Pelicansille kenkää ja Kiekkoreipas takas, niin saatana!
Viipurin Reipas ei tänä päivänä taida olla kovin hyväksyttävä seura.Miksei Hockey Reipas, Reipas Lahti tai Viipurin Reipas?
Ja vielä tuota sakkia vastaan...Käsittämätön ratkaisu laittaa Patrikainen maalinsuulle. Pisteitä onkin niin paljon kasassa, että voidaan lahjoittaa kolme tuosta vaan pois.
Karsinnat olisi myös mukavaa välttää.Ei Ylli tule enää tällä kaudella kenkää saamaan. Sen aika meni jo.
Kärvistellään nyt tämä kevät loppuun Yllillä, jääden luultavasti pleijareiden ulkopuolelle ja kesällä voidaan sit miettiä, tehdäänkö muutoksia valmennusryhmään.
Entäs ne Play Outit?Karsinnat olisi myös mukavaa välttää.
Mitä ihmeellistä tuossa maalivahdin valinnassa oli? Seuraava peli on jo 8.1., on äärimmäisen tärkeää, että Bartosak sai yhden lepopäivän lisää ennen tuota.Käsittämätön ratkaisu laittaa Patrikainen maalinsuulle. Pisteitä onkin niin paljon kasassa, että voidaan lahjoittaa kolme tuosta vaan pois.
Toissa viikolla Barto pelasi kolme peliä neljään päivään SaiPaa, TPS:ää ja Lukkoa vastaan, jolloin oli paljon isommassa kiekkosateessa jokaisena iltana. Se ei jostain syystä ollut ongelma.Enemmän mua olisi vituttanut jos vuoden pelaamatta ollutta Bartosakia oltaisi nyt peluutettu väkisin back to back pelissä ja sen paikat ei olisi kestänyt. Silloin olisi ollut mahdotonta myydä kumpaakaan kakkosmaalivahtia pois ja oltaisi oltu ilman Bartoa ties kuinka kauan.
Patrikainen ei ole pelannut hetkeen ja se näkyi siinä että paketti ei ollut kasassa, ei läheltä tulleissa vedoissa eikä etenkään viivalta lähteneissä. Torjunta-asento oli älyttömän levoton ja usein hieman väärin sijoittunut. Pelaamattomuutta, mutta varmaan myös painetta pelipaikasta.
Se paketti ei ole ollut enää pariin vuoteen kasassa, vaikka olisi pelannut useamman pelin putkeen ja juuri tuollainen ylipelaaminen ja väärin sijoittuminen kuvastaa koko ukon tekemistä tällä hetkellä.Enemmän mua olisi vituttanut jos vuoden pelaamatta ollutta Bartosakia oltaisi nyt peluutettu väkisin back to back pelissä ja sen paikat ei olisi kestänyt. Silloin olisi ollut mahdotonta myydä kumpaakaan kakkosmaalivahtia pois ja oltaisi oltu ilman Bartoa ties kuinka kauan.
Patrikainen ei ole pelannut hetkeen ja se näkyi siinä että paketti ei ollut kasassa, ei läheltä tulleissa vedoissa eikä etenkään viivalta lähteneissä. Torjunta-asento oli älyttömän levoton ja usein hieman väärin sijoittunut. Pelaamattomuutta, mutta varmaan myös painetta pelipaikasta.
Kyllä mä sitäkin jo ihmettelin silloin toissa viikolla, itse olisin välissä heittänyt jonkun toisen maaliin ihan varmuuden vuoksi.Toissa viikolla Barto pelasi kolme peliä neljään päivään SaiPaa, TPS:ää ja Lukkoa vastaan, jolloin oli paljon isommassa kiekkosateessa jokaisena iltana. Se ei jostain syystä ollut ongelma.
Nyt pääsi suht vähällä Tapparaa ja HIFK:ta vastaan, mutta tällä kertaa ei voinut pelata kolmatta peliä? Mielenkiintoista.
Itse näen sen niin, että tuo Lukko peli oli pakko voittaa, kun edellisenä iltana kyykättiin Tepsiä vastaan. Siksi jatkettiin Bartolla.Kyllä mä sitäkin jo ihmettelin silloin toissa viikolla, itse olisin välissä heittänyt jonkun toisen maaliin ihan varmuuden vuoksi.
Kenties Barto on silloin sanonut että nimenomaan haluaa pelata ja tuntuu hyvältä mutta nyt jos on sanonut että olisi parempi levätä jonkun tuntemuksen tms takia? Mistä me tiedetään.
Faktahan vaan on se että Barto ei ole pelannut miltei vuoteen ja nyt yhtäkkiä on rykinyt kahta-kolmea peliä per viikko. Kyseessä ei ole nuoren ja notkean pelaajan kroppa tyyliin Niklas Kokko eikä ihan huippukuntoinen teräskroppainen veteraanikaan vana Barto joka tottakai on ammattilainen ja kokenut mutta melko raskastekoinen ja tosiaan, vuoden pelaamatta ollut. Ihmettelin oikeastaan että sai päivästä yksi lähtien peliaikaa noin paljon mutta hyvinhän se on pelannut, kunhan vaan ei rasiteta sitä liikaa fyysisesti että pysyykin kunnossa. Loukkaantuneena siitä ei ole apua.
Olen samaa mieltä viimeisestä lauseesta, olin jo viime kaudella ja sitä edelliselläkin. Siinä kun viime vuonna Patrikainen oli parhaimmillaan niin se on se hetki jolloin minäkin uskoin jo hetken että hei sehän pystyy pitämään paketin kasassa JA venymään kiekkoihin, molempia yhtäaikaa.Se paketti ei ole ollut enää pariin vuoteen kasassa, vaikka olisi pelannut useamman pelin putkeen ja juuri tuollainen ylipelaaminen ja väärin sijoittuminen kuvastaa koko ukon tekemistä tällä hetkellä.
Patrikaisen kannattaisi jo oman uransakkin takia lähteä Lahdesta ja mennään ruotsin poika kakkosmokkena loppukausi, kiitos.
Tämä on kyllä täysin totta.Itse näen sen niin, että tuo Lukko peli oli pakko voittaa, kun edellisenä iltana kyykättiin Tepsiä vastaan. Siksi jatkettiin Bartolla.