Eipä ole enää kovin kauaa siihenkään, kun ZZ Top astuu Puistobluesissa lauteille.
Itsekin taidan olla paikalla, vaikka tämä vuosi syö asuntorahastoa aika tylysti. (ruis, soni, nhl)
Eipä ole enää kovin kauaa siihenkään, kun ZZ Top astuu Puistobluesissa lauteille.
... toivottavasti partajalmareiden settilistaan kuuluisi sekä uutta että myöskin vanhaa klassikkoineen.
Joo, ainutlaatuinen kerta, mutta ei kyllä veny, jos pitäisi vielä mahdollisesti Sonispherellekin vääntäytyä.
Hieno päivä varmasti tulossa ja hyvää säätäkin on luvattu, onko paljon jatkoaikalaisia vielä tulossa?
Paikalle ollaan kanssa saapumassa ja tosiaan kun vielä sään haltijatkin taitavat suosia niin todella hieno päivä on tulossa lauantaina. Tuo pääkonserttihan on jo loppuunmyyty, joten väkeäkin taitaa lauantaina paikalla riittää.Hieno päivä varmasti tulossa ja hyvää säätäkin on luvattu, onko paljon jatkoaikalaisia vielä tulossa?
Joo, oli kyllä suuri yllätys, kun tänään loggautui Lippupalvelun sivuille. Kaveri ehti vielä saada liput päivällä, mutta itse myöhästyin ehkä muutamalla tunnilla. Siellä oli teksti, että "Toistaiseksi loppuun varattu". Täytynee kyttäillä, josko pari lippua vapautuisi...Tuo pääkonserttihan on jo loppuunmyyty, joten väkeäkin taitaa lauantaina paikalla riittää.
Pari vuotta sitten kuvattu Texas-dvd ainakin on ihan tyrnää tavaraa.Onko tietoa nykykunnosta?
Mehän ollaan sitten melkein kuin napalankoja, minäkin olin siellä palelemassa. Oli tavattoman kylmä kohta kesästä tuolloin. Ei muistaakseni keikan aikana ainakaan pahemmin satanut, mutta niin kylmä oli ettei liialliseksi kuvittelemani villapusero tuntunut edes riittävältä. Olisiko suunnilleen sanottu HS:n arviossa, että muutama kylmästä sinistynyt käsi nousi välillä palelevasta ihmisjoukosta Texas-boogien tahdissa.Alkoi kiinnostamaan nähdä Top jälleen; kerran olen ollut keikallaan, Oulunkylässä -91, ja oli kova veto se.
Ei minua palellut, tai en ainakaan muista että olisi. Oli hyvät lämmikkeet, ja hartaasti odotettu tilaisuus. Ei silloin huomaa sivuseikkoja.Mehän ollaan sitten melkein kuin napalankoja, minäkin olin siellä palelemassa. Oli tavattoman kylmä kohta kesästä tuolloin.
Sinulla on tietysti siellä itärajan suunnalla nahka parkkiintunut tolkuttomissa pakkasissa ja viimoissa. Tuollainen alkukesän 1991 tapainen kylmyys puree meihin etelän vetelöihin varmaan ihan eri lailla napakasti.Ei minua palellut, tai en ainakaan muista että olisi. Oli hyvät lämmikkeet, ja hartaasti odotettu tilaisuus. Ei silloin huomaa sivuseikkoja.
Ehkä siksi että tuotanto ei olekaan niin valtava laaja, studiolevyt kuuntelee tiukan paikan tullen vaikka putkeen