Leijonien kultajuhlien liveseuranta

  • 60 147
  • 1 124

Proffa_20

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Chicago Blackhawks & FC Bayern München
Liityin vasta nyt mukaan. Missasinko jo Loirin ja Huilumiehen? En löytänyt kultajuhlien ajolistasta, että monentena Loiri esiintyy
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
ZZ Topista lainattu basistia vissiin.
 

ZayWest

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Käännettävät rotsit, Ensisijainen kontakti
Kyllähän näille esiintyjille pitäisi laittaa ihan minimivaatimukseksi että osaavat selittää mikä on paitsio.
 

Tonny

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Jupsutapsu näyttää muuten ihan saukolta
 

Eino_Mies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Onko kellään muulla fiilis, että tämä koko juhlahumu on vähän sellaista mallin mukaista tekohauskaa enemmän kuin ihan aitoa riemua? Saatanhan minä olla vähemmistössä tietysti itse, mutta vaikka helvetin hyvältä tuntui eilen ottelun ratketessa ja juhlia jäällä seuratessa, niin siitä sitten nukkumaan, eikä tulisi tänään mieleenkään lähteä minnekään riekkumaan saati eilen patsaita hajottamaan.
Leijonien olisi sittenkin kannattanut hävitä jatkoajalla ja tyytyä hopeaan, jotta näiltä myötähäpeää ja tuskanhikeä aiheuttavilta "väärin juhlituilta" kekkereiltä olisi vältytty? Voimia sinullle!
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Hei Juha Tapio coveroi mun karaokehittiä! Nyt saa itkeä nyt saa huutaa!
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Näin reilun puolen tunnin perusteella voi jo sanoa että CMore/MTV on parempi palveluntuottaja kuin Discovery.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös