Joni Lappalainen saa SaiPassa kaivettua esiin piilevän potentiaalinsa joka ei pienessä roolissa HPK:ssa onnistunut ja paukuttaa ~20 maalia ensi kaudella.
Polvi hajalla ja (vähintään) kolme kuukautta lepoa.
Joni Lappalainen saa SaiPassa kaivettua esiin piilevän potentiaalinsa joka ei pienessä roolissa HPK:ssa onnistunut ja paukuttaa ~20 maalia ensi kaudella.
Kyllä täysin.
Mutta pilkan kohteen pitäisi olla joku muu kuin Reunanen itse. Eli selkeämmin pitäisi pilkata niitä, jotka ovat miehen Ässä-paitaan roudanneet.
Nimenomaan näin. Painotus sanalle AINAKIN.Lammassaari oli toki viime kaudellakin hyvä, mutta olen melko varma, että tällä kaudella tulee lopullinen läpimurto SM-liigassa, mikä tarkoittaa ainakin sitä 20 maalia.
Mies joka ilmoittaa olevansa seuraava Pasi Nielikäinen ja haluaa näyttää taitonsa ILMAISEKSI (eli maksaa kaikki kulunsa itse) mille tahansa liigaseuralle...
Polvi hajalla ja (vähintään) kolme kuukautta lepoa.
Mikäli Jere Karalahti pelaa SM-liigassa alkavalla kaudella, luulen että Jere on kauden suurin yllättäjä. Uskon että saa itsensä kondikseen jouluun mennessä ja pelaa itsensä takaisin maajoukkueen pakistoon. Uskon myös että Karalahti pääsee kauden aikana irti päihteistä ja tämä olisi varmaan suuri yllätys kaikille.
Jere on äijä!
Pena on äijien äijä!!
Pasi Nielikäinen
Baxterin valmennus saa aikaiseksi sopivan tasapainon lätkäpaseilun ja tappeluhalukkuuden välille ja Nielikäinen intoutuu vanhoilla päivillään hurjaan lentoon. Mies vakiinnuttaa paikkansa kolmosketjun laidalla ja pelaa myös satunnaisesti yyveetä maskimiehenä. Muutaman nyrkkihipan lisäksi Pasi kellottaa henkilökohtaisen piste-ennätyksen runkosarjassa (10+8) ja pleijareissakin mukavasti (3+1) johon sisältyy HIFKn finaaleihin vievä jatkoaikamaali.
Ikävä kyllä pakko veikata Yli-Junnila yllättäjiksi.
Itseäni ei ainakaan ärsytä yhtään Jorin mahdollinen onnistuminen Tapparassa. Jokereissa Jorilla ei olisi ollut mahdollisuutta päästä nelosketjua ylemmäs johtuen Jokerien vahvasta sentterikaartista. Tästä johtuen siirto oli todella järkevä.Jori Lehterä Tappara: Erittäin lahjakas pelaaja paljon potentiaalia nousta liigan yhdeksi parhaista pelaajista. Varmasti jokerifaneja ärsyttää jos Jori onnistuu tapparassa.
Juuri näin. Toivotaan myös että siellä kehitys on nousujohteisempaa kuin Teemu Laineen kohdalla.Toivotaan Jorille onnea Tapparaan ja ehkä jonain päivänä takaisin kotiin.
3) Ville Mäntymaa Jyp - Kerrankin näinpäin, että me saataisiin Tapparalta vahvistus?