Leijonien kultajuhlien liveseuranta

  • 59 929
  • 1 124

Hollanti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Varmaan se KalPa
Reiviluola menee kyllä HH:n parhaimmistoon.


Kyllä nää on hienoja tapahtumia ja nimenonaan nuorisolle. Itsekkin olin 2011 mestaruudessa 18v ja se kolahti lekan lailla. Juhlittiin aamusta iltaan pari päivää. Se oli aivan mahtava fiilis, kun oottanut koko ikäni maailmanmestaruutta. Muistin sitä ennen kaikki katkerat tappiot 2000 vuodesta lähtien. Nykyään ne haavat on ummessa, koska menestystä on tullut melkonen pläjäys. Itsekkin olin hallilla eilisessä matsissa ja mieletön fiilis. Nykyään ei enää torille viitsi mennä, mutta toki televisiosta katson juhlat.

Jonnet vittuun jatk...

Eiku taisin itekkin olla vasta 19-vee sillon 2011. Se "eka" mestaruus jäi kyllä mieleen.
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Tämä kaikki on Kalle Maalahden leiritykseltä tutun kämmen-rysty-viimeistelyn ansiota.
Kalle tulee viimeisenä lavalle pokaalin kanssa, SaiPa-paidassa.
 

Thoma

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Leijonat
Mitäköhän Jani Alkio sanoo ku ei oo sitä äjjjärokkia?
 

Giroux

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit, Philadelphia Flyers
Kiva, kun on artiseja joilla on sytyttäviä kisabiisejä
Miksi et syty SaiPan väreissä esitetystä reiviluolasta?!

No joo, eihän nää torihommat ikinä tv:n kautta toimi. 2011 oli livenä oikein jees, mutta voin kuvitella mitä se on ollut tv-katsojana. Eipähän toisaalta tarvitse käydä enää torillakaan.
 

Hollanti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Varmaan se KalPa

Rautapohkeet

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Mä en kyllä ymmärrä miksi mä katon näit kultajuhlia aina alusta saakka. Kiinnostaa vaan tuo Kultaleijonien saapuminen.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Ois kai näilläkin vähän menevämpiä biisejä ollut :D
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös