Perjantaina sitten englannin kirjallinen koe ja maanantaina ruotsi. Urakka huipentuu viikon päästä keskiviikkona pitkän matematiikkaan.
Kirjoitukset ohi! Tänään oli vuorossa pitkä matematiikka, joka meni ainakin mulla penkin alle. 20p kun saisin, niin B voisi tulla... Ainoastaan ykköstehtävän osasin täydellisesti, muista tehtävistä tulee sitten hajanaisia säälipisteitä.
Maanantaina oli ruotsi, joka meni kohtuullisesti. Toivon, että saisin E:n, joka vaatii 220p. Siinä ja siinä meneekö yli tuon rajan, sillä rakenneosiossa menetän yleensä rutkasti pisteitä. Aineet olivat kohtuuhelppoja, joten niistä menee max 20p pois. Nojoo, katotaan miten on mennyt, kunhan alustavat pisteet saapuvat. Englantia olin puolestaan uusimassa perjantaina. Sain syksyllä C:n, ja nyt tuntuu, että samalla tasolla suoritin myös perjantain kokeen. Eli tuskinpa nousee M:ään, jota tavoittelin.
Aikaisemmin olen kirjoitellut terveystiedosta ja yhteiskuntaopista Eximiat (molemmat pinnan päähän laudaturista) ja englannista tosiaan C:n. Noiden jatkoksi sitten tullee äidinkielestä E/M (tekstitaidosta 27/30p ja esseestä 45p, joten olisi yhteensä 72-75p. Yleensä E vaatinut 72-73p, joten tiukoilla on). Ruotsista tulee myös E/M ja matikasta luultavasti näin näppituntumalla B.