Trenchtown
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- TPS
Ainakin nämä tuurailijat, timpat ja tommit ovat olleet aivan onnettomia.
Olin vielä työelämässä tämän Timpan aloittaessa juontohommat, silloin kuuntelin radiota päivittäin ja yleensä asemana oli YleX. Ainakin mun mielestä tuo Timppa on hyvin lähellä ärsyttävimmän juontajan titteliä. Käsittämättömän paskaa huumoria, ärsyttävä nauru ja on vielä kaupan päälle aika vittumaisen näköinenkin. Muistan käyneeni YleX:n sivuilla joskus katsomassa, että minkänäköinen jätkä se on, kun on noin ärsyttävän kuuloinen.
Nykyään radiota kuuntelen harvemmin, mutta ainakin mitä autossa olen kuullut, niin tuntuu YleX olevan mennyt aika lailla alaspäin juntajien ja tuotantonsa laadussa, tosin voi johtua myös omasta kyllästymisestäni. Joskus aikoinaan Juuso ja Peltsi olivat olevinaan hyvinkin hauskoja ja varsinkin Tuomas ja Olli täyttivät paikkansa, siinä on mun mielestä YleX:n paras juontajapari koskaan. Ile ja Mattikin ovat ihan ok, tai ainakin Matti, sääli jos poistuu radiosta kokonaan. Ile ärsyttää mukahauskuudellaan ja repeilyllään.
YleX etusivu on ohjelma, joka useimmin tulee kun autossa radiota kuuntelen. Siinä on välillä ihan mielenkiintoisia aiheita, ärsyttää vaan siinäkin ainakin vielä taannoin juontajana toimineet feministilesbot (kärjistys). Ohjelman aihio on kuitenkin ihan hyvä ja tuskinpa ne juontajat sentään kaikkia ärsyttävät. Mä olen jo niin vanha, että tuollaisella nuorten kanavalla vähän kaiken kuuluukin ärsyttää.