Tamin Audi pois täältä!

  • 945 195
  • 3 295

stairox

Jäsen
Suosikkijoukkue
Wanha kunnon divariajan Vaasan Sport, Liverpool FC
Nyt ei naurata yhtään. Oli sitten hallituksessa ongelmia sinne sun tänne, mutta kylmä tosiasia on ettei Tami osaa valmentaa!

En käy katsomassa yhtään peliä ennenkuin tuo Kalju poistuu takaisin Turkuun

KIITOS JA NÄKEMIIN!!!
 
Viimeksi muokattu:

kistrand

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport
Jaa-a nyt minäkin (jääräpäisenä optimistina) olen nähnyt tarpeeksi tästä Tammisen ns. "valmennuksesta", jumaliste jos ei 600 000euron joukkueesta saa enemmän irti niin on kyllä valmentaja surkea. Potkut ja heti!!!
 

Jukka L

Jäsen
Suosikkijoukkue
Mikkelin Jukurit
Joka syksyhän Sport on kontannut ja hävinnyt heikommilleen. Eiköhän se taas iloksi muutu joulun jälkeen.
Itse ihmettelin Tamin uudestaan palkaamista vähintään yhtä paljon kuin Makkosen pestiä Jukureihin.
Edellisen kerranhan Tamin audi poistui Sport vahvuudesta juurikin Mikkelissä kärsityn rökäletappion jälkeen.
Sport leirissä eletään mielenkiintoisia aikoja tosiaan.
 

everon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sport, KHL Jokerit, sympatiat Kärpät
Arvasin, että tästä tulee vielä mielenkiintoinen ilta :)

Ihan sama kuka meillä valmentaa, lopputulos on aina kutakuinkin sama. Uskotteko ihan tosissaan, että homma on valmentajasta kiinni? Jos näin on niin mikäs siinä, pistetään vaihtoon..tuskinpa kuitenkaan se mitään auttaa.

Ei tämä kausi nyt niin huonosti ole käynnistynyt, ainakaan jos vertaa menneisiin kausiin.
 

Anze

Jäsen
Suosikkijoukkue
Maple Leafs, Jukurit.
Laittakee vaan Damikin huoltohommiin, niin kuin me laitettiin Moka-Makkonen. Makkonen heittelee nykyään lättyjä tyhjässä hallissa ja huutelee niille pole, pole..
 

Consta

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport, Tampereen Ilves, Liverpool FC
Tiedän tämän olevan pikemminkin hullun haavetta, mutta en vaadi niinkään potkuja vaan Tamin selkärankaa! Oma-aloitteinen poistuminen vaikkakin sitten muihin tehtäviin organisaatiossa, mutta yhtään peliä ei tämän herrasmiehen tulisi enää valmentaa. Ei tosin haittaisi vaikka Audi ei enää askeltakaan Vaasa Arenassa astuisi.
Tami on tällä hetkellä velkaa faneille ja paljon!
Vaikka taitanee mennä masokismin puolelle, niin haluaisin suuresti kuulla Lafontainen mielipiteen tilanteesta.
 

kumikiekko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HOKKI
Sport ei ole menettänyt vielä mitään, mutta aika huono on kyllä suoritusvarmuus noin kalliilla mieheillä ladatulla joukkueella. Nyt ollaan jäljessä jo 2/3 tahdistakin. Keväthän voi muuttaa kaiken mutta kyllä tuo aika huolestuttavalta näyttää. Eilen D:lle 6-1 hävinnyt jengi tulee ja vie pisteet Vaasasta mennessään. Luulisi että Dream-Teamilla olisi sen verran ammattiylpeyttä että kotona taistellaan tosissaan eikä ainakaan "altavastaajille" hävitä.
 

667677

Jäsen
Tamminen sivuun ja uutta valmentajaa etsimään. Tilapäisratkaisu Kena+Mikko Manner kunnes uus valkku saadaan kehiin. Rahan törsäys saa loppua, tolla materiaalilla tänään helppo kotivoitto, nyt taas kotikentällä takkiin. Mutta hallitus tuskin tekee mitään kun kaikki Tamin talutusnuorassa kun oikeat talousmiehen sai mitan täyteen Tamista.
 

Shearer

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport
Allekirjoitan.

Olin Tamin uudelleenpalkkaamista vastaan alusta asti.

Kyllä valmentajalla on väliä. Sportilla menee alkukaudet (ja loppukaudet) vituiksi siksi, että meillä on aina ollut huonot tai ainakin väärät valmentajat. Tai siis ainakin viime vuodet.
 

Niksi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tiedät sen paremmin. Vai tiedätkö sittenkään?
Olin jo kovaa vauhtia avaamassa Tamille kenkää -ketjun, mutta hyvä että joku ehti jo avaamaan kys. ketjun.

Tamminen on nähty, eikä saa Dream Teamistä MITÄÄN aikaiseksi. Minua kiinnostaa voittava joukkue, ei Dream Team joka häviää joka toisen ottelun. Minä ja hyvin moni fani on kyllästynyt Tamin touhuihin. Paskanjauhantaa joka puolella mediaa ja sitten tulee tälläisiä tuloksia, joista media repii otsikoita. Julkisuutta sekin tietenkin on, mutta...

Tami ulos, Toivola sisään. Tai jos Sport haluaa "yllättää", niin iskekööt sellaisen summan Summaselle, että on valmis nostamaan Vaasan liigakartalle.
 

fågel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sport Vaasa
Juhani vittuun. Ja kauas. Tuskin tulee kuitenkaan potkut koska Vacon on äijän tänne roudannut ja kaikki tietää mikä kyseisen lafkan tärkeys Sportille on. Ihan sama, kaljun johdolla tämä kausi päättyy katastrofiin. Tai ainakin ennen kuin ollaan tavoitteessa. Ens viikon Koo-Koo matsin vielä käyn tsekkaamassa. Jos se on samanlaista kuraa niin en käy yhdessäkään matsissa ennen kuin penkin takana on uusi ukko. Ja hyvän koutsin tai kaksi löytää ihan Vaasasta. Ylimäenpään Kari ja Kiveliön Jari penkin taakse ja olisin enemmän kuin tyytyväinen. Jotain pitää kuitenki tapahtua koska ei tää homma voi näin jatkua.
 

Näsinneula

Jäsen
Suosikkijoukkue
HuPs ja RoPs
Tamminen sivuun ja uutta valmentajaa etsimään. Tilapäisratkaisu Kena+Mikko Manner kunnes uus valkku saadaan kehiin. Rahan törsäys saa loppua, tolla materiaalilla tänään helppo kotivoitto, nyt taas kotikentällä takkiin. Mutta hallitus tuskin tekee mitään kun kaikki Tamin talutusnuorassa kun oikeat talousmiehen sai mitan täyteen Tamista.

Muistakaa, etä Tami nostaa Sportin palkkaa kauden loppuun saakka, jos hänet irtisanotaan. Sehän se rahantuhlausta olisi.
Antakaa miehen hoitaa nyt hommansa. Siellä on muutenkin sitä hallitussotkua tarpeeksi. Ei Sport-laiva mihinkään ole uppoamassa. Se on vain väliaikaisesti kallellaan.
 

stairox

Jäsen
Suosikkijoukkue
Wanha kunnon divariajan Vaasan Sport, Liverpool FC
Muistakaa, etä Tami nostaa Sportin palkkaa kauden loppuun saakka, jos hänet irtisanotaan. Sehän se rahantuhlausta olisi.
Olen jo aikasemminkin sanonut että Sport olisi satavarmasti parempi ilman valmentajaa.

Popsikoon Tami sipsejä radioa kuunneellessa Sportin matseja, sympatiat on nyt jo kaukana. Tuli palkkaa tai ei. Vähemmän harmia mies aiheuttaa jopa hotellisiivoojana SASilla (sponsori, tyhmille valistuksena)!
 

Jääkone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pekin punapaidat!
Tami eilisessä Pohjalaisessa:

"Meidän fokus on harjoittelussa sekä pelaamisessa ja minä johdan sitä orkesteria. pidämme äijät aikataulussa tapahtunista ja siinä missä mennään."

Nyt pitäisi orkesterinjohtajan ja koko orkesterin katsoa pitkään peiliin! Ja kysyä peilikuvalta mistä meille maksetaan!

Mutta jos näin jatkuu... niin koko orkesteriahan ei voi tietenkään vaihtaa, jäljelle jää siinä tapauksessa orkesterinjohtajan siirtäminen sivuun!
 

Ice Hockey

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Nyt olis mielenkiintoista kuulla Siffan mielipide asiasta. Vieläkö Tamin pelikirja puree Sporttiin?

Ei kyllä käy kateeksi tällä hetkellä Sportfaneja.
 

stairox

Jäsen
Suosikkijoukkue
Wanha kunnon divariajan Vaasan Sport, Liverpool FC
Tamin pelikirja =

Joku kallis pakki (samantekevää kuka) pistää kiekon ristikulmaan. Joku kallis hyökkääjä (samantekevää kuka) karvaa. Vastustajan pakki syöttää kiekon omille ja hyökkää. Sportin kalliit pelaajaat (samantekevää ketkä) taistelee omalla alueella saadakseen kiekon takaisin n. 30 sek. Kun kiekko on viimeisin taisteltu takaisin niin kalliit pellajat ovat väsyneet ja pistävät kiekon vastustajan ristikulmaan.

Vaihto.

Here we go again....
 
Viimeksi muokattu:

667677

Jäsen
jäädään kaikki kotiin seuraavasta ottelusta protestiksi Tamia vastaan

Kausikorttilaisena äänestin jo tänään jaloilla enkä mennyt hallille.
 

Baarimikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
KHL
Sehän on jännä juttu, kun P Sihvonen kehuu Tammisen ylivertaisuutta, mutta aina vaan molemmat herrat ovat lopulta pudonneet sieltä pilvilinnoista.
 

siffa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sport, Kärpät, Detroit Red Wings
Nyt olis mielenkiintoista kuulla Siffan mielipide asiasta. Vieläkö Tamin pelikirja puree Sporttiin?

Ei kyllä käy kateeksi tällä hetkellä Sportfaneja.

Kiitos kysymystä. En ole nyt muiden kiireiden vuoksi ehtinyt katsomaan pitkään aikaan Sportin pelejä. Ensi lauantain olen varannut Sport-KooKoo pelille. Kirjoitan sitten tänne, miltä Tamin pelikirja näyttää. Tiedot Kouvolasta kertoivat, että siellä Sport oli ollut vakuuttava. Saa nähdä, miten käy ensi lauantaina.

Itse luotan edelleen Tamiin ja joukkueeseen. En ole kuitenkaan niin tunteeton, etteivätkö pahat kotitappiot K-Vantaalle ja nyt HeKi:lle tuntuisi selviltä pettymyksiltä. Sport on nyt taas siinä tilanteessa 2/3 tavoitteessaan, että Jokipojat on voitettava vieraissa ja KooKoo kotona.
 

YksinLäpi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kausikorttilaisena äänestin jo tänään jaloilla enkä mennyt hallille.

Olen pahoillani vaasalaisten puolesta, että jo varma suvereeni nousijajoukkue konttaa sarjassa "vanhaanmalliin". Tammisen antisuomi kaikkine focuksineen ketonee miehen todellisuudentajusta jo jonkin verran.
Tuolla Jukureiden forumilla oli tästä aiheesta jo keskustelua, kun Jukurit fiilisteli Makkosen opeilla sarjan hännillä, niin... Kumpikohan maksaa seuralle enemmän, valmentajan potkut vai, yleisökato? Mikkelissä tämä tehosi, niin miksei myöskin Vaasassa!?
Paljonko maksaa pelattu piste/budjetti?
 

opelix

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, JJK
Jäitä hattuun!

Turhaa täällä vaahdotaan. Ei tarvi päästä kun 8 sakkiin niin riittää, kun on silloin paketti kasassa. Tätä mantraa ainakin käytettiin 90-luvun Jokereiden kultavuosina. Alkukaudesta peli ei niin kiinnostanut eikä kannattanut hukata kiimaa peliin. Sportilla on niin ylivoimainen rosteri Mestikseen, että tästä on kysymys. Tami tietää ja mä myös. Nyt vaan malttia..
 

Anze

Jäsen
Suosikkijoukkue
Maple Leafs, Jukurit.
Turhaa täällä vaahdotaan. Ei tarvi päästä kun 8 sakkiin niin riittää, kun on silloin paketti kasassa. Tätä mantraa ainakin käytettiin 90-luvun Jokereiden kultavuosina. Alkukaudesta peli ei niin kiinnostanut eikä kannattanut hukata kiimaa peliin. Sportilla on niin ylivoimainen rosteri Mestikseen, että tästä on kysymys. Tami tietää ja mä myös. Nyt vaan malttia..

Sää oot kyllä ihan Spede tai jurrissa. Luultavasti molempia.
 

sekolust

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна, Lostedt, Ben-Amor
Tami eilisessä Pohjalaisessa:

"Meidän fokus on harjoittelussa sekä pelaamisessa ja minä johdan sitä orkesteria. pidämme äijät aikataulussa tapahtunista ja siinä missä mennään."

Tuon voisi ymmärtää myös niin, että kevättä ajatellen nyt treenataan muutaman runkosarjapisteen kustannuksella kovaa. Voisiko joku valaista nyt tilannetta ja kertoa miten Sport treenaa ja voisiko siinä olla syy joukkueen vaisulle pelille?
 

magnum37

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tulevaisuuden Sport
Mä vaadin potkut kaikille näille vierastyöläisille. Olette ihan trolli-spedejä kaikki Paulaa lukuunottamatta. Saisi lähettää mamman tissille melkeen koko lauma!

En mäkään jaksaisi oikeen enää Tamin juttuja mutta: Pelaajilla EI SAA olla tälläistä valtaa, että se on mukana aiheuttamassa valmentajan potkuja. Pelaajat kusevat samalla yleisön ja sponsoreiden varpaille. Onko se hienosti tehty!? Tekeekö aikuiset ihmiset sellaista!?
 

opelix

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, JJK
Tuon voisi ymmärtää myös niin, että kevättä ajatellen nyt treenataan muutaman runkosarjapisteen kustannuksella kovaa. Voisiko joku valaista nyt tilannetta ja kertoa miten Sport treenaa ja voisiko siinä olla syy joukkueen vaisulle pelille?

Itse en tiedä tuosta mutta epäilen tästä olevan kysymys. Tami on ärsyttävä, välillä ylimielinen ja muutenkin pelle. Mutta takuulla tuolla materiaalilla jopa P.Sihvonen saisi joukkueen voittamaan, jos ei kysymys olisi treenijumista tai jostain muusta. Mestiksen taso nyt kun vaan on läpipaska. Se kun on sitä melko lailla liigassakin. Ei tarvitse kuin katsoa millä porukalla koko sarjaa johdetaan.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös