wilberto kirjoitti:
Olen nyt muutamana edellisenä päivänä huomannut, että YleX:llä mainostetaan jotain Ivan Puopolo -show'ta. Olen nyt vain miettinyt, että onko tuo joku täysin uusi ohjelma YleX:n repertuaarissa vai tekeekö se nyt comebackin?
"Sen verran vielä, että kannattaa tsekata uutuusohjelma (tai no vähän aikaa sitten uutuus) Thank God It's Puopolo lauantaina 21:00-22:00.
Huumoria se on huonokin huumori. No niinpä on, mutta onhan ohjelmassa joskus ihan oikeastikin hauskoja juttuja ja sentään vieras lähes joka lähetyksessä."
Noin sanoin ohjelmasta joulukuun alussa ja ellen väärin muista ohjelma on tullut nyt jo ainakin yli puoli vuotta X:llä.
Tosiaan kuten Andrei sanoi, nyt ovat vaan laittaneet ohjelman tehomainontaan uuden ohjelmapaikan takia (kolme kertaa 60km matkalla eilen).
Mielestäni tosin uusi paikka (la klo 10) on huonohkompi kuin vanha (la illalla), mutta silti ohjelman alkuaikoina ei mitään puffausta ohjelmaa koskien tullut, huomasin vaan yhtäkkiä että mikäs helvatan ohjelma tämä on.
No, kuten jo mainitsinkin, ohjelma on kyllä ihan laadukaskin välillä ja ehkä hieman samaa kaavaa kuin Oilers Go Go. Huono puoli on että kesto vain tunnin (varsinkin kun vieraskin vielä ahdettuna tuntiin) ja vielä huonompi että ei tule uusintana, vaan pelkästään la aamulla klo 10.
Mutta kannattaa tutustua.
Muutenkin tuo YleX:n ohjelmakaavio on muuttunut hiukan viikonlopun osalta. Jotain Supersettiä ja X-Raatia tullut mukaan (koska ne kyllästyy myös itse noihin ikuisiin X-nimenvääntelyihin ohjelmanimissä?). Tuskin kuitenkaan mitään kovin ihmeellistä luvassa, varmaan perusohjelmia.
Ja pakko tsekata tuo Pasilan Asema perjantaina klo 21:00, että mihin on nyt menty Oilersista.
Show must go on, kuten Oilersin historian viimeinen biisikin sanoo.