Ketsuppi.
Tykkään itse kyllä, mutta en mä sitä laita kuin makaronilaatikkoon ja siihenkin hillitysti.
Kerran olin eräällä viikon kurssilla, jolla yksi tyyppi laittoi jok ikiseen ruokaan ketsuppia. Surullista.
Ketsuppi.
Tykkään itse kyllä, mutta en mä sitä laita kuin makaronilaatikkoon ja siihenkin hillitysti.
Valion jäätelöt. Vaniljajäätelö (se litran mötikkä, jonka pakkaus on ihan vitun perseestä ja avaaminen/sulkeminen ärsyttävää) ei maistu millekään, mutta maksaa kuitenkin enemmän kuin esimerkiksi GB:n vaniljajäätelö mikä oikeasti maistuu vaniljalle. Kai ihmiset tätä ostavat koska Valio on kotimaista ja pakko olla hyvää. Paskaa jäätelöä se on joka tapauksessa.
Valion tuotteet ylipäätään. En ole toistaiseksi löytänyt mitään järkisyytä maksaa maidoista, jäätelöistä, juustoista, viileistä ja jogurteista Valiolisää joka tekee niistä kalliimpia verrattuna Arla-Ingmanin tai muiden vastaavien tuotteisiin.
Mutta kun kuitenkin pyrin olemaan myös "tarkka kuluttaja", ihmetyttää se, että ainakin mun lähikaupassa (Prisma) Valion voi maksaa 1,85e/500g. Ingmanin voi taas maksaa 2,95e/500g. Tässä joutuu antaan periksi periaatteelleinsa ja laittamaan Valion kimpaleen ostoskoriin.
Käymisteitse valmistetut lonkerot eli Kurko, Åttå, yms. kiljut.
Onko perunamuusi elintarvike. On joka tapauksessa yliarvostettua ja sitä tuodaan pöytään paremmissakin paikoissa. Hirveää mössöä ja koostumus jo kertoo, ettei oikea osoite ole normaalin ihmisen suu.
Onko perunamuusi elintarvike. On joka tapauksessa yliarvostettua ja sitä tuodaan pöytään paremmissakin paikoissa. Hirveää mössöä ja koostumus jo kertoo, ettei oikea osoite ole normaalin ihmisen suu. Hullut vetää puuroa ja muusia.
Itse ketjun aiheeseen vastaten sanoisin kyllä, että monet suomalaiset makkarat ja oluet ovat pahasti yliarvostettuja.
Eikö? Oletko koskaan käynyt suomalaisessa kaupassa? Vai ostavatko suomalaiset niitä pakolla?Miten tuollaiset voivat olla yliarvostettuja, kun kukaan niitä ei arvosta?
Ostan minäkin säännöllisesti talouspaperia, mutten erityisesti arvosta sitä.Eikö? Oletko koskaan käynyt suomalaisessa kaupassa? Vai ostavatko suomalaiset niitä pakolla?
schollin kahviesimerkki oli minusta hyvä. Kahvi on suomalaisille tärkeä asia. Jotain Presidenttiä arvostetaan erityisen paljon. Minusta se on aika keskivertoa, oikeastaan aika paljon sen alle.
Eikä ole. Hyvin tehtynä se on erittäin hyvää. Ehkä jopa parasta, mitä kahvimaailmalla on tarjota.Tästä tulikin mieleeni, että espresso on yliarvostettua paskaa.
No mitä helvettiä. Millä perusteella Presidentti-kahvi on arvostettua? Löytyykö tästä tieteellistä näyttöä? Kyllä nuo suomalaiset tuotteet (makkarat, oluet) ovat tuulipuku-kansassa hyvin arvostettuja ja pakkaukset missä lukee jotakin ulkomaalaista ovat automaagisesti halpaa tuontipaskaa.Ostan minäkin säännöllisesti talouspaperia, mutten erityisesti arvosta sitä.
Koittakaa nyt jo ymmärtää, että ihmisest ostavat ruokaa erilaisilla kriteereillä. Joku ei osaa laittaa ruokaa, jollain ei ole vain yksinkertaisesti varaa ostaa parempaa. Siksi noita eineksiäkin myydään sellaisia määriä kuin myydään. Ei niitä myydä massoittain siksi, että ihmiset arvostaisivat niitä. Kuinka monta kertaa tämä sama keskustelu pitää käydä täällä läpi?
schollin kahviesimerkki oli minusta hyvä. Kahvi on suomalaisille tärkeä asia. Jotain Presidenttiä arvostetaan erityisen paljon. Minusta se on aika keskivertoa, oikeastaan aika paljon sen alle.
Löytyy. Leedsin yliopistossa tehtiin kulutustutkimus, missä pressa nousi ykkösprändiksi.No mitä helvettiä. Millä perusteella Presidentti-kahvi on arvostettua? Löytyykö tästä tieteellistä näyttöä? Kyllä nuo suomalaiset tuotteet (makkarat, oluet) ovat tuulipuku-kansassa hyvin arvostettuja.
Eikä ole. Hyvin tehtynä se on erittäin hyvää. Ehkä jopa parasta, mitä kahvimaailmalla on tarjota.
Eipäs kun paskaa, etkö ymmärrä.
Juotavat joo, mutta eihän siitä ollut kyse. Teen yleensä ihan syötävää ruokaa ja parhaimmillaan pystyn herkulliseen. Mutta yhdessäkään kahvilassa en ole juonut yhtä hyvää kahvia kuin itse keitän. Papuina Robert'sin Java, keittimenä pressopannu. Se niistä mielikuvista. Mitään välimerellisen kaunottaren silmiä dissaamatta.Eiköhän Presidentistäkin kiehauta sangen juotavat kaffet, kun vain hoitaa toimenpiteen asiallisesti ja etenkin kun huolehtii miljööstä. Vaikka olisikin käynyt "muualla Euroopassa" ja juonut kahvia pittoreskissa pikku kahvilaisessa oliivipuiden nahkeasti havistessa ja välimerellisen kaunottaren mustiin silmiin vajotessa. Oikeasti on paikallisten paikallisessa netissä bulkiksi haukkuma kahvi juotu kolmen tähden hotellin ruokapöydässä iltapäivällä kovassa krapulassa, ja ainoa luonnon ääni on ollut kuriseva maha.
Papuina Robert'sin Java, keittimenä pressopannu. Se niistä mielikuvista.