Asia, joka ”avautui” minulle

  • 6 723 044
  • 33 945

HJL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Katso Pallo, Vancouver Cancouver
No voi vittu...

Tajusin yhtäkkiä nimimerkki Vanha Lenin nimimerkin idean. Eipä siinä olekaan mennyt pitkään... Täytynee ottaa vielä pari olutta, etten tunne itseäni aivan totaaliseksi idiootiksi. :)
 

Footless

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs
Avautui sellainen asia, että mitä suurimmalla todennäköisyydellä Footless ja minä olemme tavanneet, kenties meidät on jopa esitelty. Ihan vähintäänkin meillä taitaapi olla (useampi) kymmenen yhteistä tuttua.
Heh, ihan samaa kelasin tuossa eilen. Aika pienet piirit kuitenkin pyörii tässäkin kaupungissa. Varsinkin sunnuntaisin keskustassa sen huomaa.

Avautui eilen etten ole menettänyt yhtään mitään kun olen boikotoinut Onnelaa. Epämääräinen lauma lippispäitä ja persoonattoman näköisiä barbie-klooneja vellomassa siinä edessä. En kestäisi varmaan paikkaa kovinkaan montaa minuuttia.
 

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
Heh, ihan samaa kelasin tuossa eilen. Aika pienet piirit kuitenkin pyörii tässäkin kaupungissa. Varsinkin sunnuntaisin keskustassa sen huomaa.

Mähän en ole alalla, mutta "sattuneista syistä" ystävä-, kaveri- ja tuttavapiiristä varmaan 60 prosenttia on, jollei enemmänkin. Sitä myötä tulee istuttua keskustan baareissakin varmaan useammin viikolla kuin viikonloppuna.

Avautui juuri sellainen asia, että Rocksin synttärit ovat jo tänään, enkä yhtään tiedä, mitä päälleni pistäisin. Jotenkin elin ajatuksessa, että ovat vasta torstaina tjsp.

Ja sitten avautui sellainenkin asia, että vuorokauden vaihtumisen hahmottaminen on äärimmäisen hankalaa. Lueskelin s-postejani ja tarkistin samalla Rocksin synttärikutsun, vilkaisin kalenteria ja ensimmäinen ajatus oli, että voihan pers, ne oli tänään enkä muistanut mennä. Eikä ole ensimmäinen kerta kun näin käy.

Edit. Eikä siis sillä, että jonkun kapakan synttäreille nyt niin erityisesti pitäisi pukeutua, varsinkaan kun kyseessä on Rocksi, eikä esm. Grotesk, jonne muutenkaan ei ihan missä tahansa releissä viitsi marssia. Enemmän kyse on naisten pakonomaisesta tarpeesta löytää juuri se asu, joka päällä tietyssä tilanteessa on mahdollisimman hyvä olla. Kuuluu samaan sarjaan sen kanssa, että harva nainen nappaa vaan kaapista ne alusvaatteet, jotka ensimmäisenä käteen osuvat, vaikkei olisi edes menossa minnekään, jossa joku ne alusvaattet voisi nähdä.
 
Viimeksi muokattu:

Kummeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Washington Capitals
Minulle avautui, että jotain todella kiinnostaa vaalirahakohu. Tai ainakin Jatkoajassa on topicci aiheelle, ja siihen on kirjoitettu jo vähän yli 100 vastaustakin.
 

Teloch

Jäsen
Iltalehden nettiversiota lukiessa minulle avautui, että huumorisivustoilla laajalti käytetty Pedobear onkin "pedofiilien kansainvälinen karhutunnus". Onneksi on asiantuntevaa väkeä opastamassa meitä tyhmempiä.
 

M10

Jäsen
Avautui, että sanonta "paskaa paketissa" tulee siitä, kun Coloradon Susi Ulmala karsiutui Barcelonan alkuerissä ja joku huumorintajuinen lähetti anonyymisti hänelle kotiin oikeata paskaa paketissa kiitoksena kisaturismista ja tuhlatuista verovaroista.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Avautui, että sanonta "paskaa paketissa" tulee siitä, kun Coloradon Susi Ulmala karsiutui Barcelonan alkuerissä ja joku huumorintajuinen lähetti anonyymisti hänelle kotiin oikeata paskaa paketissa kiitoksena kisaturismista ja tuhlatuista verovaroista.
Sharon Osbourne muuten lähetti Tony Iommille samaa tavaraa, ja vielä kauniissa lahjapakkauksessa.
 

Mas@

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Lassi Etelätalo
Paksusuolen tähystys ei tunnu mukavalta. Etukäteen varoitettiin että se voi tuntua epämiellyttävältä mutta tajuhan siinä meinasi mennä, nimittäin sattui. Hoitaja sanoi tosin että erittäin harvoin kyseinen operaatio on noin kivulias, eli huuto ei ollut tyhjänpäiväistä..

Eikä se suolentyhjennyslitkukaan menisi ihan janojuomana, järkyttävän makuista. Tosin se lienee tarkoituskin.
 

moby

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP(#42)
Avautui, että sanonta "paskaa paketissa" tulee siitä, kun Coloradon Susi Ulmala karsiutui Barcelonan alkuerissä ja joku huumorintajuinen lähetti anonyymisti hänelle kotiin oikeata paskaa paketissa kiitoksena kisaturismista ja tuhlatuista verovaroista.

Minulle on kerrottu, että jo aiemmin Marja-Liisa Haemaelaenen sai kunnian kuitata itselleen samanlaisen lähetyksen epäonnistuttuaan jossain viestikisassa. Tämä oli joskus 70-80-luvun vaihteessa.

Avautui että Pirkan maustettu naan-leipä on kohtuullisen hyvää.
 

Yuppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team, Україна

Dynamo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Eikä se suolentyhjennyslitkukaan menisi ihan janojuomana, järkyttävän makuista. Tosin se lienee tarkoituskin.
En ole ollut paksusuolen tähystyksessä, joten tietämättömyydelleni ja tuolle lauseelle nauroin. Minä kun kuvittelin, että jollain letkun tapaisella suoleen truutataan nestettä, joka poistuessaan sitten tyhjentää samalla suolen tjsp. Jouduin lukemaan tuon lauseen kahteen kertaan, ennenkuin valkeni, että jotain risiiniöljyn tapaista laittavat nielemään ennen operaatiota... Oli ekan lukukerran jälkeen sellanen wtf? -olo, ennen kuin hiffasin.
 

Orman Mollis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bruins
And the James Norris Memorial Trophy goes to... Mr.Tommy Salo

Avautui tässä äsken tällainen asia kun selainen IHL:n tilastoja vuosien varrelta, eli Tommy Salo on voittanut kahdesti James Norris Memorial Trophyn urallaan.

Kysessä ei ole suinkaan tämä James Norris Memorial Trophy,, vaan IHL:ssä jaettiin vähiten maaleja runkosarjassa päästäneen joukkueen maalivahdille samalla nimellä kulkeva palkinto kuin NHL:ssä eli
James Norris Memorial Trophy.

Nyt olisi saanut helposti vedon lyönnissä kusetettua meikäläiseltä rahat..
 

Creed Bratton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Itselle avautui, että oma elämä onkin varsin helppoa, kun ei tarvitse kauppaan mennessä miettiä, että tuenko nyt demareita vai keskustaa. Puhumattakaan muista ostoksista tai palveluista.
 

Jewgen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Paksusuolen tähystys ei tunnu mukavalta. Etukäteen varoitettiin että se voi tuntua epämiellyttävältä mutta tajuhan siinä meinasi mennä, nimittäin sattui. Hoitaja sanoi tosin että erittäin harvoin kyseinen operaatio on noin kivulias, eli huuto ei ollut tyhjänpäiväistä..

Olitko yksityisellä vai julkisessa terveydenhuollossa? Yksityisellä todella kivuton operaatio, mutta julkisella puolella voi ko. toimenpiteen suorittaa kuka tahansa harjoittelija.
 

Mietsuslav

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Olitko yksityisellä vai julkisessa terveydenhuollossa? Yksityisellä todella kivuton operaatio, mutta julkisella puolella voi ko. toimenpiteen suorittaa kuka tahansa harjoittelija.

Jos on mutkikas suolisto, niin eipä se putki hyvältä tunnu, vaikka olisi kuinka ammattitaitoinen lääkäri.

Sen sijaan kannattaa pyytää rauhoittavia suoneen. Sopivalla annoksella voi hymyillen tuijottaa kattovalaisinta ja miettiä kuinka hieno keksintö lamppu on, koska ilman sitä olisi paljon pimeämpää. Tällainen asia avautui itselleni hämärän rajamaille menneessä kolonoskopiassa.
 

Konsta Kepuli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Athletic Bilbao, Tahko, Pool, Saints
Avautui juuri äsken että "tiedustelulennolla" oleva Hornetti pitää ihan vitunmoista meteliä. Heppu kävi ilmeisesti katsomassa kuviot kuntoon viikonlopun Helsinki Airshowta varten. Hetken luulin täällä elementtikennostossa viimeisen päiväni koittaneen. Jumalauta mikä mekkala. Tosta muuten tulee vielä sanomista.

Jaaha. Nyt tossa lentää Hawkit... Haukat onkin hiljasia vehkeitä verrattuna herhiläiseen.
 
Viimeksi muokattu:

Grainger

Jäsen
Suosikkijoukkue
La Decimoquarta
Lueskelin tuossa Iltalehteä ja huomasin kuvan, jossa oli kohtuu tuttu maisema. En millään saanut päähäni, että missä olen kyseisen maiseman aiemmin nähnyt, vaikka mietin ja muistelin kevyesti parikymmentä minuuttia.

Sitten lähdin käymään kaupassa ja tadaa, sehän oli meidän kerrostalon parkkipaikan viereisessä risteyksessä otettu kuva. Piti vielä hakea lehti ja vertailla, mutta kyllä se oli tosiaan meidän risteys. Ei ihme, että näytti tutulta, mutta minkä helvetin takia se ei heti tullut mieleen? Hukkasin melkein puoli tuntia elämästäni sitä kuvaa miettiessä.
 

Seymon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Punakeltaiset och världens bästa Karlsson
Avautui juuri äsken että "tiedustelulennolla" oleva Hornetti pitää ihan vitunmoista meteliä. Heppu kävi ilmeisesti katsomassa kuviot kuntoon viikonlopun Helsinki Airshowta varten. Hetken luulin täällä elementtikennostossa viimeisen päiväni koittaneen. Jumalauta mikä mekkala. Tosta muuten tulee vielä sanomista.

Jaaha. Nyt tossa lentää Hawkit... Haukat onkin hiljasia vehkeitä verrattuna herhiläiseen.

Mulle avautui sama juttu. Olin fillaroimassa Malmin hautausmaan kohdalla ja meinasin tippua satulasta, kun se maailmanlopun vekotin pelästytti meikäläisen ja kaikki alueen linnut.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Minulle avautui, ettei yksinään kämpillä selvänä ollessaan pidä mennä etenkään viikonloppuiltana lukemaan jatkoajan KK-ketjua. Tulee perkeleenmoinen himo ryypätä. Ongelmaahan ei olisi jos talossa olisi alkoholia, mutta kun ei ole ja putiikitkin ovat tähän aikaan täällä Neuvosto-Suomessa myyntikiellossa tuon alkoholin suhteen. Ja baareissa ei jaksa riekkua. Naapurissa olisi lesbopari ja toisella puolen kämppää naapurina on 70-vuotias Kyllikki-mummeli. Olisikohan noista kenelläkään nyt myydä mulle viinaa.
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Minulle avautui, ettei yksinään kämpillä selvänä ollessaan pidä mennä etenkään viikonloppuiltana lukemaan jatkoajan KK-ketjua. Tulee perkeleenmoinen himo ryypätä. Ongelmaahan ei olisi jos talossa olisi alkoholia, mutta kun ei ole ja putiikitkin ovat tähän aikaan täällä Neuvosto-Suomessa myyntikiellossa tuon alkoholin suhteen. Ja baareissa ei jaksa riekkua. Naapurissa olisi lesbopari ja toisella puolen kämppää naapurina on 70-vuotias Kyllikki-mummeli. Olisikohan noista kenelläkään nyt myydä mulle viinaa.

Toveri. Tiedän tunteen. Tule tänne, minä myyn sulle, tosin vain noin 10, olutta, koska useampaan ei ole varaa. Tai no, on tolla emännällä pari pulloa jotain shampanjaa tai jotain.
 

Mas@

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Lassi Etelätalo
Olitko yksityisellä vai julkisessa terveydenhuollossa? Yksityisellä todella kivuton operaatio, mutta julkisella puolella voi ko. toimenpiteen suorittaa kuka tahansa harjoittelija.

Yksityisellä. En epäile lääkärin enkä hoitajan ammattitaitoa vaan kyse taisi olla enemmän allekirjoittaneen mutkikkaasta ja herkästä suolistosta. Olihan hirveä kokemus, ihan perseestä. Kai tuohonkin joskus keksitään joku mukavampi tapa tirkistää tuonne homojen riemurasiaan.
 

Hockey 24/7

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hockey Fights and Fighters
Seuraavanlainen avautuminen tapahtui juuri nyt.
Työpaikan netti avautuu varmaan Saksan kautta, koska kaikki nuo Google mainokset ovat Saksaksi.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös