Zentterimme Zohorna

  • 52 544
  • 143
Suosikkijoukkue
Pelicans, Sharks, Rafael Nadal, Die Mannschaft
Noh, nyt kun Zohorna ei keskellä pelaa, näyttää sentterinelikko entistä huonommalta. Toivotaan, että on kova laituri.
 

Bobby

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Pahoittelut jos olen tietoa varmaksi kutsunut (en moista ainakaan muista) mutta sentteriksi oli hankittu kun miehen mukaan se on ominaisempi pelipaikka. Nyt kävi näin, eikä se haittaa sinänsä mitään, kun pystyy peliä tekemään laidastakin käsin. Onpahan monta peluria jotka pystyy myös keskellä pelaamaan.
 

Tounaii

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Nyt meni nimimerkki Bobbyn ensimmäinen varma tieto Zohornasta ainakin metsään, kun Hynek pelaakin laidalla, eikä keskellä. Toivottavasti tuo toinen arvio, että kyseessä on kovan luokan pelimies Liigaan, tulee pitämään.

Tosiaan huvittavaa että meidän kärkisentterimme Zohorna ja Mustonen aloittavat molemmat laidoilla ja vielä samassa ketjussa. Itse sanoin jo keväällä, ettei Björnistä tai Siikosta uhrata 4-ketjuun. Tai ettei olisi edes mitään järkeä näillä laitureilla laittaa sentterinelikkoa näin: Mustonen, Zohorna, Siikonen ja Björninen.

Teiän keskenäinen biiffi nyt ei sinänsä mulle kuulu, mutta mielestäni on turha kuittailla nyt pelipaikoista.
Voihan se olla, että kauden mittaan kun Zohorna tottuu tähän meidän liigaan paremmin, niin pääsee hän kokeilemaan keskellä.
 

Brett

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Peliitat, kehä-III:n ulkopuolinen Suomi
Teiän keskenäinen biiffi nyt ei sinänsä mulle kuulu, mutta mielestäni on turha kuittailla nyt pelipaikoista.
Voihan se olla, että kauden mittaan kun Zohorna tottuu tähän meidän liigaan paremmin, niin pääsee hän kokeilemaan keskellä.
En nyt varsinaisesti tarkoittanut vittuilla, kunhan muistutin kun aiemmin tuosta pelipaikasta melkein jo vetoa lyötiin. Ei mulla ole mitään Bobbya vastaan, asiallinen kommentoija ja ottanut Zohornan omaksi pojakseen :) Onhan meillä vääntönä veto vetämässä Pelicansin sijoitus-haarukasta.

Ja Zohorna itse ilmoitti, että haluaisi pelata keskellä. Eiköhän tuo jossain vaiheessa tosiaan toteudu. Nyt kun laiturit ovat mielestäni varsin heppoisia, niin parempi tämä nykyinen koostumus. Huomenna voi olla jo toisin, jos Sport tänään teurastaa.

Edit. Zohorna 120 pisteen tahdissa.
 
Viimeksi muokattu:

Tounaii

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Näyttäisi Zohorna olevan tänään sentterin roolissa, laidoillaan Muse ja Saarinen, nyt siis tulikin näytön paikka oikein isoin kirjaimin!
 

Rademoottori

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liigan tippumuspelit
Noh, huti kuti Zorrolle rankkareissa. (toki Kaskelta myös). Ilman Zorron pelitilannemaaleja olisi vielä nolompi lopputulos.
 

Bobby

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
:D

Yllättyneet käsi ylös, että Bobby on täällä muna pystyssä hehkuttamassa itseään, kun Zohornalta tulee ensimmäinen huippupeli tehojen muodossa.

Niin, ihan vakavasti täällä tosiaan ollaan muna pystyssä heti pätemässä. Onhan tuo pisteitä ihan tasaisesti nakuttanut vaikkei parhaassa tikissä olekaan. Iloinen kaverin onnistumisista, tärkeä ukko kun Pelicansille on.

Lisäksi kaveri myös lynkattiin niin tylysti ennen kauden alkua ja harkkapeleissä, että saa kait sitä vähän viisastellakin. Mutta kiitos annistasi keskustelulle. :)
 

Rademoottori

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liigan tippumuspelit
Saapa huomata, pitääkö Zorro hankkimaansa kultakypärää pitempäänkin. Tehot 3+5=8 tämän illan jälkeen.
 

Tounaii

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Niin, ihan vakavasti täällä tosiaan ollaan muna pystyssä heti pätemässä. Onhan tuo pisteitä ihan tasaisesti nakuttanut vaikkei parhaassa tikissä olekaan. Iloinen kaverin onnistumisista, tärkeä ukko kun Pelicansille on.

Lisäksi kaveri myös lynkattiin niin tylysti ennen kauden alkua ja harkkapeleissä, että saa kait sitä vähän viisastellakin. Mutta kiitos annistasi keskustelulle. :)

Mä oon jo 2 kaljaa pystyssä!
Lauantain pelissä kilistellään?
 

Tounaii

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Ai olet? No mitäs helvettiä. En muista tälläistä lainkaan. Oluthan maistuu aina!

2016 kesällä lupasin jo yhet!

Kyllähän tämä Zohorna on ihan vahvistus, vielä vähän totuttelee liigaan, niin aivan varmana alkaa loistamaan.

Lauantaina ollaan olutkatsomossa ja tauot uudessa päädyssä, sieltä voidaan laittaa valumaan.
 

Bobby

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
2016 kesällä lupasin jo yhet!

Kyllähän tämä Zohorna on ihan vahvistus, vielä vähän totuttelee liigaan, niin aivan varmana alkaa loistamaan.

Lauantaina ollaan olutkatsomossa ja tauot uudessa päädyssä, sieltä voidaan laittaa valumaan.

Nyt saat valaista syitä oluiden takana, alan epäilemään dementiaa itsellä. :D
 

Bobby

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Mä en muista tilanteesta mitää muuta ku et oltii muijan kanssa mökil, olin pikku hiprakassa ja sanoit jotain semmosta et mä sanoin tarjoavani kaljan :D

Kuulostaa hyvältä. Näköjään sokea kanakin löytää jyvän joskus.
 

Brett

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Peliitat, kehä-III:n ulkopuolinen Suomi
Hainekki pistepörssissä jo kuudentena! Hiipimällä nostanut pelillistä tasoaan koko ajan. Kohta sama määrä pinnoja kasassa kuin Tšekissä viime kaudella. Mitähän tästä vielä tuleekaan?

Bobbylle papukaijanmerkki scouttaamisesta. :) Keväästä saakka kovaa hehkutusta ja vahvaa luottoa. Nyt voi jo sanoa että oikeaan osuit, menee Zohornan kausi tästä eteenpäin miten tahansa.
 

Bobby

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Hainekki pistepörssissä jo kuudentena! Hiipimällä nostanut pelillistä tasoaan koko ajan. Kohta sama määrä pinnoja kasassa kuin Tšekissä viime kaudella. Mitähän tästä vielä tuleekaan?

Bobbylle papukaijanmerkki scouttaamisesta. :) Keväästä saakka kovaa hehkutusta ja vahvaa luottoa. Nyt voi jo sanoa että oikeaan osuit, menee Zohornan kausi tästä eteenpäin miten tahansa.

Minä kiitän. Parinkymmenen pelin otanta oli ja en vaan kyennyt näkemään syytä miksi mies ei olisi tehokas tässä sarjassa. Luistelu ei vieläkään parhaimmillaan!
 
Suosikkijoukkue
Pelicans
Nousujohteisesti on Zohorna pelannut ja itseluottamus huokuu tällä hetkellä miehestä. Saarisen tulo samaan kenttään taisi olla napakymppi koko kentälliselle.
 

mirasane

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Penguins, sympatiat Ässille
Näyttää kyllä siltä, että Bobby saa näyttää pitkää nenää isolle skeptikkojoukolle, mihin itsekin kuuluin. :)
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös