Asia, joka ”avautui” minulle

  • 6 755 471
  • 34 039

scholl

Jäsen
Avautui se, että Urheilulehdessä ei näytä olevan mitään käsitystä kuka on Esko Seppänen. Kuvassa on sivuilla joku nuorempi jätkä kuin mitä edes Esko Seppäsen kumpikaan poika on.
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Avautui se, että Urheilulehdessä ei näytä olevan mitään käsitystä kuka on Esko Seppänen. Kuvassa on sivuilla joku nuorempi jätkä kuin mitä edes Esko Seppäsen kumpikaan poika on.
Vai puuttuuko sinulta käsitys Urheilulehden Esko Seppäsestä? En kyllä yhtään ihmettelisi.
 

Kisapuisto

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Kävin juuri Dollyltä hakemassa ruokaa, seuraava asiakas minun jälkeen oli noin 14v. poika. Sanoin hänelle, että mene kotiasi nukkumaan. Hän sanoi, että haista paska vanhus.

Näin joensuussa, Ja Minä olen 28- vuotias....

Eli siis nykyiset nuoret kehittyy ainakin ennen minua...

Avautui juuri, että joillekin on uutta, jos vittuiluun vastataan vittuilulla.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Joo kyllä ärsyttää noi nykyajan teinit. Käyttäytyvät kuin omistaisivat koko maailman. Itse en baareissakaan jaksa edes jutella parikymppisten kanssa. Mistä niiden kanssa oikein juttelisi kun en pelaa pleikkaa enkä katso losteja tai melrose pleissejä telkkarista, enkä kuuntele nightwishia tai lordia. Ai niin, autokoulusta ja armeijasta. Hohhoijaa. Ja jostakin abeista ne kaikki vaan puhuu. Menis kotiinsa häpeemään ikäänsä, eikä lorvis muiden tiellä. Niin, ja kyllähän niille voi vähän asiasta huomauttaa, ei siinä mitään.
 

Kyynikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK / HJK + Porin Ässien sympatiakannattaja
Istuin tässä taannoi autossani keskellä Helsingin iltapäiväruuhkaa. Katselin ohitse kiitäviä busseja jotka pullistelivat ihmisistä. Tuumasin että "ajatella, tuossakin bussissa on vähintään kaksi pantavan näköistä naista". Onko muille tullut vastaavia ajatuksia, oivalluksia? Menenkö nyt suoraan lääkärin puheille vai myöhemmin?
 
.. Menenkö nyt suoraan lääkärin puheille vai myöhemmin?
Olennaisin pointti lienee; antaako tuo ajatus elämään uutta virtaa, kannustaako se julkisten käyttöön vai kenties turhauttaa, kun siinä omassa autossa ei yhtä hyvä valikoima ole?
Itselleni ei moisia aatoksia kyllä tule.. Ehkä libidossani on valmistusvirhe, tai se on päässyt vähiin..

Minulle avautuin tänään, että olen kiinnostunut takapihani nurmikon hyvinvoinnista.
 

Killeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Avautui itselle tänään, että olen sitten mennyt ihastumaan toisen miehen avovaimoon. Perkele.
 

Tuusa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit
Onko muille tullut vastaavia ajatuksia, oivalluksia? Menenkö nyt suoraan lääkärin puheille vai myöhemmin?

Sanoisin, että jos sulle EI enää tule tuollaisia ajatuksia päähän, ei bussia tiiratessa tai jossain muussa tilaisuudessa, missä on paljon vastakkaisen sukupuolen edustajia. Niin sitten mene lääkäriin, mene suorinta tietä lääkäriin.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Istuin tässä taannoi autossani keskellä Helsingin iltapäiväruuhkaa. Katselin ohitse kiitäviä busseja jotka pullistelivat ihmisistä. Tuumasin että "ajatella, tuossakin bussissa on vähintään kaksi pantavan näköistä naista". Onko muille tullut vastaavia ajatuksia, oivalluksia? Menenkö nyt suoraan lääkärin puheille vai myöhemmin?
Voit jatkaa ajatusketjua miettimällä sitä, että niidenkin sisällä on muhimassa par'aikaa parisataa grammaa tuoretta ihmispaskaa. Eiköhän se teltta siitä laskeudu.
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Voit jatkaa ajatusketjua miettimällä sitä, että niidenkin sisällä on muhimassa par'aikaa parisataa grammaa tuoretta ihmispaskaa. Eiköhän se teltta siitä laskeudu.
Mutta eikös sellainen tosiasia ollut olemassa, että kauniiden naisten paska ei haise pahalta? Jos nyt käyvät paskalla olleskaan.

Vai olenko elänyt valheessa koko elämäni...
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Mutta eikös sellainen tosiasia ollut olemassa, että kauniiden naisten paska ei haise pahalta? Jos nyt käyvät paskalla olleskaan.

Vai olenko elänyt valheessa koko elämäni...
Kyllä ne muuten käy, ja haisee se. Sitten on toki ne naiset jotka on puhallettava täyteen ennen.. krhm... seurustelua. Ne eivät pasko, luulisin.
 

Tulppu

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Viime päivien aikana on avautunut, että riittävä erikoissairanhoidon rahoitus on oikeastaan aika mukava juttu. Kaksi läheistäni on nyt lähiaikoina joutunut käyttämään näitä palveluja, eli olleet leikkauksissa. Toisen leikkaus liittyi kardiologiaan ja toisen sisätauteihin.

On ollut helpottavaa todeta, että molemmat ovat saaneet ensiluokkaista palvelua ja olleet erittäin tyytyväisiä saamaansa hoitoon. Molemmat myös pääsivät tarvitsemiinsa hoitoihin jonottamatta.

Katselin netistä, että meilläpäin osuus ao. sairaalan kustannuksista per kuntalainen on noin kahdeksan sataa euroa vuodessa. Ei mielestäni ollenkaan paha.
 

Puscutractori

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Harri Olli, rahaton ManC, NP#32, DEFC #62
Mulle avautui tänään, että suvussani on ollut aito natsi. Kyseessä ei edes ollut mikään "tein vain mitä käskettiin" -tyyppi vaan oikea pesunkestävä fanaatikko, vieläpä varsin korkeassa asemassa. Selvyyden vuoksi todettakoon, että sukujuureni ovat Saksasta.

Tuli vähän outo fiilis...
 

moby

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP(#42)
Mulle avautui tänään, että suvussani on ollut aito natsi. Kyseessä ei edes ollut mikään "tein vain mitä käskettiin" -tyyppi vaan oikea pesunkestävä fanaatikko, vieläpä varsin korkeassa asemassa.

Lähipiirissäni on eräs tyyppi, jonka toinen pappa on taistellut Wehrmachtin riveissä ja toinen Puna-armeijassa. Löytyy rautaristiä ja toisaalta kaikenlaista Lenin rihkamaa toiselta puolelta. Tuo Saksan sympatiseeraaja joutui piileksimään Viron metsissä viitisen vuotta sodan jälkeen. Kovia jamppoja kaikkiaan.

Mielenkiintoisia juttuja nämä tällaiset.
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Sitten on toki ne naiset jotka on puhallettava täyteen ennen.. krhm... seurustelua. Ne eivät pasko, luulisin.
Ei ne kyllä ole järin kauniitakaan, joten yhtälö ei nyt oikein täsmää.

Onko kellään todisteita, että kauniin naisen kakka haisee pahalta? Esim. käynyt niin, että jonotat vessaan, sieltä tulee kaunis neito ulos ja astuessasi vuorostasi vessaan, vastaan tulee aivan kamala paskanlöyhkä?
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Onko kellään todisteita, että kauniin naisen kakka haisee pahalta? Esim. käynyt niin, että jonotat vessaan, sieltä tulee kaunis neito ulos ja astuessasi vuorostasi vessaan, vastaan tulee aivan kamala paskanlöyhkä?

Kotona pääsen vessaan jonottamatta, julkisilla paikoilla taasen jonottelen miesten vessoihin, joten en tiedä miltä kauniin naisen "kakka" haisee tai löyhkää...

vlad.
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Kotona pääsen vessaan jonottamatta, julkisilla paikoilla taasen jonottelen miesten vessoihin, joten en tiedä miltä kauniin naisen "kakka" haisee tai löyhkää...
Hyvä pointti. Tosin joissain laitoksissa, mm. kouluissa ja ehkä joissain pienemmissä baareissakin voi olla yhteiset saniteettitilat, eli tuota seikkaa voisi käytännössä päästä kuitenkin havainnoimaan.

Ehkä pitäisi kääntyä Jatkoajan naisihmisten puoleen tässä asiassa?
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Menet vain reilusti kyttäämään jonkun ostarin vessajonoon kauniita naisia ja kysyt sitten, että "saanko käydä nuuhkaisemassa jälkeenne?".
 

Puscutractori

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Harri Olli, rahaton ManC, NP#32, DEFC #62
Onko kellään todisteita, että kauniin naisen kakka haisee pahalta?

Vaimoni on kaunis nainen, ja hänen kakkansa ainakin haisee todella pahalta. Lemu on sellainen hieman makean kitkerä, kerrassaan kammottava. :)
 

morningstar

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Buffalo Bills
Kotona pääsen vessaan jonottamatta, julkisilla paikoilla taasen jonottelen miesten vessoihin, joten en tiedä miltä kauniin naisen "kakka" haisee tai löyhkää...

vlad.

Hyvä pointti. Tosin joissain laitoksissa, mm. kouluissa ja ehkä joissain pienemmissä baareissakin voi olla yhteiset saniteettitilat, eli tuota seikkaa voisi käytännössä päästä kuitenkin havainnoimaan.

Ehkä pitäisi kääntyä Jatkoajan naisihmisten puoleen tässä asiassa?
Sitten on tietysti se vaihtoehto, että sivuutamme katsannossa vladin, Ted Raikkaan ja morningstarin kaltaiset tumputtajat ja kysymme asiaa niiltä mieshenkilöiltä, jotka joutuvat jonottamaan kotonaan vessaan. Ja Puscutractori tuossa jo kommentoikin.
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Sitten on tietysti se vaihtoehto, että sivuutamme katsannossa vladin, Ted Raikkaan ja morningstarin kaltaiset tumputtajat ja kysymme asiaa niiltä mieshenkilöiltä, jotka joutuvat jonottamaan kotonaan vessaan. Ja Puscutractori tuossa jo kommentoikin.
Kyllä. Puscutractori tyhjensi ns. pöydän ja vei potin kotiin. Olen tyytyväinen nyt saatuihin tuloksiin.

Puscutractorille ja hänen vaimolleen hyviä vointeja nyt ja jatkossa!
 

Vesuri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vyborg Jesters
Sitten on tietysti se vaihtoehto, että sivuutamme katsannossa vladin, Ted Raikkaan ja morningstarin kaltaiset tumputtajat ja kysymme asiaa niiltä mieshenkilöiltä, jotka joutuvat jonottamaan kotonaan vessaan. Ja Puscutractori tuossa jo kommentoikin.
Itse joudun jonottamaan, mutta en tähän päivään mennessä ole sattunut jonossa minkään überkauniin missin perään. Poikkeuksetta edellä on ollut aivan tavallinen suomalaisnainen, jonka paska haisee... paskalle. Ei lainkaan samanlaista hunajaista tuoksua, kuten oman käyntini jälkeen.
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Avautui, että vlad on palannut areenalle. Hieno homma!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös