksestani tätä "siffaa"? Jos on, niin miltä osin?
 

Diablo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Urheilullisesti avoimet sarjat
Olen nyt yrittänyt kaivamalla kaivaa, mistä ongelmista on Sportin ympärillä ollut täällä JA:ssa kyse. Kaikki näyttää kulminoituvan parin Sportin pelaajan yökerhotörttöilyyn. Minusta noihin töppäilyihin ovat syypäitä nuo pelaajat, jotka yökerhossa humalapäissään sekoilivat. En saa mitenkään Tamia, Sportin johtoa enkä muita pelaajia syyllisiksi parin pelaajan aiheuttamaan suhteettomaan mylläkkään Sportin ympärillä. Tämän case:n hoito on antanut varmaankin oppia kaikille osapuolille.
Hyvin käännetty, väännetty ja vähetelty asioita. Osaat Tamin puollustamisen viimeiseen henkäykseen asti, propsit siitä.
Törttöilyyn ovat olleet tietenkin syyllisiä kyseiset pelaajat. Tapauksen jälkeen tapaan hoitaa asioita syyllinen on Tamminen. Sen seurauksena tapahtui asoita, joissa ei ollut mukana vain muutama pelaajaa, vaan käytännössä kaikki pelaajat, jotka vaativat yhtenä rintamana Tammisen eroa. Toki tämä ei ollut ainut tapahtuma, jossa pelaajien kärsivällisyyttä koetellaan, kylläkin isoin yksittäinen sellainen.

Itse olen jyrkästi sitä mieltä, että yksikään syytön pelaaja tai hänen perheensä ei saa kärsiä hetkeäkään muiden aiheuttamista teoista. Turhan kauan kesti asian julkitointi ja syyttömät saivat/saavat kärsiä.
Tämän kun olisi Tamikin aijemmin tajunnut. Syyttömän Erholtzin perheen haukkuminen ei ole myöskään näitä Tamin fiksuimpia vetoja.
 

LaTe_Show

Jäsen
Suosikkijoukkue
Colorado Rockies: 1980-1981.
Minä luin sen Ilkasta tiistai 17. marraskuuta 2009. HELSINKI/VAASA, STT/Harri Puhakainen. Ilmeisesti ei sitten ole ylittänyt iltapäivälehtien uutiskynnystä, kun on jäänyt monilta huomioimatta. Olikohan edes Lapin Kansassa tätä virallista tiedotetta julkaistu?

Siitä en tiedä, mutta lähinnä ihmettelin miksi tämä tiedote ei ylittänyt seuran virallisten kotisivujen uutiskynnystä.
 

Fordél

Jäsen
Edit: jaksaisitko, Fordél, kirjoittaa tähän ketjuun vielä noista mainitsemistasi Tamin aiheuttamista ongelmista.

Ne on täällä käsitelty minun ja vielä ansiokkaammin monen muun kirjoittajan toimesta jo aikoja sitten jos vain kelaat ketjua taakse päin. Ja itse en ole tuota yöelämää koskevaa juttua kritisoinut, joten en tarkoittanut sitä.
 

siffa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sport, Kärpät, Detroit Red Wings
Luetko siffa Veikkaajaa? Jos luet, niin mitä mieltä Silja Hiidenheimon kirjoituksesta ja Tamin vastauksesta siihen? Tämänkin viikon Veikkaajassa Tamia on käsitelty niin Rantasen kuin Kyrönkin kolumneissa.

Hiidenheimon kirjoitus "Sport vei pelaajilta loputkin perusoikeudet" on lukematta. Sen sijaan Tamin vastaus "Naisnäkökulma" on luettu. Kovaa tekstiä ilmeisesti molemmin puolin. Tami ainakin annattaa kolumnissaan raskaalla tykistöllä Siljalle takaisin. Pitää hakea tämän viikon Veikkaaja.

Olen sitä mieltä, että yhteiskunta on muuttunut sitten Tamin, Ketolan, Riihirannan ja kumppanien hienoista ajoista. Minä olen kertonut kantani jo yökerhosekoiluihin. Nykyään media on haukkana saaliilla ja se on otettava huomioon. Julkisuuden paineen on kannettava sekoilutilanteissa aina syyllisten, ei yhdenkään syyttömän. Tämän case:n oppien mukaan mennään jatkossa, joten jotain hyvääkin tässä on nähtävissä.
 

Major Julli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Puttosen, Järvelän ja Ranniston potkut
Tämän case:n oppien mukaan mennään jatkossa, joten jotain hyvääkin tässä on nähtävissä.

Olen pahoillani sanoessani tämän, mutta tekstisi aiheuttavat hervottomia naurukohtauksia. Mutta kun varmaan haluat kommentoida, niin voisitko eritellä ne syyt minkä takia huolimatta Tammisen huippuvalmentajan taidoista Sport on tuolla materiaalilla sijalla kuusi maalierolla +3 ja yli kymmenen pistettä kärkeä perässä?
 

halogeeni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sport
kysymys Siffalle

Kysyn kolmannen kerran samaa asiaa ja jos en nyt saa vastausta niin sitten saa olla.. Eli mitkä ovat sinun painavat perustelusi tai olettamasi syyt sille tosiasialle että Tami ei huippuvalmentajan taidoistaan huolimatta ole enää vuosiin kelvannut päävalmentajaksi SM-liigaan? Tuskin mies muuten Mestis-tasolla toimisi ellei ylemmäs kelpaisi.
 

siffa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sport, Kärpät, Detroit Red Wings
Kysyn kolmannen kerran samaa asiaa ja jos en nyt saa vastausta niin sitten saa olla.. Eli mitkä ovat sinun painavat perustelusi tai olettamasi syyt sille tosiasialle että Tami ei huippuvalmentajan taidoistaan huolimatta ole enää vuosiin kelvannut päävalmentajaksi SM-liigaan? Tuskin mies muuten Mestis-tasolla toimisi ellei ylemmäs kelpaisi.

Tamilla on jo uraa myös SM-liigavalmentajana. Siitä kaikki kunnia hänen muutenkin pitkälle valmentajan uralle. Tami on profiloitunut nostamaan joukkueita SM-liigaan, joten on Sportin onni, että se on saanut valmentajakseen juuri näiksi vuosiksi Tammisen. KooKoohan oli kaapata Tammisen samaan tehtävään jo täksi kaudeksi. Sportin onneksi Hiltunen oli hereillä. Tälläisen pienellä Mestisbudjetilla operoivan Mestis-seuran on saatava intohimoinen ja joukkueen tärkeimmillä hetkillä sytyttävä valmentaja peräsimeen. Näissä projekteissa Tami on vertaansa vailla. Tamin peluuttama 60 minuutin paineen pelisysteemi on nostamassa päätään myös SM-liigassa. Rauman Lukko pelaa samantyylisellä pelisysteemillä ja nuori valmentaja Urama aukoo ovia myös Tammiselle SM-liigaan. Mielestäni Tamminen tulee valmentamaan vielä SM-liigassa, joten on liian aikaista spekuloida tällä seikalla. Palataan asiaan sitten, kun Tami on ripustanut valmentajan hokkarinsa naulaan. Tällä hetkellä Tami on meidän onneksi juuri oikeassa tehtävässä.
 

LaTe_Show

Jäsen
Suosikkijoukkue
Colorado Rockies: 1980-1981.
Tami on profiloitunut nostamaan joukkueita SM-liigaan, joten on Sportin onni, että se on saanut valmentajakseen juuri näiksi vuosiksi Tammisen.

Tämä "profiloitunut" on terminä liioiteltu ja jopa hieman hauskakin, ottaen huomioon sen Tamminen on viimeksi - ja sen ainoan kerran* - nostanut joukkueen SM-liigaan kymmenen vuotta sitten.

Lisäksi on muistettava se, että tämän pitkän uran aikana valmentaja-Tamminen ei ole pääsarjatasolla voittanut yhtään mitään.

EDIT: *) Unohdin tuon TuTo-nousun, mutta siitäkin on jo 15 vuotta aikaa...
 
Viimeksi muokattu:

Blackie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Tämä "profiloitunut" on terminä liioiteltu ja jopa hieman hauskakin, ottaen huomioon sen Tamminen on viimeksi - ja sen ainoan kerran - nostanut joukkueen SM-liigaan kymmenen vuotta sitten.
Väärin. Nosti myös TuTo:n vuonna 1994. Tosin, siitä voidaan keskustella, riittääkö kaksi nostoa vielä profiloitumiseen.
 

Lead Fossil

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaPKo
Tamin peluuttama 60 minuutin paineen pelisysteemi on nostamassa päätään myös SM-liigassa. Rauman Lukko pelaa samantyylisellä pelisysteemillä ja nuori valmentaja Urama aukoo ovia myös Tammiselle SM-liigaan.

Sihvosen mielestä Urama on tullut hyvin tammislaisille linjoille pelitapansa suhteen, mutta kuitenkin Uraman (=Tammisen?) pelisysteemi on uhka suomalaiselle jääkiekolle.
Petteri Sihvonen Urheilulehdessä kirjoitti:
Sanot jutussasi, että Lukon menestyminen on uhka suomalaiselle jääkiekolle. Mitä sillä tarkoitat?

Lyhyesti sanottuna sitä, että Lukon menestys saattaa rohkaista muitakin seuroja siirtymään 90-lukulaiseen retrojääkiekkoon, mikä pahimmassa tapauksessa katkaisee Jukka Jalosen ja muiden innovatiivisten valmentajien luoman pelillisen evoluution. Onnittelen Uramaa Lukon menestymisestä, mutta olen huolissani siitä, onko paluu 90-lukulaiseen retrojääkiekkoon suomalaisen jääkiekon kokonaisedun mukainen asia.

Onko Sihvonen pussissa vai kuka?
 

LaTe_Show

Jäsen
Suosikkijoukkue
Colorado Rockies: 1980-1981.
Väärin. Nosti myös TuTo:n vuonna 1994. Tosin, siitä voidaan keskustella, riittääkö kaksi nostoa vielä profiloitumiseen.

Seison korjattuna. Ja samaa mieltä jälkimmäisen lauseen kanssa.

EDIT: Nyt kun puhuin tuossa aiemmin termeistä, niin mielestäni valmentaja, jonka suurimmat näytöt on kymmenen vuoden takaa - ammattilaisjääkiekko on tulosurheilua - voidaan melkein puhua has-been valmentajana.
 
Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös