Työpäivinä tulee pääosin YleX:ää kuunneltua. Todella surkeat uudistukset on tehty Vikin ja Köpin lopetettua. Toki PPP varmaankin lomalta palattua pystyy aamua ihan kohtalaisesti vetämään, mutta noin muuten työpäivän aikana pyörivät ohjelmat ovat kyllä sitten ihan perseestä.
Anne Lainto ei missään nimessä ollut oma lempparini juontajana, mutta onhan tuossa valtava ero juurikin vaikka Ebrahimiin.
Laintoa joskus kritisoin siitä, että Suomen pienissä musiikkipiireissä ei voi oikein kritisoida kotimaista artistia tuollaisessa asemassa. Lainto tämän on oikein hyvin ymmärtänyt, ja lähinnä ylisanoja jakelee kaikille kotimaisille artisteille. Tarpeeksi monta vuotta kun kuunteli, niin tuli väkisin mieleen Lainnon mielistelevän kaikkia tasapuolisesti vain oman journalistisen asemansa säilyttämiseksi. Ebrahim ei näköjään ole saanut memoa ja aiheutti heti kohun. Muutenkin tykkää tuoda omia mielipiteitään esiin vähän omituiselta tyylillä mielestäni turhan usein.
Etusivu on aina ollut sellainen HMV väliohjelma, jolla ei ollut ennenkään mitään virkaa, mutta nyt sitten tämä uusi (entinen uutistenlukija?) Sikke on vetänyt senkin vielä synkemmäksi HMV pelleilyksi. Juttujen taso on ihan kuin joku teinityttö laitettu juttelemaan "vakavia" pariksi tunniksi. Olevinaan siis asiaohjelma, mutta ulosanti, aiheet ja tieto ei riitä mitenkään ylläpitämään pakkaa kasassa.
Niin kauan kun olen YleX:ää kuunnellut, on Aamu ja Iltapäivä ollut niitä hauskempia hömpötyksiä. Oikein hyvää taustamelua
Iltapäivään nyt sitten hyppäsi sitten illasta Aikku PPP:n tilalle. Sama ongelma tässä, ei TODELLAKAAN riitä persoona vetämään tuollaista ohjelmaa yksinään. Tosin todella vaikeaan paikkaan on viskattu, kun pitäisi ylläpitää tuollaista hauskempaa ohjelmaa yksin. Todellakin tarvitsisi aisaparin rinnalle, niinkuin kaikilla muillakin on aina ollut iltapäivässä.
Noh, elokuuta odotellessa, kun PPP aloittaa aamussa ja mielenkiinnolla myös poikien Areena projektia odottelen. Hieman skeptinen olen asian suhteen silti, vaikka kuinka molemmat lupailivat ohjelman vain parantuvan ja vapautuvan. Itse toivoisin, että Viki ja Köpi ei ihan samalla kaavalla lähde edes yrittämään Areenassa, vaan tekevät jotain ihan uutta. Joka tapauksessa mielenkiinnolla odotan tulevaa.