Zdenek Blatny Lahteen

  • 9 378
  • 29

Kummeli1

Jäsen
Suosikkijoukkue
lahelaiset
Ihmetyttää että miten me löydetään aina ulkomaalaispelaaja mistä ei ole yhtään hyötyä joukkueelle tai lähtee lätkimään. Blatnyn piti olla todellinen vahvistus mutta toisin on ainakin nyt nähty, mies ei ole ainakaan minun silmissäni ollut VAHVISTUS. Blatny on antanut samanlaisen kuvan kun Peter Zingoni, hyvä veto mutta turhaa surffailua. Sean Avery, oli lahtelaisille todellinen kultakimpale, mutta minne mies lähti. Minua harmittaa todella tuo Averyn lähtö, hän oli juuri sellainen pelaaja mitä me kaivattiin/kaivataan. Muutenkin viime kaudella pelannut Shayne Toporowski ei viihtynyt Lahdessa, mutta muualla kulkee. Miksi lahtelaisille käy "aina" näin? Löydettäisiin samanlainen kuin Sean joka pysyisi koko kauden meillä.
 

Jason26

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Blackburn Rovers,Englanti, Tahko
Jos Blatnyn otteet eivät vakuuta Pelicansin johtoa joulutaukoon mennässä, niin Blatnyn sopimuksessa on sellainen optio että sopimus voidaan purkaa joulutauolla.

Eipä Blatny ole vielä oikein väläytellyt mitään ihmeellistä sitä rankkarikisan ratkaisua lukuunottamatta, täytyy vaan toivoa että Blatnyn otteet parantuisivat.
 

nataS

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Viestin lähetti Jason26
Jos Blatnyn otteet eivät vakuuta Pelicansin johtoa joulutaukoon mennässä, niin Blatnyn sopimuksessa on sellainen optio että sopimus voidaan purkaa joulutauolla.

Jos sopimuksessa tuollainen purkuoptio on, niin kannattaa varmaan sopimus purkaa. Blatnysta ei ole ollut oikeastaan mitään hyötyä joukkueelle. Mies on aika huono luistimilla, pelaa haluttomasti ja menee liian pehmeästi tilanteisiin. Mielummin kannattaa antaa nuorille intoa täynnä oleville pelaajille peliaikaa ja tarjota SM-Liigakokemusta, kuin pitää tällaista kesäterässä olevaa surffailijaa hengailemassa joukkueen mukana. Rakkarikisassa tehdyn voittomaalin tuoma yksi piste on oikeastaan Blatnyn ainoa positiivinen väläys näiden kahdeksan pelatun pelin aikana. Negatiivisia edesottamuksia on senkin edestä. Jäähyjä esimerkiksi tulee aivan liikaa (28 minuuttia 8 ottelussa eli 3,5 minuuttia per ottelu).

Vahvistuksia enää pelkästään tälle kaudelle ei kannata hankkia. Peli on jo tämän kauden osalta menetetty. Kannataa kuitenkin alkaa jo kartoittaa pelaajia tulevia kausia ajatellen. Jos joku hyvä ja kohtuuhintainen pelaaja sitoutuisi joukkueeseen myös tuleville kausille, niin nimeä vaan paperiin.
 

rico

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Näin SaiPa-Pelicans ottelun sunnuntaina, ja ei voi muuta kuin ihmetellä, että kuka Zdenek Blatny luulee olevansa? Surffaili todella ylimielisesti läpi ottelun, lisäksi äijä menee uhoamaan Banhamille, huitoo mailalla, mussuttaa ja pelaa vihellyksen jälkeen. Pelillisesti ei mitään mainittavaa. Kruununa uhoaminen vaihtoaitiossa saipalaisille, pelikaverit joutuivat repimään Blatnyn persiilleen penkille.

Minä tiedän kuka on Blatny, toivottavasti mies itsekin tietää. Paska mikä paska, sanon minä.

Toivottavasti Lahteenkin saadaan vielä oikeita ulkomaalaisvahvistuksia!
 

Pelikaani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Olin pitkään sitä mieltä, että Blatnystä on paljon hyötyä kun mies vaan tahtoo pelata. Mutta kun tahtotaso ja kunto ei ole SM-liigan tasolla niin...

Blatny oli kiva tavata, mutta jos oltais vaan kavereita.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös