Leijonien kultajuhlien liveseuranta

  • 60 166
  • 1 124

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa

Thoma

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Leijonat
Varmaan yksi tämän illan vähiten paskoja esiintyjiä.
 

Jymäkkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NY Rangers, Ketterä, Saksa (futis), IPV
Leijonien olisi sittenkin kannattanut hävitä jatkoajalla ja tyytyä hopeaan, jotta näiltä myötähäpeää ja tuskanhikeä aiheuttavilta "väärin juhlituilta" kekkereiltä olisi vältytty? Voimia sinullle!
Olisihan tuohon voinut vastata ihan asiallisesti. Ihan vakavissaan asiaa pohdin, kun ei noin muuten jääkiekko tunnu niin suuria tunteita herättävän, niin sitten nämä aiheuttaa jonkun vappukarnevaalin. Mutta juhlikaa toki rauhassa.
 

Hollanti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Varmaan se KalPa
Onko se neiti Harkimo DJnä?
 

repalefarkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
per aspera ad astra
Jaaha, Mörön aika on ohi jos yleisöltä kysytään.

EDIT: Jaa Amandahan siellä vaan sekoilee mikserinsä kanssa.
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Olisihan tuohon voinut vastata ihan asiallisesti. Ihan vakavissaan asiaa pohdin, kun ei noin muuten jääkiekko tunnu niin suuria tunteita herättävän, niin sitten nämä aiheuttaa jonkun vappukarnevaalin. Mutta juhlikaa toki rauhassa.
En mä nyt enää voi juhlia ku mua nolottaa ku mietin että mitä sä nyt musta oikein ajattelet. Et kiitti vaan.
 

Bkkhero

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Bangkok United F.C
Kyllä nää on hienoja tapahtumia ja nimenonaan nuorisolle. Itsekkin olin 2011 mestaruudessa 18v ja se kolahti lekan lailla. Juhlittiin aamusta iltaan pari päivää. Se oli aivan mahtava fiilis, kun oottanut koko ikäni maailmanmestaruutta. Muistin sitä ennen kaikki katkerat tappiot 2000 vuodesta lähtien. Nykyään ne haavat on ummessa, koska menestystä on tullut melkonen pläjäys. Itsekkin olin hallilla eilisessä matsissa ja mieletön fiilis. Nykyään ei enää torille viitsi mennä, mutta toki televisiosta katson juhlat.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös