YouTuben parhaat

  • 808 756
  • 1 806

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Itse olen tykästynyt tähän rumpaliin. Muutoin kovin pystyyn kuollut bändi lähtee ihan uusille raiteille tuon jätkän ansiosta. Varsinkin hämmentävä robottiliike oli ollut kova, jos ei se juntti solisti olisi seisonut edessä.

Taitaa olla jo viides maininta tässä ketjussa. Tämä ei ole huono juttu, vaan tervetullut muistutus Steve Mooresta eli tuosta rumpalista.
 

C.Orr

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menneisyyden kahleista vapaa Jokerit
Puulaakisarjan pelaajat saavat elämänsä yllätyksen
 

shineman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HaMu -12

Sinner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin I.F.K (Rikollislauma) , NP#10 DEFC#16

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Katsojien pyynnöstä tässä video Pensien ja Sensien välisen ottelun alusta, jossa viehkeä Measha Brueggergosman tulkitsee sekä amerikkalaisten että kanadalaisten kansallislaulut.

Nauttikaa, hyvät ihmiset. Linkki youtubeen.
 

Vanhapuuma

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYPinkylä, Suomen maajoukkueet, IF Gnistan
Muistaakseni olen joskus ennenkin näitä hehkuttanut, mutta nämä ovat silkkaa parhautta.

TSN/Sportcentren TOP10 listat, niinkuin esimerkiksi tämä: http://www.youtube.com/watch?v=tPEqB8G-Qsk&feature=related

Huikeeta settiä, näiden kanssa aika kuluu kuin siivillä.

Ei juma, nää on niin perseestä ku näitä rupee katteleen. Mä katoin tossa viime viikolla näitä varmaan kolme tuntia putkeen vaikka olis pitäny lukea tenttiin = perseestä.

Mutta oottehan tämän nähnyt: eli Darth Vader in a kilt on a unicycle playing bagpipes, kuten joku kommentoija totesikin, "This summarizes the internet". Pitää varmistella vaan, ettei ole mennyt ohitte. Ja kuten voisi kuvitella, linkki vie Joutubeen.
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Lisää ajanvietettä kun ei töihinkään osaa pelipäivänä keskittyä.

Loistavia videoita linkität. Mutta sellainen pieni lohdutus että HIFK korjaa tänään potin eli älä turhia jännitä vaan ärrän kautta kotiin ja kiität Veikkausta.

Pahoittelut aiheen ohiajavasta kommentista.
 

cottonmouth

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo & Philadelphia Flyers
Tähän ketjuun on ihan varmasti jo postattu se, kun Harri Ahola soittaa Jankon betoniin Onhan?

Yleensä nämä miksauskikkailut eivät paljon sytytä, mutta onhan tämä huimasta parempi kuin kumpikaan alkuperäinen.
 
Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös