Ei jumalauta. Pori on kyllä niin porilainen mesta, ei tommosia voi tulla mistään muualta. Mikä helvetti toi on? Sinihampainen, transsukupuolinen Ässien kannattaja joka menee 10 kertaa vuodessa Silja Linella ostaa nuuskaa? Siis mitä vittua, transsukupuolinen, mitähän se tolla meinaa, oliks toi ennen nainen, vai onko toi edelleen nainen, vai onko toi mies joka joskus tykittelee pitkin Poria kukkamekossa ja sukkahousuissa? Tosta vaan sekin piti tuoda ilmi morkkispäissään sitten, hieno homma. Marko Make Leppälä vai mikä olikaan, naisia riittää eli Siiri nyt vastaa äkkiä ettei se doku-Aija vie tommosta herkkukimpaletta mennessään.
Mua jäi eniten mietityttämään varsinkin tossa toisessa videossa näkyvä ilmiö: jamppa hörppäsee kaljaa, kuuluu toi tommonen panhuilun imasua muistuttava hujellus kun kalja purskahtelee pullosta työttömään hitsariin, mut silti kaveri alkaa heti puhumaan kun pullon suu irtoaa porilaisen suusta. Miten toi on mahdollista, eiks sillä pitäis olla suu täynnä kaljaa? Mun pitäis kyllä nielasta eka, muuten tyrskyäisi Karhut Ässä-paidalle. Onko se vaan juovinaan? Vai onko sillä joku oma kaljakurkkutorvi kehittynyt? Onko toi pitkälle kehittyneen olutimurin taito mitä mä en vaan osaa?
Bonus-kysymyksenä vielä, mikä vammasten baskeri tai jihad-huppu sillä on morkkistellessa päässä, onks toi nyt sitä transuilua vielä?
Vittu mikä hahmo. Ihan sympaattinen vaikutelma jäi kuitenkin morkkistelusta. Annoin yläpeukun.